Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
whyz schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:13:
Lief dagboek, de laatste bladzijde :) we zijn er dan eindelijk na 2 jaar :D

Ik ben vanaf nu dus gestopt met WoW, subscription is over. Ik spendeer al 9 uur per dag achter de PC op me werk en in de avond ook te veel :P. Ik ga op zoek naar een andere spelletje wellicht en anders gewoon minder PCen. Leuk spel wow, maar het vreet gewoon te veel tijd. Ik ga nu gewoon genieten van me andere hobby's en vriendin.

Succes mensen ;)
And another mage bites the dust.

GL irl etc : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-01 11:16
Dennism schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:09:
[...]

LOL Speel jij ook WoW ja? :D

Kom werchter dit jaar! :P
Nou vooruit dan maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Zo, na in oktober weer begonnen te zijn op een nieuwe server heb ik er weer genoeg van. Een half jaartje weer mezelf lekker op WoW gestort, maar het is bij mij toch een beetje alles of niets. En de laatste weken heb ik gewoon te weinig tijd om de dingen te doen die ik wil doen. Dus sinds dit weekend ben ik wow-vrij en heb ik weer enkele uren extra (bijna) elke avond om andere bezigheden te ehm bezigen :)

Tot de volgende expansie natuurlijk. Of wellicht al eerder mocht er ooit een nieuwe RP-PvE server starten of ras-wijzigingsoptie (in dat geval transfer ik mijn horde druid naar ally kant). Maar helaas is er momenteel alleen maar een gender-wijzigingsoptie.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:31

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Anoniem: 236827 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 10:55:
<knip verhaal over rerollen op saurfang en Murlocs bashen :)
Zeg, wat speel je op Saurfang? Als je Alliance speelt, en je zoekt nog een guild, dan moet je even Fadith, Aerts, Iridal, Glombur of Thaes (dat ben ik :)) whisperen :) Dat zijn de officers van And A Stealthed Friend :)

Voor mensen die ons nu enthousiast gaan whisperen: er zit een voorwaarde aan, je moet minimaal lvl 10 zijn :)

[ Voor 11% gewijzigd door _Mystikal_ op 19-03-2009 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Sjonson schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 11:21:
[...]

Ik zou wachten tot patch 3.1, hierin word de tijd om een vis te vangen verkort, waardoor je dus sneller kan levellen. In elk geval voor mij een reden om het levelen van fishing niet actief te doen...
Ik had 2 dagen na de release van WotLK al fishing op 450 ... en nog niet realm first :/

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:20
redfoxert schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:08:
[...]

Ik had 2 dagen na de release van WotLK al fishing op 450 ... en nog niet realm first :/
In 2 dagen deed je iets dat in een paar uur te doen is en je vond het gek dat je niet realm first was? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

_Mystikal_ schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:47:
Zeg, wat speel je op Saurfang? Als je Alliance speelt, en je zoekt nog een guild, dan moet je even Fadith, Aerts, Iridal, Glombur of Thaes (dat ben ik :)) whisperen :) Dat zijn de officers van And A Stealthed Friend :)
WTF? Is and a stealthed friend in NL handen? :D
Ik vond het een briljante guildnaam hehe.
Zelf zit/zat ik in Ad Noctum / Perseverance, maar die is uitgewaaierd over Union en Republik. (Sinistra was ik)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
Bosmonster schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:09:
[...]

In 2 dagen deed je iets dat in een paar uur te doen is en je vond het gek dat je niet realm first was? :P
ik geloof dat non-stop fishing 375-450 5 uurtjes was. om 7 uur 's ochtends was bij ons in ieder geval al de realm first title vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:40

Snuffel

Vroem!

FunkyTrip schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:15:
[...]

Zelf zit/zat ik in Ad Noctum / Perseverance, maar die is uitgewaaierd over Union en Republik. (Sinistra was ik)
Tssssk..... kom snel overhobbelen dan :)
We zijn overigens nog aan het levellen naar de 80 hoor, en Union en Republik zijn wel wat verder.
Maar daarentegen is het bij ons gezellig EN op de Ventrilo EN in de guildchat :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:09:
[...]

Ik had niet verwacht dat er zulke nolifers zouden zijn die de eerste uurtjes liever saai gingen vissen dan wat anders doen :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
redfoxert schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:42:
[...]

Ik had niet verwacht dat er zulke nolifers zouden zijn die de eerste uurtjes liever saai gingen vissen dan wat anders doen :)
Och, de eerste uren na een patch zijn de nieuwe gebieden toch onspeelbaar, kun je net zo goed even gaan vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:37

JT

VETAK y0

Voor de laatste keer: iemand interesse in een originele set cd's voor Burning Crusade zonder serial, gratis? Anders gaat het de vuilnisbak in.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-05 11:22
Vanavond heb ik mijn eerste raid ervaring opgedaan. Samen met guildies en een paar members van m'n oude guild (bij elkaar 15 man) door The Molten Core. Ik was met m'n 62 DK het de laagste in levels en moest ook gigantisch goed uitkijken. Er werd helaas niet echt heel goed geheald getuige het aantal doden. (Iedereen minimaal 3 keer) Verder wel een hele ervaring. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWubs
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-12-2022
FunkyTrip schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:15:
[...]

Ad Noctum? Als in Magtheridon? Ben benieuwd wie ik daar nog van ken! Net Scroll of Ressurection gebruikt. Nu de WoW client aan het downloaden (7Gb...)!
dev10 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 23:16:
Vanavond heb ik mijn eerste raid ervaring opgedaan. Samen met guildies en een paar members van m'n oude guild (bij elkaar 15 man) door The Molten Core. Ik was met m'n 62 DK het de laagste in levels en moest ook gigantisch goed uitkijken. Er werd helaas niet echt heel goed geheald getuige het aantal doden. (Iedereen minimaal 3 keer) Verder wel een hele ervaring. :)
Mooie dingen! Hoelang hebben jullie er over gedaan? <Nostalgie> Ik kan me nog goed herinneren dat we wel een week (als het niet meer was) bezig zijn geweest met Magmadar (eerste boss). </Nostalgie>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Gisteravond wilde m'n wederhelft weer eens een instance zien. Daar zat ze afgelopen weekend al op te azen, maar toen werd ze niet lekker en dat resulteerde in ziek. Maar ze had het nog niet uit haar hoofd gezet, doorzettertje ;)

En toen kwam er gisteravond iemand online en die vroeg of er nog mensen hulp wilden o.i.d. Dus meteen voorgesteld om HoS te doen, dat wilde ze graag een keer zien. Echt binnen 2 minuten een groep, voor normal nog wel. En daar gingen we, 3x80 en 2x77, in een uurtje (inclusief reizen, restocken/repairen, legen, etc). Achievement 3 van die avond, daarvoor al twee erbij met quests in Sholazar. Valt verder weinig over te vertellen, er ging niemand dood en we hadden de grootste lol. [oude lul modus]Dat was vroeger wel anders, dan moest je echt je best doen[/oude lul modus].

Maar goed, we waren koud klaar en de rommel aan het verpatsen in Dalaran; een 53 alt rogue uit de guild vraagt of er nog mensen zijn die BRD quests hebben of dat iemand wil helpen om een groep te beginnen. Hm, die had ik nog niet gedaan met mijn druid. Mijn vrouw ook niet met haar priest. Die waren allebei niet zo hoog toen BRD veel gedaan werd. Buiten dat, ik verdwaal er altijd, maar ik vind het wel een leuke instance :D

Dat werd een leuke rit, 2x77 en 1x53. Na een uur hield mijn vrouw het alleen voor gezien omdat ze toch echt te moe werd, het was ondertussen 11 uur. Maar ik wilde het nog even afmaken, we moesten alleen nog het stuk vanaf Grim. En normaal doe je daar even over, maar ja, ik zat ondertussen op de bank met een laptop op schoot en een salontafel aangeschoven met daarop een tweede laptop. Dat is best kicken, tweede char op follow en met grote groepen je de vinger van je ene hand op Holy Nova houden. Twee nova's en dag groep :D Zeker de grote hal voor Thaurissian was snel gedaan op die manier. De rogue scheet ondertussen 7 kleuren. Zijn main is al 80, maar hij had nog nooit instances gedaan tot na 70. En dan snap ik dat wel, WOTLK gewend zijn en dan in BRD terecht komen :+

[ik]Moet je voorstellen dat je hier met een 5mans groep staat van gemiddeld lvl 55
[53rogue] uh ja..... :o

Toen ging hij in stealth en is er niet meer uitgekomen totdat we in de volgende kamer waren O+ te schattig

En ach, half 1 lag ik in mijn bed. En toen had ik zelfs nog opgeruimd en alles. Viel me heel erg mee :)

Ik vroeg overigens vlak voor het gevecht met Thaurissian of hij vaker naar BRD zou gaan, maar hij vond het toch wel erg lang duren allemaal, erg veeeeel bazen enzo :+

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282346

FunkyTrip schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:59:
Tot de volgende expansie natuurlijk. Of wellicht al eerder mocht er ooit een nieuwe RP-PvE server starten of ras-wijzigingsoptie (in dat geval transfer ik mijn horde druid naar ally kant). Maar helaas is er momenteel alleen maar een gender-wijzigingsoptie.
Die raswijzigingsoptie gaat er niet niet doorkomen , kwestie van achievements en more is er ergens een blue post met de uitsluiting dat er ooit een racial - change mogenlijkheid gaat komen :) In het begin goed nadenken is de boodschap dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-05 16:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Update,

door real life stuff het grootste gedeelte van Naxx gemist. Maar rond een uur of tien kreeg ik een whisper van de main tank of ik mee wilde doen op Heroic Patchwork. Natuurlijk nam ik dit zonder enige twijfel aan!.

Dus wat ik gesummond naar Naxx (wilde eigenlijk zelf vliegen maar de rest was er al). Trash was een eitje. Daarna Patchwork, tank and spank. Maar een paar OT verprutsten het door als eerste te gaan in hun ongedult, te veel agro, zij dood en uiteindelijk ging patchwork in enrage modus en een wipe als gevolg. zucht. Geen nood, proberen we het nog een keertje, deze keer ging alkles goed. De maintank kreeg de agro en iedereen deed zijn werk naar behoren. Met nog 1 seconde voor de enrage viel patchwork. :D

Meteen de achievement gekregen voor mijn eerste badge of heroism!
Het enige waar ik van schrok, en dus echt schrok was mijn erbarmelijke DPS. Ik stond onderaan de lijst met 774 DPS en de daarop volgende had boven de 1000. Goed, ik droeg geen enkel epic item op dat moment, had geen enchant en iets van drie gems. Bovendien moet ik nog een Major Glyph opvullen en ben ik nogsteeds full frosty. Dus ik zal eerst die Glyph moeten zoeken voor erbij en dan door moeten gaan voor epic gear en zodra de dual spec is mij frost fire speccen, of arcane als dat beter blijkt te zijn. Dat zou mijn DPS hoog genoeg moeten maken.

Vanavond ben ik Revered met Alliance Expedition en Exhalted met de Alliance Vanguard. Kijken of ik wat gear improvement kan op doen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Auredium schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 08:27:
Update,
[...]
Het enige waar ik van schrok, en dus echt schrok was mijn erbarmelijke DPS. Ik stond onderaan de lijst met 774 DPS en de daarop volgende had boven de 1000. Goed, ik droeg geen enkel epic item op dat moment, had geen enchant en iets van drie gems.
Da's inderdaad wel erg weinig, dan begrijp ik dat jullie zo dicht tegen de enrage aanzitten. Boven de 1000 is ook een relatief begrip, er zijn zat tanks die boven de 2000dps zitten (10 mans). Maar als je echt nog in de greens en blues zit zal het wel een mooie combinatie van weinig sp en weinig hit zijn.

Komt vanzelf goed er zijn leuke craftable items om mee te beginnen (Ebonweave items en Hat of wintery doom zijn leuke start items voor cloth dps die niet hit capped zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-05 16:41
JWubs schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 02:36:
[...]

Ad Noctum? Als in Magtheridon? Ben benieuwd wie ik daar nog van ken! Net Scroll of Ressurection gebruikt. Nu de WoW client aan het downloaden (7Gb...)!

[...]

Mooie dingen! Hoelang hebben jullie er over gedaan? <Nostalgie> Ik kan me nog goed herinneren dat we wel een week (als het niet meer was) bezig zijn geweest met Magmadar (eerste boss). </Nostalgie>
Magmadar is de 2e boss, Lucifron is de eerste. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

wvdveer schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 08:42:
Ik lees dat en ik krijg meteen deja-vu's van Teamspeak...

L-uuuuuuuu-ciiiiiiii

Ik kan hem aardig nadoen, best zware stem ook dus dat klinkt lekker op TS. Nog nooit een stel Britten zo stil horen zijn in dat kanaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:23
whyz schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:13:
Lief dagboek, de laatste bladzijde :) we zijn er dan eindelijk na 2 jaar :D

Ik ben vanaf nu dus gestopt met WoW, subscription is over. Ik spendeer al 9 uur per dag achter de PC op me werk en in de avond ook te veel :P. Ik ga op zoek naar een andere spelletje wellicht en anders gewoon minder PCen. Leuk spel wow, maar het vreet gewoon te veel tijd. Ik ga nu gewoon genieten van me andere hobby's en vriendin.

Succes mensen ;)
Ik zit dus min of meer met het zelfde 'probleem'. Zou heel graag lekker WoW willen spelen maar kom er gewoon niet aan toe omdat het teveel tijd in beslag neemt icm mijn afstudeerstage etc. Ik kan best elke dag een uurtje spelen maar tijdens het lvlen kom je dan niet echt snel verder, dus ben ook een beetje rond aan het kijken voor een spel wat ik simpel in me eentje kan spelen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 10:45
ImdaMned schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:25:
[...]

And another mage bites the dust.

GL irl etc : P
Lief dagboek,

Het is een lange tijd geleden dat ik jou opengeslagen heb en in je geschreven heb.
Maar, ik ben dus terug en nog steeds mage ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-04 08:08
daroy schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 08:54:
[...]

Ik zit dus min of meer met het zelfde 'probleem'. Zou heel graag lekker WoW willen spelen maar kom er gewoon niet aan toe omdat het teveel tijd in beslag neemt icm mijn afstudeerstage etc. Ik kan best elke dag een uurtje spelen maar tijdens het lvlen kom je dan niet echt snel verder, dus ben ook een beetje rond aan het kijken voor een spel wat ik simpel in me eentje kan spelen :)
Ik heb alleen last van een zeurende vriendin 8)7.
Af en toe erg vervelend, maar goed ze zorgt er ook gelijk voor dat ik niet te veel ga wowen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-BB- schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 08:47:
[...]

Ik lees dat en ik krijg meteen deja-vu's van Teamspeak...

L-uuuuuuuu-ciiiiiiii

Ik kan hem aardig nadoen, best zware stem ook dus dat klinkt lekker op TS. Nog nooit een stel Britten zo stil horen zijn in dat kanaal :+
De goede oude molten core tijd :)
Lucifron met de LOS pull
De warriors op maggy met hun stance-dance
Garr met de banishende warlocks
Gehennas waar je als een gek moest decursen :)
Baron geddon met de eerste living bomb spell
Golem met zen hondjes, die was tank en spank geloof ik ?
Sulfuron met zen vier healers
Major-Domo executos waar je mobs kon sheepen zelfs :)
En last but not least het ubere raggy gevecht waar je als je er de eerste keer kwam zoiets had van wooooow that's one big boss....

Toch nog het gevoel dat ik iemand vergeet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Het enige waar ik van schrok, en dus echt schrok was mijn erbarmelijke DPS. Ik stond onderaan de lijst met 774 DPS en de daarop volgende had boven de 1000. Goed, ik droeg geen enkel epic item op dat moment, had geen enchant en iets van drie gems. Bovendien moet ik nog een Major Glyph opvullen en ben ik nogsteeds full frosty. Dus ik zal eerst die Glyph moeten zoeken voor erbij en dan door moeten gaan voor epic gear en zodra de dual spec is mij frost fire speccen, of arcane als dat beter blijkt te zijn. Dat zou mijn DPS hoog genoeg moeten maken.
774 is inderdaad wel erg erbarmelijk. Verwacht geen wonderen van respeccen, iets andere gear of een major glyph, er schort ook blijkbaar iets aan je rotatie en/of je gear-prioriteiten.

Ik zou als ik jou was:

A. Niet wachten op de dual-spec om te respeccen (waarom zou je uberhaupt? je kunt als je wilt raiden niet halstarrig vasthouden aan een solo-build...)
B. Dit forum van begin tot eind doornemen en bijhouden http://elitistjerks.com/f75/

Nofi, maar een level 80 mage met 774 DPS had van mij een hartig woordje mogen verwachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2009 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Anoniem: 282346 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:09:
De goede oude molten core tijd :)
Lucifron met de LOS pull
De warriors op maggy met hun stance-dance
Garr met de banishende warlocks
Gehennas waar je als een gek moest decursen :)
Baron geddon met de eerste living bomb spell
Golem met zen hondjes, die was tank en spank geloof ik ?
Sulfuron met zen vier healers
Major-Domo executos waar je mobs kon sheepen zelfs :)
En last but not least het ubere raggy gevecht waar je als je er de eerste keer kwam zoiets had van wooooow that's one big boss....

Toch nog het gevoel dat ik iemand vergeet ...
Lucifron
Magmadar
Gehennas
Garr
Shazzrah
Baron Geddon
Golemagg the Incinerator
Sulfuron Harbinger
Majordomo Executus
Ragnaros

;)

Zoveel leuke avonden gehad daar. Je zou haast terug gaan gewoon voor de fun, maar ik ben bang dat de fun uit die tijd niet meer herleeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
-BB- schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:13:
[...]

Lucifron
Magmadar
Gehennas
Garr
Shazzrah
Baron Geddon
Golemagg the Incinerator
Sulfuron Harbinger
Majordomo Executus
Ragnaros

;)

Zoveel leuke avonden gehad daar. Je zou haast terug gaan gewoon voor de fun, maar ik ben bang dat de fun uit die tijd niet meer herleeft.
Tis leuk als je 20 minuten over heb, en natuurlijk nog rep :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Bosmonster schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:12:
[...]

774 is inderdaad wel erg erbarmelijk. Verwacht geen wonderen van respeccen, iets andere gear of een major glyph, er schort ook blijkbaar iets aan je rotatie en/of je gear-prioriteiten.

Ik zou als ik jou was:

A. Niet wachten op de dual-spec om te respeccen (waarom zou je uberhaupt? je kunt als je wilt raiden niet halstarrig vasthouden aan een solo-build...)
B. Dit forum van begin tot eind doornemen en bijhouden http://elitistjerks.com/f75/

Nofi, maar een level 80 mage met 774 DPS had van mij een hartig woordje mogen verwachten.
Non taken. ;)
Het is beter van jezelf in te zien dat je crap bent en te willen veranderen dan halstarrig ontkennen. Ik zal vanaaf het forum een doorlezen. Je link is in de mail gegaan iig. :P

Edit; Ben momenteel eigenlijk vooral op Spellpower en Critical gespecced.

[ Voor 4% gewijzigd door Auredium op 19-03-2009 09:35 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

40 level 80's zou wel zielig zijn, voor MC...

Dan loop je als een soort Gremlins door MC heen, je laat een scheet en daar ligt weer een baas. Moet wel leuk blijven :)

Kan me de vermoeiende eerste keren nog wel herinneren. Dan had je je net suf gebeukt op Garr met die leuke rotatie (die sommige maar nooit leken te begrijpen) en dan moest je als hunter (ik dus) de volgende kamer gaan pullen. De baas dan, de trash deden we gewoon in de gang. De hoeveelheid mensen die dan het geduld niet op kunnen brengen om te wachten totdat je het juiste pull-moment hebt (je wil de baas, die wandelt rond, niet de halve kamer die erachter ook nog staat) en ook nog eens die hele gang door bent waar Garr stond.

First-timers waren vooral leuk in dat deel: Wat komt er nou dan? Pff zo ingewikkeld kan het toch niet zijn....OH die is groot enzo...

En dan kwam je even later bij Gole en dan hoorde je niemand meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-04 08:08
Auredium schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:25:
[...]

Non taken. ;)
Het is beter van jezelf in te zien dat je crap bent en te willen veranderen dan halstarrig ontkennen. Ik zal vanaaf het forum een doorlezen. Je link is in de mail gegaan iig. :P
Dat ontkennen van mensen is zoo eri, Had een kereltje in me guild, fury warrior hij had criticals van 500 op lvl 67. mijn lvl 71 prot war met crap gear deed op lvl 67 ong 1.7k crit. ik zat me echt op te vreten toen hij me hielp met een alt in DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 07:47
Gisteren een speed run naxx gehad (geen master loot maar gewoon need/greed 3:20 + 1 wipe door ninja pull van mij cleared).
Zoals gewoonlijk weinig spanned nog

Zag ook de nieuwe T8 set
Tier 8 Bonus
Death Knight
* Death Knight T8 Melee 2P Bonus -- Increases the critical strike chance of Death Coil and Frost Strike by 5%.
* Death Knight T8 Melee 4P Bonus -- Increases the bonus damage done per disease by 20% on Blood Strike, Heart Strike, Obliterate, and Scourge Strike.
* Death Knight T8 Tank 2P Bonus -- Increases the damage done by Rune Strike by 10%.
* Death Knight T8 Tank 4P Bonus -- Anti-magic shell also grants you 10% reduction to physical damage taken

Druid
* Druid T8 Balance 2P Bonus -- Increases the bonus granted by Eclipse for Starfire and Wrath 6%
* Druid T8 Balance 4P Bonus -- Each time your Insect Swarm deals damage, it has a chance to make your next Starfire cast within 10 sec instant.
* Druid T8 Feral 2P Bonus -- The periodic damage dealt by your Rake, Rip, and Lacerate abilites has a chance to cause you to enter a Clearcasting state.
* Druid T8 Feral 4P Bonus -- Increases the duration of Savage Roar and Survival Instinct by 8 sec.
* Druid T8 Restoration 2P Bonus -- Increases the healing done by your Swiftmend spell by 10%.
* Druid T8 Restoration 4P Bonus -- Your Rejuvenation spell also instantly heals your target for its periodic healing amount.

Hunter
* Hunter T8 2P Bonus -- Increases the damage done by your Serpent Sting by 10%.
* Hunter T8 4P Bonus -- Your Steady Shot has a chance to grant you 600 attack power for 15 sec.

Mage
* Mage T8 2P Bonus -- Your Arcane Blast, Frostbolt, Frostfire Bolt, and Fireball spells have a chance to grant you 350 spell power for 15 sec.
* Mage T8 4P Bonus -- You have a chance for the effect of your Missile Barrage, Hot Streak, or Brain Freeze talent not to be consumed when you cast the spells which benefit.

Paladin
* Paladin T8 Retribution 2P Bonus -- Increases the damage done by your Exorcism and Hammer of Wrath abilities by 10%.
* Paladin T8 Retribution 4P Bonus -- Increases the critical strike chance of your Divine Storm and Crusader Strike abilities by 10%.
* Paladin T8 Protection 2P Bonus -- Increases the damage done by your Seals by 10%.
* Paladin T8 Protection 4P Bonus -- Shield of Righteousness now increases your shield block value by 225 for 3 sec.
* Paladin T8 Holy 2P Bonus -- Your Holy Shock critical heals now also place a periodic healing effect on the target, healing for 15% of the Holy Shock's heal amount over 9 sec.
* Paladin T8 Holy 4P Bonus -- Increases the damage absorbed by your Sacred Shield by 10%.

Priest
* Priest T8 Shadow 2P Bonus -- Increases the damage done by your Devouring Plague by 15%.
* Priest T8 Shadow 4P Bonus -- Your Mind Blast also grants you 15 haste rating for until cancelled.
* Priest T8 Healer 2P Bonus -- Increases the critical heal chance of your Prayer of Healing by 10%.
* Priest T8 Healer 4P Bonus -- Casting Power Word: Shield also grants you 15 spell power for until cancelled.

Rogue
* Rogue T8 2P Bonus -- Your Deadly Poison causes you to gain 1 energy each time it deals damage.
* Rogue T8 4P Bonus -- The damage dealt by your Rupture can now be critical strikes.

Shaman
* Shaman T8 Enhancement 2P Bonus -- Increases the damage done by Lava Lash and Stormstrike by 20%. (0 yd, cast: 0 seconds, val1: 20)
* Shaman T8 Enhancement 4P Bonus -- Increases the frequency of Maelstrom Weapon being triggered by your melee weapon attacks by 20%.
* Shaman T8 Restoration 2P Bonus -- Reduces the cooldown on Riptide by 1 sec.
* Shaman T8 Restoration 4P Bonus -- Reduces the cast time of Chain Heal by 0.2 sec.
* Shaman T8 Elemental 2P Bonus -- The periodic damage dealt by your Flame Shock can now be critical strikes.
* Shaman T8 Elemental 4P Bonus -- Your critical Strikes from Lightning Bolt cause the target to take nature damage equal to 8% of the Lightning Bolt's damage over until cancelled sec.

Warlock
* Warlock T8 2P Bonus -- Increases the damage done by your Unstable Affliction and Immolate spells by 20%.
* Warlock T8 4P Bonus -- Increases the critical strike chance of your Shadow Bolt and Incinerate spells by 5%.

Warrior
* Warrior T8 Protection 2P Bonus -- Increases the critical strike chance of your Devastate ability by 10%.
* Warrior T8 Protection 4P Bonus -- Shield Block also grants you 20% reduction to magical damage taken.
* Warrior T8 Melee 2P Bonus -- Heroic Strike and Slam critical strikes have a chance to grant you 150% haste rating for 5 sec.
* Warrior T8 Melee 4P Bonus -- Increases the critical strike chance of Mortal Strike and Bloodthirst by 10%.
ff de 2 waar ik om care
* Paladin T8 Protection 2P Bonus -- Increases the damage done by your Seals by 10%.
* Paladin T8 Protection 4P Bonus -- Shield of Righteousness now increases your shield block value by 225 for 3 sec.

10% Seals ivm met 10% HoR (huidige 2P) :/ even vergelijking met mijn total dmg done van naxx gisteren.
Hammer of the Righteous 2.681.935 -> 2.438.123 (-243.812)
Holy vengance 0.921.891 -> 1.014.080 (+92.189)
Kleine nerf word wel groter aangezien Holy vengance niet echt geweldig schaalt

4P als ShoR ook 225 +sbv krijgt :9~ zo niet :O dan is het puur voor migration
Huidige 4P bonus is moelijk in te schalen 3 sec extra shield wall is behoorlijk maar ook zeer afhankelijk van het gevecht.

En dan nog ff kleine QQ, SA 2 Talent pointen op T7 niveau :( kan nu moelijk in schatten hoe verhouding Divine Plea die 99% actief zal zijn met SA. anders kan altijd nog over wegen om het niet te nemen en voor 3/3 Crusader + 1/3 Sanc of battle is ook zeer goed.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:32
gister met mijn priestje fijn VoA gedaan

eerst 25 man

http://thottbot.com/i40454
http://thottbot.com/i41873

ik was de enige priest mee wel jammer dat ik ze allebij al heb

nou ja nog maar een keer 10 man dan

hmm weer de enige priest... zucht ik vind het best leuk hoor epix maar ze moeten niet gaan overdrijven lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Yeah zag het ook al vanmorgen. De nieuwe warlock set-bonussen zijn echt om te smullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
3 uur en 20 minuten een speedrun :X
hoe lang doen jullie er normaal dan wel niet over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 16:42
Thommmyy schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:06:
Ik heb alleen last van een zeurende vriendin 8)7.
Af en toe erg vervelend, maar goed ze zorgt er ook gelijk voor dat ik niet te veel ga wowen.
Ja, die zijn goed in het in-check houden van je verslavingen. "Ga je nu alweer gamen? Gister ook al!" :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-05 11:22
JWubs schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 02:36:
We begonnen om 21.15 uur en om 23.00 uur waren we klaar. (Stuk of 10 level 80) Jammer alleen dat er niet veel armor dropt voor een DK. :+ Ik had nog een mooie plate belt geloot en die staat op de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hallo allemaal!

774 dps op Patch is inderdaad niet best, maar er is in ieder geval een hoop om aan te werken, en dat maakt het spelletje juist zo leuk! En aan je topic te zien sta je open voor suggesties, kudo’s! Ik heb totaal geen verstand van mages dus daar kan ik je niet bij helpen... ik denk wel dat je met wat crafted epix en de rest 80 blue’s toch wel boven de 2k dps uit moet komen. Meestal is het een kwestie van hitcap naderen -> goede rotatie hebben, de rest komt vanzelf!

WatDeNeuk:
* Priest T8 Healer 4P Bonus -- Casting Power Word: Shield also grants you 15 spell power for until cancelled.
Die 15 spellpower gaat echt het verschil maken als je al boven de 2800 spellpower zit, ik hoop dat dit een typo is, de zin loopt sowieso niet echt lekker.

