Ooohhh Molten Core stories... De nostalgie!
Als je je echt verveelt en nostalgische instances koel vindt ga MC dan eens 2mannen.
Heb laatst met een maatje van me (Warrior) en mijn eigen Shadowpriestje heel MC ge2-manned. Hij gewoon de tank uithangen en ik de hybrid dps spelen. Dps waar mogelijk maar op healduty zodra warrior <50% kwam.
De run was als volgt:
Lucifron: Makkie maar duurde lang doordat alles 2x zoveel kost. Geen mana == weinig damage...
Magmadar: eitje, niets bijzonders
Gehennas: Pittig gevecht door de -75% healing curse. Gevecht gewonnen door constant Prayer of Mending , Binding Heal en Power Word: Shield up te houden net zolang tot mijn Warrior de boss had doodgemept.
Garr: Te makkelijk. Warrior Charged, ik Mindsear alle adds in 1 keer, daarna simpel Garr omgelegd.
Geddon: Best pittig doordat zijn channeled Fire-aoe best pijn doet, plus dat living bomb fall damage geeft. Na een wipe hadden we de oplossing gevonden: Levitate en Intervene. Warrior Intevened mij zodra Geddon aoe begon (zodat hij op tijd weg is), en ik Levitate ons zodra we bomb kregen. Hierna makkelijk gevecht op zich.
Shazzrah: makkie. Ik stond constant bovenop de warrior zodat de Blink niets deed, tank'n'spank.
Sulfuron: Na het inchargen geprobeerd alles te nuken (Mindsear ftw) maar de healing was gewoon te veel. Na 5 minuten proberen zijn we overgegaan tot het manaburnen van alle adds. Nog eens 5 minuten, 1 manapot, een Shadowfiend, Disperse en een Divine Hymn later waren alle adds gemanaburned en konden we ze easy nuken. Duurt ff maar dan heb je ook wel wat.
Golemagg: Charge, nuke. Niets bijzonders (behalve dat Felheart robes dropte... the good old days)
Majordomo Executus: Lachen gevecht. Vroeger was dit pure hell met alle adds. Nu was het niet anders dan: Charge, Mindsear, finished. Triest eigenlijk hoe makkelijk dit was...
Ragnaros: Hadden best twijfel of dit zou gaan lukken maar het viel niet tegen. Goed werk hier met Charge van de warrior (om in melee-range te blijven na knockback) en Mindsear van mij (om de Phase2 adds op tijd kapot te krijgen) en Ragnaros was nog down voor de tweede dive.
Onze conclusie: MC is nog steeds leuk! Hoewel we wel tot de conclusie kwamen dat de combinatie Spriest/Warrior wel een ideale is voor dit soort zaken.
Ben benieuwd of er nog anderen zijn geweest die hetzelfde hebben gedaan en wat de ervaringen waren
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.