Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Ik neem aan dat je instellingen wel op 5.1 staan in de configuratie tool/windows sound manager?amas-sama schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 12:26:
Ik heb een G51 staan aangesloten op de onnboard chip van mijn ASUS P5B Deluxe moederbord. Nu heb ik het volgende probleem: er gaan vier kabels mn PC in, Groen (front), Zwart (rear), Oranje (Center/Sub) en Roze (mic). Alleen lijken de laatste 3 niks te doen. Want als ik één van deze (of alle) uit de PC haal, dan blijft alles het net zo doen als dat ze erin zaten.
Ik heb al drivers van de ASUS site gedownload. Het geluid werd idd beter, maar het heeft het bovenstaande probleem niet opgelost. Verder heb ik een demo model van het moederbord gekocht en heb dus geen CD oid met drivers/utilities om iets mee te doen
Heeft iemand ervaring met/een oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt
En dat je iets met 5.1 input bekijkt, een film ofzo?
Een simpel mp3tje is niet 5.1
Owner of DBIT Consultancy
Anoniem: 239515
Dat hoeft niet uit te maken. Ik heb ook de G51 aangesloten op mn mobo en mp3's speelt ie vrolijk via alle speakers af (ook als matrix functie uit staat).
even een vraagje aan de topicstarter: Werkt je mic wel als je deze via die 'remote-control' inplugt? Ik krijg m niet meer werkend namelijk op deze manier.
even een vraagje aan de topicstarter: Werkt je mic wel als je deze via die 'remote-control' inplugt? Ik krijg m niet meer werkend namelijk op deze manier.
Een subtiele kick om je eigen topic te promoten is niet de bedoelingAnoniem: 239515 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 20:43:
Dat hoeft niet uit te maken. Ik heb ook de G51 aangesloten op mn mobo en mp3's speelt ie vrolijk via alle speakers af (ook als matrix functie uit staat).
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dit topic is gesloten.