Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxsurf
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-02 21:50
Ik zie sinds kort de LG 32LH5000 in de pricewatch op de website staan. pricewatch: LG 32LH5000
Heeft iemand ervaringen met deze LCD scherm of weet iemand in welke winkel hij te bewonderen is?
Ik heb hem namelijk nog nergens zien staan. De release datum was 13 mrt 2009.
Ik wilde eerst eigenlijk de samsung 37A656 aanschaffen maar nu zag ik dat er komende maand veel nieuwe lcd televisies op de markt komen ook van samsung de B serie, welke onderandere veel zuiniger zou moeten zijn _/-\o_ . http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/samsung-le32b650.
Dus nu ben ik erg aan het twijfelen wat te doen :? . Als ik de prijs van de LG's nieuwe serie zie dan zijn die niet hoger of zelfs lager en er lijkt meer keuze te komen in het 32 inch sigment.

Iemand die met dezelfde twijfel zit op het moment om een niewe lcd televisie aan te schaffen?

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 09-04-2009 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233676

Ik zit precies met het zelfde dilemma. Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe LCD tv en zag op begeven moment een nieuwe SHARP die 32 inch was met 100Hz. Ik dacht MOOI! eindelijk kan ik een LCD kopen die aan mijn eisen voldoet met een redelijke prijs. Nu heb ik eventjes gewacht en opeens zie ik ook dat er mega veel nieuwe LCDs aankomen met 32 inch en 100Hz. Dat is dus enorm twijfelen. Ik ben ook benieuwd bij welke winkel ze al hangen want ik wil ze toch wel even vergelijken al vind ik het design van de samsungs toch wel weer erg mooi. Wellicht dat ze al bij it's hangen want die heeft ze vandaag op hun website gezet behalve de LGs. Maar die heeft Scheer en foppen weer op hun website staan.
Misschien dat ik zo wel even naar block en expert rijd. Om te kijken of ze er al zijn.

Edit: vandaag ben ik niet geweest misschien dat ik maandag een paar winkels afga

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 233676 op 21-03-2009 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 14:55
Ik heb vandaag de Samsung LE32B650 gezien bij de Media Markt. Wel een erg mooi beeld moet ik zeggen, hij viel direct op tussen de andere LCD's in die klasse/grootte.

Bracht me aan het twijfelen, want ik wilde eigenlijk een Philips 32PFL9613D gaan aanschaffen op dat moment, maar heb dat toch even uitgesteld, omdat ik thuis de specificaties van de nieuwe Samsung's wilde bekijken. :)

De prijs bij de Media Markt (€ 849,-) was overigens niet erg concurrerend als ik op internet een aantal andere "prijsvechters" bekijk. :X

[ Voor 60% gewijzigd door StarWolfer op 23-03-2009 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxsurf
@ Ladyy.
En heb je al iets gezien in de winkels? I hope so :) .

@ StarWolf.

Heb je toenvallig de LE32B650 gezien als hij is aangesloten aan een pc ofzo? Soms doen ze dat bij MM :+ .
Ik wil het scherm namelijk ook gebruiken icm met een HTCP.
Ik ben nog sterk aan het twijvelen langzaam komen er wat reviews al zijn de formaten dan groter.
http://www.hdtvtest.co.uk/Samsung-LE40B650/

Die Philips had ik ook gezien, maar die is toch nogal prijzig vind ik :( .
Het is wachten op de eerste review van LG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296403

Net als jullie ben ik op zoek naar een 32" met full hd en 100hz.

Tot nu toe diverse geschikte (nieuwe) modellen gezien:
De LG 32LH5000, Samsung LE32B650, Sharp LC 32DH77E, Panasonic TX-L32G10 en de Sony KDL-32W5500.

Op de vergelijkingssites staat niet bij al deze modellen de reactiesnelheid.
De LG staat met 2ms te boek, de Sharp met 4 en de rest is niet bekend?

Prijzen varieren sterk, de goedkoopste is LG, rond de 550 eurie op de goedkoopste online shop, de Sony is het duurst, rond de 900 eurie.

Mijn vraag: is het kwaliteitsverschil tussen een LG en de duurdere merken erg groot?
Of is LG gewoon een goede prijs/kwaliteitsverhouding?

Thanks,
Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
Ik heb vandaag de LE32B650 gekocht :) . Tot nu toe zeker geen spijt van ... ik ga uiteraard een uitgebreide review geven, maar heb hem daarvoor nu nog iets te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Starwolf: Ben benieuwd naar je bevindingen!!

Kan je ons informeren over de reactiesnelheid in ms van dit model? Hier kan ik niks over vinden....

En dit is toch het geheel zwarte model? (niet de rooie samsung-rand hoop ik, die vind ik persoonlijk niet zo mooi...)

Veel plezier met je nieuwe toy!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206461

@Starwolf,

ik ben ook zeer benieuwd naar je bevindingen.

sta zelf ook op het punt een lcd aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@maxsurf, Ik heb hem maar bij 1 winkel gezien (de samsung LE32B650). Ik vond het beeld mooier beeld geven dan de Philips 32PFL9613 (die stond er boven). De nieuwe LGs daarin tegen heb ik bij geen enkele winkel zien staan.

Ik heb ook een aantal winkels gebeld of ze de samsung LE32B650 al hebben maar de meeste winkels krijgen hem volgende week of die week daarop binnen. En ik weet het eigenlijk wel zeker dat ik hem ga kopen alleen niet voor 849 euro :P daarom heb ik hem ook niet gekocht bij die ene winkel. Ik moet nog 1 weekje wachten dan komt hij bij its binnen en koop ik hem voor 84,90 euro goedkoper (10% kortings pas).

Kortom hou de elektronica winkels in de gaten de komende weken. Weet je het toch nog niet helemaal zeker zou ik nog even wachten met reviews over deze televisie en over de nieuwe LGs.

@Chrisunit;
Als ik sommige sites goed heb begrepen komen er 4 modellen uit:
Samsung LE32B650 (Kleur: U-Type Platinum Black)
Samsung LE32B651 (Kleur: U-Type Rose Black)
Samsung LE32B652 (Kleur: V-Type Platinum Black)
Samsung LE32B653 (Kleur: V-Type Rose Black)

Zoals je ziet is de 650 en 652 zwart (met een beetje grijs) en de 651 en 653 roze zwart.
Wat het V en U type in houd ik heb geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxsurf
Die samsung 32B65X komen nu langzaam op de markt. De 40B650 heeft een goede review die ik kon vinden, nadeel is alleen dat hij ongeveer 150 Euro duurder is dan de LG32LH5000. Dus eigenlijk vind ik het wel de moeite om daarop te wachten. Internet blijven afstruinen opzoek naar een update.
Helaas hebben veel winkels hem al wel op hun website staan maar ze kunnen er nog niet aankomen. :(

Ik ben benieuwd naar de review van StarWolf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij welke winkels hebben jullie de Samsung gezien.
Mediamarkt Roermond heeft hem nog niet, en een andere zaak kreeg hem pas laatst april.
Wellicht heeft iemand een gedetaileerde foto om te plaatsen, of een site waar die tv erg goed op staat
Zou de tv toch graag goed willen zijn voordat ik hem aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij 1 filliaal hier bij mij in de buurt van de Block had hem staan (een ander filliaal weer niet :/). Bcc, it's, scheer en foppen, media markt zouden hem in de week van 1 april krijgen. Dus nog eventjes geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
Ok, een korte review.

Ik heb nu sinds dinsdag de LE32B650 en het bevalt goed. Hierbij moet ik gelijk aangeven (dat) wat voor mij goed is, voor een ander compleet anders kan zijn: het is namelijk mijn eerste (eigen) LCD TV --> en overstappen van een CRT naar LCD is sowieso een mega verschil.

Positieve punten:

+ Beeldkwaliteit. Zwart is ook echt zwart, en over het algemene contrast ben ik zeker tevreden. de kleuren zijn afhankelijk van de instelling (Standaard; Natural) prettig/rustig, of juist mega scherp en fel (Dynamisch). Met de instelling Aangepast moet ik nog prutsen. :)
+ 100hz. Het aan- en uitzetten van deze functie is (in positieve zin) goed merkbaar.
+ Geen merkbare (input) lag in games. Ik moet hierbij vermelden dat ik de Xbox360 heb aangesloten via de VGA kabel, dus de "Game Mode" om lag tegen te gaan, is daarbij niet beschikbaar cq. niet nodig.
+ Prijs (ik heb er uiteindelijk 750,- voor betaald), wat ik redelijk vindt voor deze prijs/kwaliteitsverhouding.
+ Opties (Youtube kijken via Ethernet, Wireless DLNA)

Vraagtekens (Samsung doet hier nu warrig over vind ik):
+- Ik heb mijn vraagtekens bij het Dynamische Contrast: "Ultra Contrast". Het vergelijken en/of een oordeel vellen t.o.v. van LCD TV's van vrienden/ouders maakt het hierdoor lastig. Ik kan nog niet bepalen of het nu beter of slechter dan bijv. 50:000 : 1 is, anders dan er daadwerkelijk een LCD TV bij naast te zetten.
+- Het aantal "ms" is (nog steeds) niet bekend. Zelfde als hierboven, lastig beoordeelbaar.

Negatieve punten:
- Het geluid! De geluidssterke is (vooral bij het aansluiten de VGA kabel met bijbehorende 3,5mm jack) van de Xbox360 op de TV) absoluut niet sterk. Ook is er over het algemeen nauwelijks of geen Basgeluid merkbaar, waardoor het aansluiten op een Surround setje zeker geen overbodige luxe is. Vind ik jammer :|
- Geen boekje/handleiding anders dan een Quickstart blaadje van twee pagina's. Er wordt wel een digitale handleiding bijgeleverd (op USB stick) maar ik vind dit persoonlijk (zeker omdat het mijn eerste LCD is, en ik t.o.v. vorige TV's nog niet alle functies ken) niet altijd handig.

Negatieve punten (muggenzifter modus aan)
- Wellicht is dit normaal voor een LCD TV, maar bij het zappen / benaderen van de menu's, is er lichte zoem hoorbaar, alsof de TV even moet switchen naar een andere modus. Dit zelfde geluid is ook (langdurig) hoorbaar bij de beeldmodus: Natural.

==> Wellicht vergeet ik vanalles, dus opmerkingen en/of vragen, hoor ik graag ! Ik test het graag voor je (en mezelf) ;)

Images:

< ik post hier vanavond een paar foto's>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
Anoniem: 206461 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:01:
Bij welke winkels hebben jullie de Samsung gezien.
Mediamarkt Roermond heeft hem nog niet, en een andere zaak kreeg hem pas laatst april.
Wellicht heeft iemand een gedetaileerde foto om te plaatsen, of een site waar die tv erg goed op staat
Zou de tv toch graag goed willen zijn voordat ik hem aanschaf.
Mediamarkt Deventer (ze hadden er afgelopen dinsdag: 15 stuks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxsurf
StarWolf, bedankt voor je korte review _/-\o_ . Het is zeer waardevol.
Heb je misschien een laptop of pc, die je eens kan aansluiten aan de tv om te zien hoe dat eruit ziet? Ik ben zeer benieuw namelijk hoe scherp dat is. Ik wil namelijk deze tv of de lg, maar die komt volgens mij nog veel later op de markt ook als beeldscherm gebruiken voor mijn HTPC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StarWolf schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 16:23:
[...]

Mediamarkt Deventer (ze hadden er afgelopen dinsdag: 15 stuks)
Ik heb net naar ze toe gebeld hij kost normaal 850 daar. Ik belde daar naartoe omdat ik er zeker van wou zijn dat hij 750 euro was want dan kon ik hem misschien voor die prijs meenemen bij de Block.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxsurf
Ik heb net met platte tv gebeld, de LG32LH5000 komt pas in week 19 beschikbaar dus dat laat nog wel opzich wachten ;( . de 37 inch versie is vanaf week 15 beschikbaar dus dat zal volgende week zijn.
Ik zag trouwens zonet ook nog in een reclame folder dat ze bij expert de 32B653 verkopen misschien vanmiddag eens even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fxdwg
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-11-2024
Ook ik was zoekende naar een, niet al te kostbare, nieuwe 32" Full HD LCD en had al een shortlist toen ik een week geleden merkte dat er nieuwe modellen op komst waren van de diverse leveranciers. Ik wil echter niet blijven wachten tot alle modellen op de markt zijn dus toen ik merkte dat de LG 32LH3000 leverbaar was, heb ik deze direct gekocht, voor 499,=. Gisteren, 27 maart, bij Komplett in Delft opgehaald. Bij andere leveranciers staat deze wel op de site (ook wat goedkoper) maar zij kunnen pas leveren medio april (??). Bij LG zelf staat deze TV (als enige nieuwe 32") al wel op de site.
Ten opzichte van de andere aankomende nieuwe modellen van LG wat beperkingen (o.a. kan deze via USB geen muziek/foto of videofiles afspelen e.d., maar ik heb een popcorn hour dus mis dat niet echt). Maar ten opzichte van de huidige modellen prima specificaties. Naast DVB-T heeft deze tv ook een MPEG-4 AVC (H.264) decoder dus verwacht dat deze ook Ziggo aan zal kunnen. Ben benieuwd zodra ik dat t.z.t. aan de praat heb hoe dat werkt. Op de Xbox360 via HDMI een duidelijker mooier beeld dan op mijn eerdere Philips HD ready (32PFL7862), terwijl die ook (nog steeds) een fantastisch beeld geeft. Hoe het beeld zich verhoudt t.o.v. andere modellen van andere leveranciers weet ik niet (niet vergeleken), maar ik heb aan de andere kant van de woonkamer een wat grotere LG van al 4 jaar oud en daar ben ik altijd heel tevreden mee geweest. Dus ben niet bang!
Installeren was een eitje, je moet er wel zelf even de voet opschroeven maar dat is niet moeilijk. De TV is ten opzicht van mijn Philips qua omlijsting iets kleiner (qua beeld uiteraard gelijk, 32"), maar is wel een stuk platter en een fors stuk lichter. Aan de chromen lijst onderaan moest ik eerst even wennen maar nu vind ik deze wel prima passen, t'is nu niet zo'n 100% zwart vlak meer. Na inlezen van alle kanalen stond alles wel door elkaar maar er is een optie die de kanalen dan voor je sorteert, dat hoef je niet handmatig stuk voor stuk te doen. Verder nog niets negatiefs ervaren, beeld is met digitale decoder (Ziggo) prima. Wel moet je tijdje geduld hebben om TV te laten inbranden, zodra je de 1e keer de tv aanzet schrik je wel een beetje. Maar na een dag zijn alle kleuren stralend en natuurlijk.
Nadeel is wel dat met 2 LG's in de kamer de ene ook aan gaat als je de andere met de AB aanzet. Weet iemand een oplossing hiervoor?
Mocht ik nog iets speciaals opmerken zal ik dat uiteraard melden. Maar vooralsnog ben ik blij met deze televisie, een prima apparaat voor een prima prijs. :)

[ Voor 6% gewijzigd door fxdwg op 28-03-2009 15:54 ]

Meridian G06 cd-speler, 502 voorversterker, Quad 707 eindversterker en Audio Physic Libra boxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fxdwg
Ik raak nu het spoor bijster. In de specificaties van de 32LH3000 (ook in die van de andere nieuwe LG modellen) staat dat deze televisie beschikt over een MPEG-4 AVC (H.264) Decoder. Nu dacht ik dat dit betekent dat de TV beschikt over de mogelijkheid om DVB-C weer te geven, naast de DVB-T optie. Echter nergens, helemaal nergens, wordt dit nader uitgelegd, ergens binnen in mij klinkt een stemmetje die zegt dat dit mogelijk slechts marketing humbug is.
Weet iemand wat dit nu precies inhoud? :?

Meridian G06 cd-speler, 502 voorversterker, Quad 707 eindversterker en Audio Physic Libra boxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-06 15:21
StarWolf schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 16:19:
Ok, een korte review.

Ik heb nu sinds dinsdag de LE32B650 en het bevalt goed. Hierbij moet ik gelijk aangeven (dat) wat voor mij goed is, voor een ander compleet anders kan zijn: het is namelijk mijn eerste (eigen) LCD TV --> en overstappen van een CRT naar LCD is sowieso een mega verschil.

Positieve punten:

........
- Wellicht is dit normaal voor een LCD TV, maar bij het zappen / benaderen van de menu's, is er lichte zoem hoorbaar, alsof de TV even moet switchen naar een andere modus. Dit zelfde geluid is ook (langdurig) hoorbaar bij de beeldmodus: Natural.

==> Wellicht vergeet ik vanalles, dus opmerkingen en/of vragen, hoor ik graag ! Ik test het graag voor je (en mezelf) ;)

Images:

< ik post hier vanavond een paar foto's>
Is het brommen/zoemen ook opgehouden na een aantal uur gebruik?

Ik heb al bij verschillende LCD's gezien dat dat op ten duur over was.

kun je er ook zo'n digitenne kaart in zetten?

