Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hardeschijf voeding z. Mbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig om met een oude Mac Cube behuizing een Multibay sata behuizing te maken met ongeveer 4(max) hardeschijven.

Ik wou dit eerst doen via Firewire maar er zijn geen losse pcb's te vinden met de aansluitingen voor fiewire naar sata (tips zijn nog steeds welkom)
Nu wil ik het gaan doen met een Esata aansluiting waarvoor sata port multipliers voor zijn.

Ik heb alleen nog geen goede voeding kunnen vinden voor me 4 hardeschijven, hooguit 2 fans en een floppy achtige connectie voor de multiplier moeten van stroom worden voorzien.
Ik heb gekeken naar een gewone pc voeding maar vraag me af of er iets beters te verkrijgen valt, het moet aan en uit gezet kunnen worden met dezelfde type knop als een normale behuizing knop zodat ik het liefst de orginele cube knop kan gebruiken.

(pico psu een optie?)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie Welke voeding heb ik nodig? Deel 21 en de voorgaande topics :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Er word geen moederbord op aangesloten, of iets daarvan.
En over welke wattage voeding en merk ik zou moeten hebben kan ik zelf ook wel uitkomen als ik weet welk type voeding ik nodig heb.
Het is meer hoe sluit ik het aan? en ben opzoek naar betere oplossingen dan een standaard voeding

toch bedankt.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 00:00:
Er word geen moederbord op aangesloten, of iets daarvan.
En over welke wattage voeding en merk ik zou moeten hebben kan ik zelf ook wel uitkomen als ik weet welk type voeding ik nodig heb.
Het is meer hoe sluit ik het aan? en ben opzoek naar betere oplossingen dan een standaard voeding

toch bedankt.
In dat topic komen mensen die verstand hebben van voedingen, dus stel je vraag dan daar? Het verzameltopic is voor meer dan alleen wattage en merk :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.