Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

feature Search laat 'Het Grote .... Topic' standaard zien

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Title says it all.
Soms loop ik me rot te zoeken naar een groot topic ergens over. Ik weet dan haast wel zeker dat ie bestaat, ik zoek m via de Zoeken... bovenin met een trefwoord.

Net nog: Joomla. Geen groot topic in de resultaten. Toen grote joomla. ook niet. maar via een hit vond ik 'm dan weer wel (een ouder al gesloten topic, vanwaar ik via de laatste post naar het meest recente 'grote' joomla topic kon). Dit zijn meestal de mooiste topics met uitgebreide startposts. Vorige week had ik hetzelfde probleem met drupal. Of als ik zoek op xbmc, dan ook. Eenmaal genesteld in mijn bookmarks is het ok natuurlijk, maar het is een hele kunst om ze te vinden. Er zullen genoeg lui zijn die niet weten dat zo een topic wel zou bestaan maar het dus niet kunnen vinden. Ik ken tweakers onderhand wel, dus ik weet zo ongeveer wel waarvan er wel 'grotere' topics zijn, dus blijf ik zoeken tot ik 'm vind.

Kunnen die dingen niet apart bovenin gezet worden als een soort 'best link ofzo'? Het zijn de mooiere en uitgebreidere topics op tweakers, het is dus ook goeie reclame voor tweakers.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

strange, ook met title:joomla krijg ik [Ervaringen] Joomla 1.5 CMS niet gevonden :?

Topic lijkt niet geindexeerd te zijn; we gaan er naar kijken, wellicht zitten er meer gaten in de search index :)

[ Voor 35% gewijzigd door crisp op 23-03-2009 16:37 ]

Intentionally left blank

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Als het goed is wordt aankomende nacht dat en diverse andere topics uit het voormalige Development Tools and Environments opnieuw geindexeerd, waardoor het topic niet alleen in de search index zit, maar ook nog eens vindbaar wordt :P

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

En inderdaad. Over het algemeen zal een groot topic over een onderwerp ook wel verschijnen.

Dit topic is gesloten.