Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Recentelijk heeft Microsoft het mogelijk gemaakt om via haar service gratis gebruik te maken van POP3 en Push mail, dit is beschikbaar in de telefoons sinds versie 6.0

Echter elk voorbeeld dat je op internet treft betreft een Windows Mobile Pocket PC versie, dit betekent zoveel als de Touch Screen Variant.

Ikzelf ben in het bezit van een Windows Mobile Smartphone versie telefoon welke dus geen Touch Screen bezit, wanneer ik bij het Automatisch ophalen punt aanbeland kan ik echter alleen een aantal tijden kiezen of handmatig, maar een soortgelijke functie als As items arrive staat er niet tussen.

Iemand enige idee hoe je met een Non Touch Screen device met versie 6.0 toch gebruik kunt maken van Push Mail?

Edit: Wellicht moet ik het server adres instellen in Active Sync, ik ga nu het volgende adres proberen: http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp maar volgens mij is die oud en achterhaald gezien die volgens het http protocol werkt en niet het pop3 protocol

Edit2: Nu ik de Exchange server heb ingesteld heb ik de even de mogelijkheid gehad om as items arrive in te stellen, echter klopt het adres van de exchange server niet en kon ik sowieso niks binnen halen. Vervolgens heb ik nu ook niet meer de mogelijkheid om de instellingen met betrekking tot de tijd tussen het ophalen aan te passen

[ Voor 29% gewijzigd door JunkieXP op 15-03-2009 15:52 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
Schup

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 00:49
Volgens mij werkt dit alleen met een Exchange server die zelf pop3 boxen kan pollen. De Exchange server pushed ze dan weer door naar je mobiel. Als alternatief kun je kijken naar Z-Push van Zarafa, dat werkt misschien ook wel voor je.

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
Maar volgens mij bied hotmail / gaat hotmail het juist als service aanbieden dmv een eigen Exchange server.

http://blogs.msdn.com/may...d-windows-mobile-6-0.aspx

Ik heb nu door het proberen in te stellen van een Exchange Server in mijn ActiveSync een Exchange kopje staan waardoor mijn Telefoon nu niet meer Synced met mijn PC omdat hij blijft hangen op het Exchange Gedeelte, ik kan deze Exchange ook niet weghalen, iemand een idee want zolang het niet werkt wil ik niet dat hij uberhaupt de overige gegevens (contacten en agenda) niet meer Synced met mijn PC.

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:18
Ik heb zelf de HTC S710,
en daar heb ik wel de optie dat hij ze door stuurt als er een nieuw item is binnengekomen.

Misschien kun je een nieuwe versie van windows live downloaden op je smartphone,
dan heb je meteen MSN op je smartphone en kun je je contacten synchroniseren met je hotmail account en andersom.

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 08:49
JunkieXP schreef op maandag 16 maart 2009 @ 21:44:
Maar volgens mij bied hotmail / gaat hotmail het juist als service aanbieden dmv een eigen Exchange server.

http://blogs.msdn.com/may...d-windows-mobile-6-0.aspx

Ik heb nu door het proberen in te stellen van een Exchange Server in mijn ActiveSync een Exchange kopje staan waardoor mijn Telefoon nu niet meer Synced met mijn PC omdat hij blijft hangen op het Exchange Gedeelte, ik kan deze Exchange ook niet weghalen, iemand een idee want zolang het niet werkt wil ik niet dat hij uberhaupt de overige gegevens (contacten en agenda) niet meer Synced met mijn PC.
Je kan in het configuratiescherm van je Windows Exchange accounts (en andere e-mail accounts) verwijderen. In het Configuratiescherm zit een kopje e-mail waar deze beheerd worden.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:10
Dit probleem heb ik al eens eerder gezien, op een S710, terwijl ik ook S710's heb gezien waar de optie 'as items arrive' wel aanwezig was. Zoek eens een rom-update voor je telefoon, want de activesync mogelijkheden zijn bij WM Standard (non-touchscreen) en WM Professional (touchscreen) gelijk.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:18
Heb je er misschien een andere rom op gezet ?

Zelf heb ik ook weleens "gespeeld" met niet officele ROMs en er zaten er een aantal tussen waar de die functie ontbrak.

Maar 9 van de 10 keer komt de functie weer terug als je je WindowsLive herinstalleerd op je smartphone.

[ Voor 56% gewijzigd door Voxxie op 19-03-2009 10:16 . Reden: typos ]

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
Voxxie schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:15:
Heb je er misschien een andere rom op gezet ?

Zelf heb ik ook weleens "gespeeld" met niet officele ROMs en er zaten er een aantal tussen waar de die functie ontbrak.

Maar 9 van de 10 keer komt de functie weer terug als je je WindowsLive herinstalleerd op je smartphone.
Ik draai gewoon de standaard versie die er Stock op stond, welke functie retourneerd precies wanneer ik Windows Live herinstalleer? Is dat de functie om bij een "gewone" pop3 account "As items Arrive" kan instellen of dat ik dan in ActiveSync een Exchange Server in kan voeren?

Edit: Problem Solved, ik probeerde altijd mijn Live account via de gewone settings toe te voegen, zelf Pop en SMTP adres invullen ed. Nu ik hem via mijn Windows Live programma heb ingesteld werkt het Flawless, TY

Wel jammer dat ik nu niet meer kan MSNen, gezien de Account die ik gebruik voor mijn Mobiel geen MSN account is om al die irritante meld je aan voor dit, meld je aan voor dat berichten te vermijden.

[ Voor 23% gewijzigd door JunkieXP op 19-03-2009 16:27 ]

Pagina: 1