heeft iemand al ervaring met internet@tv? (met de B650)
Ben benieuwd of het de moeite waard is om iets mee te gaan doen.
Anoniem: 299776
Anoniem: 302576
Ik heb zelf ervaring met de internet-widgets, als je die bedoeld. Dat zijn er op het moment een stuk of 15, waarmee je onder andere het weer, nieuws, sport, flickr, twitter kan checken. Of een potje poker of sudoku kan spelen.. Niets revolutionairs, maar dat kan altijd nog komen. Als je het mij vraagt gaat internet@tv in de toekomst een veel grotere rol spelen (browsen, msn, videophone etc?). Het is voor jouzelf de vraag of je dit zoekt.Anoniem: 299776 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:16:
heeft iemand al ervaring met internet@tv? (met de B650)
Dank voor je reaktie, ik heb ook eens verder gekeken.EJSEJS schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:37:
[...]
Ik denk dat er dan toch iets met je TV aan de hand is, ik heb dan wel is waar de 32B650 maar waar ik ook naar teletekst kijk NED RTL SBS overal heeft hij gewoon een zwarte achtergrond. Ik zou er toch even na laten kijken als ik jouw was...
Dank voor de reactie... zal ook eens wat gaan proberen...Anoniem: 302576 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:47:
[...]
Ik heb zelf ervaring met de internet-widgets, als je die bedoeld. Dat zijn er op het moment een stuk of 15, waarmee je onder andere het weer, nieuws, sport, flickr, twitter kan checken. Of een potje poker of sudoku kan spelen.. Niets revolutionairs, maar dat kan altijd nog komen. Als je het mij vraagt gaat internet@tv in de toekomst een veel grotere rol spelen (browsen, msn, videophone etc?). Het is voor jouzelf de vraag of je dit zoekt.
Daarnaast is het streamen vanaf je pc natuurlijk erg handig..
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 299776 op 11-06-2009 17:07 ]
Die kan je gebruiken om je verbinding wireless te maken i.p.v. de aansluiting via ethernet-kabel.Anoniem: 299776 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 15:11:
[...]
Dank voor de reactie... zal ook eens wat gaan proberen...
Wordt er ook gebruik gemaakt van de dongel van Samsung???
[ Voor 3% gewijzigd door orbit_ph op 11-06-2009 22:18 ]
Dat begrijp ikAnoniem: 302576 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:07:
[...]
Die kan je gebruiken om je verbinding wireless te maken i.p.v. de aansluiting via ethernet-kabel.
Ik lees hier en daar in de topic dat mensen toch echt al in het bezit zijn van de LG32LH5000, ik zie hem echter nergens op voorrraad?orbit_ph schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:13:
m'n vader heeft inmiddels de 32LH5000 thuis staan (dinsdag geleverd op kantoor), ik moet eerlijk zeggen ik ben heftig onder de indruk hoe LG de menustructuur onderhanden genomen heeft.
hij (mijn vader) kon er in iedergeval zelf 100% mee overweg, nu nog de BD370 aansluiten en kijken wat de prestaties zijn icm met een normale DVD
enige wat ik wat minder prettig vind is de handleiding, deze staat op een cdtje
* in principe is de LH serie vanaf deze week leverbaar (volgens LG B2B)
xMouse
Ik heb zelf ook onderhand een oudere CRT Loewe Opta analoog aanschouwd, ook gekleurde achtergronden in teletekst.EJSEJS schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 09:31:
@Jank > Sorry maar ik heb een foutje gemaakt, bij mij zijn ook alle achtergrond kleuren verschillend op de NED teletekst pagina's. Ik had eerst gekeken via mijn HD kastje van ZIGGO en dan is wel alles gewoon zwart van achtergrond, maar via het analoge signaal geven ze dus wel verschillende kleuren...
Anoniem: 181496
Anoniem: 306170
Ben inmiddels overgestapt naar Ziggo, en alles werkt nu prima qua netwerk & TVEJSEJS schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 20:05:
Ik heb een vraagje, ik heb internet via tele2 en wou nu wel eens de tv (samsung 32B650) op internet aansluiten, Dus ik heb een netwerk kabel tussen de TV en mijn modem/router geplaatst. Als ik op de TV de netwerk instellingen op auto zet en dan een netwerk test doe dan loopt hij al vast bij het IP nummer. Maar als ik handmatig de IP/subnetmask/gateway/DNS-server invul en dan de netwerk test doe, dan loopt hij door tot PING van domein. Daar krijg ik de melding "verbinding met extern apparaat mislukt. raadpleeg u netwerkprovider." Ik heb al naar Tele2 gebeld, maar daar kom ik echt geen steek verder mee. Dus wie heeft voor mij een oplossing voor dit probleem ?
Er is inderdaad sprake van inputlag, maar ik had het zelf geeneens door totdat een vriend van mij zei dat het menu in fifa2009 een fractie langzamer leek te reageren. Ik had ondertussen verschillende games gespeeld (Fifa, Saints Row2, Project Gotham, Assasins Creed, enkele demo's) en heb deze lag helemaal niet opgemerkt. Echter.. toen ik de tv in gamemode zette om de lag te elimineren, leek het gamen toch nét iets soepeler te gaan. Geloof het of niet, ik haalde zelfs betere gamescores! Het is dus voor het oog nauwelijks merkbaar, maar de gamemode doet stiekem toch wonderen. Daarnaast moet ik bekennen dat de gamemode geeneens zoveel onderdoet qua graphics. Het is nog steeds f*cking mooi!Morphweasel schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 16:18:
(...) Nu is mijn vraag aan iedereen die deze televisie bezit: is dit een probleem? (Of is dit intussen al met een firmware update verholpen?) Want ik ben van plan om naast films erop te kijken, ook veel erop te gaan gamen met mijn PS3.
(En ook: Hoe is het gamen op de LG?)
Als ik dit weet, dan ga ik beide televisies maar eens goed in de winkel vergelijken, en dan zal ik aan het einde van deze maand (op mijn verjaardag :'D) hopelijk eindelijk in HD gamen/films kijken!
Alvast bedankt voor de hulp
[ Voor 4% gewijzigd door jank op 03-07-2009 10:43 . Reden: aanvulling ]
Ik zou Samsung hier eens over inlichten, want tot dusver heb ik hier geen last van gehad met mijn LE32B650. Alles loopt smooth hier... Succesjank schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 04:41:
Toch nu bij mijn Samsung LE32B650 met een vervelend effect geconfronteerd.
Vooral bij (vrouwen)gezichten met veel donker haar, lijkt het, dat het kapsel stil staat terwijl het hoofd beweegt. Het effect lijkt sterker bij verticale bewegingen, maar ook horizontaal nadrukkelijk veeg-effecten waar te nemen. Soms zelfs lijkt er een beeld overheen te zitten.
Zowel analoog, digitaal, als vanaf dvd.
Het effect is niet waarneembaar bij een tennisbal.
Er zal wel een term hiervoor zijn, maar is dit normaal, kan het gereduceerd/verdoezeld worden met een specifieke instelling. Ben wel wat aan het expertimenteren geweest, maar helaas nog zonder resultaat.
Anoniem: 46214
[ Voor 27% gewijzigd door pino85 op 30-08-2009 14:48 ]
Liefhebber van Tweakers
Er is weinig over te vinden, wel dit antwoord:Anoniem: 188147 schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 23:36:
Is de 32LH5000 voorzien van CI+ ondersteuning?
Anoniem: 21125 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 20:28:
[...]
De LH4000 en LH5000 hebben alleen een DVB-T aansluiting en geen DVB-C welke je nodig hebt voor Ziggo Digitaal. Je kunt dus hooguit een Digitenne aansluiting van KPN op je LG toestel aansluiten zonder een losse decoder.
/edit:
PS ga er even van uit dat je Ziggo via de kabel ontvangt net als ik
De LH4000 en LH5000 hebben alleen een DVB-T aansluiting en geen DVB-C welke je nodig hebt voor Ziggo Digitaal. Je kunt dus hooguit een Digitenne aansluiting van KPN op je LG toestel aansluiten zonder een losse decoder.
CI/CI+nidworkx schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 23:36:
Is de 32LH5000 voorzien van CI+ ondersteuning?
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Anoniem: 77341
De enige CI+ modellen van LG zijn LH3300 en LF7300 zoals op het Ziggo forum bevestigd wordt door een Ziggo medewerker.ariekanari schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 16:24:
Pjabber schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 20:28:
CI/CI+
De LH5000-reeks is voorzien van een standaard CI-sleuf. De gebruikershandleiding spreekt nergens over compatibiliteit met de nieuwere CI+-standaard.
Wellicht dat ondersteuning van CI+ met een toekomstige firmware-update alsnog gerealiseerd wordt.
Als ik het goed begrijp dan is het met een "gewoon" CI-slot en een AlphaCrypt ook gewoon mogelijk om de digitale kanalen van Ziggo te gebruiken, right?Anoniem: 77341 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 17:43:
[...]
De enige CI+ modellen van LG zijn LH3300 en LF7300 zoals op het Ziggo forum bevestigd wordt door een Ziggo medewerker.
Maar wellicht ben je beter af met een CI-slot en een AlphaCrypt.
Anoniem: 77341
Inderdaad, met dien verstande dat Ziggo dit niet ondersteunt, maar wel toegezegd heeft dat dit nog anderhalf à twee jaar zal werken. Wat er daarna gebeurt is onzeker.Pacjack schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 16:28:
Als ik het goed begrijp dan is het met een "gewoon" CI-slot en een AlphaCrypt ook gewoon mogelijk om de digitale kanalen van Ziggo te gebruiken, right?
[ Voor 14% gewijzigd door alucard.erbacam op 18-10-2009 19:53 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq