Toon posts:

Azerty, onder bestelling van 2-3 naar 14 dagen.

Pagina: 1
Acties:
  • 705 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb zaterdag een PC bij azerty besteld (zelfbouw) en alles was 2-3 dagen leverbaar.
Nou is nu ineens de behuizing 14 dagen levertijd geworden (gister nog niet), zou het zo zijn dat die behuizing zeg maar de laatste was en bij mijn bestelling zit. Ik denk een kleine kans dat dat zo is.

Vraag het me wel af, en als je niks nuttigs te melden hebt dan hoef ik geen reactie.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Eh, neem eens contact op met Azerty? ;)

March of the Eagles

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Komt wel vaker voor, ook bij andere webwinkels. Een oplossing is om de behuizing om te laten ruilen voor één die wel op voorraad is.

[ Voor 10% gewijzigd door RAJH op 24-03-2009 10:38 ]

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 14:40

Praetextatus

the dutch_paki

Misschien wel en misschien niet. Je zou gewoon kunnen bellen ipv hierover je hersenen te breken. :)
Ik denk eigenlijk dat jou post vrij nutteloos is eigenlijk :) Wat wil je eigenlijk weten of bediscussieren. Dit is een serieuze vraag naar jou toe

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:37
Als bij Azerty iets in 2-3 dagen leverbaar is, ligt het gewoon bij de leverancier op voorraad. Aangezien Azerty niet de enige is die bij die leverancier bestelt betekent niet dat iets wat bij de leverancier op voorraad ligt ook voor jouw gereserveerd wordt.
Je kunt bij Azerty in je besteloverzicht zien wat er wel en niet is. Als je 14 dagen verwachte levertijd voor je kast te lang vindt duren, dan bel je Azerty gewoon op en vraag je om een alternatieve kast of bestel je die kast ergens anders.

Verwijderd

Topicstarter
@ Praetextatus
Ik vraag het liever eerst even op een forum dan dat ik meteen bel ;)

@JGC, er zit assemblage bij dus ergens anders bestellen is geen optie. Ik zal vanmiddag wel even mailen.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2009 10:42 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:35:
Vraag het me wel af, en als je niks nuttigs te melden hebt dan hoef ik geen reactie.
:') zo werkt een forum niet hè, dat we je alleen vertellen wat je wil horen.

Zoals al gezegd door Hacku, bel ze even op en je weet het.

Maar dit komt wel steeds vaker voor, de voorraad die ze op de site aangeven is eigenlijk de voorraad van de leverancier, en als voor jou net iemand anders datzelfde onderdeel heeft besteld kan het best dat er een week extra bij komt.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:41:
@ Praetextatus
Wij weten het niet, Azerty weet het wel. Je had het in de tijd waarin je dit topic hebt aangemaakt al kunnen weten als je ze had gebeld :)

[ Voor 22% gewijzigd door CodeCaster op 24-03-2009 10:42 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 12:34
Wat is precies je vraag dan? Bedoel, om een nuttige reactie te geven helpt t om eerst een duidelijke vraag te stellen.
Als je vraag is waarom je bestelling vertraagd wordt, dan kan je het snelste en beste terecht bij azerty. Zij zullen daar vast een reden voor hebben.
Zelf GOK ik dat het op het moment van bestellen nog bij de leverancier van azerty beschikbaar was, maar dat het op het moment dat zij het bij hun leverancier bestelden daar niet meer leverbaar was.

LinkedIn
BlackIntel

Verwijderd

Topicstarter
CodeCaster schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:41:
[...]

:') zo werkt een forum niet hè, dat we je alleen vertellen wat je wil horen.
Daarom zet ik het er ook bij... Om dat tegen te gaan...

Naja zoals ik al zei mail of bel ik wel even.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2009 10:44 ]

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:41:
@ Praetextatus
Volgens mij is het handiger als je het andersom doet. Wij kunnen er toch ook niets zinnigs over zeggen?

Elect a clown, expect a circus.

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-01 19:11
Slasher schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:44:
[...]

Volgens mij is het handiger als je het andersom doet. Wij kunnen er toch ook niets zinnigs over zeggen?
Misschien hoopt 'ie dat er hier een Azerty medewerker zit :P

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:35

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Heeft inderdaad te maken met de beschikbaarheid, de levertijd moet je altijd met een pak zout nemen.
Ze kunnen wel verkondigen dat ze het zelf op voorraad hebben of dat het bij de leverancier ligt, zolang ze het niet vanuit de leverancier realtime bijwerken kan het dus zomaar wijzigen.

En dan nog is de vraag of de levertijd ook voor jou geldt, misschien heb jij net de laatste en is vanaf nu de levertijd 14 dagen.

Ik moet wel zeggen dat Azerty's levertijden nog wat extra zou vereisen, die wisselen regelmatig.
Bellen als je het zeker wilt weten zoals gezegd is nog altijd de beste optie.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-01 17:13

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb hetzelfde met vrijwel alle bestellingen van hardware via internet.
Je bestelt iets en er staat 2-3 dagen levertijd, maar uiteindelijk zit je 2-3 weken te wachten op je spullen.
Vaak pakken ze namelijk de voorraad van hun groothandeld mee in de peildatum. Als er dan 5 bedrijven hetzelfde artikelen plaatsen, maar bijv. Azerty niet als eerste de bestelling definitief doorzet, dan ben je dus weer afhankelijk van de nieuwe leveringen bij de groothandel.

Als er haast bij is bestel is dus ook niet meer via internet en betaal dan maar wat extra geld.

edit: jammer
Om heel eerlijk te zijn heb jij in je TS ook niet echt iets nuttigs te melden. Kan anders ook wel een topic openen dat ik in de AH voor een lege schap stond. Maar goed.. je hebt je antwoord..

[ Voor 25% gewijzigd door AndereKoekoek op 24-03-2009 10:53 ]

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bij Azerty heb ik dat juist niet, dat is ook de reden dat ik daar al mijn onderdelen koop.
Als er staat dat het op voorraad is kun je het ook gelijk meenemen, ik heb er vaak genoeg aan de balie besteld (via de website op hun pc) waarna ik het ook daadwerkelijk mee kon nemen _/-\o_
Ben al meerdere keren op zaterdag erheen gereden en op lokatie besteld (wel slecht als je een impulsaankoper bent) ipv vanuit huis via de website. :P

[ Voor 43% gewijzigd door arjants op 24-03-2009 10:55 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-01 19:31

KoffieNT

banaan

Oplossing ligt voor de hand denk ik. Bel Azerty, vraag ze of ze je een datum kunnen geven, zo niet; Bestel de kast ergens anders, als je per se die kast wil, of kies een andere kast bij Azerty. (die wel op voorraad is).

Azerty heeft juist een helpdesk om dit soort vragen te kunnen beantwoorden.

Zoals Floris-K al aangeeft dus :)
..als je niks nuttigs te melden hebt dan hoef ik geen reactie.
Dingen zoals dit hoef je er niet bij te zetten, en al helemaal niet op deze manier.

:D

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

KoffieNT schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:56:
Dingen zoals dit hoef je er niet bij te zetten, en al helemaal niet op deze manier.
Inderdaad, een beetje etiquette zou de TS sieren

Elect a clown, expect a circus.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:37
Welkom op GoT :) uit beleefdheid, want eigenlijk verdien je het niet
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:35:
Niks te bediscussieren betekent geen topic en daarom gaat deze dicht.

Zie ook SF Beleid.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.