Hoe komt dat, ik heb dat al een paar keer moeten doen deze week en het lijkt erop alsof het steeds vaker is. 
Maar dat het gebeurd is bekend, maar hoe komt het?
Maar dat het gebeurd is bekend, maar hoe komt het?
Bericht hierboven
If it ain't broken it doesn't have enough features
Bericht hierboven
Arjen.. GoT is de enige site die ik ken die van MEERDERE mensen op verschillende systemen zwaar spontaan cookies crunsht... Het gebeurt op de meest vage tijdstippen (ook als het rustig is) en er zit gewoon GEEN logica achter van de kant van de gebruiker dus is er maar 1 mogelijkheid.. ergens zit er nog steeds iets goed fout.Op dinsdag 27 februari 2001 15:28 schreef Arjen het volgende:
Staat de tijd van je computer enzo wel goed?
Krijg je helemaal geen cookie gezet of issie meteen stuk?
Krijg je van andere sites wél cookies binnen?
Verwijderd
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Akita
Aannames zijn fataal.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
1
2
3
| Code #8 User 'Jotti' bestaat niet, ga terug en vul een bestaande user in. |
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Bericht hierboven
Die staat bij mij altijd op 1 jaar, en hoe verklaar jij dan dat ik plots weer ingelogged ben zonder iets te doen?Op zondag 04 maart 2001 19:00 schreef Floris_Diemel het volgende:
Levensduur van je cookies kan dat aan liggen, je kunt in je prefs instellen hoe lang die leven voor ze automgisch niet meer werken... Misschien moet je daar eens voor de grap naar kijken
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Bericht hierboven
P'sies, bij mij dus ook.Op zondag 04 maart 2001 19:31 schreef Booster het volgende:
Die staat bij mij altijd op 1 jaar, en hoe verklaar jij dan dat ik plots weer ingelogged ben zonder iets te doen?
Hmm..leuk, 3 PC's met ieder 2-3 browsers koekjes uitzoeken..:(Op zondag 04 maart 2001 20:28 schreef Burat het volgende:
het cookie handmatig snoeihard trashen en opnieuw inloggen en een cookie laten setten...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Op zondag 04 maart 2001 20:53 schreef Floris_Diemel het volgende:
Hmm ik zat er overduidelijk naast met mijn koekjes-verhaal. Nou euh... dan snap ik het ook niet meer hoor
Wedstrijd: raad het password van Floris en je mag admin spelen (voor zolang ze er niet achterkomen en je wegkicken.Op dinsdag 27 februari 2001 11:34 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik draai win2k, IE 5.50.4522.1800 (SP1)
Ik vrees dat het aan mijn bak ligt, want NS is helemaal over de zeik gegaan, ik ga vandaag het hele apparaat opnieuw configgen, dus ik zal morgen of overmorgen ofzo nog eens aangeven of ik nog problemen heb...
btw: Niemand raad mijn wachtwoord omdat ik nu zo'n random kreng heb met hoofdletters, gewone letters en cijfers.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq