Prijsvraag Empire - Total War

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 3.467 views

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-02 17:56

Slapstick

Me, myself or I

Topicstarter
Ik weet dat het weekend is en dat het waarschijnlijk erg rustig is op de redactie, maar een aantal vragen over de prijsvraag van Empire - Total War.

Is er een specifieke reden waarom er een maar voor een dag gekozen is om te antwoorden? Stel ik heb een dagje geen toegang tot het internet, dan mis ik gelijk een kans op een nieuwe pc.

Waarom wordt deze prijsvraag "verstopt" gehouden? In de zin van: op pagina 6 van een review en op alleen op /games ?

/me Slapstick vraagt zich ook af, waarom er nog niets bekend is over het antwoord op de prijsvraag en of er al een winnaar bekent is? Omdat er in dit geval niet makkelijk bij de eerste reactie's of op wikipedia.org een antwoord te vinden was, ben ik nieuwsgierig of ik het antwoord een keer wel wist en plus omdat er waarschijnlijk weinig antwoorden zijn: Ik veel kans maak :9

Edit:
Omdat er abusievelijk 6 maart als uiterste inleverdatum ingevuld is i.p.v. 8 maart in het artikel vallen vraag één en drie af.

[ Voor 8% gewijzigd door Slapstick op 07-03-2009 23:31 . Reden: wat een typo wel niet voor gevolgen kan hebben ]

:TweakBlog:

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
edit:
-knip-

[ Voor 98% gewijzigd door anandus op 07-03-2009 22:36 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

Topicstarter
Als uw dit bericht gelezen heeft realiseert u zich dat u weer enkele seconden van uw leven heeft verpest

[ Voor 92% gewijzigd door Slapstick op 07-03-2009 22:56 . Reden: knip ]

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:01
Of de winnaar al bekend is:
De winnaar wordt per mail geïnformeerd.
Ik vermoed overigens dat de plaatsing etc te maken heeft met de doelgroep die men wilt bereiken, namelijk geïnteresseerden in deze game. Korte tijdsduur geen id, maar artikel heeft nu momenteel al 67k views gehad iig.

Ook een keer een vraag waarvan het antwoord niet gewoon in de review staat is wel leuk mijns inziens.

[ Voor 3% gewijzigd door asfaloth_arwen op 07-03-2009 21:40 ]

Specs

• anandus
  • Niet online
edit:
-knip-

[ Voor 103% gewijzigd door anandus op 07-03-2009 22:35 ]

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:40

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Deelname aan deze prijsvraag is mogelijk tot 6 maart 23.59 uur. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd. De winnaar wordt per mail geïnformeerd.
Dit vind ik echt te zot voor woorden. Ik zou met alle liefde meedoen, maar koos ervoor de review pas vandaag te lezen. Prijsvragen trekken lezers aan, maar dan moeten ze wel toegankelijk zijn. :)
Was dus een typfout.... niets te zien hier, mensen...loop maar door.

[ Voor 9% gewijzigd door Edmin op 07-03-2009 22:40 ]

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

Topicstarter
[quote]Edmin schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 21:57:
[...]

Dit vind ik echt te zot voor woorden. Ik zou met alle liefde meedoen, maar koos ervoor de review pas vandaag te lezen. Prijsvragen trekken lezers aan, maar dan moeten ze wel toegankelijk zijn. :)
[/quote]

Omdat het antwoord nog niet bekend is, wat anders altijd wel zo is denk ik dat die 6 een klein typotje is, met grote gevolgen :|,

Edit: slapstick verwacht nu wel een klein applausje!! >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Slapstick op 07-03-2009 22:49 ]

• anandus
  • Niet online
Slapstick schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 22:01:
[...]

Omdat het antwoord nog niet bekend is, wat anders altijd wel zo is denk ik dat die 6 een klein typotje is, met grote gevolgen :|
Als het een typo is, dan zit iemand niet op te letten, want gisteren was er een soortgelijk topic.

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-02 21:22
Gaan de reacties even geedit worden?

Hij is opeens verlengd namelijk, wat een beetje vreemd is.

-

• anandus
  • Niet online
XBOXCenturion schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 22:23:
Gaan de reacties even geedit worden?

Hij is opeens verlengd namelijk, wat een beetje vreemd is.
Done.
Als de mensen die mij quoten ook hun post willen aanpassen? :)

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:47
Niet iedereen zal opnieuw de reacties doorlezen, lijkt mij het beste als een modje deze zou editen.

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-02 21:41

Electrowolf

Mod met Liefde!

Allemaal leuk en aardig, maar het antwoord staat (nog steeds!) met uitwerkingen in meerdere posts tussen de reacties.

Het verlengen van prijsvraag is prima, maar niet van te voren de antwoorden weghalen is te zot voor woorden. De redactie is nu zichzelf heel erg hard in de vingers aan het snijden aangezien iedereen het goede antwoord gewoon kan copy-pasten. 8)7

Het lijkt me daarom ook een beter idee om een nieuwe prijsvraag te maken zodat het teminste eerlijk voor iedereen is.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

• Centurion
Het lijkt mij het eerlijkst om de eerst geplaatste datum en tijd aan te houden, omdat je bij een wijziging mensen die al hebben meegedaan benadeelt, deze zullen lang niet altijd blijven kijken naar die pagina.

-

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Tsja, waar gehakt wordt vallen spaanders. Toegegeven, op deze manier is niet de meest handige manier. Ik zal maandag even nadenken over een passende oplossing. Het eerste wat me te binnen schiet is als einddatum het tijdstip aanhouden waarop het eerste antwoord in de reacties werd gegeven en onder de inzenders na dat tijdstip enkele versies van het spel verloten (onder voorbehoud).

• Centurion
Wilbert de Vries schreef op zondag 08 maart 2009 @ 10:00:
Tsja, waar gehakt wordt vallen spaanders. Toegegeven, op deze manier is niet de meest handige manier. Ik zal maandag even nadenken over een passende oplossing. Het eerste wat me te binnen schiet is als einddatum het tijdstip aanhouden waarop het eerste antwoord in de reacties werd gegeven en onder de inzenders na dat tijdstip enkele versies van het spel verloten (onder voorbehoud).
Dat klinkt wel redelijk inderdaad.

-

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:17
Klinkt mij ook goed in de oren :)

I see red pixels.

• kikibu
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-01 21:23
Mij lijkt gewoon loten tussen de juiste inzendingen voor de initiële datum & tijd van 6 maart 23.59 de beste oplossing.

Daarna werd namelijk al gauw het antwoord gepost en vervolgens staat het antwoord nog steeds in de reacties.

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Of het antwoord nu wel of niet in de reacties staat het is verdraaid simpel te Googelen. Laten we nu niet doen alsof er bergen verzet moeten worden om dit antwoord in de diepste gekrochten van het internet te achterhalen. Ergo, de vernieuwde datum volgens de originele regels is de juiste manier.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dus in het vervolg zijn alle prijsvragen op Tnet te saboteren door ergens op een clone accountje het goede antwoord weg te geven, nadat ik zelf het goede antwoord al heb ingestuurd? Ik heb bij zo ontzettend veel prijsvragen hier de antwoorden al voortijdig voorbij zien komen, dat je je moet afvragen of de door jou gestelde 'oplossing' wel de juiste is.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Mensen konden nu wel heel makkelijk de instinker doorzien, aangezien die gewoon werd gegeven in de reacties. Dat maakt de kans op winnen voor de mensen die wel hun best hebben moeten doen en gezien hebben dat er een instinkertje inzat een stuk kleiner.

[ Voor 104% gewijzigd door Hooglander1 op 08-03-2009 11:36 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

Topicstarter
FirePuma142 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 11:15:
Of het antwoord nu wel of niet in de reacties staat het is verdraaid simpel te Googelen. Laten we nu niet doen alsof er bergen verzet moeten worden om dit antwoord in de diepste gekrochten van het internet te achterhalen. Ergo, de vernieuwde datum volgens de originele regels is de juiste manier.
Ik wed dat jij pas ingezonden heb na 6 maart 23:59 :+, het klopt dat het niet moeilijk te vinden is op het internet, maar het is wel jammer dat het in de reactie's staat. Die mensen die reageerden deden dat pas expres na de sluitingstijd zodat ze zelf meer kans maken.

Mijn standpunt is neutraal, ik vind het zonde voor de mensen die de prijsvraag niet op tijd gezien hebben, maar ik vind het ook jammer dat het antwoord voor hun makkelijker te vinden is dan voor degene die er op tijd bijwaren

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

offtopic:
[quote]Hooglander1 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 11:23:
Mensen konden nu wel heel makkelijk de instinker doorzien, aangezien die gewoon werd gegeven in de reacties. Dat maakt de kans op winnen voor de mensen die wel hun best hebben moeten doen en gezien hebben dat er een instinkertje inzat een stuk kleiner.
[/quote]
Klootje, ik ben er ingestonken :X

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-01 21:40
De tijd om de prijsvraag te beantwoorden is veel te kort. Zo veel haast heeft het toch niet? Dat ding loopt niet weg. :(

• Centurion
Is de winnaar al bekend gemaakt?

-

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

Topicstarter
Ik begin nu langzamerhand ook wel nieuwsgierig te worden, wie is de gelukkige??

