Hallo,
Ik ben nieuw op tweakers.net en ben onder de indruk van de inzet van vele reageerders op deze site.
(Het zou dus kunnen dat deze topic niet goed is geplaatsd, maar ik ben allang blij dat het lukte)
Ik ben van plan een pc te bouwen, maar heb hier niet veel ervaring mee en daarom vraag ik jullie hulp
Mijn budget zit rond de 800 euro (exclusief randapparatuur uiteraard)
Hoe kunnen deze producten met elkaar overweg??? Is dit een goede combinatie?
Ik twijfel nog tussen de CLUB3D HD4850 en de Nvidia 9600GT (1 GB) en de Nvidia 9800GT(X)
Ook vraag ik me af of de voeding dit kan trekken
Er komen uiteraard ook nog een CPU koeler, DVD-brander bij.
Ook zou ik het geweldig vinden om, buiten mijn primaire vragen om, reacties te krijgen, omdat ik weinig ervaring heb en de kennis op tweakers.net zeer hoog acht.
alvast hartelijk bedankt!!!
Ik ben nieuw op tweakers.net en ben onder de indruk van de inzet van vele reageerders op deze site.
(Het zou dus kunnen dat deze topic niet goed is geplaatsd, maar ik ben allang blij dat het lukte)
Ik ben van plan een pc te bouwen, maar heb hier niet veel ervaring mee en daarom vraag ik jullie hulp
Mijn budget zit rond de 800 euro (exclusief randapparatuur uiteraard)
Asus P5Q PRO (LGA775, DDR2, RAID, 1394a, LAN, PCI-e, Audio) |
Intel Core 2 Quad Core Q8300 (S775, 4x2.5GHz, 4MB, 1333MHz FSB, Boxed) |
Kingston 4GB DDR2 (2x2GB) PC6400 800Mhz CL6 Dual Channel Kit (KVR800D2N6K2/4G) |
CLUB3D ATI HD 4850 (512MB GDDR3 PCI-E 2.0 1xDVI/1xTV-OUT/1xHDMI 256Bit 4852IDP) |
HD: Western Digital 640GB ( WD6400AAKS, SATA II, 16MB) |
Voeding: Cooler Master 500W Silent Pro Active (RS500-AMBAD3-EU) |
Behuizing: Cooler Master CM 590 (ATX, NO PSU, Zwart) RC-590-KKN1-GP |
Hoe kunnen deze producten met elkaar overweg??? Is dit een goede combinatie?
Ik twijfel nog tussen de CLUB3D HD4850 en de Nvidia 9600GT (1 GB) en de Nvidia 9800GT(X)
Ook vraag ik me af of de voeding dit kan trekken
Er komen uiteraard ook nog een CPU koeler, DVD-brander bij.
Ook zou ik het geweldig vinden om, buiten mijn primaire vragen om, reacties te krijgen, omdat ik weinig ervaring heb en de kennis op tweakers.net zeer hoog acht.
alvast hartelijk bedankt!!!