Ik zie sinds kort de LG 32LH5000 in de pricewatch op de website staan. pricewatch: LG 32LH5000
Heeft iemand ervaringen met deze LCD scherm of weet iemand in welke winkel hij te bewonderen is?
Ik heb hem namelijk nog nergens zien staan. De release datum was 13 mrt 2009.
Ik wilde eerst eigenlijk de samsung 37A656 aanschaffen maar nu zag ik dat er komende maand veel nieuwe lcd televisies op de markt komen ook van samsung de B serie, welke onderandere veel zuiniger zou moeten zijn
. http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/samsung-le32b650.
Dus nu ben ik erg aan het twijfelen wat te doen
. Als ik de prijs van de LG's nieuwe serie zie dan zijn die niet hoger of zelfs lager en er lijkt meer keuze te komen in het 32 inch sigment.
Iemand die met dezelfde twijfel zit op het moment om een niewe lcd televisie aan te schaffen?
Heeft iemand ervaringen met deze LCD scherm of weet iemand in welke winkel hij te bewonderen is?
Ik heb hem namelijk nog nergens zien staan. De release datum was 13 mrt 2009.
Ik wilde eerst eigenlijk de samsung 37A656 aanschaffen maar nu zag ik dat er komende maand veel nieuwe lcd televisies op de markt komen ook van samsung de B serie, welke onderandere veel zuiniger zou moeten zijn
Dus nu ben ik erg aan het twijfelen wat te doen
Iemand die met dezelfde twijfel zit op het moment om een niewe lcd televisie aan te schaffen?
[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 09-04-2009 17:34 ]