Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil een lcd tv kopen heb nu nog een ktv loewe vitros. Wie kan mij op de volgende punten een advies geven over wat te kopen. Ik bezit een ps 3 en speel graag games en kijk graag dvd en blueray, ik heb verder maar een eis snelle teletekst. wie o wie kan mij een advies geven ik denk zelf aan een panasonic LCD maar in de winkel waar ik geweest ben kan ik daar geen goede indruk krijgen (signaal is slecht of een blueray)

alvast bedankt voor je eventuele advies eric :)

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-02 11:49
Iets verder kijken of het forum dan je neus lang is. Is een mooie FAQ over vinden:
[FAQ] Welke TV moet ik kopen?

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Wouter,

ik ben niet zo goed met computers bedankt voor je antwoord ik ga er meteen op kijken

eric :)

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
ik heb verder maar een eis snelle teletekst.
Voor zover ik weet heeft de snelheid van teletekst niks met het type tv te maken, en hangt dat af van je tv-signaal en valt daar dus niks aan te veranderen.

Verwijderd

Topicstarter
TrekDude101 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:03:
[...] oke bedankt ga ik maar met zeelandnet bellen of mijn signaal beter kan.

Voor zover ik weet heeft de snelheid van teletekst niks met het type tv te maken, en hangt dat af van je tv-signaal en valt daar dus niks aan te veranderen.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:03
Misschien ook verwijzen naar http://koopinfo.nl/ ???

Staat veel info op betrefende tv's
En in beheer van VNU Uiotgever van T.Net ;)

[ Voor 19% gewijzigd door To_Tall op 16-03-2009 13:09 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-02 17:17

NvM

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 10:52:
Hallo allemaal,

Ik wil een lcd tv kopen heb nu nog een ktv loewe vitros. Wie kan mij op de volgende punten een advies geven over wat te kopen. Ik bezit een ps 3 en speel graag games en kijk graag dvd en blueray, ik heb verder maar een eis snelle teletekst. wie o wie kan mij een advies geven ik denk zelf aan een panasonic LCD maar in de winkel waar ik geweest ben kan ik daar geen goede indruk krijgen (signaal is slecht of een blueray)

alvast bedankt voor je eventuele advies eric :)
Gedraag je je in alle aspecten van je leven zo passief? Doe eens moeite, ga eerst zelf op onderzoek uit.
Pagina: 1