Toon posts:

[PC speakers] Welke nemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar mooie speakers voor mijn computer. Het liefst zwarte (glanzende) speakers. Bij voorkeur ook een bekend merk, maar mag ook een minder bekend merk. Ze moeten in de prijsklasse vallen van <50 euro. Ik wil minstens een 2:1. Ik ben geen audio expert en het hoeft niet heel veel geluid te maken, als het maar voldoende is voor multimedia computer. Als het meer dan 2:1 is moet het draadloos zijn (als dat bestaat :$). Want ik moet ze dan door heel mijn kamer verspreiden. ;).

Samenvatting
Prijsklasse: <€50
Design: Zwart (liefst glanzend)
Merk: Liefst bekend merk (o.a: logitech), maar mag ook minder bekend.
Overig: 2:1

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-02 11:32
Zoek zelf eens effe naar verschillende modellen en vraag dan eens wat meer uitleg hiervoor :| ... zo is het wel makkelijk, een ander al het werk laten doen :/

Verwijderd

Topicstarter
:'). Sorry,dat was niet de bedoeling ;). Maar ik dacht dat er misschien wel mensen waren met ervaringen/tips. Ik zoek al paar dagen op verschillende sites, maar het design is eigenlijk wel erg belangrijk ;).

Heb ook de pricewatch al doorgespit (a)

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik had Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [Deel II] nog in mijn bookmarks staan, misschien dat je er iets aan hebt :)

En hier staan ook nog wat reviews :)

[ Voor 35% gewijzigd door Resistor op 08-03-2009 16:20 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:58

Sick Nick

Drop the top!

pricewatch: Logitech X-230

pricewatch: Logitech X-240

Zoiets kom je dan uit bij logitech, gewoon de pricewatch invullen met prijzen tot 50 euro en de merken die je zou willen. Zo moeilijk is het niet toch? :)

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Kom kom, iets meer eigen input als "dit wil ik en zoek iets op voor mij" is toch niet teveel gevraagd?

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.