Prefs enzo elke keer opnieuw :(

Pagina: 1
Acties:

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Hoe komt dat, ik heb dat al een paar keer moeten doen deze week en het lijkt erop alsof het steeds vaker is. :(

Maar dat het gebeurd is bekend, maar hoe komt het?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

Ik heb nog een vager probleem, ik laat mij mijn wachtwoord mailen, gebruik dat om in te loggen. Daarna verander ik mijn wachtwoord in iets wat ik wel kan onthouden, maar krijg ik weer een nieuwe opgestuurd :?

Prefs zijn elke keer dat ik in en uitlog weg, dus sjah daar ben ik ook maar druk mee...

Bericht hierboven

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-02 10:20

Apache

amateur software devver

Heb ik hier ook, ik kon zelfs onder win2k (IE6b) niet meer inloggen (lag aan mijn pc want onder 98 werkte het nog wel :() hopelijk word die prefs bug snel gemaakt, dan heb ik die irriterende text niet meer onder de forums.

edit:

waarom komen de adjes hier klagen :P

If it ain't broken it doesn't have enough features

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Heb ik hier al eens aangegeven.. zonder reactie helaas....

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Probleem van Floris kan ik hier niet reproduceren. Weet je zeker dat je bij het wijzigen van je password niet je emailadres hebt veranderd? Bij wijzigen van emailadres krijg je namelijk weer een nieuw password opgestuurd. (Hebben anderen hier ook last van?)

Ik kan in en uitloggen wat ik wil, maar mijn instellingen blijven gewoon staan.
Verder ook nog geen last gehad van wegvallende cookies na de laatste update.

Wat in de volgende update in ieder geval zit, is dat je preferences worden opgeslagen in je profiel. Als je dan je cookie kwijt bent, hoef je alleen in te loggen en dan heb je je laatste prefs weer terug. Deze optie staat standaard aan, maar kan in je profiel ook uitgeschakeld worden voor bv. mensen die thuis en op het werk verschillende instellingen gebruiken.

Bij elk bezoek wordt gekeken of je een geldige session hebt, als de database dan geen resultaat geeft krijg je een nieuwe. In principe moet een MySQL server die down is niet betekenen dat je dan ook een nieuwe session toegewezen krijgt, maar blijkbaar zijn er ook andere situaties waarin MySQL zegt dat ie niets kan vinden terwijl het toch echt een geldige session is. Dit komt vooral voor wanneer het erg druk is.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik draai win2k, IE 5.50.4522.1800 (SP1)
Ik vrees dat het aan mijn bak ligt, want NS is helemaal over de zeik gegaan, ik ga vandaag het hele apparaat opnieuw configgen, dus ik zal morgen of overmorgen ofzo nog eens aangeven of ik nog problemen heb...

btw: Niemand raad mijn wachtwoord omdat ik nu zo'n random kreng heb met hoofdletters, gewone letters en cijfers. :P

Bericht hierboven

• Booster
  • Laatst online: 17:03

Booster

Superuser

Ik wordt er ook echt ZIEK van... Telkens weer inloggen en prefs setten en dan terugkomen na een uur en weer de descriptions bij de forums zien... :(

Ik zit hier nu op een 3 dagen geleden geinstalleerde machine met Windows 98, en IE 5.50.4522.1800. Deze machine is dus zowat kaal...

edit:
Op T.net is het overigens ook precies hetzelfde iedere keer

[cut]
hier stond overbodige tekst
[/cut]

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Staat de tijd van je computer enzo wel goed?
Krijg je helemaal geen cookie gezet of issie meteen stuk?
Krijg je van andere sites wél cookies binnen?

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 27 februari 2001 15:28 schreef Arjen het volgende:
Staat de tijd van je computer enzo wel goed?
Krijg je helemaal geen cookie gezet of issie meteen stuk?
Krijg je van andere sites wél cookies binnen?
Arjen.. GoT is de enige site die ik ken die van MEERDERE mensen op verschillende systemen zwaar spontaan cookies crunsht... Het gebeurt op de meest vage tijdstippen (ook als het rustig is) en er zit gewoon GEEN logica achter van de kant van de gebruiker dus is er maar 1 mogelijkheid.. ergens zit er nog steeds iets goed fout.

