Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Detailed Upload Monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen Tweakers,

tegenwoordig dient mijn PC als fileserver waar allerlei dingen vanaf worden gehaald.

Met behulp van mijn G15 toetsenbord kan ik zien of er iemand download van mijn computer (de upload gaat van 10KB naar een aantal honderd). Ik zou alleen niet weten waar ik in Windows kan zien wat mijn pc upload, dit bedoel ik dus in de zin van mappen of bestanden.

Bijvoorbeeld:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Uploadsnelheid = 300 KB/s
Wat wordt geupload = d:/browser/vuurvosmovie.mpg
IP bestemming = 192.168.0.102
PC-naam bestemming = Sjaak-PC

//Eventueel deze dan ook nog :)
Begintijd = 15:01:49 17-01-2009
Eindtijd = 15:10:49 17-01-2009
Totaaltijd = 00:00:09:00

Het liefst zie ik dit via Windows zelf, maar een extern programma is ook een optie.

Brand maar los!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:57
Relevante informatie is natuurlijk hoe mensen bij je files komen. Heb je shares, een FTP server of een andere optie?

Ik weet dat bij FTP servers dit soort informatie wel te loggen valt en dus ook weer te geven iig :)

Specs

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

*BZZZZZZZZZZZZZZT*

Terug langs af, helaas, u heeft geen koelkast gewonnen :)

Het is niet de forum-opzet om gewoon je 'opdracht' hier neer te plempen en vervolgens achterover te leunen terwijl wij de antwoorden gaan zoeken voor je.

Wil je de http://gathering.tweakers.net/forum/faq nog eens doorlezen over het onderdeel "voor je een topic opent" ?
Ik mis bijvoorbeeld wat informatie.
Welke Windowsversie?
Wat gebruik je om te uploaden?

[ Voor 15% gewijzigd door alt-92 op 10-03-2009 12:21 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.