Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maser00
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-03 23:28
Hallo,

Een tijdje geleden heb ik mijn Omnia geupgrade, nu start hij op tot dit erop komt:

" Samsung
www.samsung.com"

dan duurt het een hele tijd en dan zie ik alleen een groen scherm van Windows Mobile...

1 keer is het verder opgestart en toen moest ik het scherm kalibreren, maar het touch screen deed het niet...

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt

- Grtz, Maser00

-------------------------------------------------------------------------------------

De bovenstaande tekst had ik hier al geschreven, maar door die drukte daar maak ik er even een topic over...

Dit was een antwoord:

Lukt het om een hardreset te doen? Je zou ook opnieuw kunnen flashen. Welke upgrade versie heb je gedaan ?

PS uit TS

Hoe voer ik een Harde Reset uit?
Optie 1:
Call en Call End knoppen tegelijk ingedrukt houden en dan met je stylus in het gaatje bovenin prikken. Na een seconde of 3 kun je de stylus loslaten maar de beide knoppen ingedrukt houden. Je komt dan in een scherm waarin gevraagd wordt of je een harde reset wilt doen.

Optie 2:
Zet het toestel uit. Druk nu de Call en Call End knop tegelijk in en zet het toestel weer aan. Na een seconde of 3 kun je de stylus loslaten maar de beide knoppen ingedrukt houden. Je komt dan in een scherm waarin gevraagd wordt of je een harde reset wilt doen.

Optie 3:
Instellingen - Systeem - Hard reset

-------------------------------

Als ik de Call en Call End knop tegelijk indruk, en dan op format druk, en dan op de reset... dan start hij op.
Dan krijg ik oneindig veel meldingen van fouten van "device.exe"...

Is er nu een weg om mijn Samsung opnieuw goed/beter te flashen?

Dit topic is gesloten.