Toon posts:

[Counter-Strike] This servers is using an older protocol

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
in mijn vorige vraag had ik het over het cl_flush probleem met counterstrike maar dank zij de gene die daar gereageerd heeft is het opgelost TOP.

nu zit ik met een ander klein probleemje als ik een server in wil krijg ik heel af en toe deze melding:

This servers is using an older protocol (47) then your client (48).
If you believe this server is outdated, you can contact the server administrator.

Ik weet dat er iets word gezegt over dat ik iets niewers heb dan de server ofzo iets. maar mijn pc heeft hier ook geen last van en me laptop wel. Ik weet niet of het verholpen kan worden. Het is gelukkig niet iets waardoor ik niet kan spelen, want zoek gewoon een andere server maar wel iritand.

weet iemand misschien een oplossing!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:56

Angeloonie

Cheeseburger Addict

De server draait dus een oudere versie dan de jouwe. Pech gehad en een andere server zoeken.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Topicstarter
het gaat trouwens op het spel counterstrike

Verwijderd

Topicstarter
oke dan weet ik genoeg gelukkig is het niet ernstig maar ik denk kan het altijd vragen

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Net als probleem met counterstrike 1.6 (CL_FlushEntityPacket) hoort ook deze in SPV.

Wat ik in je vorige topic ook al aangaf:
• Eigen inzet wordt wel verwacht. Ook in dit geval was het zoeken op de foutmelding voldoende geweest.
• Een duidelijkere titel is ook wel handig; 'nog 1 probleempje' is niet echt informatief.
• Meerdere keren achter elkaar posten is, zeker als het om kleine toevoegingen gaat, niet gewenst. Gebruik dan de editknop.

Misschien handig om Het algemeen beleid nog 's door te lezen :).

And I'm the only one and I walk alone.