Toon posts:

waarom mag ik niet meer modden?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zat gemiddeld ergens tussen expert-modje en normaal modje in (het wisselde nogal eens :P) tot ik op een goede dag, een paar week geleden, ineens niet meer kon modden ("je hebt je nog niet aangemeld als moderator"). de aanmeld knop echter is ook zoek, dus ik gok:

a) bugje
b) ik ben (foutief?) hardcoded uitgezet
c) ik zie die aanmeldknop keihard over het hoofd

kan iemand met dikke admin powers even opzoeken welk van deze opties de juiste is?

nu ik hier toch post, kan ik gelijk wat kritiek uitten op het modsysteem :P

hier is vast vaker over gezeurd: mensen modden vaak hetzelfde als de huidige modstatus. als een post best aardig is en een +1 verdiend maar de eerste modder het naar beneden heeft gemod, zie je vaak dat de volgende 5 modders dat ook doen, zodat ze maar expert modje blijven/worden. iemand die fatsoenlijk mod, zoals ik (heus :P) wordt gestraft - vandaar dat ik vaak weer van expert mod naar beneden ga.

ik mod gewoon eerlijk, wat normaal ook niet zo'n probleem zou zijn, behalve dat ik dus soms iets +1 mod terwijl hij overtuigend op -1 staat vanwege zo'n 10-voudige 'na-aap-mod'. dan zal ik ongetwijfeld worden geslachtofferd door het programmeersel, omdat die denkt dat ik de boel zit te foppen, terwijl juist die eerste 10 beoordelingen de boel zaten te foppen, maar ervoor worden beloond...

waarschijnlijk weinig aan te doen, en het systeem werkt vaak ook best aardig, maar moest het toch ff melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

>> TMF

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topic had in TMF moeten staan en dan het liefste in ModBot/Modstatus klachtenloket

Jij bent handmatig jouw rechten kwijt geraakt. Het viel vooral op door deze +2 (Fenergy in 'nieuws: Aanklagers trekken claim in dat Pirate Bay volstaat voor schending'), maar we zagen nogal veel moderaties die dubieus waren. Aan jouw tekst nu te lezen zal dit waarschijnlijk liggen aan de zogenaamde compensatiemods. Een post hoger of lager beoordelen dan jouw eigenlijke beoordeling is ook niet gewenst (TMF miniFAQ #compensatiemod), want op die manier doe je de beoordeling van andere teniet.

Wanneer je een post vindt die echt fout staat dan kan je deze altijd melden in Het kleine-mismoderatietopic deel XIV. Mocht het kloppen dan kunnen we er gezamelijk wat aan doen en anders hoor je de reden waarom er zo gemodereerd is.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
die ene mod die je daar linkt slaat idd nergens op, dat zal een misklik of een zeer dubieuze gedachtenkronkel van me zijn geweest - excuseer :)

maar verder mod ik toch echt niet zo dubieus. voorheen deed ik idd nogal eens compensatiemods, ik dacht dat ik daar tegenwoordig aardig van af ben. sowieso, als je mijn dubieuze mods afzet tegen mijn correcte mods ben ik toch een zeer aardige moderator - maargoed, smaken verschillen natuurlijk (ik erger me vaak blauw aan het gemiddelde mod-niveau, zoals ik al postte)

iig bedankt voor de verduidelijking (en de mismoderatie-topic-link), ik denk dat ik gewoon niet gemaakt ben voor t.net moderatie :)