Even een klein dagboek itempje van mij.

Gister heb ik met een guildie een arena team (2vs2) gestart. Ik op mijn huntertje (heroic gear, 0 resilience) hij op zijn rogue (T7,5 gear, 0 resilience). Hij heeft totaal geen ervaring met pvp, ik heb in S3 2000 rating gespeeld op mijn rogue en 1850 rating op mijn priest (samen met een hunter). Het was wel de eerste keer dat ik uberhaupt iets aan pvp deed op mijn hunter. Na ongeveer 30 potjes gespeeld te hebben staan we nu 14-17 en ergens rond de 1300 rating. In het begin verloren we alles, ik was meestal na 5 seconden dood zonder ook maar een klein beetje damage te doen. Na verloop van tijd ging het damage ontwijken me steeds beter af, aan het einde heb ik zelf een paar keer succesvol een melee weten te kiten. Best geinig om een totaal andere rol te hebben, het moto ‘kill the hunter first’ lijkt nog steeds te gelden... survival is my game!

Het nieuwe arena systeem moet ik nog maar eens onderzoeken, de games die we verloren gingen voor 25-30 punten. Toen we onze eerste potje wonnen kregen we er 2(!). Aan het einde van de avond wonnen we voor het eerst 13 punten, iets dat redelijk normaal was in TBC. Hangen de punten nu ook af van win-loss ratio?

Anyway, het was leuk! Er is voor ons allebei veel te leren. Kwa tactieken ben ik redelijk sterk, met mijn class ben ik nog steeds een drama, wel leuk om weer een nieuwe uitdaging te hebben! In de guild was er ondertussen een groep bezig met de ‘undying’ titel, ze waren nog bezig toen ik uitlogde – als ik meer weet horen jullie het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 21:58

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hydra schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:00:
[...]

Ja, die zijn goed in het in-check houden van je verslavingen. "Ga je nu alweer gamen? Gister ook al!" :D
Ga je nu alweer naar de kapper ?
Ga je nu alweer je nagels laten doen ?
It works both way's ;)

Gelukkig is mijn vrouw niet zo aangezien we gewoon duidelijke afspraken erover hebben over hoeveel ik game.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:00:
[...]

werkt in andere richtingen ook : schat doe me eens een run naar * insert instance *.
ik : " wat schuift dat ? ik aanvaard CC en natura " :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:41

Ryceck

Constants and Variables

Ooohhh Molten Core stories... De nostalgie!

Als je je echt verveelt en nostalgische instances koel vindt ga MC dan eens 2mannen.
Heb laatst met een maatje van me (Warrior) en mijn eigen Shadowpriestje heel MC ge2-manned. Hij gewoon de tank uithangen en ik de hybrid dps spelen. Dps waar mogelijk maar op healduty zodra warrior <50% kwam.

De run was als volgt:
Lucifron: Makkie maar duurde lang doordat alles 2x zoveel kost. Geen mana == weinig damage...

Magmadar: eitje, niets bijzonders

Gehennas: Pittig gevecht door de -75% healing curse. Gevecht gewonnen door constant Prayer of Mending , Binding Heal en Power Word: Shield up te houden net zolang tot mijn Warrior de boss had doodgemept.

Garr: Te makkelijk. Warrior Charged, ik Mindsear alle adds in 1 keer, daarna simpel Garr omgelegd.

Geddon: Best pittig doordat zijn channeled Fire-aoe best pijn doet, plus dat living bomb fall damage geeft. Na een wipe hadden we de oplossing gevonden: Levitate en Intervene. Warrior Intevened mij zodra Geddon aoe begon (zodat hij op tijd weg is), en ik Levitate ons zodra we bomb kregen. Hierna makkelijk gevecht op zich.

Shazzrah: makkie. Ik stond constant bovenop de warrior zodat de Blink niets deed, tank'n'spank.

Sulfuron: Na het inchargen geprobeerd alles te nuken (Mindsear ftw) maar de healing was gewoon te veel. Na 5 minuten proberen zijn we overgegaan tot het manaburnen van alle adds. Nog eens 5 minuten, 1 manapot, een Shadowfiend, Disperse en een Divine Hymn later waren alle adds gemanaburned en konden we ze easy nuken. Duurt ff maar dan heb je ook wel wat.

Golemagg: Charge, nuke. Niets bijzonders (behalve dat Felheart robes dropte... the good old days)

Majordomo Executus: Lachen gevecht. Vroeger was dit pure hell met alle adds. Nu was het niet anders dan: Charge, Mindsear, finished. Triest eigenlijk hoe makkelijk dit was...

Ragnaros: Hadden best twijfel of dit zou gaan lukken maar het viel niet tegen. Goed werk hier met Charge van de warrior (om in melee-range te blijven na knockback) en Mindsear van mij (om de Phase2 adds op tijd kapot te krijgen) en Ragnaros was nog down voor de tweede dive.

Onze conclusie: MC is nog steeds leuk! Hoewel we wel tot de conclusie kwamen dat de combinatie Spriest/Warrior wel een ideale is voor dit soort zaken.
Ben benieuwd of er nog anderen zijn geweest die hetzelfde hebben gedaan en wat de ervaringen waren :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08-2024
* Druid T8 Restoration 2P Bonus -- Increases the healing done by your Swiftmend spell by 10%.
* Druid T8 Restoration 4P Bonus -- Your Rejuvenation spell also instantly heals your target for its periodic healing amount.
Dat is pas :9~ :
4P Bonus is echt imba, bijv op gevechten zoals KT waar iemand tombed word. rejuv en die instant heal geeft je genoeg tijd om daarna nog een nourish of Swift mend er op te knallen! Die vervolgens ook weer meer healt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Bokkie schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:59:
3 uur en 20 minuten een speedrun :X
hoe lang doen jullie er normaal dan wel niet over?
Woensdag 3 wings, Donderdag Rest van naxx + Malygos

Moet ook eerlijk zeggen dat voor onze gear de dps vedacht weinig dps doet.

http://wowwebstats.com/wwcf2ledzbs4i
(xel nieuwe invite die uit de top guild van onze realm komt, wou met zijn oude buddies raiden :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Veel slackers op trash zo te zien :P daar haal je nu nog je meeste winst uit zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Liefdagboek,

Gister weer Naxx25 gedaan en behoorlijk wat upgrades mogen looten,

Upgrades :

[Heroes' Dreadnaught Pauldrons] -> [Valorous Dreadnaught Pauldrons]
[Breastplate of Tormented Rage] -> [Valorous Dreadnaught Breastplate]
[Heroes' Dreadnaught Handguards] -> [Callous-Hearted Gauntlets]
[Bracers of Dalaran's Parapets] ->[Bracers of the Unholy Knight]

Dus ik helemaal blij en happy werd er aan het einde van de raid nog even snel vertelt dat ik uit de Guild lag want ze hadden teveel tanks :S fijn weer 5 weken verpest en een server transfer. Was tussen het begin van mijn entree in de guild tot gister in de tussen tijd nog snel een andere Warrior Tank aangenomen omdat dat een real life vriendje was van de RaidLeader. Hierdoor lig ik er dus basically uit.

Na ja opzoek naar een nieuwe raiding Guild dus maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

ShadowBumble schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:35:
Dus ik helemaal blij en happy werd er aan het einde van de raid nog even snel vertelt dat ik uit de Guild lag want ze hadden teveel tanks :S fijn weer 5 weken verpest en een server transfer. Was tussen het begin van mijn entree in de guild tot gister in de tussen tijd nog snel een andere Warrior Tank aangenomen omdat dat een real life vriendje was van de RaidLeader. Hierdoor lig ik er dus basically uit.

Na ja opzoek naar een nieuwe raiding Guild dus maar.
Dat is te debiel voor woorden...

En je klonk nog zo blij met de hele transfer en de guild op zich. Ik snap dat soort dingen echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:12:
[...]

Ik zou als ik jou was:

Hij is frost mage, daar zit geen rotatie in : P

Fire ook niet veel btw
Mage
* Mage T8 2P Bonus -- Your Arcane Blast, Frostbolt, Frostfire Bolt, and Fireball spells have a chance to grant you 350 spell power for 15 sec.
* Mage T8 4P Bonus -- You have a chance for the effect of your Missile Barrage, Hot Streak, or Brain Freeze talent not to be consumed when you cast the spells which benefit.
2 set bonus: nice !
4 set bonus: crap !

[ Voor 20% gewijzigd door ImdaMned op 19-03-2009 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

ImdaMned schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:41:
[...]

Fire ook niet veel btw
Minime rotatie. je kunt wat spelen met Icy vains, je water elemental en Cold snap.

Maar het is idd niet volgorde specifiek en dat vond ik persoonlijk wel fijn. Als ik DPS wil doen op goed niveau zal ik een spec moeten pakken waarbij wel een rotatie in zit. Dit omdat de rotatie dan de damage verhoogt op de jusite wijze. Je kunt met frost spec je damage iets verhogen door icy vains aan te zetten en goed om te springen met de combinatie cold snap en water elemental. Buiten dat is eht in instances tamelijk rotatieloos daar een boss toch niet via frostwave can worden gestopt.

In normale speelmodus kun je wat extra rotatie doen door je water elemental throw frostwave te laten doen, dan verhoogt de kans op critten. Natuurlijk kun je altijd je trinket in je rotatie gooien. Maar bij frost komt het er idd op neer dat het eigenlijk gewoon alles aanzetten vanaf het begin is en dan gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:40

Snuffel

Vroem!

ImdaMned schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:41:
[...]

Fire ook niet veel btw
Ach, misschien cast ie nog level 1 spells, en komt ie daardoor op 774dps....

