Xbox Live mag nog altijd meer geld in het laatje brengen voor Microsoft,het aanbod is bij PlayStation 3 vele malen interessanter, unieker en diverser.
Oei, wel een hele dikke tikfout in de kop.
Meervoud van 'hoorn' is uiteraard 'hoorns', niet 'horens'
Moet dit niet zijn:Canonical, het bedrijf achter de Linux-distributie Ubuntu, heeft Jaunty Jackalope, versie 9.04 van het besturingssysteem beschikbaar gemaakt.
?Canonical, het bedrijf achter de Linux-distributie Ubuntu, heeft Jaunty Jackalope, versie 9.04 van het besturingssysteem, beschikbaar gemaakt.
Ben een beetje de weg kwijt met zoveel komma's in een zin...
Intrepid IbexDe tiende versie van het opensource-besturingssysteem, de Jaunty Jackalope 9.04-release, moet Intrepid Ibis, of Ubuntu 8.10, opvolgen.
Ik vermoed dat er moet staanHet gaat soms zo snel dat je de coördinatie soms een beetje kwijtraakt.
Het gaat soms zo snel dat je de oriëntatie soms een beetje kwijtraakt.
U vraagt, wij antwoorden.
Hoe heet dat spel nou?terwijl de Battleforce Edition logischerwijs wordt geleverd met het volledige spel Battleforge.
Op het plaatje lijkt "Battleforge" te staan.
[ Voor 6% gewijzigd door Vaudtje op 25-04-2009 16:47 ]
In deeze zin staan drie fauten
Eerste alinea:
De mogelijkheden hiervan konden we ten volle uittesten in een van de eerste levels in het spel (...)
Dat is een contaminatie: het is of uitproberen of testen..
Lijkt me niet dat dat uischakelen slecht is van AMD. Hiermee kunnen ze immers CPU's met 2 slechte cores immers nog verkopen, al lukt het in sommige batches / gevallen om alle 4 de cores te enablen. Hoe dan ook; de zin leest op deze manier slecht weg.De 7750 is gebaseerd op de eerste Phenom-generatie, en blijkbaar dus niets minder dan een quadcore met twee 'slecht' uitgeschakelde kernen.
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 25-04-2009 19:50 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Bozozo op 25-04-2009 20:06 ]
In
Preview: Prototype
staat onder het eerste plaatje:
En dit is waarschijnlijk ook wel zo, alleen het woord 'Alex' valt weg achter het plaatje dat er staat. Het woord Alex is dus niet te lezen en staat volgens mij op de verkeerde regel. Er zou dus nog een 'enter' moeten komen voor de tekst begint (of iets dergelijks, kan het niet beter omschrijven).Alex mag dan een rare speling van de wetenschap zijn,
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Respectievelijk wil zeggen in volgorde, dus: respectievelijk de G-850HA en de G-1000HADe G Serie-voedingen zal twee uitvoeringen krijgen: een psu van 850W en een exemplaar van 1000W, respectievelijk de G-1000HA en de G-850HA.
via deze pagina vanaf diverse (of een andere variatie, maar vanaf via is in ieder geval fout)is vanaf via deze pagina vanaf diverse
bugfixreelase -> bugfixreleasein de vorm van versie 3.1.4 een nieuwe bugfixreelase van de software vrijgegeven
finalrelease -> final release
Eskimo0O0o schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 12:39:
reviews: Ubuntu 9.04 bij de horens gegrepen
Oei, wel een hele dikke tikfout in de kop.
Meervoud van 'hoorn' is uiteraard 'hoorns', niet 'horens'
Deze moet nog wel even gefixed worden; het staat nu al het hele weekend prominent op de fp.willemdemoor schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 14:46:
Fixed. muv de horens.
[ Voor 51% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 26-04-2009 23:00 ]
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
nieuws: Windows 7-kwetsbaarheid volgens onderzoekers niet te reparerenBeveiligingexperts Vipin en Nitin Kumar demonstreerde een proof-of-concept van de exploit tijdens The Box Security Conference in Dubai, schrijft Networkworld. Ze lieten zien hoe ze met de door hun geschreven code, VBootkit 2.0 genaamd, een virtuele Windows 7-machine tijdens het booten konden overnemen. "Repareren kan niet, het is een ontwerpfout", beweerde Vipin Kumar. VBootkit 2.0 zou gebruikmaken van het feit dat de Windows 7-ontwerpers ervan zijn uitgegaan dat Windows 7 tijdens de bootprocedure niet voor een aanval vatbaar is.
