Hallo,
Ik ben van plan een nieuwe processor aan te schaffen en kan daarbij wat advies van jullie gebruiken!
Op dit moment heb ik de volgende setup:
Moederbord: nForce 680i SLI (S775)
Videokaart: NVIDIA (asus) 8800GTS 512mb
Geheugen: 4x Kingston 1gb (800mhz)
Voeding: Zalman 600 Watt
Besturingssysteem: Windows Vista Premium 64bit
Processor: Intel Core 2 Duo E6420 ( 2x 2133Mhz) met een 4mb cache
Ik speel games altijd op 1680x1050 en het liefst max instellingen.
Nou merk ik dat af en toe me processor de 100% raakt (vooral met UT3) Hij kan het dus maar net aan.
Ik denk dat me processor dus een beetje achter loopt in vergelijking met me huidige videokaart.
Nou zou ik dus wat advies kunnen gebruiken om mijn computer een prestatie boost te geven. Ik zat zelf te denken aan het upgraden van mijn processor.
Intel® Core™2 Duo E8600 (S775, 3,33Ghz,1333Mhz,6Mb)
Ik heb verschillende forums gelezen dat Quad core nog heel weinig wordt ondersteund? Ik weet daarom niet precies of ik een Duo of Quad processor zal nemen.
Misschien hebben jullie hele andere ideeën voor een prestatie boost? Ik ben erg benieuwd en alvast bedankt!
Groetjes Wizzos
Ik ben van plan een nieuwe processor aan te schaffen en kan daarbij wat advies van jullie gebruiken!
Op dit moment heb ik de volgende setup:
Moederbord: nForce 680i SLI (S775)
Videokaart: NVIDIA (asus) 8800GTS 512mb
Geheugen: 4x Kingston 1gb (800mhz)
Voeding: Zalman 600 Watt
Besturingssysteem: Windows Vista Premium 64bit
Processor: Intel Core 2 Duo E6420 ( 2x 2133Mhz) met een 4mb cache
Ik speel games altijd op 1680x1050 en het liefst max instellingen.
Nou merk ik dat af en toe me processor de 100% raakt (vooral met UT3) Hij kan het dus maar net aan.
Ik denk dat me processor dus een beetje achter loopt in vergelijking met me huidige videokaart.
Nou zou ik dus wat advies kunnen gebruiken om mijn computer een prestatie boost te geven. Ik zat zelf te denken aan het upgraden van mijn processor.
Intel® Core™2 Duo E8600 (S775, 3,33Ghz,1333Mhz,6Mb)
Ik heb verschillende forums gelezen dat Quad core nog heel weinig wordt ondersteund? Ik weet daarom niet precies of ik een Duo of Quad processor zal nemen.
Misschien hebben jullie hele andere ideeën voor een prestatie boost? Ik ben erg benieuwd en alvast bedankt!
Groetjes Wizzos