Naast America's Army zou ik
Red Orchestra uitproberen. Met America's Army heb ik beetje ervaring en je gaat behoorlijk snel dood zonder door te hebben waar de vijand zit.
Red Orchestra heb ik nog niet uitgetest. Munitie in wapens moet je zelf bijhouden ipv tellertje, rondlopen zonder crosshair, bij het minste schud het scherm zodat je moeilijk kan mikken, projectielbanen, penetratie van materialen, tanks die je met 3 man kan aansturen of je moet continue van zitplaats veranderen,...
Forgotten Hope mod (3 extra CD's aan content tov een spel van 2CD's) op Battlefield 1942 had ik gespeeld, gigantische variatie aan maps, wapens, voertuigen,... Afhankelijk van de gameserver waarop je speelt, smijten ze nog een CD aan maps erop. Ondertussen zitten ze aan
versie 2 voor Battlefield 2, maar het kost nog wel jaren om deze zo groot als de eerste versie te maken.
Realisme is niet zo hoog als Red Orchestra, maar nog altijd merkbaar anders dan de gewone Battlefield. Het is wel goed voor grote slagvelden en samenwerking tussen eenheden. Tactische laag kan je met
World at War erop plaatsen. Niet alleen structureren, bevelen, leiding,... ook eenheden met eigen tactiek, voorbereidingen,...
http://www.youtube.com/watch?v=-xKFszM3ob0
[
Voor 75% gewijzigd door
rapture op 22-03-2009 21:45
]