Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gmail vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht heier op tweakers en in de help van gmail, maar vindt het niet

Over Gmail, online, webversie:
Ik snap echt niet waarom mijn verzonden berichten niet allemaal blijven staan in 'verzonden berichten'
Ik moet constateren dat veel naar de prullenbak gaat. Ook bv die nét zijn verzonden.
Erg vervelend met zoeken.
Het lijkt alslof er een maximum zit aan het aantal berichten in de verzonden berichten box, die staat altijd rond de 30 nl
Zit het hem hier in? Zoja
Welke logica zit hier achter?

dank

Verwijderd

Ik heb het precieze aantal even voor je opgezocht, ik heb 9.537 emails in mijn 'Sent Items' (zowel originele Gmail als via Google Apps (daar ruim 2.000)). Er zit dus tot dat aantal, geen limiet voor zover ik weet! ;)

Heb je geen filter ingesteld wat bepaalde mailtjes op moet schonen die aan bepaalde voorwaarden voldoen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2009 20:18 ]

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:01

Koppensneller

winterrrrrr

Misschien dat je de conversaties waarin je hebt gereageerd hebt getrashed? Ik denk dat jouw verzonden berichten dan samen met die conversatie verhuizen naar de prullenmand.

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11 08:50

Sosabowski

nerd

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell