Plastic behuizing voor Asus A6JA

Pagina: 1
Acties:

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:38
ik heb een Asus A6JA waarbij er een scheur in de behuizing zit, Ik moet daarom een nieuwe behuizing voor het hele scherm en ook voor da ding waar het toetsenbord op zit. Alleen op internet kan ik niks vinden van laptopbehuizingen voor deze laptop. zijn er ook behuizingen die wel op de Asus A6JA passen maar anders heten?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:09
Volgens DaMarcus zijn er verschillen in de behuizingen, maar volgens mij niet echt. Je kan in ieder geval kijken naar de Asus A6J-serie (Ja (die jij hebt) Jc, etc), maar je kan ook veel andere A6 behuizingen proberen en dan gewoon de gehele lijn. Model types om op te zoeken:

A6, A6000, Z92 en Z9200.

Het scherm gaat er in ieder geval wel op passen (onlangs op GoT ook 1 verhandeld), je palmrest (ding om je toetsenbord) is niet zeker.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-01 19:25

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Daarbij een kleine toevoeging: in de palmrest zit verschil, de rest van de behuizing komt overeen.

Ik zal thuis eens kijken of de scharnieren ook op dezelfde plek zitten, daarover later meer.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:59

E-Vix

Nu met sneeuw!

Heb je al contact opgenomen met het Asus Service Center? Wellicht dat zij er een voor je kunnen leveren.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-01 21:47
DaMarcus schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:58:
Daarbij een kleine toevoeging: in de palmrest zit verschil, de rest van de behuizing komt overeen.
Daarover kan Lucas1988 misschien enige duidelijkheid geven. Hij heeft gisteren mijn A6T palmrest opgehaald voor zijn A6Je / Z92Je.

Zie: PalmRes/Plastic cover voor een Asus AJ6-e Z92

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
Waah schreef op zondag 15 maart 2009 @ 22:45:
ik heb een Asus A6JA waarbij er een scheur in de behuizing zit, Ik moet daarom een nieuwe behuizing voor het hele scherm en ook voor da ding waar het toetsenbord op zit. Alleen op internet kan ik niks vinden van laptopbehuizingen voor deze laptop. zijn er ook behuizingen die wel op de Asus A6JA passen maar anders heten?
Ik had laatst hetzelfde met een Asus A8JC, hier niets voor te vinden. Ging ik echter zoeken op ebay naar een a8 serie toen vond ik wel het een en ander. Vervolgens besteld en na een uurtje of 3 sleutelen was de laptop als nieuw, nieuwe schermbehuizing, nieuw beuizing bij toetsenbord en 2 nieuwe scharnieren.

Kortom, net wat hierboven werd gezegd: Asus A6 zoeken.

Less is more

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:38
erg bedankt voor al jullie reacties
contact opgenomen met asus
die gaven mij de link van www.asusparts.eu
daar alles besteld nu en ze hebben er van alles voor allerlei laptops
moet alleen wel ver weg komen dus ben benieuwd wanneer het binnen is

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:09
B-Buster schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:09:
[...]

Daarover kan Lucas1988 misschien enige duidelijkheid geven. Hij heeft gisteren mijn A6T palmrest opgehaald voor zijn A6Je / Z92Je.

Zie: PalmRes/Plastic cover voor een Asus AJ6-e Z92
Zou je uberhaupt even kunnen laten weten in het A6 topic of dat ging? Wel handige info :)
Pagina: 1