Amaray DVD doosjes samen kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04-2025
Hoi allen,

Ik ben laatst op zoek geweest naar een webshop om echte Amaray DVD doosjes te kopen, maar die zijn eigenlijk nergens te vinden -- waarschijnlijk te duur.

Wat ik wel gevonden heb is de importeur. Deze hanteren helaas een minimumbestelling van 100 stuks, wat een beetje veel is voor mij.

Als iemand ook interesse heeft in deze dingen kunnen we misschien een multibuy doen -- ik plaats een grote bestelling en tegen kosten+verzendkosten verkoop ik gedeeltes door aan jullie.

Het gaat hier om de DVD doosjes van het merk Amaray (voor een voorbeeld, loop naar de plank met de dure DVDs en zoek naar degene met het merk amaray erin gestencild, meestal linksonder het paneel met de DVD. Je zult niet lang hoeven te zoeken). De versies die beschikbaar zijn zijn zowel de enkele als de dubbele in zwart en transparant plastic.

De enkele kosten 1,65 per stuk, en de dubbele 2,15.

Als je interesse hebt laat het hieronder dan weten.

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Ik ben ff m'n 'collectie' langsgelopen en inderdaad zijn de meeste van amaray. Dat zijn inderdaad ook de meest relaxte hoesjes.

Was het niet zo dat de Compuserve cd's nu in DVD-hoesjes geleverd werd..? Ik heb toen al geoppert met de terugstuuractie de hoesjes maar naar mij te sturen :)
Maar dan kun je gewoon stapels halen bij de pompstations enzo. Gewoon even een rondje pompstations en je kan je lol op :)

Maar verder, ik had ook een tijdje terug een hoesje nodig, even in m'n videotheek gevraagd en ik kreeg er zo een paar mee voor twee piek per stuk (vind ik acceptabel). Dit waren ook amaray hoesjes.

Het zal ook niet lang duren voordat ze gewoon te krijgen zijn bij zaken als Mediamarkt enz, voor zover dat nog niet het geval is.

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04-2025
Yup, de compuserve actie werdt in DVD doosjes van Amaray verstuurd (voor ongetwijfeld veel minder dan 1,65 per stuk denk ik), maar de dozen met CDs die ik altijd zie staan hebben gewoon van die kartonnen kutdingen, ik zie nooit dozen met van die dingen in dvd doosjes. (trouwens, ik was eerder met de suggestie om die doosjes dan maar naar mij te sturen :) )

Het probleem met zaken als mediamarkt e.d is dat ze meestal hoesjes hebben die "erg lijken" op Amaray enzo -- maar ik heb er nog geen een gezien die ook _echt_ net zo goed is. En daarnaast kosten ze dan 5 piek per stuk, maar dat terzijde.

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:47
Dat doosje dat ik van CompuServe kreeg was geen Amaray. Zag er ook veel gammeler uit.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
edit:
Beter lezen volgende keer René!

Ik ben wel geïnteresseerd, hoeveel wil je er gaan bestellen?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 16:25
Al eens gekeken bij de MediaMarkt in Amsterdam (naast de Pathe bioscoop en de ArenA). Daar hebben ze ook DVD-hoesjes. Evenals cd-hoesjes, dubbel cd-hoesjes (plat en van die ouderwetse dikke :))
Of het Amray is weet ik niet, ik ben nog aan het sparen voor een DVD speler...

Ze zijn trouwens te vinden beneden achter/onder de roltrappen.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Raymond
  • Laatst online: 10-03 23:29
Hoi, bij dividence verkopen ze voor een redelijke prijs dvd doosjes. Dan hoef je er ook niet in te gaan handelen om een paar piek goedkoper uit te zijn.

Volg deze link om direct bij de accessoires terecht te komen.
Wanner je de hele site wilt zien ga je natuurrlijk naar dividence

Edit: damn, mooie links zijn lastig.

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 27 februari 2001 21:04 schreef ShittyOldMan het volgende:
Al eens gekeken bij de MediaMarkt in Amsterdam (naast de Pathe bioscoop en de ArenA). Daar hebben ze ook DVD-hoesjes. Evenals cd-hoesjes, dubbel cd-hoesjes (plat en van die ouderwetse dikke :))
Of het Amray is weet ik niet, ik ben nog aan het sparen voor een DVD speler...

Ze zijn trouwens te vinden beneden achter/onder de roltrappen.
Kom er weleens, waar precies?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Het zijn leuke hoesjes.

Ik heb er ook 1 gekregen van Compuserv (volgens mij ben ik geabbonneerd op die *** cd`s)

Maar wat mot je met die dingen, die gewone jewel case zijn veel beter die passen nog in m`n cdrekje :)

• ShittyOldMan
  • Laatst online: 11-03 16:25
Kom er weleens, waar precies?
beneden achter/onder de roltrappen :)

Nee, om precies te zijn, als je binnenkomt loop je gelijk door naar achteren. Rechts langs de roltrappen. Onder de roltrappen zit zo'n hokkie waar af en toe een ongure werknemer naar binnengaat. Ergens na dat hokkie draai je een kwartslag naar links. Voor je staat een rek en volgens mij liggen ze bij één van die rekken. Zijn er best veel, ook een zooi met felle kleuren, daar kun je het aan herkennen.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1