Ik heb dagen gehad dat ie 4x in een uur naar de kloten ging (mijn cookie ;))... en nu toevallig al 1,5 week niet meer ofzo.. En ik ben niet de enige zoals je merkt.

Verwijderd

Ik heb hier ook last van, heb zojuist voor de 1000000x sinds een paar weken de prefs weer moeten instellen en me paswoord opnieuw moeten opslaan met een cookie.

GoT is trouwens al een paar weken brak, ik krijg regelmatig 'de pagina is niet beschikbaar' meldingen als ik hier zit. :(
en nee dat ligt niet aan mijn systeem, ik heb gister toevallig me schijf geformateerd en alles opnieuw geinstalleerd.

• Lord Daemon
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ha, ik ben niet de enige. Heb het ook regelnatig, sinds kort.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Mijn koekjestrommel flipt ook regelmatig op GoT.

• brammetje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01-2025
en die van mij ook..

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Bij mij same problem.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• pierce
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:07
* pierce heeft er de laatste tijd ook veel last van

5564

• RRX
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

ik heb om de have(of haver???)klap ook last van dat ik bij webicons ja, moet aanvinken. dan denk ik elke keer dat het aan mij ligt dat mijn usericon niet werkt, blijkt in de prefs webicons weer uit te staan.

mijn T.net systeemspecspagina

• The outer limits
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

Ik moest ook alweer een aantal keer opnieuw inloggen omdat het cookiemonster weer eens langs was geweest.

Akita

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:14

GaMeOvEr

Is een hork.

Een uurtje geleden waren mijn prefs ook weer eens pleite, en moest ik ver-her-inloggen.

W2K SP1, IE5.5SP1

Aannames zijn fataal.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:15
ehhe, nog leuker hier.. op T.net.. heb ik makkelijk passwoord.. hier (op werk zegt ie altijd fuote login.. maar thuis kan ik wel gewon met dat passwd en en username inloggen..

• mvdejong
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Nog een slachtoffer hier, voor de statistieken :
Windows NT 4.0, SP3, Y2K-updates
Netscape 4.75

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• Mr. B.
  • Niet online
En hier nog één... Win2K SP1, IE 5.01 SP1 :(

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• IceStorm

IceStorm

Ok.. we hebben dus Netscape slachtoffers, IE mannetjes, elke windhoos versie etc etc..

Oftewel... het is echt een fout in topix ergens ;)

• $n@p$hot
  • Laatst online: 16:20
Hier nog een slachtoffer van het Cookie-Monster. Ik draai Win ME met IE 5.50.4134.0100

• Booster

Booster

Superuser

Hebben jullie al enig idee waaraan het ligt, en of het opgelost gaat zijn als de server-upgrades voorbij zijn?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Net weer spontaan uitgelogd... zucht. Maar da's niet zo erg. Net kreeg ik dit:

code:
1
2
3
Code #8

User 'Jotti' bestaat niet, ga terug en vul een bestaande user in.

Ehhh? :?
En de keer daarna ging het wel goed... en nee ik heb geen tikfout gemaakt, het was 'back' en 'verstuur'

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hier nog een: 3 verschillende PC's
win98+IE5.01sp1+NS 4.76
winNT4 IE5.5
Win98SE IE 5.01 NS 4.76

Verschillende tijdstippen,maar bij alle 3 is het al gebeurd. Meestal in beide browsers tegelijk, maar niet altijd dezelfde PC :? NT bak minder vaak...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Redlum
  • Laatst online: 01-09-2025
Ben net ook weer uitgelogd :( (gelukkig blijven de prefs nu wel staan)
Mozilla nightly @ win2k sp1

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
grmmbl.. k kan me prefs wéér opnieuw instellen. nog één keer en ik wordt er écht schijtziek van

• Booster

Booster

Superuser

Ik heb net weer Netscape geinstalleerd omdat die hier toch minder crashed dan IE enzo...

En daarmee heb ik er ook last van, op zowel t.net als GoT.

Win98SE, IE 5.50.4522.1800 + NS 4.76

Vrijwel cleane install.

• Booster

Booster

Superuser

Ah ik heb nu even iets 'nieuws'...