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

HoS normal als level 77 feral druid met een 80 pala als tank, 80 mage, 80 spriest en 77 holy priest kwam ik ook niet al te best uit ;(

Paladin is niet gewend te tanken (alt, wel goeie build) en haalde 1300 overall. De mage moest zich daarop inhouden met 1800. Spriest is gewoon casual (waar is HoS ook al weer?) en haalde 1500. Toen kwam ik met mijn schamele 700-800. Het schommelde enorm afhankelijk van de gevechten, soms moest ik naar bear form om OT te spelen en dan doe je meer crowd control dan dps, maar dan nog. Top van 800 vind ik niet goed.

Maar ik ben bijna 78 en dan maak ik meteen de eerste vier van de Eviscerate (non-)set. Daarna ben ik meteen met LW 425 en kan ik de laatste vier ook maken, moet ik alleen heavy borean grinden om de patterns te kopen.

Het ligt voornamelijk aan mijn hit, die is een schamele 18, want ik crit wel voor 3500-4000. Soms met tiger's fury en haste/armor penetration trinket tot 5000. Maar ik mis ook zoveel er tussendoor ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:28

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Locks schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:56:
gister met mijn priestje fijn VoA gedaan

[...]

nou ja nog maar een keer 10 man dan

Valorous items uit Vault10? :?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:26
Teunis schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:18:
[...]

Woensdag 3 wings, Donderdag Rest van naxx + Malygos

Moet ook eerlijk zeggen dat voor onze gear de dps vedacht weinig dps doet.

http://wowwebstats.com/wwcf2ledzbs4i
(xel nieuwe invite die uit de top guild van onze realm komt, wou met zijn oude buddies raiden :/)
Dat valt nog best mee in vergelijking met onze drama run van gister. http://wowwebstats.com/shr1fc31rxmby (Raz is fubar door een dc van mij)

we gingen voor wat achievements (patch/4hm/fearlina/arachnid/heigan/saph en kelthuzad behaald geloof ik voor nieuwe mensen, ik had de meeste al) maar gewoon te weinig focus, veel irritante lag spikes en dc's wat gewoon veel tijd koste. Wel wat nieuwe dps records voor mij op bosses :) Daarintegen moest ik slacken op trash aangezien ik ook nog wat updates en citrix provisioning aan het doen was voor het werk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Snuffel schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:54:
[...]

Ach, misschien cast ie nog level 1 spells, en komt ie daardoor op 774dps....
Rofl, alleen is het tegenwoordig zo dat als je je spels doet upgraden ze automatisch in je castbalk worden aangepast. ;)

Heb van Frost alle spells, arcane en fire nog niet alles maar kan ze in theorie wel allemaal al aanschaffen in een enkele keer.
Ben zelf wel een casual player maar das geen excuus voor een slechte dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

-BB- schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:41:
[...]

Dat is te debiel voor woorden...

En je klonk nog zo blij met de hele transfer en de guild op zich. Ik snap dat soort dingen echt niet.
Dat was ik ook ik kon eindelijk MT goeie progressie gewoon hard door gaan maar ja wat kan ik der tegen doen, helemaal niks jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 16:42
hulkie schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:03:
774 dps op Patch is inderdaad niet best
Understatement van het jaar :) Dat haal je met je wand bijna nog :)

M'n (redelijk crap-geared) mage, niet in de buurt van de hitcap, haalde 1900 op 10-man met gear iets slechter dan nu in m'n armory staat. Met m'n "full frost lol!" build.
Die 15 spellpower gaat echt het verschil maken als je al boven de 2800 spellpower zit, ik hoop dat dit een typo is, de zin loopt sowieso niet echt lekker.
Klopt. Ik ga d'r vanuit dat of de hoeveelheid niet klopt, of dat 't stacked.
ShadowBumble schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:05:
Gelukkig is mijn vrouw niet zo aangezien we gewoon duidelijke afspraken erover hebben over hoeveel ik game.
Oh, hebben wij ook hoor, en het valt nu sowieso wel mee met de hoeveelheid. Maar af en toe zet ze toch een pruillipje op als ik op donderdag avond "moet" raiden en ze "gehoopt" had dat we "samen uit eten zouden gaan ofzo". Sorry, niet op donderdag schat :)
Anoniem: 282346 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:07:
werkt in andere richtingen ook : schat doe me eens een run naar * insert instance *.
ik : " wat schuift dat ? ik aanvaard CC en natura " :)
Heh. Nja, de mijne gamed helemaal niet.
Sjonson schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:15:
Dat is pas :9~ :
4P Bonus is echt imba, bijv op gevechten zoals KT waar iemand tombed word. rejuv en die instant heal geeft je genoeg tijd om daarna nog een nourish of Swift mend er op te knallen! Die vervolgens ook weer meer healt!
Die instant heal is gewoon een extra tick he, meteen als je cast.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:32
SnoeiKoei schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:03:
[...]

Valorous items uit Vault10? :?
kwist het niet meer zeker ;) alleen dat het 3 paar gloves waren |:(

http://thottbot.com/i39519

zouden het beter moeten zijn :)

gewoon een copy paste foutje :P

[ Voor 17% gewijzigd door Wognummer op 19-03-2009 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 10:45
Auredium schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:12:
[...]

Rofl, alleen is het tegenwoordig zo dat als je je spels doet upgraden ze automatisch in je castbalk worden aangepast. ;)

Heb van Frost alle spells, arcane en fire nog niet alles maar kan ze in theorie wel allemaal al aanschaffen in een enkele keer.
Ben zelf wel een casual player maar das geen excuus voor een slechte dps.
Ach ik ben in wow vanilla wel eens iemand tegengekomen die op level 60 nog met rank 8 frostbolt aan het casten was >.<

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Hydra schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:18:
[...]

M'n (redelijk crap-geared) mage, niet in de buurt van de hitcap, haalde 1900 op 10-man met gear iets slechter dan nu in m'n armory staat. Met m'n "full frost lol!" build.
Mwa, mijn damage op zich is wel in orde. Mijn damage op patch was bij crits iets van 4000 ofzo. Ik denk eerder dat ik niet genoeg hit. Kreeg het idee dat ik nogal wat miste bij mijn spells. Ik moet eerlijkheidshalve ook toegeven dat ik totaal niet op haste en hit ben gespecced. Alleen op sp en crit. Ik heb dus het vermoeden dat ik zelfs met icy vains niet snel genoeg schiet en mijn hit rating te laag ligt bij Patch (de eerste waarbij ik uberhaupt miste sinds een lange tijd).

Ik loop trouwens volledig rond in blue gear van hoog niveau. Op mijn boots, een ring en een trinket na. Misschien iemand die mijn armory kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:12

Vanavond ben ik Revered met Alliance Expedition en Exhalted met de Alliance Vanguard. Kijken of ik wat gear improvement kan op doen.
Spec arcane. Zorg voor een bak hit en haste en je dps gaat al een stuk omhoog. Die 774 red ik bijna met mijn wand dus dat is niet goed.

Frost is sowieso niet echt een handige spec voor raiden. Frost is zeer goed voor solo/pvp maar niet voor pve.

Ik veranderde van ffb naar arcane en mijn dps vloog weer een stuk omhoog.

Als je 500 haste / hit cap / 2000 sp / heel veel crit heb is ffb weer beter. Voor die tijd is de beste spec arcane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:18:
[...]

Mijn Felguard haalt in z'n uppie zo'n 1000-1200 DPS :P

Dus Felguard + wand is tegen de 1500 DPS en dan kan ik lekker TV gaan kijken :+

edit:
Nee serieus. Gisteren op Patch 5400 DPS. Kan op zich nog wel 2-300 bij met wat andere gear en bijvoorbeeld speed-pots. Maar das zo zinloos in Naxx tegenwoordig. Zelfs Flasks worden al vaak weggelaten.

[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2009 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
waarom loop ik nog steeds in mijn bindings of dark will :(. Heb gek genoeg nog 0x een tank wrist zien droppen :)

Gister op loatheb was het idee om de archiefment te doen. Duidelijk gezegt geen AOE dmg. Wat gebeurt er? " De eerste spore stierf naast de MT ( ik dus) . En toen was was het taunt tanking geworden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

_Mystikal_ schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:47:
[...]

Ik speel een Paladin daar, samen met een maat die een Shaman heeft, beide Draenei. Ik had er al een Warlock, die inderdaad in die guild zat, maar daar had ik toch snel weer genoeg van (van de Warlock dan) en zal er ondertussen wel uit gekicked zijn door niet inloggen.
Maar ik/we hebben nog even geen behoefte aan een guild, we spelen toch alleen als we beide kunnen en zin hebben en dan zitten we op TS en kletsen een beetje samen en relaxen.

Dus bedankt voor het aanbod, maar nu even niet :D
Totaal offtopic, maar als ik je signature zie: VTEC ftw _/-\o_ rij zelf een Prelude 2.2 VTi ;) gaat in de verkoop voor een auto met 4 deuren voor het gezin tho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkeerde rank spells doet een hoop inderdaad. Moet helaas toegeven dat het mij ook wel eens is overkomen.

Ik werd in TBC een keer gevraagd of ik voor Kael’Thas shadow wilde speccen. Snel naar de trainer, alle skills geleerd. Oude macro erbij gepakt voor trinket + mindflay, summon pakken en gaan met die banaan.

Ik ben altijd zeer competatief, en had behoorlijk topnotch offspec gear toch bleef mn dps flink achter op de andere shadowpriest... Later bleek in WWS dat mijn mindflay voor ongeveer 90 tikte en die van hem rond de 700. Hoe kan dat nou?! Rank1 mindflay ipv rank 7 *Doh*. De run erna nog een keer meegeweest met de juiste ranks... was een stuk aangenamer! ;)

Pas dus op met macro’s! Al geloof ik dat je tegenwoordig niet hoeft aan te geven welke rank de spell in je macro gebruikt.

PS. De guild heeft ‘undying’ niet gehaald... iemand mistte een iceblock bij Sapph.