Die GTX275 heeft ook nog een S-video-uitgang, bij de GTX260 idem.quote: specs-tabelVerbinding (video uit) 2x dvi
De Nederlandse Van Dale meldt dat het hoorns of hoornen moet zijn, dus die volgen we maarsewer schreef op maandag 27 april 2009 @ 00:45:
Alleen is dat niet echt fout, bij een steenbok mag je gewoon horen(s) gebruiken. Zie ook hier.
Dat moet zijn FlatOutEmpire Interactive werd in 1987 opgericht. De uitgever, die voornamelijk pc-games uitbrengt, is vooral bekend geworden door racegames als FlaotOut,
Floatout moet natuurlijk FlatOut zijn.Empire Interactive werd in 1987 opgericht. De uitgever, die voornamelijk pc-games uitbrengt, is vooral bekend geworden door racegames als FlaotOut
VolgensVolgen Raat zijn de huidige draagbare muziekspelers gevaarlijker...
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
3e alinea, 5e regel:
GTX295 moet GTX275 zijn.Er wordt vastgehouden aan één kleurenpatroon, waarbij de HD 4890 rood is, de GTX295 groen en de GTX260 blauw.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Zo heeft hebben de ontwikkelaars een scenario gemaakt waarbij Britse troepen door een Iraakse krottenwijk lopen en waarbij de geur van het open riool invloed moet hebben op de beleving van de speler.
Is dit niet dubbelop?Ze maken gebruik van oftewel microholografische opslagtechnologie, oftewel kleinere, minder complexe hologrammen dan concurrerende technieken.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Daarnaast merkt Torrentfreak fijntjes op dat door de wijzingen alle takedown-verzoeken voortaan naar de aangepaste abuse-adressen worden doorverwezen.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
wijzigingenDaarnaast merkt Torrentfreak fijntjes op dat door de wijzingen alle takedown-verzoeken voortaan naar de aangepaste abuse-adressen worden doorverwezen.
.edit: GMOPWSABTA
Great Minds Of People Who Share A Birthday...
[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 27-04-2009 17:38 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Laatste paragraaf:
Toch onderscheidt WET zich van dergelijke films of games. A2M heeft zich duidelijk laten inspireren door het kunstzinnige grindhouse-stijltje dat we kennen van het werk van regisseur Quentin Tarantino.
2x mpg?ook hd-beelden in de containerformaten avi, mpg, mpg en mp4 kunnen worden afgespeeld
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
QPI = QuickPath Interconnect, niet QuickPatch (tenminste, volgens de Intel site, zoeken met google op QuickPatch levert ook genoeg hits op incl. nog een review op T.net).Intel zou van plan zijn om de mainstream Core i5-processors uit te rusten met een lagere QuickPatch Interconnect-multiplier en een hogere baseclock.
[ Voor 7% gewijzigd door FlipFluitketel op 27-04-2009 18:06 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Google kondigde Android 11.5, oftewel Cupcake, halverwege mei aan, maar een precieze verschijningsdatum was nog niet bekend.
---
Moet toch wel 1.5 zijn ipv 11.5?
[ Voor 6% gewijzigd door DialOut op 27-04-2009 18:31 ]
Dat stukje klopt nog niet helemaalEigelijk wilde Amsterdam de ov-chippoortjes al in april dichtdoen, maar er was nog geen duidelijkheid over wanneer de chipkaart in streekbussen zou kunnen worden gebruikt.
[ Voor 196% gewijzigd door GENETX op 27-04-2009 20:43 ]
Pas als de webserver bericht heeft gekregen over een wijzigingen wordt de database benaderd.
Eerste zin:
Moet volgens mij communiceert zijn.De Britse regering wil dat providers bij gaan houden wie met elkaar communiceren.
computo ergo sum
high-speed personal digital assistant?Ook zouden hspda en bluetooth ondersteund worden.
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Ik gok dat dat uit de voeten moet zijn.De applicatie kan uit de voeren met verschillende formaten, waaronder pdf, xml en de open standaard epub,
Het linkje in het artikel naar de Release Notes werkt niet.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Het team heeft hiertoe een lens ontwikkeld gemaakt van een niet-lineair optisch materiaal.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Contrastverhouding > breedte-/hoogteverhoudingHet scherm van de Studio One 19 heeft een contrastverhouding van 16:9 en een resolutie van 1366x768 pixels.
Versie 3.5 bèta 4 heeft Gecko 1.9.1 als interne motor, heeft ingebakken ondersteuning voor JavaScript Object Notation, ondersteunt meer webtechnologieën en is de performance en stabiliteit is verder verbeterd.
If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO/WASSUP
die op het scherm wordt gerenderd door de vrije trage processor in het apparaat.
Alle links naar de tickets verwijzen naar t.net.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
De uitdrukking luidt "iemand het vuur na aan de schenen leggen"Deze grafische kaart voor de midrange-markt moet met zijn op 40nm gebakken gpu niet alleen ATI's eigen HD 4850-videokaart het vuur aan de schenen leggen;
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
De Athlon X2 7850 BE is gebaseerd op de 65nm-Kuma-core en heeft, net als het vorige topmodel in de X2-budgetreeks, 512KB L1L2-cache per core, terwijl 2MB L2L3-cache door de beide cores wordt gedeeld.
"Met behulp van een koppelsysteem kan de cam eenvoudig..." De wat? Cam?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
computo ergo sum
261 miljard? heb verder geen directe bronnen, maar dat klinkt als we heeel erg veel.De omzet bedroeg 261 miljard dollar, een daling van twintig procent in vergelijking met het het derde kwartaal van boekjaar 2008
hmm...
dat komt uit de bron. is altijd lastig om te lezen wat ze nu met die punt bedoelen. de ene keer is het een scheiding van duizendtallen, de andere keer lijkt het een komma te moeten voorstellen. Zelf heb ik het idee dat het nu de laatste is.Revenues for the third quarter of fiscal 2009 were $2.614 billion, as compared with $3.266 billion for the third quarter of fiscal 2008
[ Voor 33% gewijzigd door BramBo op 29-04-2009 09:56 ]
Je vergeet de dubbele 'het' in je quoteBramBo schreef op woensdag 29 april 2009 @ 09:53:
nieuws: Verlies Sun gestegen in de aanloop naar Oracle-overname
[...]
261 miljard? heb verder geen directe bronnen, maar dat klinkt als we heeel erg veel.
hmm...
[...]
dat komt uit de bron. is altijd lastig om te lezen wat ze nu met die punt bedoelen. de ene keer is het een scheiding van duizendtallen, de andere keer lijkt het een komma te moeten voorstellen. Zelf heb ik het idee dat het nu de laatste is.
Volgens mij ook. Een punt is een komma, hetgeen waar wij een punt voor gebruiken bij 100.000 is in het Engels een spatie: 100 000. Dus, onze 123.456,78 is in het engels 123 456.78. Die regels in acht te hebben genomen zou het idd 2,61 miljard moeten zijn.BramBo schreef op woensdag 29 april 2009 @ 09:53:
dat komt uit de bron. is altijd lastig om te lezen wat ze nu met die punt bedoelen. de ene keer is het een scheiding van duizendtallen, de andere keer lijkt het een komma te moeten voorstellen. Zelf heb ik het idee dat het nu de laatste is.
Verder met hierboven:
een daling van twintig procent in vergelijking met het het derde kwartaal van boekjaar 2008
All fixed, at any rate
In de tweede alinea, vlak na het eerste plaatje, is het woord "Het" weggevallen.
nieuws: Eidos maakt systeemeisen Batman: Arkham Asylum bekendUitgever Eidos heeft bekendgemaakt dat Batman: Arkham Asylum minimaal een op 3GHz geklokte singlecore-processor nodig heeft. Het spel kan toe met 1GB geheugen, maar voor Windows Vista is wat tweemaal zoveel ram nodig.
Buildnummer is niet 6.0.6006, maar 6.0.6002, zoals ook te zien is op de screen van NeoWin:
http://www.neowin.net/images/uploaded/Vista_SP2_RTM.jpg
De naam van de fabrikant staat verkeerd in de kop van het bericht.Power PC & Cooling heeft een nieuwe voeding in de Silencer-serie aangekondigd. Met een vermogen van 910W is de Silencer 910 de zwaarste voeding uit deze reeks. De nieuwe Power PC & Cooling-voeding is dan ook met name bedoeld voor gamers.
En ook in de eerste en derde zin van het bericht! (ik denk dat de nieuwsposter een powerpc-fan isMadMarky schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:52:
nieuws: PC & Power Cooling introduceert Silencer 910-voeding
[...]
De naam van de fabrikant staat verkeerd in de kop van het bericht.
en trouwens nog 2 keer aan het einde van het bericht (Power PC & cooling ipv PC Power & cooling)
[ Voor 16% gewijzigd door Joran op 29-04-2009 13:56 ]
Send me your gameboys
Dat staat niet in de Van Dale heEDIT schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:26:
Buildnummer is niet 6.0.6006, maar 6.0.6002, zoals ook te zien is op de screen van NeoWin:
http://www.neowin.net/images/uploaded/Vista_SP2_RTM.jpg
Hehe, nee daar kon ik 'm ook al niet vindenRataplan schreef op woensdag 29 april 2009 @ 14:03:
PC Bokje & BlundertjeFixed
[...]
Dat staat niet in de Van Dale heIk gooi 'em effe naar de auteur.
