Toon posts:

Nieuw aan te schaffen PC, graag advies

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een nieuw systeem aanschaffen en wil graag weten of dit werkt? Is gebasseerd op de BBG van maart 2009. Wijzigingen zijn twee losse harddisks van het game systeem ipv 1 grote, 22 inch monitor, behuizing, extra fan voor de behuizing. Is het mogelijk de behuizing hiervoor te gebruiken?

Doel is om een stille PC te hebben voor videobewerking en af en toe te gamen.
  • AMD Phenom II X3 720
  • Antec 120mm SmartCool (120mm, 3/4p, regelbaar)
  • Antec Sonata III 500 Zwart
  • Gigabyte GA-MA78GM-S2H
  • Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/4G
  • Logitech Cordless 1500 Rechargeable Desktop
  • Logitech X-540
  • Samsung SH-D163B
  • Samsung SH-S223F
  • Samsung Syncmaster 2233BW
  • Sapphire HD 4850 512MB GDDR3 PCI-E
  • Seagate Barracuda 7200.12 ST3500410AS, 500GB
  • Sweex CR005V2 internal card reader all-in-1 USB 2.0 black
Thanks DMJA

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:10
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG (te vinden op tweakers.net) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.