Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Diskboot failure

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik hier goed zit, anders word het maar verplaatst.

Ik heb 3 HD's in mijn computer hangen en heb er vanmiddag 2 uitgehad.
Toen ik ze er weer in wilden doen kreeg ik bij het booten de foutmelding Diskboot failure.
Ik heb de kabels gecontroleerd, en nog een keer en nog een keer, dat is het probleem niet.
BIOS heb ik na gekeken, alles staat goed.
Fixboot gedaan, chkdsk gedaan, fixmbr gedaan. Was het ook allemaal niet.
HD gecontroleerd op fouten, geen fout te vinden.
Maar toch kom ik windows niet in :s.
Iemand die weet wat ik moet doen?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 19:10:
Ik weet niet of ik hier goed zit, anders word het maar verplaatst.

Iemand die weet wat ik moet doen?
Nou, allereerst niet met zo'n opmerking komen, want da's niet zo erg netjes.

Wat je beter kan doen is goed controleren of je wel echt de juiste disk op de juiste controller hebt zitten.
Als je de melding disk boot failure krijgt dan betekent dat dat je nog niet eens bij de Windows bootcycle komt.

Lees dan liever de Windows Clients - FAQ door met daarbij de opmerking dat de diverse troubleshooters je daar verder bij kunnen helpen.

Als je dan in Windows Clients een topic opent, neem dan in ieder geval ook de moeite om erbij te zetten welke Windows versie je gebruikt - zie ook de Windows Clients - Beleid daarvoor :)

Probeer het dus even opnieuw, maar dan wel zorgen dat je in het juiste forumonderdeel zit :)

[ Voor 58% gewijzigd door alt-92 op 20-03-2009 19:17 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.