Maar vond het geen eigen topic waard, dat ene cijfertje, vandaar dat ik 'm hier maar had geplaatst
categorieënEen licentie kost dertig euro en geeft het recht om het product op drie computers te gebruiken. De probeerversie heeft als beperking dat het alleen fouten uit de eerste zes categorien reprareerd. Hieronder zijn de belangrijkste veranderingen te vinden die in versie 8 zijn aangebracht
EDIT: zie dat repareerd ook fout is
[ Voor 5% gewijzigd door Elypsion op 29-04-2009 14:56 ]

[ Voor 7% gewijzigd door Rataplan op 29-04-2009 15:23 ]
De veranderingen zijn zoals gewoonlijk in de pachtnotes na te lezen en de bijbehorende beknopte aankondiging ziet er als volgt uit:
Afkortingen lowercase?
usb -> USB
hdmi -> HDMI
Ey!! Macarena \o/
nieuws: Ontwikkelaar: snelle update beschadigt imago Android
een van de suggereert een meervoud.
- 15,6"De HP ProBook s-serie bestaat uit twee 14"- en twee 15",6"-modellen, [...]
1e alinea, 3e regel
Ik mis iets na "Dit is"Dit is korte hands-on van deze nieuwe tv
Eén na laatste alinea, 4e regel
het gebruik van slimme algoritmes - nauwelijks sotrend was.
[ Voor 19% gewijzigd door Scipionyx op 29-04-2009 18:54 ]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
staan er 3 foto's naast elkaar, wanneer je op een van de 3 foto's klikt worden ze vergroot en bij de linkse en de rechtse foto kun je op de links of rechts pijl klikken om naar de andere foto te springen, maar de middelste foto staat niet in dit rijtje, maar op zichzelf.
dus ik denk dat de middelste foto ook aan dit rijtje moet toegevoegd worden?
Mss niet goed uitgedrukt, maar klik op een van de foto's en zie het verschil...
edit:
oej, te laat, rob van wijk had het al laten weten, mijn fout...
[ Voor 5% gewijzigd door Keneo op 29-04-2009 19:29 ]
Die zin klinkt een beetje krom, bij het vetgedrukte...Dit reusachtige schip vol ruimtepiraten en huurlingen grijpt het schip van onze protagonist letterlijk uit de ruimte en werkt het, als ware het een enorm insect, op creatieve wijze naar binnen.
computo ergo sum
Ik snap de bedoeling van Sven wel, dat is het probleem niet. Volgens mij is het grammaticaal alleen niet correct, de zin 'loopt' niet lekker zo. Als het 'als het ware als een insect' word, is het goed.Mick schreef op donderdag 30 april 2009 @ 01:03:
Spelfoutjes gefikst, opmerkingen van robvanwijk en Keneo na wat getuur & gepruts naar de auteur gestuurd, en aan GJtje wil ik kwijt dat Sven zich daar wat archaïsch doch creatief heeft uitgedrukt.
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 30-04-2009 01:39 ]
Is "Als ware het" niet gewoon iets ouder Nederlands?GJtje schreef op donderdag 30 april 2009 @ 01:38:
[...]
Ik snap de bedoeling van Sven wel, dat is het probleem niet. Volgens mij is het grammaticaal alleen niet correct, de zin 'loopt' niet lekker zo. Als het 'als het ware als een insect' word, is het goed.
Wordt nu weinig meer gebruikt (tenminste, ik hoor het niet elke dag
onliners > onelinersPluspunten
+ Voice-acting en onliners van Diesel
Verwijderd
De softwaremaker werd toen door de Europese Commissie op de hoogte werd gesteld
Tussen 'de' en 'die' mist het woordje 'wet'.Het Financial Services Committee van het Amerikaanse Congres wil de die banken verbiedt om aan transacties met goksites mee te werken afschaffen.
Ik ken het anders als 'als het ware', vandaar dat ik reageer op die zin.EDIT schreef op donderdag 30 april 2009 @ 09:10:
Is "Als ware het" niet gewoon iets ouder Nederlands?
Wordt nu weinig meer gebruikt (tenminste, ik hoor het niet elke dag), maar is wel gewoon correct.
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 30-04-2009 11:23 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Echron op 30-04-2009 11:30 ]
Het Financial Services Committee van het Amerikaanse Congres wil de die banken verbiedt om aan transacties met goksites mee te werken afschaffen.
Moet worden
Het Financial Services Committee van het Amerikaanse Congres wil de wet die banken verbiedt om aan transacties met goksites mee te werken afschaffen.
Het oude record, een paneel met een rendement van 15,5 procent, was in handen was van het Amerikaanse Sandia National Laboratory.
"Het volledige overzicht met de veranderingen sinds versie 3.00 kan dit tekstbestand worden gevonden."
"Het volledige overzicht met de veranderingen sinds versie 3.00 kan in dit tekstbestand worden gevonden."
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.