Het gaat over T.net... Als ik inlog dan komt het na een tijdje vanzelf weer voor dat ik uitgelogged ben (tenminste, er staat dan 'inloggen' in het menu ipv 'uitloggen')

Maar, als ik nu *niet* mezelf opnieuw inlog, en ik kom weer een tijd later terug, dan sta ik ineens gewoon nogsteeds ingelogged?

De headlines die ik dan tijdens mijn 'uitgelogde' tijd heb bekeken zijn dan weer rood geworden...

• Floor-is

Floor-is

5.2

Levensduur van je cookies kan dat aan liggen, je kunt in je prefs instellen hoe lang die leven voor ze automgisch niet meer werken... Misschien moet je daar eens voor de grap naar kijken :)

Bericht hierboven

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Yepzzz.........hier nog ééntje.

WIN2K/SP1 + IE 5.00.3103.1000 :)

• Klont
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Ik had het ook vanmorgen (98SE, Opera5)

Gelukkig werkt het nu weer :)

• Booster

Booster

Superuser

Op zondag 04 maart 2001 19:00 schreef Floris_Diemel het volgende:
Levensduur van je cookies kan dat aan liggen, je kunt in je prefs instellen hoe lang die leven voor ze automgisch niet meer werken... Misschien moet je daar eens voor de grap naar kijken :)
Die staat bij mij altijd op 1 jaar, en hoe verklaar jij dan dat ik plots weer ingelogged ben zonder iets te doen?

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Ik heb er zelf vorige week 1 keer last van gehad. Ditzelfde heb ik op een site meegemaakt die ik had gemaakt. Alles werkte daar prima, tot ik op een gegeven moment heel veel in een keer had geupdate. Toen begon iedereen te klagen over kapotte koeken enzo.

Er was maar 1 manier waarop het toen gefixd kon worden: het cookie handmatig snoeihard trashen en opnieuw inloggen en een cookie laten setten... Toen iedereen dat gedaan had werkte het weer prima :).

'k Weet uiteraard niet of dat hier het probleem is, maar het werkte bij mij wel toen GoT vorige week ineens prefs ging resetten en mij vertellen dat ik niet ingelogd was...

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Floor-is

Floor-is

5.2

Hmm ik zat er overduidelijk naast met mijn koekjes-verhaal. Nou euh... dan snap ik het ook niet meer hoor ;)

Bericht hierboven

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zondag 04 maart 2001 19:31 schreef Booster het volgende:
Die staat bij mij altijd op 1 jaar, en hoe verklaar jij dan dat ik plots weer ingelogged ben zonder iets te doen?
P'sies, bij mij dus ook.
Op zondag 04 maart 2001 20:28 schreef Burat het volgende:
het cookie handmatig snoeihard trashen en opnieuw inloggen en een cookie laten setten...
Hmm..leuk, 3 PC's met ieder 2-3 browsers koekjes uitzoeken..:(

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Booster

Booster

Superuser

Op zondag 04 maart 2001 20:53 schreef Floris_Diemel het volgende:
Hmm ik zat er overduidelijk naast met mijn koekjes-verhaal. Nou euh... dan snap ik het ook niet meer hoor ;)
;) Ik snap het ook niet meer, maar ik geloof ook niet dat er echt veel onderzoek naar gedaan wordt.

Ik begrijp dat de todo-lists lang zijn, maar dit lijkt me toch echt een probleem dat snel opgelost moet worden.

Het probleem afschrijven op de manier waarop MySQL de boel afhandeld vind ik een beetje heel makkelijk...

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 27 februari 2001 11:34 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik draai win2k, IE 5.50.4522.1800 (SP1)
Ik vrees dat het aan mijn bak ligt, want NS is helemaal over de zeik gegaan, ik ga vandaag het hele apparaat opnieuw configgen, dus ik zal morgen of overmorgen ofzo nog eens aangeven of ik nog problemen heb...

btw: Niemand raad mijn wachtwoord omdat ik nu zo'n random kreng heb met hoofdletters, gewone letters en cijfers. :P
Wedstrijd: raad het password van Floris en je mag admin spelen (voor zolang ze er niet achterkomen en je wegkicken. :))

• Onno
  • Niet online
En jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor, het is weer 's zo ver... session getrasht, zonder dat ik ook maar iets deed wat dat veroorzaakt zou kunnen hebben natuurlijk... :(:(:(

Verwijderd

*zucht* hier ook weer. :( |:(
Pagina: 1