Dit is misschien een domme vraag maar ik heb de P5QL pro mobo van asus en ik zou graag [url="file:///C:/Documents%20and%20Settings/Tommy/Bureaublad/ocz-reaperx-hpc-dual-channel--.html"]deze[/url] ram kaartjes erop prikken, mijn vraag is: zullen deze wel werken op mijn mobo? want wat ik over mijn mobo vond op de site van asus bleek er dat hij ram aan kan van 800mhz en 1066mhz en nog wat andere maar er stond dus geen 1000mhz tussen. ik denk dat dit wel zal gaan maar ik wou het hier ff vragen voor ik ze kocht.
Het bord kan ram aan TOT en MET 1066MHz. 800MHz en 1066MHz zijn gegarandeerd om te werken op dit moederbord.
En die link is verkeerd, hij linkt naar een bestand op jouw computer. Je moet dat bestand online zetten en daar naartoe linken.
En die link is verkeerd, hij linkt naar een bestand op jouw computer. Je moet dat bestand online zetten en daar naartoe linken.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Heb je de QVL van je mobo ook al bekeken?
En de OCZ Reapers zijn heel vaak compatibel met mobo's
En de OCZ Reapers zijn heel vaak compatibel met mobo's
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Let wel op dat de QVL alleen een lijst van RAM modules is die getest zijn door de moederbord fabrikant zelf. Andere modules werken ook wel.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Met Asus moet je daar erg mee oppassen, Asus bordjes hebben de reputatie dus wel heel selectief te zijn met geheugen. Oftewel: die laatste opmerking is niet geheel correct, en de TS kan zich het beste aan de QVL lijst houdenNitroX infinity schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 13:17:
Let wel op dat de QVL alleen een lijst van RAM modules is die getest zijn door de moederbord fabrikant zelf. Andere modules werken ook wel.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
http://www.azerty.nl/8-74...x-hpc-dual-channel--.html
ja sry zag ik dernet ook ^^ dit is de goede link
ja sry zag ik dernet ook ^^ dit is de goede link
Een nog betere vind je op de site van Asus - zoals in de PMG FAQ staat kun je op de site van de mobofabrikant (en niet een of andre winkelier) lezen welke DIMMs getest zijn. Zijn ze niet getest, dan kun je er niets over zeggen. Wel is (en dit is ook in de FAQ te lezen) van Asus bekend dat de borden erg kieskeurig zijn en je dus best enkel QVL-DIMMs kunt gebruiken.
Aangezien dit allemaal in de FAQ staat, niet blijkt dat je op de QVL zelf gekeken hebt en je bovendien niet in-topic (ipv achter veranderbare links) meldt om welke DIMM het gaat, gaat dit topic dicht.
Aangezien dit allemaal in de FAQ staat, niet blijkt dat je op de QVL zelf gekeken hebt en je bovendien niet in-topic (ipv achter veranderbare links) meldt om welke DIMM het gaat, gaat dit topic dicht.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()