hoi
ik heb volgende configuratie zelf ineen gestoken enkele maanden terug...
MoBo: Asus P5K SE/EPU
GK: Sapphire HD3650 512Mb
Processor: Intel Core2Duo E8200
RAM: 2gb Kingston
en een DVD-writer van sony
Kast: Advance PC behuizing Slim Digital 8715LCD
Scherm: Philips 19" TFT 190CW8FW
Ik heb alle bestuursprogramma's geinstalleerd en daartussen zat zo een programma van asus en dat doet iets met je pc waardoor ie rapper of trager gaat...
probleem 1: als dit programma niet geinstalleerd is, dan krijg je na 5min een gans scrambled zicht op je scherm, en zit hij vast.
probleem 2: ik wil graag weten wat hetgeen is dat mijn pc het geluid geeft van een opstijgende concorde(is precies een auto met zijn toeter constant op)
het enige waar ik dit verholpen mee krijg is mijn muziek luid genoeg zetten zodat ik het niet hoor, maar ditt is uiteraard geen oplossing.
ligt dit aan het moederbord? aangezien dit het enige asus product is...
groeten
EDIT: het heet trouwens AI suite dat programma van asus
ik heb volgende configuratie zelf ineen gestoken enkele maanden terug...
MoBo: Asus P5K SE/EPU
GK: Sapphire HD3650 512Mb
Processor: Intel Core2Duo E8200
RAM: 2gb Kingston
en een DVD-writer van sony
Kast: Advance PC behuizing Slim Digital 8715LCD
Scherm: Philips 19" TFT 190CW8FW
Ik heb alle bestuursprogramma's geinstalleerd en daartussen zat zo een programma van asus en dat doet iets met je pc waardoor ie rapper of trager gaat...
probleem 1: als dit programma niet geinstalleerd is, dan krijg je na 5min een gans scrambled zicht op je scherm, en zit hij vast.
probleem 2: ik wil graag weten wat hetgeen is dat mijn pc het geluid geeft van een opstijgende concorde(is precies een auto met zijn toeter constant op)
het enige waar ik dit verholpen mee krijg is mijn muziek luid genoeg zetten zodat ik het niet hoor, maar ditt is uiteraard geen oplossing.
ligt dit aan het moederbord? aangezien dit het enige asus product is...
groeten
EDIT: het heet trouwens AI suite dat programma van asus