Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:18

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
hey mensen, ik heb sinds kort mijn nieuwe pc binnen en nu wilde ik wel weer eens een goede tactical shooter gaan spelen, ik heb jaren geleden hidden&dangerous helemaal grijs gespeeld en nu was ik benieuwd of er nog nieuwe spellen zijn die dit een beetje benaderen. Ik wil dus de nadruk hebben liggen op een realistische game ipv duke-nukem achtige toestanden. Ik heb wat rondgezocht maar nergens iets gevonden, dus bij deze de vraag: zijn er nog echt realistische tactical shooters a la hidden & dangerous op de markt?

Alvast bedankt

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

De enige die enigzins realistisch en tactisch is die ik kan bedenken lijkt me counter-strike source ? Maarja, daar heb je geen nieuwe pc voor gekocht (lijkt me) :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

call of duty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

GRAW 2?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Americas Army is misschien wat.
(en dan vooral versie 3.0 die deze zomer verwacht wordt ;), om het maximale weer van je pc te vragen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Rainbow six: Vegas 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Vegas is helemaal te gek vind ik, speelt lekker weg, en het verstoppen is echt te cool..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:16
Inderdaad, America's Army is realistisch en nog gratis ook. Al is het wel iets wat je eigenlijk alleen online kan doen. Hier kun je 'm vandaan halen: http://www.americasarmy.com/downloads/ .

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:01

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

SWAT 4, lekker realistisch en zeker fun om te spelen :)

edit: in SWAT ben je ook aardig snel dood alleen is het politie ipv WWII leger. Van Commando's is volgens mij wel een 3D versie uitgebracht maar die was niet echt succesvol.

[ Voor 61% gewijzigd door sh4d0wman op 22-03-2009 18:59 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Mja ik ken de meeste spellen wel maar het heeft weinig met Hidden & Dangerous te maken, dat was 1 schot in de nek of een mannetje op de verkeerde plek stationeren en je hele team was dood.

Een soort Commandos maar dan 3d

verbaast me dat ze van zo'n bruut spel geen moderne variant meer hebben

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Ben zelf niet bekend met de game, maar is Operation Flashpoint ook niet één van de realistischere shooters? Deel 2 zou ergens in het 2e kwartaal van dit jaar uit moeten komen.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crysis, is niet echt een tactical shooter. maar wel leuk om je nieuwe pc te laten zweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Laatst online: 13:16
Armed Assault dan misschien?

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

TS vroeg om een realistische game, CoD4 en CoD:WoW vallen duidelijk onder arcadeshooters.

Hier zou ik dus duidelijk van wegblijven. Operation Flashpoint lijkt mij de beste uit de reeks hierboven, al loopt het grafisch gezien wat achter op de rest van het huidige veld.

[ Voor 29% gewijzigd door Jejking op 22-03-2009 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

GRAW , met name de eerste delen valt er ook wel onder.
Verder valt het helaas enorm tegen :(.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhraom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:24
Counter Strike 1.6 &Source ;)

zonder haat geen liefde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Wat is daar tactisch aan? Lekker springen en zsm schieten. Fraggen lijkt me echt absoluut niet realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vegas wil ik ook niet meteen tactisch meer noemen. De oudere RB6 series zijn duidelijk meer tactisch met o.a. een plannings fase waar je heel je inval kan plannen. RB6 Ravenshield was ook voor mij de best RB6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraggedMe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-03-2021
Boudewijn schreef op zondag 22 maart 2009 @ 19:38:
Wat is daar tactisch aan? Lekker springen en zsm schieten. Fraggen lijkt me echt absoluut niet realistisch.
Het is zo tactisch als je het zelf maakt, als jij met je clan over teamspeak tegen een andere clan speelt, ga je het niet winnen zonder springen en zsm schieten, dan komt er gelukkig wat meer om de hoek kijken :9

erutangis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 22:56

Yor

Yor1313#2571

Van elke toptitel in FPS land is ergens wel een server met aangepaste regels.

Lees je eens in op www.tacticalgamer.com zou ik zeggen!

