Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb ooit ergens eens iets gelezen dat er een dienst was / een bepaalde telco / software waarmee je zelf een overgangstoon kon instellen. Dus als iemand je belt bijv een liedje hoort (ipv de standaard overgangstoon) zolang de telefoon nog niet is opgenomen. Ik heb geen idee waar ik dit gelezen heb.

Weet iemand of en hoe dit in Nederland kan?

Verwijderd

Topicstarter
"Load your favorite song and you'll hear it every time someone calls."
Nee dus. Het gaat mij niet om wat jezelf te horen krijgt. Het gaat om de dienst oid dat degene die je belt een door jou vooraf zelf in te stellen melodie hoort, i.p.v. de standaard overgangstoon.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2009 12:56 ]

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Bedoelt de TS niet dat degene die belt een liedje hoort? Al beantwoord :)

[ Voor 22% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 12-03-2009 12:57 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Verwijderd

Topicstarter
Herko_ter_Horst schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 12:55:
Bedoelt de TS niet dat degene die belt een liedje hoort?
Yup! En ik heb daar ooit ergens iets over gelezen, maar geen idee hoe dit werkte en / of waar ik mijn zoektocht moet beginnen. Dus hopelijk weet iemand hier op het forum het wat beter.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Volgens mij kon Vodafone dat, maar ik kan het zo 1-2-3 niet op hun site terugvinden. Dex, jij hebt Holoris z'n posting niet goed gelezen ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 09:44
Wil je niet meer gebeld worden soms? :Y)
Vraag het eens bij providers, denk toch wel dat je dat alleen kunt veranderen bij je eigen toon als je zelf iemand belt. Moet er niet aan denken.. -O-

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik kan me wel voorstellen dat het kan. Je hoort nu ook afhankelijk van het toestel een andere toon...

Nu dus wel, nogwel hier hier op Tweakers: [IDEE] "Status" van jou(w mobiele telefoon)

Vodafone "Welcome Tunes".

[ Voor 32% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 12-03-2009 13:01 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Verwijderd

Topicstarter
http://welcometunes.vodafone.nl/

Yes, thanks! Zo maar ff T-Mobile bellen of ze het ook aanbieden.

//edit Helaas biedt Vodafone alleen vooraf bepaalde muziek aan waar je uit kunt kiezen, je kunt dus niet zelf iets maken, maar wel lekker dat ze de overgangstoon subtiel door het muzieknummer heen mixen..dus het blijft wel duidelijk dat er gewacht moet worden tot er opgenomen wordt.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2009 13:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Update: T-Mobile biedt het (zelf) niet aan. Ze verwezen mij door naar Goosh.nl. Vanaf eind Maart wordt je eigen overgangstoon ook mogelijk via T-Mobile bij Goosh.nl: http://www.goosh.nl/
Een Welcome Tune?
Soms bekend als Ringback tones of Ring Up Tones, een Welcome Tune is wat bellers horen in plaats van de gebruikelijke 'ring ring' of 'tuut-tuut' wachttoon wanneer ze je bellen. Je kan muziek, grappige geluiden, komedie en zelfs filmquotes laten horen wanneer iemand jou belt.
(en gaat 1 euro p/maand bovenop je abbo kosten).

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2009 13:18 ]

Pagina: 1