De afgelopen weken heb ik erg veel tijd gespendeerd aan het uitzoeken wat voor mij de beste monitor is, uiteindelijk koos ik voor een hp 2228h, maar door de glossy laag vind ik deze niet erg fijn om langdurig naar te kijken. Helaas lijkt elke monitor wel iets te hebben dat hem ongeschikt maakt voor mij, zo schijnen samsungs vaak last te hebben van backlight bleeding en zo vond ik eigenlijk bij elk model wel iets wat hem voor mij uitsluit. Uiteraard is dit gebaseerd op reviews van anderen, dus of het echt zo erg is weet ik ook niet.
Daarom vraag ik dan ook of jullie misschien zelf ervaringen hebben met een goede 22" monitor of er één kunnen aanraden. Zelf kom ik nu uit op de dell 2209wa maar deze is eigenlijk te duur (zou het liefst niet meer dan zo'n 250 euro uitgeven) en ik weet niet of ik nou wel echt een ips scherm nodig heb (zo kieskeurig ben ik nou ook weer niet).
Ik zoek dus naar een goed 22" scherm, ik hoef verder geen speciale aansluitingen, al zou hdmi wel leuk zijn. Ik gebruik hem vooral voor surfen, ontwerpen (phothoshop) en af en toe een game.
Daarom vraag ik dan ook of jullie misschien zelf ervaringen hebben met een goede 22" monitor of er één kunnen aanraden. Zelf kom ik nu uit op de dell 2209wa maar deze is eigenlijk te duur (zou het liefst niet meer dan zo'n 250 euro uitgeven) en ik weet niet of ik nou wel echt een ips scherm nodig heb (zo kieskeurig ben ik nou ook weer niet).
Ik zoek dus naar een goed 22" scherm, ik hoef verder geen speciale aansluitingen, al zou hdmi wel leuk zijn. Ik gebruik hem vooral voor surfen, ontwerpen (phothoshop) en af en toe een game.