Ik heb momenteel een Sony 5.1 surround systeem, de DAV-S550. De boxen zijn 80W - 4ohm en de subwoofer is 100W - 3ohm. Ik wil de boxen blijven gebruiken en ben op zoek naar en nieuwe receiver. De subwoofer is een passieve subwoofer. Welke receiver past het best bij genoemde boxen. Ik ben een leek op dit gebied vandaar dat ik op dit forum deze vraag stel. Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ik vraag mij af of dit topic in het kader van het AUD beleid wel toegestaan is. Bij dit soort setjes zijn volgens mij de speakers enkel bedoelt voor de receiver waar ze bij worden geleverd dus lijkt mij het hergebruiken van deze speakers op een nieuwe receiver geen goed idee.
Elke surround receiver tussen de 200 en en 1000 euro voldoet. Je hebt alleen nog een losse versterker nodig voor de subwoofer als deze passief is. Of koop een nieuwe.
Hoi, en welkom op GoT.
Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Ga naar een winkel, laat je voorlichten, doe online research. Maak een shortlist (budget, wensen, specs) en dan ben je al een heel eind.
Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.
Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Ga naar een winkel, laat je voorlichten, doe online research. Maak een shortlist (budget, wensen, specs) en dan ben je al een heel eind.
Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.
Wise enough to play the fool
Dit topic is gesloten.
![]()