Toon posts:

Waarom gesloten?

Pagina: 1
Acties:
  • 310 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom in godsnaam gesloten?
Maand gratis Usenext

Dit is geen spam, maar een tip voor tweakertjes die geen nieuwsserver-abonnement willen nemen, en het toch een keer willen proberen. Niet iedereen download 100Gig per maand, en wil daar 15 euro voor neerleggen.

Andere aanbieders eisen al je privé-gegevens inclusief rekeningnummer voor een twee~drie dagen proefabonnement; deze is geheel vrijblijvend en anoniem (op je emailadres na). En dit ga ik niet in het nieuwsservers-forum zetten, want dat is voor de grootverbruikers.

Ja: ik keek over die 10GB heen. Het leek mij wel voldoende voor een maandje, tot ik zag dat er bestanden met HD-TV-series van >50 GB worden aangeboden. Dat is wel erg groot!
P.s.: public.teranews.com biedt ook een gratis service voor mensen die één draadje voldoende vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen, maak je topic eens aan in het Shopping Forum

Daar staat ook een ander dergelijk topic (Technet Plus Direct 3 maanden gratis) dus daar is het wel toegestaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En, zoals je in de sticky kan zien (Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!) is LA niet bedoeld voor het bespreken van individueel hang- en sluitwerk :) Heb je al geprobeerd de betreffende moderator te contacteren?

Als het nou gaat om het beleid rond het al dan niet sluiten van topics, dán is LA de juiste plek :)

Ik hoop dat je begrijpt dat het van de ene kant geweldig is dat je bruikbare informatie wil delen, maar dat we van de andere kant op een forum van dit formaat willen (en moeten) proberen dingen op logische plekken te krijgen (en te voorkomen dat het vol met spam staat, maar dat is hier niet aan de orde).

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2009 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dus mag ie dicht. :)
Als je vragen hebt over een slotje kun je contact opnemen met de mod in kwestie.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.