Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een probleem ik heb een nieuwe laptop een "HP Pavilion dv7 1250ed" en ik speel regelmatig counterstrike 1.6. Op mijn PC “acer aspire type weet ik zo even niet” heb ik nooit problemen met counterstrike. Maar nu speelde ik voor het eerst op mijn laptop counterstrike. En toen gaf die rechts boven aan in het spel, de tekst: cl_flusheditpacked ofzo iets. Wie weet wat het probleem is het ik denk eerlijk gezegd dat het aan het internet ligt maar dat is wel raar want op mijn pc doet hij het wel gewoon. Op mijn laptop heb ik trouwens wifi draadloos internet en op mijn pc gewoon z’n plug and play usb stick voor draadloos internet. ligt het dan aan me laptop lijkt me appart want grafisch is die echt top. misschien de instelingen ik weet het niet

Kan iemand mij helpen met het probleem!!
:)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2009 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heey bedankt! werkt echt top nu lach echt aan ce rate en alles. Ik heb al gezocht naar het probleem op het internet en meld me net aan voor tweakers. maar 1 ding weet ik wel als ik weer dat moet weten ga ik mooi naar tweakers (snel en duidelijke andwoorden waar je ook wat aan hebt)

Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Alleen moet je niet meteen naar tweakers gaan, dit kon je zelf ook wel heel makkelijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Aangezien dit een probleem betreft verplaats ik het topic van FPS naar Spielerij - Problemen & Vragen en meteen een titelfixje, aangezien het gaat om CL_FlushEntityPacket en niet cl_flusheditpacked.

Mooi dat het probleem opgelost is, maar de volgende keer zelf iets meer moeite doen wordt wel verwacht hier :). In dit geval was [google=CL_FlushEntityPacket] voldoende geweest en dat is toch wel één van de eerste dingen die je doet.
thr- schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 17:57:
Alleen moet je niet meteen naar tweakers gaan, dit kon je zelf ook wel heel makkelijk vinden.
We vinden het dan wel weer wenselijk dat dit soort reacties gegeven wordt door de crew en niet door users onderling, zie ook Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics.

[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 14-03-2009 19:05 ]

And I'm the only one and I walk alone.