PS2. Zijn hier pvpende hunters (vooral arena)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Auredium schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:30:
[...]

Mwa, mijn damage op zich is wel in orde. Mijn damage op patch was bij crits iets van 4000 ofzo. Ik denk eerder dat ik niet genoeg hit. Kreeg het idee dat ik nogal wat miste bij mijn spells. Ik moet eerlijkheidshalve ook toegeven dat ik totaal niet op haste en hit ben gespecced. Alleen op sp en crit. Ik heb dus het vermoeden dat ik zelfs met icy vains niet snel genoeg schiet en mijn hit rating te laag ligt bij Patch (de eerste waarbij ik uberhaupt miste sinds een lange tijd).

Ik loop trouwens volledig rond in blue gear van hoog niveau. Op mijn boots, een ring en een trinket na. Misschien iemand die mijn armory kan bekijken?
0/0/71 :?

Verder tja.. niet hitcapped dus dat scheelt behoorlijk, maar dat blijft procentueel. Dus als je 10% meer gehit had had je nog steeds rond de 850 dps gehaald snappie.

Daarom bedoel ik dat er wel echt meer mis is dan een hitcap. Je build, rotatie EN gear schort. Die eerste twee kun je eenvoudig zelf verbeteren met de link die ik je eerder gaf. De laatste kun je verbeteren door meer te raiden natuurlijk, maar hou daarbij ook rekening met de link. Zo weet je wat je hitcap is in jouw geval, welke stats je het beste op kunt focussen, wat je best-in-slot items zijn, etc

Maar ten eerste dus: Pak een top-DPS build voor mindere gear (waarschijnlijk arcane), installeer Recount als je dat nog niet had en ga je DPS tunen op een training-dummy.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja moet ook zeggen mijn dps was op 25man ook niet echt spetterend....

Gistere op Patch geloof ik 3600 ofzo wat volgens mij wel wat meer moet zijn heb alleen het idee me crit te laag is, zoals toen er heroism gedaan werd heb ik geen 1x een proc gehad van Pyro..

hierkomen met spec's

* Bonus Damage:1610
* Bonus Healing: 1610
* Hit Rating: 320
* Crit Chance: 31.14% (unbuffed fire crit)
* Haste Rating: 234
* Mana Regen: 296

(niet echt veel spldmg, en moet nog me bracers enchanten ( heb nu 4 paar en had er nu met crit nodig die is enchantloos)
dus waarschijnlijk kom ik nog wel op de 1689 als ik me bracers en back enchant,

Spec 0/58/11

LB + Scorch + FFB

Pyro proc's wanneer ik kan , en LB > scorch refresh

Doe ik iets fout ? enige tips :) zit me al gek te zoeken op Elitejerks maar kan me 3 dingen bedenken

a) te weinig crit ?

b) rotation klopt van geen kant

c) ik ben aant slacken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Je crit lijkt me wel dik in orde (raidbuffed zul je rond de 50% crit uitkomen lijkt me, check je WWS). Je haste is echter wel erg laag. 320 hitrating is ook een beetje raar. Dat komt neer op 12,2% ofzo. Als je doelde op 11%/289 (horde) dan kun je dus wat hit-gems vervangen voor iets anders.

Verder slack je natuurlijk idd :+

Ik zit puur uit gear (dus geen selfbuffs) op:

2077 Spellpower
290 hit (11%)
27,7% crit
549 haste

En ik mis nog een hoop BiS items...

[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2009 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Bosmonster schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:22:
Je crit lijkt me wel dik in orde (raidbuffed zul je rond de 50% crit uitkomen lijkt me, check je WWS). Je haste is echter wel erg laag. 320 hitrating is ook een beetje raar. Dat komt neer op 12,2% ofzo. Als je doelde op 11%/289 (horde) dan kun je dus wat hit-gems vervangen voor iets anders.

2077 Spellpower
290 hit (11%)
27,7% crit
549 haste

Link je char eens? ben wel benieuwd waarmee jij rondloopt qua spec e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Dennism schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:31:
[...]

Link je char eens? ben wel benieuwd waarmee jij rondloopt qua spec e.d.
hijs 0/41/30 fg/es
dus dat is volgens mij wel met talentcheats of niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er hier nog BM hunters die markmanship zijn geworden? :P Na ruim 1,5 week te hebben rondgevlogen voor Loque’nahak heb ik de hoop maar opgegeven, dus heb ik mn 51/x/x ook niet meer nodig, van de overige exotics:

Silithids - freaking adhd pets :/
Devilsaur - mij veeeel te groot. (wel erg imposant :P).
Corehound - beweegt mij veel te lomp, nog steeds semi-bugged.
Rhino - ik heb liever een ferocity pet en stampede is niets vergeleden bij gorilla footstomp.
Chimaeras - Cunning pet, an sich leuk maar heb liever Bloodthirsty en Call of the wild.

Zeker nu diverse skills pet/hunter only zijn geworden en diverse dmg buffs verlaagt zijn, vraag ik me af of markmanship tallent niet beter is geworden. Bestial wrath vind ik nog wel erg fijne skill, zeker tegen fear-casters.

Qau gear heb ik zo'n beetje alles maximaal paars/blauw wat ik uit heroics kan halen (1 ding uit naxx), ben verder ook niet van plan naxx of raids te gaan doen. (of ze moeten een echte goeie bow hebben).

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 19-03-2009 12:35 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Bokkie schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:34:
[...]

hijs 0/41/30 fg/es
Ik dacht al, ik heb redelijke gear, maar kom niet over de 2017 SP, 295 Hit, 18.4% crit en 550 haste op de armory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:22:

2077 Spellpower
290 hit (11%)
27,7% crit
549 haste

Huhm...

ik zou is ff kijken wat ik kan doen :) sec

EDIT: heb ff watdingen gewisseld maar dan gaat me spellpower drastisch naar beneden

spellpower 1589
hitrating 288 (10,89%)
crit 28% (fire crit unbuffed )
haste 348 (10.61%)

[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 19-03-2009 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-05 12:22

Wootlock

Evilution

Dennism schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:36:
[...]

Ik dacht al, ik heb redelijke gear, maar kom niet over de 2017 SP, 295 Hit, 18.4% crit en 550 haste op de armory.
Welke spec gebruik je dan ?

Ik heb 2/13/56
stats unbuffed

SP: 1964
368 hit (+- 14%)
20.7% crit
+- 560 haste

Als ik die FG/Emberstorm build pak dan kom ik ook wel wat hoger uit met spellpower en crit :P

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Bosmonster schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:53:
[...]

0/0/71 :?

Verder tja.. niet hitcapped dus dat scheelt behoorlijk, maar dat blijft procentueel. Dus als je 10% meer gehit had had je nog steeds rond de 850 dps gehaald snappie.

Daarom bedoel ik dat er wel echt meer mis is dan een hitcap. Je build, rotatie EN gear schort. Die eerste twee kun je eenvoudig zelf verbeteren met de link die ik je eerder gaf. De laatste kun je verbeteren door meer te raiden natuurlijk, maar hou daarbij ook rekening met de link. Zo weet je wat je hitcap is in jouw geval, welke stats je het beste op kunt focussen, wat je best-in-slot items zijn, etc

Maar ten eerste dus: Pak een top-DPS build voor mindere gear (waarschijnlijk arcane), installeer Recount als je dat nog niet had en ga je DPS tunen op een training-dummy.
Ik ben van plan de build van mijn guildleader over te nemen. DIe is ook Mage. Moet hem wel nog even bestuderen en langs de informatie leggen wat hier beschikbaar is gekomen vandaag.
Beetje jammer dat onze GL in de bajes zit, iets met assualt en attempted murder was het. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274284

*snip*

Doe ik iets fout ? enige tips :) zit me al gek te zoeken op Elitejerks maar kan me 3 dingen bedenken

a) te weinig crit ?

c) ik ben aant slacken
Mages zijn nu eenmaal erg RNG afhankelijk, De goodies in Mage DPS ziijn allemaal RNG afhankelijk.
Instant fireball in frost, instant Pyro in Fire en de Missile barrage in Arcane.
Je kunt als mage van gevecht tot gevecht makkelijk enorm van DPS wisselen door lange non-proc reeksen tot de imba lucky ZOMG proc streaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Frost kan nog steeds prima dps doen
Een van onze dps is nog steeds frost en zit rond 4020 dps, wat ik van hem begrepen heb is wel dat
haste meest belangrijke item points op gear is

Glyph en rest geen idee dat zou ik moeten na vragen, maar frost kan nog prima mee komen als dps spec

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 274284 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 13:01:
[...]

Mages zijn nu eenmaal erg RNG afhankelijk, De goodies in Mage DPS ziijn allemaal RNG afhankelijk.
Instant fireball in frost, instant Pyro in Fire en de Missile barrage in Arcane.
Je kunt als mage van gevecht tot gevecht makkelijk enorm van DPS wisselen door lange non-proc reeksen tot de imba lucky ZOMG proc streaks.
Ja dat dacht ik dus zelf ook al zoals gistere tijdens de hele heroism geen proc gehad

Maar goed hoe leg ik dat uit tegen een hunter die afk autoshot en 4k doet en ik 3.6 en hij lacht zich rot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bokkie schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:34:
[...]

hijs 0/41/30 fg/es
Uhh nee dat is zonder buffs, talents, pet, consumables.

Met zit ik rond de 2700 spellpower en 29% crit :P

Raidbuffed tegen de 3100 spellpower, zonder procs. Daar komt uiteraard veel van de FG vandaan, daarom liet ik de basis stats uit gear zien (de 2077 spellpower).

http://armory.wow-europe.....xml?r=Runetotem&n=Rigryn

[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2009 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Mektheb schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:10:
Ja moet ook zeggen mijn dps was op 25man ook niet echt spetterend....

Gistere op Patch geloof ik 3600 ofzo wat volgens mij wel wat meer moet zijn heb alleen het idee me crit te laag is, zoals toen er heroism gedaan werd heb ik geen 1x een proc gehad van Pyro..

hierkomen met spec's

* Bonus Damage:1610
* Bonus Healing: 1610
* Hit Rating: 320
* Crit Chance: 31.14% (unbuffed fire crit)
* Haste Rating: 234
* Mana Regen: 296

(niet echt veel spldmg, en moet nog me bracers enchanten ( heb nu 4 paar en had er nu met crit nodig die is enchantloos)
dus waarschijnlijk kom ik nog wel op de 1689 als ik me bracers en back enchant,

Spec 0/58/11

LB + Scorch + FFB

Pyro proc's wanneer ik kan , en LB > scorch refresh

a) te weinig crit ?

c) ik ben aant slacken
Je hit zit of te laag, of te hoog, afhankelijk of je een boomkin/spriest in de raid hebt.
Je crit is prima. Daarmee kom je op ongeveer 45-50% voor je FFB uit.
Je spellpower moet gewoon omhoog.
Welke Glyphs heb je? Degene die je op het moment moet hebben zijn: Scorch + FFB + Molten Armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Auredium schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:57:
[...]

Ik ben van plan de build van mijn guildleader over te nemen. DIe is ook Mage. Moet hem wel nog even bestuderen en langs de informatie leggen wat hier beschikbaar is gekomen vandaag.
Beetje jammer dat onze GL in de bajes zit, iets met assualt en attempted murder was het. :?
Heb net armory gechecked en de twee mages die "rank 2" hebben begrijpen het ook niet helemaal begrepen. Sowieso heeft een headpiece zonder megagem een bordje met "FAIL" erbij. Beste headpiece ingame zonder meta is nog niet beter dan een T4 head met meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 236827 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 13:14:
[...]

Je hit zit of te laag, of te hoog, afhankelijk of je een boomkin/spriest in de raid hebt.
Je crit is prima. Daarmee kom je op ongeveer 45-50% voor je FFB uit.
Je spellpower moet gewoon omhoog.
Welke Glyphs heb je? Degene die je op het moment moet hebben zijn: Scorch + FFB + Molten Armor.
Ja dat dacht ik al :) dus maar opzoek gaan naar nieuw wapen en me T7.5 chest of wat nieuwe ringen...

ja die 3 heb ik ook :) boomkin en /spriest hebben we bijna niet in de group
heb de meeste dkp dus ik hoop als we vanavond KT omleggen mijn zwaardje tevoorschijn komt, en dan volgende x de head van Gothik

:) thanks in iedrrgeval voor de tips !

EDIT : welke ofhand raden jullie aan ? :) , want aangezien ik aardig wat dkp heb kan ik volgende reset als ze droppen kiezen deze reset dropte er 3 verschillende die ik allemaal gepassed heb omdat ik de chest wou en vervolgens met 25dkp verloor...

[ Voor 14% gewijzigd door Mektheb op 19-03-2009 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Ik heb sinds classic niet echt meer warrior gespeeld en kreeg wat heimwee. Mijn nieuwe warrior is iniddels 78 en morgen waarschijnlijk wel 80. Tijd om aan een goede spec te gaan denken. Ik heb maar de beta talent calculator van MMO-champ erbij gepakt, omdat me in de huidige talent tree verdiepen wat tijdverspilling is.

Ik zat dus aan deze spec te denken.

Zou dit redelijk werken in PvE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWubs
wvdveer schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 08:42:
[...]

So true! Toch erg dat ik nu al dat soort dingen vergeten ben. Ik weet nog wel waardoor het kwam. Luci killden we meteen en Magmadar was een groot struikelblok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

JWubs schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 13:24:
So true! Toch erg dat ik nu al dat soort dingen vergeten ben. Ik weet nog wel waardoor het kwam. Luci killden we meteen en Magmadar was een groot struikelblok.
Hunters die Tranq Shot moesten krijgen, eentje per reset. Als je dan niet genoeg DPS had of een niet te beste tank dan was je snel klaar en kon je 40 man opvegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:17

Osxy

Holy crap on a cracker

Mektheb schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 13:09:
[...]

Ja dat dacht ik dus zelf ook al zoals gistere tijdens de hele heroism geen proc gehad

Maar goed hoe leg ik dat uit tegen een hunter die afk autoshot en 4k doet en ik 3.6 en hij lacht zich rot...
Autoshot 4k? Die moet ik nog tegen komen :X

Inmiddels is mijn elemental shaman leuk gegeared, selfbuffed zo'n 2500SP, 17% haste en 25% crit :)
Doe nu circa 3,5k dps gemiddeld in raids. :9~

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 13:12:
[...]

Uhh nee dat is zonder buffs, talents, pet, consumables.

Met zit ik rond de 2700 spellpower en 29% crit :P

Raidbuffed tegen de 3100 spellpower, zonder procs. Daar komt uiteraard veel van de FG vandaan, daarom liet ik de basis stats uit gear zien (de 2077 spellpower).

http://armory.wow-europe.....xml?r=Runetotem&n=Rigryn
armory laat inderdaad tegenwoordig alleen maar base stats zien, das wel fijn,
give turning tide en malygos quest neck :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWubs
-BB- schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 13:27:
[...]

Hunters die Tranq Shot moesten krijgen, eentje per reset. Als je dan niet genoeg DPS had of een niet te beste tank dan was je snel klaar en kon je 40 man opvegen :+
Haha wij hebben het zovaak gedaan (omdat we magmadar niet neer kregen) dat iedereen in onze guild tome of tranquilizing moet hebben gehad. Ik heb (als rogue) het nogsteeds op de bank staan!

Leuk om te zien trouwens dat MC bij heel veel zulke leuke herinneringen oproept. Het is jammer dat er zoveel verschillende servers zijn anders hadden we misschien iets leuks kunnen organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
JWubs schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 13:31:
[...]

Haha wij hebben het zovaak gedaan (omdat we magmadar niet neer kregen) dat iedereen in onze guild tome of tranquilizing moet hebben gehad. Ik heb (als rogue) het nogsteeds op de bank staan!

Leuk om te zien trouwens dat MC bij heel veel zulke leuke herinneringen oproept. Het is jammer dat er zoveel verschillende servers zijn anders hadden we misschien iets leuks kunnen organiseren.
Mwah, MC is een leuke herinnering. En daar wil ik het graag bij laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Wij waren met drie hunters wel klaar met Magma en kon die op farm. Wij hadden meer problemen met Garr en Geddon omdat we niet dik in de Warlocks en Paladins zaten in die tijd.

Maar toen we die na een paar weken constant proberen en verschillende tactics proberen/bedenken ging het wel. Niet altijd meteen goed, maar wel goed genoeg om richting de laatste twee te kunnen. Lekker gevoel iedere keer, vooral omdat ik zelf ook in het bedenk proces zat. Niet naar anderen kijken, maar puur zelf proberen op basis van lezen met wat de bosses kunnen en wat we zelf hadden staan. Zo kreeg je verschillende tactics die we met een bepaalde samenstelling konden gebruiken. Erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mektheb schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 13:19:
[...]

EDIT : welke ofhand raden jullie aan ? :) , want aangezien ik aardig wat dkp heb kan ik volgende reset als ze droppen kiezen deze reset dropte er 3 verschillende die ik allemaal gepassed heb omdat ik de chest wou en vervolgens met 25dkp verloor...
Neem gewoon de badge offhand (Ward of the Violet Citadel). Das bijna de BiS (Surplus Limb is iets beter, maar marginaal).

Kun je je DKP voor iets beters gebruiken.

Ik gebruik ook nog steeds de Ward, omdat Surplus Limb gewoon NOOIT dropt bij ons... (heb hem serieus nog nooit zien droppen..)

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Bosmonster schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 13:40:
[...]

Neem gewoon de badge offhand (Ward of the Violet Citadel). Das bijna de BiS (Surplus Limb is iets beter, maar marginaal).

Kun je je DKP voor iets beters gebruiken.

Ik gebruik ook nog steeds de Ward, omdat Surplus Limb gewoon NOOIT dropt bij ons... (heb hem serieus nog nooit zien droppen..)
k heb de combo: Turning tide + Surplus limd :+
wtb quest neck en de pants van maly25 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Hier nog een C/P specifiek over de dual-specs voor de mensen achter een proxy (like me)
Talent Dual Spec Q&A with Ghostcrawler
With the next content patch, we will be introducing a number of additions and changes to the game. One new feature in the works is the ability to set up two separate sets of talents, or "dual spec". While the complete feature may not be immediately available in the Public Test Realms (PTR) and specifics are still liable to change, we wanted to go over some questions with Senior Game Designer Greg "Ghostcrawler" Street to find out more.

Nethaera: What is dual speccing?
Ghostcrawler: Dual speccing is the ability to save two separate talent specs, glyphs, and action bars.

Nethaera: Why are we allowing players to dual spec after all this time?
Ghostcrawler: We really felt like this was a great way to increase the flexibility available to players and encourage them to take part in more aspects of the game. To use just one example, some players like to participate in both raids and Arenas, which is awesome behavior that we want to promote. But, there are some talents which are more useful in one part of the game than another. Currently, players have to pay respec costs and go through the process of setting up the desired talent spec and action bars whenever they switch.

The new system makes this a much more logical process, saving on time and cost and allowing players to easily move from one aspect of the game to another.

Nethaera: Who will be able to use it?
Ghostcrawler: Players who have reached the maximum level will be able to set up dual specs.

Nethaera: Why do players need to be max level in order to do this?
Ghostcrawler: We didn’t want to burden lower-level players with extra complexity as they’re working to level up and learn their class. But if the feature proves popular we might consider expanding it.

Nethaera: How will you be able to set up a dual spec?
Ghostcrawler: Players will be able to visit their trainer and pay a one-time fee to be able to use it.

