Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tip voor mensen die willen overstappen op Led

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben reeds al een aantal jaren op zoek gegaan naar vervanging voor bestaande lampen.
Ik heb al vele teleurstellingen mee mogen maken. Zelfs de Pharox lamp viel me erg tegen. (Opletten dat je geen flinke oplawaai krijgt)
Nu heb ik onlangs via spam lampen besteld (nieuwe lijn) En tot mijn verbazing zijn deze lampen van super kwaliteit en ze gaan zeker naar de 50 watt kwa lichtopbrengst. De kleur is ook prima (terwijl vele leds vrij geel of juist heel wit zijn). Ik ben echt zeer tevreden over deze lampen. Dus bij deze een tip.

Mvg,
Willem

[ Voor 2% gewijzigd door Sprite_tm op 18-03-2009 11:23 ]

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-10 22:17
Het lijkt ofdat je speciaal een account hebt aangemaakt om reclame te maken. Vandaag aangemeld en je eerste bericht is je eigen topic. Je kan beter de discussie aangaan omtrent de kwaliteit van led heden dag. Waarschijnlijk loopt deze al hier op tweakers...

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:43
Moffin schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 11:08:
Je kan beter de discussie aangaan omtrent de kwaliteit van led heden dag. Waarschijnlijk loopt deze al hier op tweakers...
Jazeker, LEDs; de verlichting van de toekomst? --> Ervaringen deel II ;) Hier kun je ervaringen van andere tweakers vinden en je eigen ervaringen delen :)

[ Voor 11% gewijzigd door asfaloth_arwen op 18-03-2009 11:10 ]

Specs

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Met hierboven.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.