[ Voor 51% gewijzigd door Evos op 29-03-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297091

Kga die LE32650 denk ik wel kopen. mediamarkt in Ede staat ie voor 750 eurie maar op nternet 675 (incl verzendkosten etc) In winkel wel makkelijk ivm garantie. mha nog ff nadenken wak ga doen :z

Kan ik met die ethernet aansluiting ook internetten via mijn TV zonder tussenkomst van mijn PC of hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297091 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 18:09:
Kga die LE32650 denk ik wel kopen. mediamarkt in Ede staat ie voor 750 eurie maar op nternet 675 (incl verzendkosten etc) In winkel wel makkelijk ivm garantie. mha nog ff nadenken wak ga doen :z

Kan ik met die ethernet aansluiting ook internetten via mijn TV zonder tussenkomst van mijn PC of hoe werkt dat?
Is die 750 zonder korting? want ik zoek op zoveel winkel sites en heb ook al heel veel winkels gebeld maar een goedkopere prijs dan 849,- vind ik niet!

En 750 vind ik een mooie prijs dus als je dit kan bevestigen. Dan kan ik morgen naar BCC of de Block rijden en zeggen dat hij in Ede 750 euro is en misschien meekrijgen voor die prijs.

Heb MM deventer ookal gebeld om te kijken of hij egt 750 euro was voordat ik naar de block zou rijden anders sta ik weer voor lul :P en daar bleek hij dus normaal 850 euro te zijn dusja vandaar dat ik het wil weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297091

Yoh,

Ja, is zonder korting denk ik, stond gewoon op een prijskaart bij die TV (€ 749). Ik ben zaterdag 28 maart bij de Mediamarkt in Ede (Telefoon:0318-477400) geweest. Ik ga nog even nar BCC en Scheer&Foppen in Veenendaal wellicht dat ik 'm nog goekoper kan krijgen als ik zeg dat ik 'm kan afhalen in Hilversum voor € 650

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 297091 op 29-03-2009 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297091 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 20:22:
Yoh,

Ja, is zonder korting denk ik, stond gewoon op een prijskaart bij die TV (€ 749). Ik ben zaterdag 28 maart bij de Mediamarkt in Ede (Telefoon:0318-477400) geweest. Ik ga nog even nar BCC en Scheer&Foppen in Veenendaal wellicht dat ik 'm nog goekoper kan krijgen als ik zeg dat ik 'm kan afhalen in Hilversum voor € 650
Ja maar dat zijn Internet winkels ofwel een afhaal winkel waarschijnlijk :P dat telt niet krijg je dan te horen.

Zelfde had ik, belde vandaag de block met de mededeling dat er in Rotterdam (electroplace) een winkel is waar ik hem voor 680 kan krijgen of dat geldig is maar nee het is een afhaal winkel zeiden ze dat staat niet in de voorwaarden dus dan geld het niet. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297117

Weet iemand of de 37LH5000 videos kan streamen vanaf de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fxdwg
Anoniem: 297117 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:38:
Weet iemand of de 37LH5000 videos kan streamen vanaf de pc
In de handleiding staat:

FILMLIJST(Alleen bij 32/37/42/47LH49**, 32/37/42/47LH50**,
32/37/42/47LH70**, 50/60PS70**, 50/60PS80**)
U kunt filmbestanden die opgeslagen zijn op een USB opslagtoestel afspelen.
De filmlijst wordt geactiveerd zodra USB gedetecteerd wordt. Dit wordt gebruikt bij het afspelen van filmbestanden
op tv.
Toont de films in de USB map en ondersteunt afspelen.
Afspelen van alle films in de map en door de gebruiker gewenste bestanden.
De filmlijst toont mapinformatie en de filmbestanden.
Het On Screen Weergave van uw tv kan verschillen.
FILM (*.dat/*.mpg/*.mpeg/*.ts/*.trp/*.tp/*.vob/*.mp4/*.mkv/*.avi/*.divx) ondersteund bestand
Videoformaat: DivX3.11, DivX4.12, DivX5.x, DivX6, Xvid1.00, Xvid1.01, Xvid1.02, Xvid1.03, Xvid 1.10-
beta-1/beta-2, Mpeg-1, Mpeg-2, Mpeg-4, H.264, AVC
Audioformaat: AC3(Dolby Digital), EAC3, AAC, Mpeg, MP3, PCM, HEAAC, CDDA
Bit rate : binnen 32 ~ 320kbps(MP3)
Ondertitelingsformaat: *.smi/*.srt/*.sub(MicroDVD,
SubViewer1.0/2.0)/*.ass/*.ssa/*.txt(TMPlayer)/*.psb(PowerDivx)
• Bepaalde door de gebruiker gemaakte ondertitels werken misschien niet correct.
• Het scherm kan tijdelijk onderbroken worden (beeld stopt, sneller afspelen, etc.) indien de audiotaal gewijzigd wordt.
• Het kan voorkomen dat een beschadigd filmbestand niet correct afgespeeld wordt, of sommige functies van de
speler zijn misschien niet beschikbaar.
• Filmbestanden die met bepaalde codeerders gemaakt zijn, worden misschien niet correct afgespeeld.
• Indien de video- en audiostructuur van het opgenomen bestand niet gekruist is, wordt er geen video of
audio uitgevoerd.
• HD video’s met een maximum van 1920x1080@25/30P of 1280x720@50/60P worden ondersteund, afhankelijk van de lijst.
• Video’s met resoluties die hoger zijn dan 1920X1080@25/30P of 1280x720@50/60P werken misschien niet,
afhankelijk van de lijst.
• Filmbestanden van een ander type dan de aangegeven types en formaten werken misschien niet goed.
• De max. bitrate van een afspeelbaar filmbestand is 20Mbps.
• We garanderen het soepel afspelen van profielen die gecodeerd zijn met niveau 4.1 of hoger in H.264 niet.
• DTS Audio codec wordt niet ondersteund.
• Het afspelen van een filmbestand dat groter is dan 30GB wordt niet ondersteund.
• Een DivX document en zijn ondertiteldocument moeten in dezelfde folder worden geplaatst.
• Een video bestandsnaam en de naam van het ondertitelingsbestand moeten identiek zijn, anders wordt het
niet getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbandito
  • Laatst online: 09-06 10:34
Ik ben ook van plan de komende maand een 32" LCD aan te schaffen. Op het moment lijken mij twee modellen van LG het aantrekkelijkst, nl. de 32LH3000 en de 32LH5000, op basis van prijs/prestatie. (32". 1080p)
http://shopping.kelkoo.nl/ssc-100311823-lg-32.html

De 3000 kost 500 en de 5000 600 euro. De 5000 heeft 100Hz. De 32LH5000 zie ik echter nog niet op de site van LG NL staan.

Heeft er al iemand de 32lh5000 gezien en dus kan beoordelen of die 100 euro meer zin heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga toch voor een maatje groter de 37" versie, maar de eerste review klinkt goed.
combi met een 2.1 setje van waarschijnlijk panasonic.
Alleen nog even wachten totdat hij ook hier ergens in de winkel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206461 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 12:14:
ik ga toch voor een maatje groter de 37" versie, maar de eerste review klinkt goed.
combi met een 2.1 setje van waarschijnlijk panasonic.
Alleen nog even wachten totdat hij ook hier ergens in de winkel staat.
Een foto staat bij het samsung LCD topic (laaste pagina) als je hem nog niet gezien hebt.
En de Samsung LE32B650 komt als het goed is deze week in de winkels.
Ik hield de its site in de gaten en elke x stond er bij deze tv leverbaar vanaf 20-4 daarna stond er een weekje leverbaar vanaf 1-4 maar nu is dat weg ik neem aan dat hij al in de winkel staat nu.

Bij bcc staat er bij de 37" versie ook: Direct Leverbaar.

Maar ik zou de winkels iig deze week in de gaten houden! want elke winkel die ik belde zeiden dat ze hem deze week verwachten.

suc6

Edit:
Ik heb de Samsung LE32B650 besteld. Ze hopen hem as donderdag of maandag te krijgen 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 233676 op 30-03-2009 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Vind die Samsung LE32B650 wel heel erg interessant :> Heb nog een oude CRT tv en wil met een maandje of 2 wel voor een mooie 32" Full HD gaan. Dat deze ook nog eens o.a. 100Hz, de mogelijkheid van afspelen van media bestanden d.m.v. de ingebouwde LAN en een ingebouwde DVB-C tuner heeft zijn wel hele goede pluspunten; vooral met zo'n prijs :9 Ik blijf iig dit model goed in de gaten houden op reviews :)

[ Voor 43% gewijzigd door BlizzarD op 01-04-2009 00:50 ]

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281564

StarWolf schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 22:19:
Ik heb vandaag de LE32B650 gekocht :) . Tot nu toe zeker geen spijt van ... ik ga uiteraard een uitgebreide review geven, maar heb hem daarvoor nu nog iets te kort.
Hee StarWolf, ondanks jouw korte review, graag nog wat meer ervaringen.
- Dat zoemen; nog steeds aanwezig?
- In andere topics verneem ik dat de optical audio-out (SP/DIF) slechts stereo laat horen, ook al stop je er 5.1 AC3 via HDMI in.
- Wat doet de ingebouwde media speler? Spuugt ie ook 5.1 uit, bij *.avi of *.mkv bestanden?
- DTS doorgegeven via SP/DIF?
- Is de input-lag dusdanig dat het hindert als de video rechtstreeks naar de Samsung gaat en de audio zonder delay (kan die van mij (Denon AVR 3801) helaas niet) naar de receiver?