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Als ik wikipedia kijk dan zie ik het volgende rijtje tactical shooters staan:
[q=http://en.wikipedia.org/wiki/Tactical_shooter]
List of tactical shooters

• America's Army
• ArmA: Armed Assault
• ArmA 2
• Brothers in Arms series
• Conflict series
• Deadly Dozen series
• Delta Force series
• Ghost Recon series
• Hidden & Dangerous
• Operation Flashpoint: Cold War Crisis
• Operation Flashpoint: Dragon Rising
• Project Reality
• Rainbow Six series
• Red Orchestra: Ostfront 41-45
• SOCOM: US Navy SEALs series
• SWAT series
• Vietcong series

Ik zou zeggen, kijk er eens naar en misschien zit er wel wat tussen voor je :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Laatst online: 23:20

rapture

Zelfs daar netwerken?

Naast America's Army zou ik Red Orchestra uitproberen. Met America's Army heb ik beetje ervaring en je gaat behoorlijk snel dood zonder door te hebben waar de vijand zit.

Red Orchestra heb ik nog niet uitgetest. Munitie in wapens moet je zelf bijhouden ipv tellertje, rondlopen zonder crosshair, bij het minste schud het scherm zodat je moeilijk kan mikken, projectielbanen, penetratie van materialen, tanks die je met 3 man kan aansturen of je moet continue van zitplaats veranderen,...

Forgotten Hope mod (3 extra CD's aan content tov een spel van 2CD's) op Battlefield 1942 had ik gespeeld, gigantische variatie aan maps, wapens, voertuigen,... Afhankelijk van de gameserver waarop je speelt, smijten ze nog een CD aan maps erop. Ondertussen zitten ze aan versie 2 voor Battlefield 2, maar het kost nog wel jaren om deze zo groot als de eerste versie te maken.

Realisme is niet zo hoog als Red Orchestra, maar nog altijd merkbaar anders dan de gewone Battlefield. Het is wel goed voor grote slagvelden en samenwerking tussen eenheden. Tactische laag kan je met World at War erop plaatsen. Niet alleen structureren, bevelen, leiding,... ook eenheden met eigen tactiek, voorbereidingen,... http://www.youtube.com/watch?v=-xKFszM3ob0

[ Voor 75% gewijzigd door rapture op 22-03-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:31

The Zep Man

🏴‍☠️

FraggedMe schreef op zondag 22 maart 2009 @ 19:42:
[...]

Het is zo tactisch als je het zelf maakt, als jij met je clan over teamspeak tegen een andere clan speelt, ga je het niet winnen zonder springen en zsm schieten, dan komt er gelukkig wat meer om de hoek kijken :9
Dat maakt het nog niet realistisch.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

The Zep Man schreef op zondag 22 maart 2009 @ 23:47:
[...]
Dat maakt het nog niet realistisch.
Zeker niet als je de vernaggelde hitboxes van CSS gaat bekijken. Persoonlijk is GRAW toch wel een van mijn favorieten omtrend het 'tactical' shooting.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
Ik zou project reality proberen. Dat is een mod voor BF2. Waar samen werken en tactiek een must is om te winnen.
http://www.realitymod.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
Splinter Cell Double Agent

De hele Splinter Cell serie is wel leuk, maar Double Agent moet je zeker eens proberen die vind ik top.

Rainbow Six Vergas 2

Vooral het hele verhaar coöp spelen op een LAN is erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik vind Splinter Cell nou niet bepaald een shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Insurgency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr_Ratt
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-02 21:27
ik vond de laatste brothers in arms wel goed te doen (Hell's Highway), wellicht is dat iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik raad red orchestra ostfront 41-45 aan, zeer vaste en aardige communitie, in begin misschien ongeweinning maar naar maten van tijd went het hoe het werkt
Insurgency is ook wel leuk alleen beetje kleine levels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-03 17:11
Insurgency
Insurgency zeker een goeie!! Speelt lekker, vrij lastig en voldoende wapen arsenaal :)

Daarnaast vind ik Resistance & Liberation ook een leuke game! Tactisch en ook zeker niet makkelijk!
Jammer alleen dat er slechts in het weekend af en toe wordt gespeeld en de graphics niet zo goed zijn.

