Ik heb een computer nodig voor mijn werk, er zal vooral office op gedraaid worden maar af en toe ook wel wat zwaardere dingen zoals simulatie programma's. Verder moet het mogelijk zijn om 2 beeldschermen aan te sluiten en er moet draadloos internet op zitten.
Nu heb ik al een computer van iemand gekregen met een ALiveNF4G-DVI moederbord. De dvd speler en voeding (dacht 350 watt) wil ik gewoon blijven gebruiken. Nu heb ik de volgende upgrade in gedachten.
Is dit een goed idee en werkt dit ook allemaal met elkaar, ik heb het alles zo goed mogelijk opgezocht en volgens mij wel. Iemand suggesties?? Of kan ik beter voor het basis systeem van de bestbuy guide gaan (link)?
Nu heb ik al een computer van iemand gekregen met een ALiveNF4G-DVI moederbord. De dvd speler en voeding (dacht 350 watt) wil ik gewoon blijven gebruiken. Nu heb ik de volgende upgrade in gedachten.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon 64 X2 6000+ | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Club3D 9500GT 512MB GDDR2 | € 43,83 | € 43,83 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/4G | € 32,90 | € 32,90 |
| Importeren | Totaal | € 134,73 | |
Is dit een goed idee en werkt dit ook allemaal met elkaar, ik heb het alles zo goed mogelijk opgezocht en volgens mij wel. Iemand suggesties?? Of kan ik beter voor het basis systeem van de bestbuy guide gaan (link)?