Zou toppert zijn als je antwoorden kunt geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb van het weekend de LE37B650 besteld in combi met de panasonic SC-ptx50. zal ook mijn bevindingen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206461 schreef op maandag 06 april 2009 @ 07:41:
Heb van het weekend de LE37B650 besteld in combi met de panasonic SC-ptx50. zal ook mijn bevindingen plaatsen.
Heel goed, kan eigenlijk niet wachten. Vanmiddag naar een vestiging van de Its geweest om het apparaat van dichtbij te bekijken, met in mijn broekzak een USB minidrive. Deze is volgestouwd met diverse soorten videofragmenten.
Een samenvatting van mijn bevingingen.
Allereerst was de meneer die mij hielp gehaast. Ik kreeg de afstandsbediening niet zelf en dat vertroebelde een goede test. De Sitecom 4GB minidrive werd meteen herkend en ik kon direct beginnen met kijken. De interface is mooi vormgegeven en overzichtelijk.

Draadstaal analoog.mpg
Opgenomen met een Hauppauge PVR350, analoog dus. MPEG, 4:3, 720x576i @ 25 fps.Video werd niet beeldvullend getoond, ook niet nadat op afstandsbediening daar om werd gevraagd. Zwarte randen boven, onder, links en rechts.

Draadstaal digitaal.mpg
Gedownload, opname was van een Ziggo gebruiker. MPEG, 16:9, 720x576i @ 25fps. Video werd niet beeldvullend getoond, maar uitgerekt met zwarte randen links en rechts. Wellicht probleem op te lossen door meer tijd te nemen voor de juiste instellingen

Cars.avi
Video gecodeerd met XviD, 720x288 @ 25 fps en twee AC3-audiosporen, Nld & Eng. Artefacten van compressie waren erg goed te zien. Wat een verschil op m'n oude TV, daarop zie je dat soort afwijkingen helemaal niet! De Its-meneer die de afstandsbediening vasthield kon niet van audiospoor switchen. Ik meen ergens gelezen te hebben dat het wel kan.

Fringe S01E07.mkv
Gedownloade aflevering van in de VS populaire serie. H264, High@4.1, 1280x720p @ 23,976 fps. Ingebakken SRT-ondertitels. Deze werden niet getoond. Video speelde soepel, audio AC3 goed hoorbaar.

Lost S04E01.mkv
Rip van BluRay. H264, High@4.1, 1920x1080p @ 23,976 fps.. Video speelde soepel. Audio DTS werd niet weergegeven.

Lost S05E10.avi
Gedownloade aflevering XviD, 624x352 @ 25 fps (zelf omgezet van 23, 976), mp3-audiospoor. Aparte SRT-ondertitelling. Geen problemen ondervonden bij afspelen, maar hemel, het zag er niet uit! Barstensvol artefacten. Kan zijn dat ik dicht op het scherm stond en daardoor alle details zag, maar best was het niet.

Madagaskar 2.mkv
Rip van BluRay. H264, High@4.1, 1920x1080p @ 23,976 fps. Aparte SRT-ondertitels. Beeld en geluid speelden probleemloos. Mooi vloeiend. Ondertitels ook, maar een wat mager lettertype zonder zwarte rand, dus wat moeilijk leesbaar. Waarschijnlijk nog anders in te stellen. Meneertje van Its had daar geen zin in.

Planet Earth S01E01.mkv
Rip van BluRay. H264, Advanced@3, 1920x1080p @ 23,976 fps. Audio AC3. Video wilde niet gespeeld worden en de poging eindigde in een foutmelding.

The Incredibles.mkv
Rip van BluRay. H264, High@4.1, 1920x1080p @ 23,976 fps. Audio AC3. Ingebakken SRT-ondertitels. Video en audio speelden probleemloos. Geen ondertitels.

Wall-E.mkv
Rip van BluRay. H264, High@5.0, 1920x1080p, 23,976 fps. Audio DTS. Ingebakken ASS-ondertitels.
Wel beeld, maar geen geluid en geen ondertitels.

Uit bovenstaande trek ik de volgende voorzichtige conclusie:
De ingebouwde speler kan veel formaten aan, maar heeft problemen met H264 video's ge-encodeerd met profile Advanced@3. DTS wordt niet doorgegeven aan de speakers (zal wel weer met licenties te maken hebben). Bij mij niet bekend of DTS aan de SP/DIF audiopoort wordt doorgegeven. Its-meneertje liet me dat niet proberen. Overigens kost de LE32B650 daar 849 euri. Elders is ie 200 euro goedkoper!!!

Ik ga morgen naar een andere zaak en ga nog wat meer testen. Misschien dat ik de medewerkers zover krijg om een receiver en een BluRay-speler aan te sluiten. 8)

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 281564 op 06-04-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zwaar balen, vandaag voor status gebeld, blijk deze niet meer voorradig te zijn op het moment.....hopelijk komt deze weer deze of komende week binnen. afwachten dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacGyver007
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-05 21:00
Kan de Samsung LE32B650 voor de verandering ook geheel uit met een fatsoenlijke aan/uitknop dus niet alleen standby? Was bij de LExxAxxx een reden voor mij om 'm maar niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MacGyver007 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 15:19:
Kan de Samsung LE32B650 voor de verandering ook geheel uit met een fatsoenlijke aan/uitknop dus niet alleen standby? Was bij de LExxAxxx een reden voor mij om 'm maar niet te kopen.
Nee, hij kan niet helemaal uit hij staat dus ook weer gewoon op stand-by als je op de uitknop drukt. Maar ik heb een stekkerdoos gekocht met een aan en uit knop dus als ik savonds naar bed ga doe ik die uit.

@HerreZ: Ik heb geen last van zoemen bij mijn LE32B650. Wel misschien een tipje als je hem koopt weet niet of het bij meer zo is maar mijn tv staat schuin op de voet hij staat zeg maar / zo op de voet. Als ik er boven sta zie ik dat de voet links een stuk korter is dan rechts. Morgen hem er weer opnieuw opschroeven en anders maar weer terug naar de winkel |:( Ook zat er geen USB-Stick met handleiding bij mij in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298491

Yoh,

Ik heb 'm *O* de Samsung LE32B650!! Besteld bij redcoon.nl en alles is netjes gegaan.
Alleen............ er zit geen NL handleiding bij!!! Zelfs op de USB stick niet. :?

Wie heeft 'm wel en kan deze ff melen? Dat is denk ik de snleste manier want ik weet niet of Redcoon deze zo ff heeft liggen.

De TV is denk ik voor de Oost europese markt bestemd qua handleiding. Op de TV zelf kon ik wel alles in NL taal registreren.

Wie o wie helpt me ff uit de brand O-)

Ik meel natuurlijk nog wel even naar Redcoon dat dit niet echt netjes is. :'(

BTW: beeld viel me iets tegen met digitenne, een kleine waas over het beeld. Maar ligt wellicht aan de instellingen maar zonder handleiding.........................

Blu ray....................... is echt geweldig mooi!!! Bij mij komt er geen DVD meer binnen :*)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 298491 op 10-04-2009 19:26 . Reden: ff wat toe gevoegd (BTW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het is toch niet te geloven.
Ik helemaal blij met mijn nieuwe lcd tv. de 37" b650.
een DOA!!! de backlight werkt niet......
nu nog langer wachten. balen balen balen balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298491 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 19:24:
Yoh,

Ik heb 'm *O* de Samsung LE32B650!! Besteld bij redcoon.nl en alles is netjes gegaan.
Alleen............ er zit geen NL handleiding bij!!! Zelfs op de USB stick niet. :?

Wie heeft 'm wel en kan deze ff melen? Dat is denk ik de snleste manier want ik weet niet of Redcoon deze zo ff heeft liggen.

De TV is denk ik voor de Oost europese markt bestemd qua handleiding. Op de TV zelf kon ik wel alles in NL taal registreren.

Wie o wie helpt me ff uit de brand O-)

Ik meel natuurlijk nog wel even naar Redcoon dat dit niet echt netjes is. :'(

BTW: beeld viel me iets tegen met digitenne, een kleine waas over het beeld. Maar ligt wellicht aan de instellingen maar zonder handleiding.........................

Blu ray....................... is echt geweldig mooi!!! Bij mij komt er geen DVD meer binnen :*)
Ik heb ook nog steeds geen handleiding. Ik heb Samsung Gemaild ik krijg simpelweg als antwoord:
Helaas hebben wij geen officieele handleidingen om naar u toe te sturen.
Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact

Nou lekker dan .. Ik weet niet hoe Internet@Tv werkt, ik weet niet hoe Media@TV werkt, ik wil zenders verwisselen op de tv maar weet niet hoe het is iig niet hetzelfde als de Samsung LE40A656 die we beneden hebben staan.

Dus als iemand hem ook voor mij heeft ik hoor het graag _/-\o_

En btw ik zei dat de tv scheef stond in een vorig bericht maar wat blijkt nou je kan de TV draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298491

Dit is het antwoord van Redcoon:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Dit artikel is een Europees model.
Deze modellen zijn bestemd voor de Europese markt en zijn dus ook
geschikt voor de Nederlandse markt. De producten zijn 100% identiek aan
de zogenaamde Nederlandse modellen met uitzondering van de handleiding.
De handleiding wordt geleverd in het Engels en/of Duits.
Vaak zijn deze modellen voordeliger dan de Nederlandse modellen.
Wij kunnen in deze dus ook geen Nederlandse handleiding leveren.
U kunt deze wellicht downloaden via internet.

Maar NL handleiding is toch wel prettiger. Ik heb ook naar Samsung gemeelt en zal dus wel zelfde reactie krijgen als de anderen. Maar wellicht heeft iemand op dit forum de handleiding wel digi in NL. I hope so!!! Laat me het even weten dan stuur ik me meeladres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
Heb ook even prive naar je gemaild. Het Nederlandse deel van de handleiding heb ik online gezet.
Ik heb de NL handleiding online gezet (inclusief een foto hoe de mappenstructuur er uit ziet/zag). Het is niet een handige PDF formaat, maar het zijn allemaal kleine jpg's.

Je zou ze evt. zelf weer op een USB stick kunnen zetten, en dan deze stick laden in/op de TV zelf, waar het eigenlijk voor bedoeld is.

http://www.xs4all.nl/~mgjn/LE32B650/

Succes !

[ Voor 5% gewijzigd door StarWolfer op 13-04-2009 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
Evos schreef op zondag 29 maart 2009 @ 14:24:
[...]
Is het brommen/zoemen ook opgehouden na een aantal uur gebruik?

Ik heb al bij verschillende LCD's gezien dat dat op ten duur over was.

kun je er ook zo'n digitenne kaart in zetten?
Nee, het brommen/zoemen van de hoge toon is bij mij niet opgehouden. Bij het zappen blijft dit geluid voor een halve seconde hoorbaar, en is direct daarna weer weg. Hetzelfde geldt voor het beeldprofiel "Natural". Deze toon met een interval van ~ 10 seconden. Ik heb besloten me er niet meer aan te storen :)

En ja, er past aan de (rechter) zijkant een Digitenne kaart in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StarWolf schreef op maandag 13 april 2009 @ 10:36:
Heb ook even prive naar je gemaild. Het Nederlandse deel van de handleiding heb ik online gezet.

[...]
Helemaal Geweldig! Dankjewel!
Je bent een held _/-\o_ Nu kan ik eindelijk uitzoeken hoe alles werkt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphweasel
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-04 08:50
Aan de specs te zien is die LG 32LH5000 een geweldig apparaat. De 37" versie is natuurlijk nog toffer met zijn 200Hz, maar een beetje te duur imo. Is er hier al iemand die de 32LH5000 in huis heeft staan? Zo ja, zou je alsjeblieft een kleine impressie willen schrijven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren maar zelf op en neer naar Rotterdam gereden om de tv te ruilen.
Super beeld tot zover!!!! (LE37B650)
Alleen heb ik nog wat problemen om MKV aan de praat te krijgen.
Iemand hier nog wat aanwijzingen hoe dit een beetje werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu ook ruim een week de samsung B650 (32 inch).

Erg tevreden mee, maar een paar vragen, misschien dat iemand dat hier weet.

Voor internet@tv kan je volgens de handleiding kiezen tussen 'cable' of 'wireless' . Echter, bij mij staat deze optie 'greyed out' en daar kan ik dus niet bij???

Verder valt het me soms op, als ik tv kijk, soms bij snelle acties, dat er een kleine vertraging in het beeld zit, dan vaak in de achtergrond. Is dat iemand anders ook opgevallen? Weet niet of hier een technische benaming voor is.....

Ik kijk nu digitale tv met een humax hd decoder.....erg mooi :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxsurf
Morphweasel schreef op maandag 13 april 2009 @ 19:54:
Aan de specs te zien is die LG 32LH5000 een geweldig apparaat. De 37" versie is natuurlijk nog toffer met zijn 200Hz, maar een beetje te duur imo. Is er hier al iemand die de 32LH5000 in huis heeft staan? Zo ja, zou je alsjeblieft een kleine impressie willen schrijven? :)
Op de lg topic word er een link gegeven naar een review van een 42LH5000 http://www.trustedreviews...G-42LH5000-42in-LCD-TV/p1

Ik zelf heb van het weekend de 37LH4000 bekeken in de winkel. Deze heeft bijna dezelfde eigenschappen als de 5000 alleen 100hz ipv 200 hz en een aantal drivers minder voor Divx etc. Dus de multimedia eigenschappen zijn minder. Dit is voor mij geen probleem omdat mijn HTPC aan de tv wordt aangesloten. Het beeld wat hij weergaf zag er erg goed uit.

Waarschijjnlijk ga ik kijken om hem van de week ergens te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296403 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 08:52:

Voor internet@tv kan je volgens de handleiding kiezen tussen 'cable' of 'wireless' . Echter, bij mij staat deze optie 'greyed out' en daar kan ik dus niet bij???

Verder valt het me soms op, als ik tv kijk, soms bij snelle acties, dat er een kleine vertraging in het beeld zit, dan vaak in de achtergrond. Is dat iemand anders ook opgevallen? Weet niet of hier een technische benaming voor is.....

Je kan daar niet tussen kiezen omdat je een speciale Samsung Wireless Lan adapter (WIS09ABGN) moet hebben. Kost maar!! :X 90 euro als ik het zo een beetje goed gezien heb op internet. En over de vertraging kan ik eigenlijk niks zeggen (jaa mss: staat 100Hz aan of probeer eens verschillende 100Hz instellingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 16:48
Anoniem: 296403 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 08:52:

Volgens mij heet dat motion resolution....voor mij was dit de belangrijkste reden om mijn A552 terug te brengen. Blij om te horen dat een 100Hz TV dat ook heeft .... (sorry).
Zelf nu gekozen voor de Sony W4000 (50 Hz en nog steeds een beetje motion resolution).....op papier minder dan de A552...in praktijk steekt hij er met kop en schouders bovenuit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphweasel
maxsurf schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 09:43:
[...]

Op de lg topic word er een link gegeven naar een review van een 42LH5000 http://www.trustedreviews...G-42LH5000-42in-LCD-TV/p1

Ik zelf heb van het weekend de 37LH4000 bekeken in de winkel. Deze heeft bijna dezelfde eigenschappen als de 5000 alleen 100hz ipv 200 hz en een aantal drivers minder voor Divx etc. Dus de multimedia eigenschappen zijn minder. Dit is voor mij geen probleem omdat mijn HTPC aan de tv wordt aangesloten. Het beeld wat hij weergaf zag er erg goed uit.

Waarschijjnlijk ga ik kijken om hem van de week ergens te bestellen.
Ik had die review van TrustedReviews zelf al gespot, maar bedankt voor de tip ;)
Ik denk alleen dat je in de war bent, want de 32LH5000 heeft in tegenstelling tot de rest uit de LH5000-serie géén 200Hz! De review van TrustedReviews vind ik dan ook niet echt goed vergelijkingsmateriaal voor de 32" variant, aangezien ik geen idee heb hoe de 32" versie met 100Hz omgaat.
Ik ben er erg benieuwd naar hoe die tv presteerd. Als de reviews er een beetje goed van zijn ga ik daar denk ik voor! *kwijl* :D

EDIT: Ik zie nu dat de LH4000 inderdaad ook nog bestaat. Hmm... Beiden 1080p en 100Hz.
Wat is dan eigenlijk het verschil tussen de 32LH5000 en de 37LH4000 (behalve de grootte)? :?
EDIT2: Oeps, never mind. Die 37" is duurder dan ik dacht. Verkeerd gekeken...
Enige verschil was trouwens DivX HD ondersteuning via USB poort.
Dan maar voor die 32" LH5000 gaan... :P

[ Voor 13% gewijzigd door Morphweasel op 14-04-2009 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxsurf
@ Morphweasel

Dat klopt het enige verschil wat ik kan vinden tussen de 32LH5000 en de 37LH4000 is de divx hd ondersteuning met ondertiteling.
Maar aangezien mijn films toch via de htpc gaan maakt dat niet uit :Y) .
Het tv is ook isf ready, dat houdt toch in dat deze gecabibreert kan worden?
Ik heb vanalles gelezen daarover, volgens mij is de meest gebruikte versie met een dvd. Heeft iemand ervaring daarmee en is het aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphweasel
Ik heb zelf een PS3 waarop ik al het videomateriaal afspeel, dus die DivX HD ondersteuning is voor mij ook niet noodzakelijk...

Is er dan eigenlijk ook een 32" LH4000? Dat zou weer wat geld schelen t.o.v. de 5000 versie, als ook daar DivX HD ondersteuning het enige verschil zou zijn...

Hopelijk komen er snel wat meer (professionele) reviews binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxsurf
Er is een 32LH4000 zie link http://uk.lge.com/product...ail/lcdtv_32lh4000.jhtml#
Maar dat komt van de engelse site. Ook al kun je dat menu op de nederlandse taal zetten ik weet niet of deze ooit in Nederland op de markt zal komen. Verder staat er niet bij dat het een 100Hz scherm is dus ik denk dat het niet meer is dan een 50 Hz scherm.
Ik zou voor de 32LH5000 gaan als ik jou was. Het is dat ik het prijsverschil bij de 37 inch teveel vind anders zou ik die nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphweasel
Hmm, inderdaad jammer dat de LH4000-versie van de 32" dan weer geen 100Hz techniek heeft.

Dan wordt het hoogstwaarschijnlijk dus de 32LH5000 voor mij, en heel misschien de 37LH4000. Maar eerst maar eens afwachten hoe goed beeld deze jongens leveren en of ze hun specs ook waamaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hier nog een geinteresseerde voor de LG 32LH5000, voor de prijs lijkt me dat een geweldige tv :-) Voldoet in principe aan al mijn eisen: 32", FullHD, 100Hz, genoeg in/uitgangen. Divx ed ga ik waarschijnlijk toch vanaf een HTPC spelen dus dat is voor mij niet bijster interessant.

Ik hoop de LG voor een leuke prijs te kunnen krijgen icm de aanschaf van een wasmachine+koelkast bij dezelfde winkel. Al is € 565 natuurlijk al zeker geen slechte prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299259

Hallo allemaal,

Ik heb deze week ook een samsun b650 gekocht, tot zo ver redelijk tevreden.
ik heb alleen probleem met internet tv ik kan geen widgets toevoegen, zo alls youtoup enz..
weet iemand wel hoe het moet of mij op weg kan helpen.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg het internet tv ook niet werkend.

Ik heb via een lan-kabel de tv aangesloten met mijn modem, maar krijg het niet aan de praat.
Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299259 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 09:49:
Hallo allemaal,

Ik heb deze week ook een samsun b650 gekocht, tot zo ver redelijk tevreden.
ik heb alleen probleem met internet tv ik kan geen widgets toevoegen, zo alls youtoup enz..
weet iemand wel hoe het moet of mij op weg kan helpen.
Ik ben bang dat deze service nog niet echt gemeengoed is in Nederland. Volgens connectedtv.yahoo.com/help moet je diverse widgets kunnen aanroepen via de Widget Gallery . Helaas pindakaas. Heb van alles geprobeerd, maar niets van dat alles. Ik heb een vraag aan Yahoo gesteld hierover, maar tot op heden geen antwoord gekregen.
Anoniem: 296403 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 11:01:
Ik krijg het internet tv ook niet werkend.

Ik heb via een lan-kabel de tv aangesloten met mijn modem, maar krijg het niet aan de praat.
Iemand tips?
Rechtstreeks? Dikke kans dat het dan niet werkt, omdat modems van buiten naar binnen communiceren met slechts één mac-adres. Als je één pc gebruikt is dat het mac-adres van je pc.
Gebruik een router (kopieer mac-adres van pc in de router) en zorg ervoor dat de TV via de router het internet op mag. Hoe dat precies moet is afhankelijk van type router, ff googlen helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299776

Heb via Modern.nl een LG 32LH5000 besteld, en heb vandaag te horen gekregen dat deze pas vanaf 18 mei geleverd kan worden... terwijl ik de bezorgdatum eerst voor volgende week had staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0BK3
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-04 13:54
Ik heb de 37LH4000 besteld hier in België. Mijn bestelling is ook opgeschoven naar midden/eind mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300561

waar kan ik de LG 32LH5000 bezichtigen want ik zou hem wel eens willen hoe hij werkelijk is.
ik woon in de buurt van nijmegen
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxsurf
Je kunt opbellen naar plattetv.nl die hebben aardig wat showmodellen in de winkel staan, misschien zit hij ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphweasel
Wanneer komt de LH serie nou eigenlijk in de winkel? Ik zit nog steeds met smart te wachten op de eerste 32LH5000 reviews ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
R0BK3 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:56:
Ik heb de 37LH4000 besteld hier in België. Mijn bestelling is ook opgeschoven naar midden/eind mei.
Deze zag ik van de week hangen bij de Saturn in Groningen. Beeld ziet er prima uit. Ik denk er dan ook over om deze zelf ook aan te schaffen, zit alleen nog te twijfelen tussen de LH4000 en de LH5000. Het beeld zal redelijk gelijk zijn denk ik (?) alleen het design van de LH5000 vind ik wat mooier.

Aan de andere kant denk ik er over om beide modellen links te laten liggen en nog even te wachten tot er wat meer tv's met een CI+ tuner op de markt komen. Ik woon in een Ziggo gebied en een geintegreerde, en gecertificeerde, tuner lijkt mij wel ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120932

Ik heb de bestandjes van de NL handleiding op een usb stick gezet, maar het lukt mij niet om deze te zien te krijgen op mijn Samsung LE32B650T2W. Kan iemand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120932 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 12:04:
Ik heb de bestandjes van de NL handleiding op een usb stick gezet, maar het lukt mij niet om deze te zien te krijgen op mijn Samsung LE32B650T2W. Kan iemand helpen?
ik zelf heb gewoon de files in een andere map gezet van een andere taal. En daarna de dutch.swf aangepast naar de andere taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Laatst online: 22:17
LG Nederland is lekker klant vriendelijk:

Deze email aan LG Benelux Service Team verzonden over de leverbaarheid van LCD-TV 32LH5000.
-----------Original Customer Inquiry------------
The type of inquiry : New Products
Product/Model No. : LCD TV ( 32" Under )/32LH5000

Vanaf welke datum is de LCD TV 32LH5000 leverbaar? Hierover is m.i. enige onduidelijkheid aangezien de website van LG vermeldt dat deze "binnenkort verkrijgbaar" is terwijl op diverse websites/shops wordt aangegeven dat de TV op voorraad is en direct leverbaar is. Kunt u mij uitsluitsel gegeven over de verkrijgbaarheid (en datum) van de TV.

Met vriendelijke groet,
Het antwoord op de vraag door het LG:
-----------Reply to Customer Enquiry------------
Geachte Meneer/Mevrouw

U kunt het beste naar media-markt bcc of Its informatie aanvragen

Mvg Benelux Service Team
Als dit antwoord maatgevend is voor de serviceverlening door LG Nederland dan houd ik mijn hart vast...

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0BK3
Ik ben uiteindelijk van winkel geswitcht. Zondag de 37LH4000 bij Redcoon besteld, gisteren geleverd. Prachtige tv, zeker voor die prijs. Ik weet niet hoe dat zit bij de duurdere modellen/merken, maar de bediening en de menu's zijn ook schitterend uitgewerkt.
Enige minpuntje: ik hoor nogal wat ruis, vooral bij het kijken naar analoge tv. Bij PS3 is het minder en stoort het niet. Ik moet het geluid wel heel stil zetten: het staat nu op niveau 5 en het kan tot 100. Dat zal er wel iets mee te maken hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door R0BK3 op 15-05-2009 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxsurf
@R0BK3
Ik heb ook nog steeds de 37LH4000 in het rijtje van opties staan, alleen kan ik van die niet goed vinden welke resoluties allemaal ondersteund worden. Van de samsung 37B650 heb ik dat wel duidelijk kunnen vinden, die is hetzelfde als de 37A656.
Zou je kunnen zeggen of het scherm van LG bijvoorbeeld 1650x 1050 kan ondersteunen. Kan je je pc of laptop erop aansluiten en vertellen hoe dat eruitziet?
Ik heb overigens gisteren de LH4020 en de B650 naast elkaar gezien. Daarin vind ik het beeld van de B650 mooier. De zwarte balken van de B650 zijn ook meer zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0BK3
Ik heb mijn MacBook Pro er al aan gehangen en dat was gewoon op native 1920x1080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxsurf
Ja dat 1920x1080 dat geloof ik wel dat het er goed uitziet, maar als ik hem wat terug kan schalen vraag ik niet zoveel van mijn grafische kaart als ik een spel speel ofzo. Zou je daar eens naar kunnen kijken dat zou voor mij erg interessant zijn. Alvast Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0BK3
Werkt goed zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302576

Heeft iemand ook last van vertraging bij het gebruiken van een gameconsole i.c.m. de Samsung LE32B650? Hoe bevalt het gamen op die tv eigenlijk in het algemeen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 15:49

Marando

Muziekje?

Mijn schoonvader heeft sinds zaterdag een Samsung LE32B652 in huis.
Nou lees ik op meerdere sites dat deze TV ondersteuning heeft voor DVB-C (zelfs HD) en Ziggo wordt op de websites genoemd als zijnde "compatibel".

Maar de verkopende partij (BCC) beweert dat de TV er geen ondersteuning voor heeft en probeerde gelijk een HD decoder aan te smeren.

Weet iemand van jullie of de TV wel degelijk ondersteuning biedt voor ZIGGO digitale TV (HD), en zo ja, hoe gaat het in zijn werk. Moet er nog een module (zoals Ziggo helpdesk dat noemt) in de TV, en wat voor module moet er dan in, en nog beter; waar koop je zo'n module.

Veel vragen. Hopelijk weet iemand het antwoord! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand ondertussen de LG 32LH5000 al in actie gezien/ervaren? Ik ben erg geïnteresseerd in dit toestel, zoals velen met mij, en hoop dat iemand een verslag kan uitbrengen :P

Als het goed is, staat het toestel deze week ik de winkel. Ik zal zelf een dezer dagen nog gaan kijken, maar ben nieuwsgierig naar jullie meningen. Bij mij gaat het tussen dit toestel en de samsung LE32B650. Ik twijfelde nog over de superieure Philips ( http://www.trustedreviews...32PFL9613D-32in-LCD-TV/p1 ) , maar die is mij misschien nog te duur :)

Als iemand iets gezien of ervaren heeft, please share your wisedom!

Thnx..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon73
  • Laatst online: 28-04 07:40
Marando schreef op maandag 18 mei 2009 @ 21:51:
Mijn schoonvader heeft sinds zaterdag een Samsung LE32B652 in huis.
Nou lees ik op meerdere sites dat deze TV ondersteuning heeft voor DVB-C (zelfs HD) en Ziggo wordt op de websites genoemd als zijnde "compatibel".

Maar de verkopende partij (BCC) beweert dat de TV er geen ondersteuning voor heeft en probeerde gelijk een HD decoder aan te smeren.

Weet iemand van jullie of de TV wel degelijk ondersteuning biedt voor ZIGGO digitale TV (HD), en zo ja, hoe gaat het in zijn werk. Moet er nog een module (zoals Ziggo helpdesk dat noemt) in de TV, en wat voor module moet er dan in, en nog beter; waar koop je zo'n module.

Veel vragen. Hopelijk weet iemand het antwoord! :)
Hierover kan je meer lezen in mijn antwoord in dit draadje: Leon73 in "[LED] Samsung UE 32, 40, 46 B6000-serie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-06 00:13
Hebben de samsung LE32B650 en de LG 32LH5000 ook een CI slot? Ik gebruik namelijk digitenne en dan is dat wel heel praktisch icm een conax CAM.
De Sharp LC 32DH77E en de Panny TX-L32G10 hebben dat wel zag ik maar bij deze 2 staat het niet op de site vermeld. Bij de LG staat wel dvb-t (CI standard) maar bij CI slot staat weer een kruisje, nogal tegenstrijdig. ook beweerd de ene winkel van wel en de andere van niet.

En welk van deze 4 zou de beste keus zijn, ik kan over geen van allen professionele reviews vinden.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er sowieso een van de samsung:

http://www.whathifi.com/Review/Samsung-LE32B650/

De LG is moeilijker te vinden en ook ik wacht dus nog op een professionele review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plokmijn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-01-2023
Hemelvaarts dag een 32lh500 besteld en de zaterdag daarop smorgens in huis.
Heb geen ervaring met andere lcd schermen kan dus niet echt vergelijken, maar deze geeft een fantastisch beeld en goed geluid, voor zover je van 2*10 watt iets kan verwachten.
Afstemmen en bediening is zeer simpel, alleen een eigenaardigheid in de page-up-down knop voor het zoeken door de zenders die net andersom werkt dan gevoelsmatig verwacht.
Dvb-c was even lastig, het duurde enige tijd voor we door hadden dat we als land Zweden of Finland :? !!! moesten registreren om de noodzakelijke netwerkcode in te kunnen vullen.
We zitten nog in de pre-registratie fase maar kunnen al wel een aantal digitale kanalen ontvangen en een HD kanaal.
ps: Ik maak gebruik van een Alphacript module welke in het CI slot van de TV gestoken is, Ziggo ondersteunt het niet maar het lijkt goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188147

Is de 32LH5000 voorzien van CI+ ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

plokmijn schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 20:46:
Heb geen ervaring met andere lcd schermen kan dus niet echt vergelijken, maar deze geeft een fantastisch beeld en goed geluid, voor zover je van 2*10 watt iets kan verwachten.
Afstemmen en bediening is zeer simpel, alleen een eigenaardigheid in de page-up-down knop voor het zoeken door de zenders die net andersom werkt dan gevoelsmatig verwacht.
Dvb-c was even lastig, het duurde enige tijd voor we door hadden dat we als land Zweden of Finland :? !!! moesten registreren om de noodzakelijke netwerkcode in te kunnen vullen.
We zitten nog in de pre-registratie fase maar kunnen al wel een aantal digitale kanalen ontvangen en een HD kanaal.
ps: Ik maak gebruik van een Alphacript module welke in het CI slot van de TV gestoken is, Ziggo ondersteunt het niet maar het lijkt goed te werken.
Als ik vragen mag; heb je de tv ook al gebruikt i.c.m. een dvd-speler of gameconsole? Hoe zijn je bevindingen daarbij? Hoe bevalt het kijken van sport of andere snellere beeldbewegingen? Is dit scherp en vrij van "strepen" achter het onderwerp?

Ik ben erg geïnteresseerd in dit toestel, maar twijfel tussen deze en de Samsung LE32B650.. Iemand die mij daarin een tip kan geven?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

plokmijn schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 20:46:
Ben zeer benieuwd waar je de 32LH5000 bestelt hebt... volgens mijn laatste informatie is ie nog steeds nergens in voorraad???

Verder natuurlijk leuk om meer gebruikerservaringen te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Laatst online: 01:22

DON PAPA

Tweaker-fan

Anoniem: 302576 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:37:
[...]

Ik ben erg geïnteresseerd in dit toestel, maar twijfel tussen deze en de Samsung LE32B650..
Ik zat met hetzelfde probleem, gister verschillende winkels langs geweest voor de LG 32LH5000 en kreeg overal te horen dat hij pas in week 32 uitgeleverd gaat worden en de LG37LH5000 komt in week 23 a 24, 1 winkelier van BCC heeft zelfs naar LG gebeld om het na te vragen. Als er wel LH5000 toestel te koop worden aangeboden dan zijn dat volgens LG een ieder geval geen NL modellen werd mij verteld. Door deze info heb ik vandaag besloten om een Samsung LE32B650 te gaan kopen. Naar wat zoek werk op internet kwam ik uit bij http://www.plasma-discounter.nl die het toestel hadden staan (zelfs meer dan 50 stuks van dit model op voorraad) voor 608 euro. Dus die heb ik opgehaald en meteen een Humax HD kastje er bij genomen met Ziggo. Thuis alles aangesloten (wat zeer makkelijk verliep) en nu dus genieten van echt een super beeld mag ik wel zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EJSEJS schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 18:19:
[...]

Ik zat met hetzelfde probleem, gister verschillende winkels langs geweest voor de LG 32LH5000 en kreeg overal te horen dat hij pas in week 32 uitgeleverd gaat worden en de LG37LH5000 komt in week 23 a 24, 1 winkelier van BCC heeft zelfs naar LG gebeld om het na te vragen. Als er wel LH5000 toestel te koop worden aangeboden dan zijn dat volgens LG een ieder geval geen NL modellen werd mij verteld. Door deze info heb ik vandaag besloten om een Samsung LE32B650 te gaan kopen. Naar wat zoek werk op internet kwam ik uit bij http://www.plasma-discounter.nl die het toestel hadden staan (zelfs meer dan 50 stuks van dit model op voorraad) voor 608 euro. Dus die heb ik opgehaald en meteen een Humax HD kastje er bij genomen met Ziggo. Thuis alles aangesloten (wat zeer makkelijk verliep) en nu dus genieten van echt een super beeld mag ik wel zeggen :)
Zo was ik het ook van plan, op het HD kastje na dan. Ik was nog wel aan het twijfelen over het formaat, maar ik ben er nu over uit dat 37" gewoon niet effectief is in een kleinere kamer. 32" is groot zat en bovendien kan ik dan beter van de kwaliteit genieten (i.p.v. pixels tellen). Bedankt voor je opinie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik ben ook blij dat ik toch voor 32" ben gegaan en niet voor 37", ik vind dit echt groot zat. En als je Ziggo neemt dan zou ik toch nog eens goed nadenken of je het HD kasje niet neemt. Het kost je 1X 100 euro meer dan het gewone kastje, maar ook de gewone kanalen worden 4X meer versterkt (HD upgescaled noemen ze het op hun website bij ziggo) werd mij uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit zelf bij UPC, bevalt ook prima, en heb dus geen kastje nodig.. Ze hebben zelf ook een HD decoder, maar die heeft momenteel nauwelijks nut (vertelde een UPC verkoper mij persoonlijk :P ). Misschien in de toekomst. Eerst binnenkort de 32" maar halen.. In mijn kamertje van 16m2 met een kijkafstand tussen bank en tv van 2meter, lijkt mij dat meer dan voldoende, right?

Thnx for the tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren|IA
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02-2010
@Jeani0uz Hoe bedoel je geen kastje nodig? Ik zit ook bij UPC en zover ik weet heeft ondersteund UPC geen Alphacrypt e.d. voor in het CI slot.
Of bedoel je een ander soort kastje??

Voor leuk en niet nep thuiswerk: http://bit.ly/1DlUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

r_buren schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 16:29:
@Jeani0uz Hoe bedoel je geen kastje nodig? Ik zit ook bij UPC en zover ik weet heeft ondersteund UPC geen Alphacrypt e.d. voor in het CI slot.
Of bedoel je een ander soort kastje??
Ik bedoelde; geen speciaal HD-kastje nodig. Ik ben blij met de standaard mediabox die erbij komt (kastje :P ) en hoef dus nog geen HD-kastje te hebben.

Effe iets heel anders; heeft de B650 een headphone- aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Anoniem: 302576 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 14:23:
Ik zit zelf bij UPC, bevalt ook prima, en heb dus geen kastje nodig.. Ze hebben zelf ook een HD decoder, maar die heeft momenteel nauwelijks nut (vertelde een UPC verkoper mij persoonlijk :P ).
Dat dacht ik dus ook altijd, maar de verkoper van ZIGGO heeft mij toch overtuigt om het wel te doen, ten eerste dus het verhaal dat met de HD kast ook de gewone kanalen nog eens 4X extra versterkt worden (misschien wel een verkopers praatje dat weet ik niet) maar het belangrijkste voor mij was, dat ook filmnet een HD kanaal heeft. En aangezien ik graag films kijk en dus ook filmnet er bij heb genomen vond ik die éénmalige 100 euro meer ten opzichten van het standaard kastje geen probleem, als er later meer kanalen in HD uitgezonden gaan worden heb ik alvast de kast om het te kunnen gaan ontvangen :)
Anoniem: 302576 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 09:25:
Effe iets heel anders; heeft de B650 een headphone- aansluiting?
Ja die zit er op...

[ Voor 12% gewijzigd door DON PAPA op 31-05-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Betreft de Samsung LE32B650:

Kan alleen de helderheid en contrastrating niet terugvinden... hetzelfde geldt voor de reactietijd, die zijn bij de LG32LH5000 goed te noemen...
Hoe zit dat bij deze Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gisteren toch maar de LE32B650 gehaald; wat een topding! Ik heb bij vrienden thuis en in winkels veel lcd's gezien, maar deze is net iets kleurrijker en heeft een geweldige diepgang. Ook over het mooi uitgewerkte menu ben ik zeer te spreken en de internetwidgets werken allemaal en beloven veel goeds voor in de toekomst (momenteel wat beperkt met het weer, nieuws, poker, sudoku, flickr en nog wat widgets).

Ik heb veel zitten sleutelen aan instellingen en ben benieuwd of er andere bezitters van deze lcdtv zijn die mij bepaalde instellingen aanraden/afraden? Ik heb een UPCbox (digitale tv) er aan hangen en heb het gevoel er meer uit te kunnen halen. Xbox360 is prachtig en lagvrij (via composiet) en ook DVD oogt fantastisch!

Dus als iemand denkt de perfecte settings gevonden te hebben voor deze tv, please do share! :)
Vragen zijn welkom trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartieno13
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik heb vandaag ook de 32B650 gekocht. Alleen vindt ik het beeld nog te wit in sommige gevallen. Zou het zeer waarderen als iemand goed beeld heeft en kan aangeven hoe zijn tv staat ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik heb een vraagje, ik heb internet via tele2 en wou nu wel eens de tv (samsung 32B650) op internet aansluiten, Dus ik heb een netwerk kabel tussen de TV en mijn modem/router geplaatst. Als ik op de TV de netwerk instellingen op auto zet en dan een netwerk test doe dan loopt hij al vast bij het IP nummer. Maar als ik handmatig de IP/subnetmask/gateway/DNS-server invul en dan de netwerk test doe, dan loopt hij door tot PING van domein. Daar krijg ik de melding "verbinding met extern apparaat mislukt. raadpleeg u netwerkprovider." Ik heb al naar Tele2 gebeld, maar daar kom ik echt geen steek verder mee. Dus wie heeft voor mij een oplossing voor dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delius
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-01 20:50
smartieno13 schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 23:46:
Ik heb vandaag ook de 32B650 gekocht. Alleen vindt ik het beeld nog te wit in sommige gevallen. Zou het zeer waarderen als iemand goed beeld heeft en kan aangeven hoe zijn tv staat ingesteld.
Weet niet of ie al in dit draadje staat, maar voor de 40" linkje : http://www.hdtvtest.co.uk/Samsung-LE40B650/Settings.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbrandts
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

Hi, ik zie dat er van LG ook een model 32HL7000 op de markt is. Deze is een paar tientjes duurder dan de 5000 en krijgt in de UK een dikke voldoende in de reviews. Enige verschil dat ik ontdekt heb is de dikte en de response tijd. Iemand bekend met dit scherm?

xMouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jank
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-01-2012
Ik heb gisteren de 32B651 gekocht.
Mooi ding, prima beeld.
Maar wat mij opvalt bij teletekst, zowel analoog als digitaal, de achtergrond is verschillend gekleurd.
Blauw , groen en soms, als ik start met teletekst zwart.
De zwarte achtergrond vind ik het duidelijkst en zo gewend van mijn oude tv.
Doe ik iets fout, is dit aan te passen, of is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

jank schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:23:
Maar wat mij opvalt bij teletekst, zowel analoog als digitaal, de achtergrond is verschillend gekleurd.
Blauw , groen en soms, als ik start met teletekst zwart.
Ik denk dat er dan toch iets met je TV aan de hand is, ik heb dan wel is waar de 32B650 maar waar ik ook naar teletekst kijk NED RTL SBS overal heeft hij gewoon een zwarte achtergrond. Ik zou er toch even na laten kijken als ik jouw was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik lees in sommige reviews dat de B650 last van input lag heeft. Nu lees ik ook van veel mensen die er geen last van hebben op een Xbox aangesloten via VGA. Nu heb ik zelf een PS3 aangesloten via HDMI. Is er iemand die dat ook heeft thuis en hoe is het met die input lag gesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb mijn LG 32LH5000 afgezegd... werd weer vertraagd tot ergens in juli...

Heb nu direct maar de B650 gekocht... eerste indruk is prima... heb alleen nog geen digitale tv.. maar dat zal snel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kbloem schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:06:
Ik lees in sommige reviews dat de B650 last van input lag heeft. Nu lees ik ook van veel mensen die er geen last van hebben op een Xbox aangesloten via VGA. Nu heb ik zelf een PS3 aangesloten via HDMI. Is er iemand die dat ook heeft thuis en hoe is het met die input lag gesteld?
Ik heb zelf mijn Xbox360 aangesloten via HDMI op mijn B650 en heb he-le-maal geen last van lag. Noop, alleen maar haarscherpe beelden hier en daar heb ik geen last van. :P
Pagina: 1 2 Laatste