Hey ik wil een nieuw game pc gaan kopen of samenstellen, maar ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil. mijn budget is maximaal 1200 euro, en ik heb nog nooit zelf een een pc in elkaar gezet dus hij moet in elkaar gezet worden of het moet een complete pc zijn. ik heb nodig: een game pc met besturingssysteem. Een monitor, muis, toetsenbord en boksen alleen als het binnen het budget past en als het beter is dan wat ik nu heb(monitor is 5 jaar oud en was toen in de uitverkoop dus dat is niet moeilijk
, en boksen 4 jaar maar toen hele goede).
Ik had zelf dit bedacht: een I7 920, Intel X58 chipset, 1TB harde schijf, 6GB DDR 3 ram, Geforce GTX 260 SC(896MB), Vista Home Premium 64-Bits. Dit kost bij elkaar 1180 euro, dit met muis en toetsenbord. Is dit een beetje een goede game pc, of hebben jullie iets beters?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen??
Ik had zelf dit bedacht: een I7 920, Intel X58 chipset, 1TB harde schijf, 6GB DDR 3 ram, Geforce GTX 260 SC(896MB), Vista Home Premium 64-Bits. Dit kost bij elkaar 1180 euro, dit met muis en toetsenbord. Is dit een beetje een goede game pc, of hebben jullie iets beters?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen??