Verwijderd
Euhmm ik zeg toch dat nieuwe prijsvraag de beste oplossing is. En ja ik heb vrijdag mijn ding opgestuurd wat het foute andwoord is gezien de vele andwoorden die op tweakers zijn geweest. Ik zeg inderdaad van laat de mensen die het andwoord ook op tweakers konden vinden een shift delete geven. Het zal namelijk nooit de bedoeling zijn van een site om het andwoord op de site te zetten en in hetzelfde topic. Het doel van tweakers was om de mensen te laten weten hoe Total war is ontstaan. Ik heb nooit mijn reactie uit hebberigheid gestuurd want volgens de reacties op het forum was mijn andwoord al fout. Wel stuur ik mijn reactie omdat ik vind dat de mensen die vrijdag het andwoord hebben ingestuurd 90% benadeeld worden als ze niet als enigste gekozen worden. Want zo hebben de mensen van vrijdag minder kans of niet?Tsurany schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 21:15:
[...]
Jij hebt op vrijdag ingezonden he? Want niemand benadelen en een groot deel van de inzendingen gewoon negeren en niet mee laten dingen past echt niet samen. Jou hele reactie is geschreven vanuit hebberigheid.
Zo van ik wil de pc, Tweakers.net moet de rest van de mensen maar voorliegen door te zeggen dat iedereen mee mag doen en de trekking vervolgens niet meer random te laten zijn maar gewoon de helft van de inzendingen een shiftdelete te geven.
Dus voordat je een oordeel overmensen gaat vellen misschien eerst even bedenken of het wel een eerlijk oordeel over iemand is. In jou geval het ik idd het zelfde gedacht.
Verwijderd
De beste oplossing zou in mijn ogen een nieuwe prijsvraag zijn, of gewoon de pc eerlijk onder alle inzendingen te verloten.
Verder is het ook maar een prijsvraag mensen, niet iets waar je je teveel over op moet winden. Tweakers heeft je nooit een pc gegarandeerd ofzo, het is gewoon leuk om zoiets eventueel te winnen
En sowieso moeten we al lang blij zijn dat ze zo nu en dan eens wat weggeven!, ook al is het maar een spel o.i.d!
[ Voor 34% gewijzigd door Motion2 op 10-03-2009 22:05 ]
beste reactie in dit topic tot nu toe.Motion2 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:04:
Waarom wachten we niet gewoon af wat Tweakers doet? Met dit moddergooien naar elkaar schiet je toch niks op...
En sowieso moeten we al lang blij zijn dat ze zo nu en dan eens wat weggeven!, ook al is het maar een spel o.i.d!
ik geloof dat 90% van de mensen hier de uitkomst wil die zorgt dat ze de meeste kans hebben. ik heb ook vrijdag op tijd nog ingestuurd en zou blij zijn als ik wat win maar het is dan nog steeds winnen! je krijgt iets, het is niet alsof je er hard voor hebt moeten werken (juist niet!)
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
superwashandje schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:27:
[...]
beste reactie in dit topic tot nu toe.
ik geloof dat 90% van de mensen hier de uitkomst wil die zorgt dat ze de meeste kans hebben. ik heb ook vrijdag op tijd nog ingestuurd en zou blij zijn als ik wat win maar het is dan nog steeds winnen! je krijgt iets, het is niet alsof je er hard voor hebt moeten werken (juist niet!)
Dit is de beste reactie tot nu toe
Verwijderd
High Powered Madness
Elke vorm van manipulatie met de bedoeling tot een rechtvaardiger prijsvraag leidt tot onrecht naar andere deelnemers, en heeft dus geen zin (ondermijnt zichzelf).
- Wordt de oude datum aangehouden dan zal de groep van "na" "benadeeld" worden.
- Wordt de nieuwe datum aangehouden dan zal de groep van "voor" "benadeeld" worden.
We zijn hier toch geen fok geworden
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Daarbij is het een goede ervaring voor tweakers.net om de reacties voortaan te modereren voordat er een wijziging wordt aangebracht in de voorwaarden van een prijsvraag. En als ik zelf eerlijk ben, en ik was op tijd voor de eerste termijn, het was niet erg veel moeite om het antwoord te vinden.
/edit: En ik ben een groot fok fan, kan je nagaan
[ Voor 11% gewijzigd door Centurion op 11-03-2009 01:03 ]
-
DIt lijkt me ook de beste oplossingdalus schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:49:
Is het niet een idee om een geheel nieuwe prijsvraag op te zetten en het zo voor iedereen eerlijk te houden? Op deze manier heeft iedereen weer gelijke kansen en zit je niet met mensen die zitten te zeuren over de voorwaarden die achteraf zijn veranderd.
Maarja het blijft een prijsvraag, ik win toch nooit
Wees blij dat we de kans hebben dat we wat kunnen winnen.
En dat je ook nog kans maakt op 3 spellen vind ik alleen maar geniaal omdat dan zijn de win kansen alleen maar groter. En je kunt er eeuwig over blijven miepen maar tweakers heeft voor deze oplossing gekozen.
En ofcourse may the best man / female win
Wat kunnen we ons druk maken om iets waar weliswaar veel Tweakers erg blij mee zouden zijn maar wat volgens mij niet de moeite waard is om ons druk over te maken.
Wilbert heeft aangegeven dat er een fout gemaakt is. Zeer netjes in mijn ogen want ook dat hadden ze niet eens hoeven doen. Had men gewoon iemand uitgekozen en een email gezonden met daarin de melding "je hebt gewonnen" was er nooit geen discussie geweest.
Nu is men zo netjes en eerlijk om aan te geven dat er een fout is gemaakt waarvan ook nog leergeld betaald is (Tweakers geeft dit zelf al aan) en iedereen probeert hier zijn eigen kans zo groot mogelijk te maken om te winnen. Ik lees alleen maar gejank en niemand die wil de andere kant inzien.
Zelf had ik wel op tijd de prijsvraag gelezen en het juiste antwoord op tijd (dus de eerste termijn) ingezonden.
Natuurlijk zou ik persoonlijk het liefst zien dat ook deze termijn wordt aangehouden als einddatum voor het bekijken van juiste antwoorden.
Echter kan ik mij ook vinden in het voorstel zoals dat gedaan is door de termijn aan te passen. Ja zelfs tot 8 maart.
Hiermee verklein ik mijn kans natuurlijk want hoe meer mensen ermee doen met het juiste antwoord hoe minder kans ik maak.
Ik zie het echter als een GRATIS kans waar ik niets voor heb hoeven doen (heb het bordspel hier in de kast liggen en daar staat gewoon op Samurai Swords origannly sold as Shogun) behalve een email te sturen.
We zouden ook blij kunnen zijn dat Tweakers voor ons geregeld heeft dat we wederom iets leuks kunnen winnen. Hiervoor hoeven we niets te betalen of op een andere manier aan Tweakers te vergoeden.
Het is geen brood waar je de hele week van moet leven!!! Probeer elkaar een beetje te respecteren en gun ook een ander iets.
Welke keuze er ook gemaakt wordt ik ben blij dat we een leuke prijsvraag hadden en hoop dat door dit geneuzel niet in het vervolg bij Tweakers andere keuzes gemaakt worden.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Dit topic is gesloten.
![]()