Core i5 // Gigabyte P55 UD3R // 2x 2gb Corsair XMS3 1600 // ATI HD5850
Overigens had je dat prima zelf kunnen vindenXBMC can download or stream Internet video and audio streams, and play Internet radio stations (such as Podcasts and SHOUTcast), and listen to your favorites and discover new music with free, streaming music from Last.fm, among others.
[ Voor 67% gewijzigd door wasted247 op 14-03-2009 03:27 ]
Je hebt het nu over een aantal dingen: Van een 360 een mediacenter maken, dus dan heb je het over een applicatie die de film ergens via het netwerk oid vandaan vist en hem laat zien op de aangesloten monitor/TV én je hebt het over een PS3 met PMS PS3 mediaserver.doesd00 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 02:39:
Ik heb een server staan met films erop, deze wil ik vanaf mijn TV streamen en kijken.
Nu kan ik van mijn XBOX360 een mediacenter maken.
Is dit eventueel mogelijk?
Met een Playstation 3 kan het wel, dat programma heet PMS PS3 mediaserver
Nu moet je je realiseren dat een PS3 al een mediacenter is (da's de 360 toch ook al?) en dat het programma PMS PS3 mediaserver op de server draait waar ook de films op staan (nou ja, hoeft niet, de films kunnen ook wel weer ergens anders vandaan komen
Ik wil dat hij video ts mappen, iso's en mkv files leest. Is dit mogelijk!
Verwijderd
Niet met 'n XBOX360. PS3 leest wel VIDEO_TS en MKV's. ISO's zal je helaas nog steeds zelf moeten mounten of uitpakken.doesd00 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 10:19:
Ik heb ook wel veel gezocht maar dan krijg ik iedere keer weer die .avi die ik totaal onbelangrijk vind.
Ik wil dat hij video ts mappen, iso's en mkv files leest. Is dit mogelijk!
PS3 mediaserver leest alsnog ISO's
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2009 11:24 ]
Kan ik bijvoorbeeld een pc naast me tv zetten?
En dat hij dan de films afspeelt op mijn hd tv met het geluid over over mijn harman kardon set gaat?
ja....duh.... media center, media players. ff googleen.....doesd00 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 10:55:
Is er een apparaat buiten de ps3 om die dat ook kan?
Kan ik bijvoorbeeld een pc naast me tv zetten?
En dat hij dan de films afspeelt op mijn hd tv met het geluid over over mijn harman kardon set gaat?
Misschien dat de popcorn hour kan wat jij wilt.
Dan moet je dat ook wel correct zeggen. Een PS3 zelf leest géén ISO's, DVD-mappen of MKV's.Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 10:24:
[...]
PS3 mediaserver leest wel VIDEO_TS en MKV's. ISO's zal je helaas nog steeds zelf moeten mounten of uitpakken.
edit:
PS3 mediaserver leest alsnog ISO's
Verwijderd
Dat komt ervan als je te enthousiast typtOsiris schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 13:41:
[...]
Dan moet je dat ook wel correct zeggen. Een PS3 zelf leest géén ISO's, DVD-mappen of MKV's.