Maar heer en meester blijft natuurlijk Day of Defeat 1.3 O-) (al is deze game niet zo realistisch)

[ Voor 22% gewijzigd door Crijnn op 02-04-2009 17:36 . Reden: ditjes & datjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Tactical Shooters:

- ProjectReality (BF2 Mod)
- Insurgency (HL2 Mod)
- America's Army

In ProjectReality is Teamplay een "must" om te overleven en/of de ronde te kunnen winnen. Van iedereen wordt ook verwacht dat er een headset wordt gebruikt. Wapens/voertuigen zijn realistisch in de game verwerkt. Zo kan één hit dodelijk zijn als er geen medic in de buurt is. Bij pantservoertuigen (tanks/Apc’s) heb je 2 à 3 personen nodig om voertuig te kunnen besturen. PR wordt ook nog redelijk vaak door militairen gespeeld, waardoor het realisme nog meer naar voren komt. Nadeeltje: BF2 is vereist (kosten à 20 Euro)

Insurgency mod is een stuk toegankelijker dan ProjectReality. Maps zijn veel kleiner dan in ProjectReality. Er is ook duidelijk veel minder teamplay aanwezig en er wordt nauwelijks gebruik gemaakt van headsets. Gameplay is hierdoor minder realistisch dan ProjectReality. Nadeeltje: HL2 is vereist.

AA schijnt erg realistisch te zijn. Ik heb het zelf nog niet gespeeld. Ik ga het binnenkort zelf wel uitproberen.
Voordeel: gratis.

[ Voor 8% gewijzigd door Indy91 op 06-04-2009 21:30 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:11

MsG

Forumzwerver

HetWonder schreef op zondag 22 maart 2009 @ 18:43:
Mja ik ken de meeste spellen wel maar het heeft weinig met Hidden & Dangerous te maken, dat was 1 schot in de nek of een mannetje op de verkeerde plek stationeren en je hele team was dood.

Een soort Commandos maar dan 3d

verbaast me dat ze van zo'n bruut spel geen moderne variant meer hebben
Je noemt zelf de commandos reeks als voorbeeld, terwijl ik die persoonlijk vaak wat onrealistisch vond, dingen als met de spy uren lang iemand aan kijken en vanachter neerhalen werkt overal en ze hebben het nooit door.

Voor Half-Life 2 heb je insurgency, wat zich in de huidige tijd afspeelt en redelijk tactisch is. Anders zou ik uitwijken naar het reeds genoemde America's Army, als je niet vies bent van eerst wat offline missies doen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
<foutje>

[ Voor 99% gewijzigd door Indy91 op 06-04-2009 18:17 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
America's Army is erg leuk, speel dat zelf al een hele tijd en het is erg realistisch. Zeker aangezien binnenkort versie 3.0 verschijnt welke vooral grafisch nog een stuk beter is (overigens vind ik de huidige versie 2.8.4. grafisch ook heel behoorlijk).

Het allergrootste voordeel is dat het helemaal gratis is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

hier is maar een antwoord voor | America's Army

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Tactical shooter --> eigenlijk al meerdere keren genoemt.. maar ik wil hem nog even benadrukken:

Rainbow Six Vegas 2.. wat een gigantisch geweldig spel zeg! Storyline is ERG uitdagend.. ik heb hem nu op de makkelijkste graad uitgespeelt en ben nu bezig met de 2e graad.. erg realistisch en ook erg spannend.

Kamertjes binnenvallen door spontaan de deur te openen eindigt meestal in een zandhapper.

Tactiek is de clue!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:55

Zewatanejo

Fine Thanks!

Naast de al genoemde

America's Army
ARMA
Red Orchestra

Zou ik ook de HL mod Resistance and Liberation uit proberen.
Deze mod is nog lang niet uit ontwikkeld, maar is super tactisch en is gemaakt met het oog op realisme met zo min mogelijk beperkingen in gameplay.

Ik speel het nu al maanden met veel plezier en ook de community is goed. Over het algemeen leuke gamers met een goede mentaliteit, dus veel teamwork gegarandeerd.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrusT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:17
Ben zelf volledig gek geweest van hidden en dangerous, en de enige die voor mij een gelijksoortige ervaring gaven waren Operation Flashpoint en Rainbow Six: Raven Shield.
Arma, was me net iets te buggy, en RS: Vegas is een fragfest vergeleken met H&D, maar wel fun (vb: effe schuilen om health terug te krijgen past niet tactische shooter imho).

Ook ik hoop stiekem op een nieuwe H&D, maar dat zit er denk ik niet in.
Btw, je hebt toch beide delen en hun uitbreidingen gespeeld hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze mod is nog lang niet uit ontwikkeld, maar is super tactisch en is gemaakt met het oog op realisme met zo min mogelijk beperkingen in gameplay.
Naar aanleiding van jouw post ook maar eens gedownload... geniaal! Heerlijk hoe mensen daar daadwerkelijk tegen mekaar praten en een tactiek uit proberen te dokteren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste Hitman Blood Money misschien? Graphics vallen nog best mee en zoals je zegt 1 verkeerde beweging en je kan overnieuw beginnen (zeker op een iets hoger niveau) Verhaallijn en zeker het einde is de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Niet echt een shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:07
Ik sluit mij volledig aan bij de al voorbij gekomen spellen: Rainbow Six: Vegas/Vegas 2 en Splinter Cell: Double Agent is zeker vet. Online is Splinter Cell zeer tactisch.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02 11:36

Snorry

Incoming!

Ik denk dat Arma 1 en straks 2 (ergens 2e kwartaal) wel voldoet aan jou eisen ivm H&D2, het spel bevat grote speeloppervlaktes, veel voertuigen, wapens, tatics etc. www.arma2.com dus je kan je lol op. Mocht je liever wat kleiner levels spelen dan is AA of PR een oplossing voor je.

There is always a way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flashpoint wat voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Laatst online: 23:06

Vae Victus

Awesome God

Ik zag laatst op de frontpage een artikel over een nieuwe realistische tactical shooter. Volgens mij was het de opvolger van operation flashpoint. Ik kan hier alleen niets meer over vinden. Ik kan me wel herinneren dat er een filmpje bij zat van de gameplay.

misschien ook wel gezien op een andere site maar dat kan ik me niet herinneren

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Vae Victus schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 11:21:
Ik zag laatst op de frontpage een artikel over een nieuwe realistische tactical shooter. Volgens mij was het de opvolger van operation flashpoint. Ik kan hier alleen niets meer over vinden. Ik kan me wel herinneren dat er een filmpje bij zat van de gameplay.

misschien ook wel gezien op een andere site maar dat kan ik me niet herinneren
[Multi] Operation Flashpoint 2: Dragon Rising - Deel 2 :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Laatst online: 23:06

Vae Victus

Awesome God

Volgens mij is dit niet wat ik bedoel alhoewel het wel erg realistisch en mooi is. Als ik me het goed kan herinneren was het een nieuwsbericht op de frontpage met een video erbij. Dit is volgens mij na 30 april geweest. Ik kan er alleen niets meer over vinden.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:07
De beste tactical shooter vind ik nog steeds Ghost recon (ook het beste spel dat ik me van de jaren 2000 kan herinneren),
GRAW &GRAW2 vind ik wat tegenvallen.

Verder is het even afwachten voor komend jaar: Ghost Recon 4:
http://www.ubisoftgroup.com/gallery_files/site/270/1042/1967.pdf

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je van Hidden and Dangerous houdt zou ik zeker Red Orchestra of BF2 eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Laatst online: 07-09 10:03
straffe_hendrik schreef op woensdag 08 april 2009 @ 13:22:

Ik speel het nu al maanden met veel plezier en ook de community is goed. Over het algemeen leuke gamers met een goede mentaliteit, dus veel teamwork gegarandeerd.
Vraagje, is dit voor gewoon HL2, of een van de episodes? Laat ik het zo zeggen, wat heb ik allemaal nodig om dit te spelen? Ziet er zo vet uit, ben er bereid voor om HL2 te kopen. Wil alleen zeker weten dat ik die dan ook nodig heb en niet een van de episodes bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:50
all killer schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 17:11:
[...]

Vraagje, is dit voor gewoon HL2, of een van de episodes? Laat ik het zo zeggen, wat heb ik allemaal nodig om dit te spelen? Ziet er zo vet uit, ben er bereid voor om HL2 te kopen. Wil alleen zeker weten dat ik die dan ook nodig heb en niet een van de episodes bijv.
Voor zover ik het weet heb je alleen half life 2 nodig. ( Orange box voor 10 euro klik )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
KrusT schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 07:57:
Ben zelf volledig gek geweest van hidden en dangerous, en de enige die voor mij een gelijksoortige ervaring gaven waren Operation Flashpoint en Rainbow Six: Raven Shield.
Arma, was me net iets te buggy, en RS: Vegas is een fragfest vergeleken met H&D, maar wel fun (vb: effe schuilen om health terug te krijgen past niet tactische shooter imho).

Ook ik hoop stiekem op een nieuwe H&D, maar dat zit er denk ik niet in.
Btw, je hebt toch beide delen en hun uitbreidingen gespeeld hé?
Kijk, een gamer van de oude generatie ;)
jazeker, part 1 + uitbreidingen uitgespeeld, deel 2 alleen de main game. mis ff de uitbreiding gaan proberen als uitdaging. Hoewel deel 1 vetter was.

No offence voor alle goede tips hier, maar ik zie idd veel namen voorbij komen van games die toch meer shooters zijn met wat tactische elementen. Online games waarop je snel inlogt en een half uurtje lekker kan knallen. Bij hidden & dangerous was je 3 kwartier minutieus aan het plannen en puzzelen en waardoor er ook echt een realistische spanning was als je door het bos of een vijandige basis sloop. Dan kon je weer van voren af aan beginnen!

Denk dat dat misschien t element is dat ik zoek; als je na een minuutje weer respawned is de wens om niet dood te gaan nu eenmaal anders dan wanneer een uur voorbereiding en sluipen in de soep loopt. Dát realisme benadert een echte oorlogssituatie volgens mij veel meer, en t is erg jammer dat in dit snelle online tijdperk dat soort games niet meer worden gemaakt.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Laatst online: 07-09 10:03
Zonde, krijg Resistance and Liberation niet goed draaiend.... Heb continue last van lag als ik beweeg, niet als ik alleen met mijn muis beweeg. FPS is 80 en me ping is ook gewoon goed, 50.... Jammer, tzag er zo vet uit. Iemand enig idee wat het kan zijn?

EDIT: Kom tot de conclusie dat bij een source game je ping niet boven de 50 mag, anders gaat hij al laggen... Weet niet of dit een juiste conclusie is (aangezien dit mijn eerste source game is) maar uit mijn ervaring werkt het zelfs met 80 normaal (cod bijv), en als ik in een source game 80 heb lagt hij al. Kwam tot die conclusie toen ik Day of Defeat source speelde. Zijn er toevallig wat mooie commands om je fps te verlagen?

[ Voor 46% gewijzigd door -unknown op 10-05-2009 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:19
Project Reality! Is al eens genoemd..Heb het nu zelf paar maanden niet meer gespeeld.
Zeker als je een goed team/squad hebt, is het vaak rete spannend.
http://www.realitymod.com/media-videos.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
jezus wat een bump :p

krijg je geen waarschuwing dat er al maanden niet in dit topic gepost is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, dan durf ik ook wel ;)

Ik zoek een realistische sniper shooter waarin je niet in/met een team hoeft te spelen, zowel single als multiplayer.

Bestaat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 22:56

Yor

Yor1313#2571

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 22:08:
Nou ja, dan durf ik ook wel ;)

Ik zoek een realistische sniper shooter waarin je niet in/met een team hoeft te spelen, zowel single als multiplayer.

Bestaat dat?
Sniper elite

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Splintercell: pandora tomorrow is ook wel goed, maar wordt vrij weinig in geschoten, echt een stealth game

edit: maar het is wel puur tactical

[ Voor 15% gewijzigd door thijsje66 op 17-10-2009 09:56 ]

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Abbadon321 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 23:15:
jezus wat een bump :p

krijg je geen waarschuwing dat er al maanden niet in dit topic gepost is?
Die waarschuwing krijg je al als er 2 weken niet meer gepost is in een topic. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 17-10-2009 10:00 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
@abbadon123

Nou en, een topic kan dan wel ff stilliggen, wat is er mis mee om het nieuw leven in te blazen?

Ik heb geen leuke ondertitel.

Pagina: 1