Nethaera: How do you switch between specs?
Ghostcrawler: Players will be able to switch between their talent specs by visiting any Lexicon of Power provided they’ve paid for the ability to have a secondary spec. Lexicons of Power will be available in major cities, and inscribers will also be able to create a new item that summons one. Anyone can purchase this item, but it requires a ritual of several players to summon it for use by the party. It’s similar to a repair bot in that it will exist in the world for a short duration. It’s important to keep in mind that you will not be able to switch specs while in combat or Arenas. While you won’t be able to switch your spec without the Lexicon, you will still be able to look at your secondary spec whenever you want to.

Nethaera: Will solo players have the ability to switch their specs outside of the cities or will they still need to visit a Lexicon of Power?
Ghostcrawler: Solo players will still need to go into the city to visit the Lexicon of Power to switch their talent spec or will need to get together with other players to summon one in.

Nethaera: Is the item that allows you to summon a Lexicon of Power reusable, or is it used up?
Ghostcrawler: We haven’t made a final decision on that yet, and will be evaluating how it works on the PTR.

Nethaera: Can I respec only one of my talent sets, or will I need to respec them both if I reset one?
Ghostcrawler: When you reset your talents, it will look at the spec you currently have in use as the talent set you want to change.

Nethaera: Will you be able to switch gear easily to match your spec?
Ghostcrawler: At the same time we implement dual specs, we will also be setting up a gear system. The feature is called “Gear Manager.” It can also be used to just swap weapons or trinkets or put on that tuxedo to strut around town. It will not automatically switch your gear when you change your talent spec, but it will allow for an easy gear change between them. The feature may not be fully functional immediately in the PTR, but we’ll have more information to share about it before too much longer.

Nethaera: What about hunters? Often their pet talents are set up to match the talents of the hunter. Will they be able to switch their pet specs as well?
Ghostcrawler: We will wipe the pet talents. However we are going to remove the respec cost for pet talents so that players won’t feel like they need to jump through an additional hoop to respec their pet. In addition, we are going to provide hunters a new core ability to let them remotely access their stable on a long cooldown. This way if their exotic pet heads off to the stable, they will be able to get a different pet. We hope to be able to discuss this new spell in more detail when we get a little further along.

Nethaera: Will you be able to change your Glyphs as well?
Ghostcrawler: Glyphs will be tied to each talent spec so that if you switch between them, so too will the Glyphs. You’ll notice the UI will have changed a little bit so that the Glyph panes show up alongside the Talent panes now that they are associated.

Nethaera: What about hotbars? Will players be able to save them for the talent spec they’re running?
Ghostcrawler: Yes, you will be able to save hotbars and use them with your talent specs. It just saves your bars at the same time as it saves the glyphs and talents. If you want to switch to your other action bar, you will need to change specs.

Nethaera: Is there a way for players to choose their talents without them being saved? Currently, once you spend your talent point, it’s spent unless you pay the respec cost again.
Ghostcrawler: With the dual spec feature, we are going to allow players who respec to configure all their talents before they get saved. They will be able to allocate the points, then choose if they want to use that as their spec, rather than needing to carefully diagram out their talents ahead of time. This will allow players a little more freedom when deciding on the talents they want to pick and avoid costly mistakes.

Nethaera: Will players be confined to only setting up two specs?
Ghostcrawler: We will be launching the feature with just two specs, but depending on how we feel it works out, we might consider additional specs in the future.

Nethaera: When can players expect to try out dual specs?
Ghostcrawler: Players will be able to try out the dual spec system on the Public Test Realms when they are made available. This has been a pretty big project with a lot of people working toward making it a reality in the game. We’ll definitely be watching the feedback and looking for ways of making sure the system works the way we all envisioned it to.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-05 13:03
Ik heb de laatste tijden wat moeite om echt goede DPS te halen op mijn hunter.
Boven de 3K in een Naxx25 haal ik lang niet, maar ik heb wel het idee dat het met mijn huidige gear moet kunnen.

Mijn rotation is explosive shot en aimed als die up zijn anders steady en altijd serpent sting up houden.

De verbeterpunten die ik nog heb zijn head en shoulder enchants, maar daar moet ik nog wat rep voor grinden. De rest is hopen op Naxx drops.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
SiErRa schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 13:57:
Ik heb de laatste tijden wat moeite om echt goede DPS te halen op mijn hunter.
Boven de 3K in een Naxx25 haal ik lang niet, maar ik heb wel het idee dat het met mijn huidige gear moet kunnen.

Mijn rotation is explosive shot en aimed als die up zijn anders steady en altijd serpent sting up houden.

De verbeterpunten die ik nog heb zijn head en shoulder enchants, maar daar moet ik nog wat rep voor grinden. De rest is hopen op Naxx drops.

Iemand tips?
Gem en enchant voor agility en niet voor ap
zorg dat je met Lock en load procs je explosive shot niet clipped
gebruik juiste aspect en niet halve kel thuzad gevecht met aspect of the viper rondlopen :+ (he tis maar mijn alt :P )

meer niet eigenlijk, overstack geen haste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-05 13:03
Ik gebruik tegenwoordig een addon voor aspects, want dat gebeurde mij ook echt te vaak :(

Hij switched helaas zelf niet, maar geeft meldingen op het scherm dat je mana vol is en dus naar dragonhawk moet switchen.

[ Voor 41% gewijzigd door SiErRa op 19-03-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wootlock schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 13:49:
[...]

k heb de combo: Turning tide + Surplus limd :+
wtb quest neck en de pants van maly25 :)
Die legs van maly heb ik momenteel ongebruikt in de bank :P Ze geven me teveel hit dat ik niet weggewerkt krijg (kan nog 40 hitrating weg-gemmen, maar de legs geven 82 extra hit..). Njah, voor 3.1 kunnen ze wel direct in gebruik, want dan spec ik naar 0/40/31 en mis ik mn 3% hit-talent.

Als Conflag niet generfed wordt alsnog :+

Afbeeldingslocatie: http://s5.tinypic.com/2w314w9.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2009 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Wel lol, plotseling allemaal DPS vragen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Bosmonster schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:15:
[...]

Die legs van maly heb ik momenteel ongebruikt in de bank :P Ze geven me teveel hit dat ik niet weggewerkt krijg (kan nog 40 hitrating weg-gemmen, maar de legs geven 82 extra hit..). Njah, voor 3.1 kunnen ze wel direct in gebruik, want dan spec ik naar 0/40/31 en mis ik mn 3% hit-talent.

Als Conflag niet generfed wordt alsnog :+

[afbeelding]
21k conflag crit O_o das best wel insane....
ik haal de 10k niet eens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wootlock schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:21:
[...]

21k conflag crit O_o das best wel insane....
ik haal de 10k niet eens :D
Yeah en dat voor een instant iedere 10 sec.. volgens EJ kan die theoretisch gezien voor 30K+ critten met Ulduar gear.

Ik verwacht nog wel een nerf in die richting..

edit: dat je dat nu niet haalt is overigens wel logisch, de hele mechanic van Conflag is veranderd in 3.1 en geeft nu totale damage van de immolate DoT in 1x. Met de laatste build profiteert conflag van de Immolate glyph en zijn de getallen de lucht in geschoten.

Dit zijn de simcraft DPS-waarden voor de 3.1 builds:

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?chs=450x190&cht=bhg&chbh=15&chd=t:7048%7C6963%7C6700%7C6662%7C6654%7C6650%7C6594%7C6466&chds=0,17619&chco=9482CA,9482CA,9482CA,9482CA,9482CA,9482CA,9482CA,9482CA&chm=t++7048++Warlock_T8_00_40_31,9482CA,0,0,15%7Ct++6963++Warlock_T8_53_00_18_DG,9482CA,1,0,15%7Ct++6700++Warlock_T8_00_41_30,9482CA,2,0,15%7Ct++6662++Warlock_T8_00_28_43,9482CA,3,0,15%7Ct++6654++Warlock_T8_53_00_18,9482CA,4,0,15%7Ct++6650++Warlock_T8_03_13_55,9482CA,5,0,15%7Ct++6594++Warlock_T8_03_52_16,9482CA,6,0,15%7Ct++6466++Warlock_T8_00_56_15,9482CA,7,0,15&chtt=DPS+Ranking&chts=000000,20

[ Voor 62% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:13
Even een vraagje, want in het spel nog niet aan toegekomen.
Hoe krijg je precies die Marks of Wintergrasp. Is dat een quest(ie) van altijd meedoen aan de gevechten om controle van WG? Nu 1x aan meegedaan (om aan een aansluitende VoA mee te kunnen doen), maar nog niet alle quests ingeleverd en naar gekeken.

Want zag dat op 4x pre-raid (en exclusief Arena-rating stuff) Leather melee Heads met een Meta-socket zijn, waarvan 3x blauw en 2x PvP. (al is de blue van H-Oculus wel aardig goed voor dps)
De (vanaf 3.0.8.) epic PvP helm is voor 40 MoWG te verkrijgen, maar zit te bekijken hoeveel werk dat zou zijn ongeveer, op Wowhead praten ze over "relatief" makkelijk....

[ Voor 7% gewijzigd door cannibal op 19-03-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Bokkie schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 13:30:
[...]

armory laat inderdaad tegenwoordig alleen maar base stats zien, das wel fijn,
give turning tide en malygos quest neck :<
Wel inclusief talents :) tenzij het alleen voor een spellschool telt. bijv bij locks laat ie devastation niet zien, maar demonic talents en backlash wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dennism schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:29:
[...]

Wel inclusief talents :) tenzij het alleen voor een spellschool telt. bijv bij locks laat ie devastation niet zien, maar demonic talents en backlash wel.
Yeah, dat zijn toch perma-buffs eigenlijk. Maar voor mn spellpower maakt dat niet uit in dit geval :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.