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Die komt zichzelf gewoon wel melden in deze draad. Op de hoogte gesteld per mail, enzo ;)

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Ik ben er even ingedoken. Volgens mij is het eerste antwoord gegeven in Verwijderd in 'reviews: Review: Empire - Total War' op zaterdag 7 maart om 13.11 uur. Als niemand een reactie kan vinden waar het antwoord eerder is gegeven, dan probeer ik de boel glad te strijken met de volgende oplossing:

Alle inzendingen tot 7 maart 13.11 uur tellen mee voor de loting. Onder de inzendingen tussen 7 maart 13.11 en 8 maart 23.59 uur verloten we drie exemplaren van het spel die ons aanvullend ter beschikking zijn gesteld door Sega.

Woensdagochtend zal ik een winnaar uit de inzendingen met het juiste antwoord trekken. Deze persoon zal per mail worden geïnformeerd. Vervolgens zal ik de uitslag bij de prijsvraag bekendmaken.

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Op zich natuurlijk geen slecht voorstel.
Blijft wel de vraag: kan ik in de toekomst prijsvragen saboteren door het juiste antwoord in de comments te dumpen, nadat ik (evt. via een ander account & IP) het goede antwoord heb ingestuurd?

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
offtopic:
Hoe controleren jullie bij dit soort prijsvragen eigenlijk of mensen niet meerdere malen een antwoord opsturen? Na het trekken van de winnaar zoeken op de username/adres in de mails o.i.d?
Edmin schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:26:
Op zich natuurlijk geen slecht voorstel.
Blijft wel de vraag: kan ik in de toekomst prijsvragen saboteren door het juiste antwoord in de comments te dumpen, nadat ik (evt. via een ander account & IP) het goede antwoord heb ingestuurd?
Het lijkt me dat dat dan wel afgestraft word, maar nu was het natuurlijk wel wat anders omdat er vanuit tweakers.net gewoon een fout gemaakt is. Dus het was niet bewust om de prijsvraag te saboteren.

[ Voor 58% gewijzigd door Woy op 10-03-2009 10:27 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Woy schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:26:
[...]

Het lijkt me dat dat dan wel afgestraft word, maar nu was het natuurlijk wel wat anders omdat er vanuit tweakers.net gewoon een fout gemaakt is. Dus het was niet bewust om de prijsvraag te saboteren.
Oh dat insinueer ik ook absoluut niet, maar mijn slechte alter-ego ziet een precedent verschijnen. Als dit namelijk de reactie van de redactie (pun intended) is, dan zou dat de door mij omschreven situatie in de hand kunnen werken. Bovendien, om iemand daarvoor te straffen, moet je een dader aan kunnen wijzen.

[ Voor 6% gewijzigd door Edmin op 10-03-2009 10:32 ]

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-02 09:51
Ik vind het nogal oneerlijk om de voorwaarden van de prijsvraag te wijzigen, zeker ná de sluitingsdatum. Zo heb ik bijvoorbeeld het antwoord niet in de comments gezien en heb het dus zelf uitgezocht en pas de 8e opgestuurd. Zoals hierboven ook staat: niet te moeilijk, maar toch...

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Wilbert de Vries schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:54:
Ik ben er even ingedoken. Volgens mij is het eerste antwoord gegeven in Verwijderd in 'reviews: Review: Empire - Total War' op zaterdag 7 maart om 13.11 uur. Als niemand een reactie kan vinden waar het antwoord eerder is gegeven, dan probeer ik de boel glad te strijken met de volgende oplossing:

Alle inzendingen tot 7 maart 13.11 uur tellen mee voor de loting. Onder de inzendingen tussen 7 maart 13.11 en 8 maart 23.59 uur verloten we drie exemplaren van het spel die ons aanvullend ter beschikking zijn gesteld door Sega.

Woensdagochtend zal ik een winnaar uit de inzendingen met het juiste antwoord trekken. Deze persoon zal per mail worden geïnformeerd. Vervolgens zal ik de uitslag bij de prijsvraag bekendmaken.
Is het niet eerlijk om gewoon de drie exemplaren van het spel onder alle overigen te verloten? Zo heb je als je later in hebt gestuurd misschien wel meer kans op een prijs dan als je in eerste instantie had gereageerd.

Verder vind ik het een prima oplossing :)

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Lijkt mij helemaal geen goed idee, ik heb heel braaf het antwoord zelf gevonden maar we later ingestuurd zoals ongetwijfeld zovelen met mij. Ik stuur mijn antwoord op met de vette worst van het systeem voor mijn neus en dan ga je me nu vertellen dat ik alleen meeding naar een spel dat ik al gekocht heb? :(

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Misschien ook leuker om als je toch meer games gehad hebt die ( of toch 1 of 2 extra ) te verloten onder _alle_ mensen die mee gedaan hebben met de contest.

* qanar was op tijd. O-)

[ Voor 7% gewijzigd door qanar op 10-03-2009 10:36 ]

• asfaloth_arwen

Lijkt me een nette oplossing. Na die post is het antwoord regelmatig verschenen (later ook weer weggehaald) op zowel het forum als de frontpage.
EQJim schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:32:
Ik vind het nogal oneerlijk om de voorwaarden van de prijsvraag te wijzigen, zeker ná de sluitingsdatum
Dus dan de oorspronkelijk versie aanhouden, of te wel de 6e? (volgens mij is de 7e de fout opgemerkt dat de 8e de sluitingsdatum was en niet de 6e).

Edit: je zult natuurlijk nooit iedereen tevreden krijgen, want iedereen wil wel kans maken op een dergelijke prijs

[ Voor 5% gewijzigd door asfaloth_arwen op 10-03-2009 10:39 ]

Specs

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Edmin schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:31:
[...]

Oh dat insinueer ik ook absoluut niet, maar mijn slechte alter-ego ziet een precedent verschijnen. Als dit namelijk de reactie van de redactie (pun intended) is, dan zou dat de door mij omschreven situatie in de hand kunnen werken. Bovendien, om iemand daarvoor te straffen, moet je een dader aan kunnen wijzen.
Maar dan hou je nog dat de fout nu (gedeeltelijk) bij tweakers.net ligt. Mocht er in een andere situatie een antwoord komen, word die waarschijnlijk zo snel mogenlijk weg-gemod, en een ban uitgedeeld. Dan saboteer je de prijsvraag als gebruiker wel, maar niet in je eigen voordeel. Er zullen dan immers meer mensen het goede antwoord hebben.

Nu was het niet zo bezwaarlijk dat de antwoorden er stonden, totdat de datum verschoven werd.

Maar dat is mijn idee over de situatie. Het is idd wel iets voor Tweakers.net om daar over na te denken.

Het lijkt mij een wijze les, om voortaan beter op te letten bij het posten, en achteraf ieder geval niet meer de voorwaarden te wijzigen.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• EQJim
asfaloth_arwen schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:36:

Dus dan de oorspronkelijk versie aanhouden, of te wel de 6e? (volgens mij is de 7e de fout opgemerkt dat de 8e de sluitingsdatum was en niet de 6e).
Dat hoor je mij niet zeggen. Wat je mij echter wel hoort zeggen is dat door deze maatregel je veel eerlijke personen benadeeld terwijl de 'dader' ongestraft blijft. Lijkt mij vanuit geen enkel perspectief te verantwoorden. Ik (en waarschijnlijk velen met mij) heb niets misdaan en word nu gedupeerd.

Ik heb echt niet de illusie dat ik dat systeem ga winnen, maar ik maak hier principieel bezwaar tegen.

• asfaloth_arwen
EQJim schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:12:
[...]
Dat hoor je mij niet zeggen.
Ik hoor jou wel zeggen geen wijzigingen aan de voorwaarden na de sluitingsdatum. Dus ook geen verlenging van de sluitingsdatum na de oorspronkelijk sluitingsdatum.
Wat je mij echter wel hoort zeggen is dat door deze maatregel je veel eerlijke personen benadeeld terwijl de 'dader' ongestraft blijft. Lijkt mij vanuit geen enkel perspectief te verantwoorden. Ik (en waarschijnlijk velen met mij) heb niets misdaan en word nu gedupeerd.

Ik heb echt niet de illusie dat ik dat systeem ga winnen, maar ik maak hier principieel bezwaar tegen.
Dat ben ik dan weer wel met je eens, echter er is een fout gemaakt door de redactie, wat kan gebeuren. (Waar mensen werken worden fouten gemaakt, helaas was dit in een minder gelukkige situatie) Hierdoor dachten mensen dat het geen kwaad kon om het antwoord te plaatsen, terwijl (later?) de deadline nog is verlengt. Dit is dan weer oneerlijk t.o.v. mensen die eerder de moeite gedaan hebben om mee te doen.

Ik denk niet dat er hier een beste oplossing is, maar wel een nette oplossing te vinden is in het huidige voorstel. De eerste sluitingsdatum wordt niet hard aangehouden om mensen nog een kans te geven, echter wil je ook geen mensen benadelen doordat het antwoord beschikbaar is zonder enige moeite.

Specs

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

EQJim schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:12:
[...]

Dat hoor je mij niet zeggen. Wat je mij echter wel hoort zeggen is dat door deze maatregel je veel eerlijke personen benadeeld terwijl de 'dader' ongestraft blijft. Lijkt mij vanuit geen enkel perspectief te verantwoorden. Ik (en waarschijnlijk velen met mij) heb niets misdaan en word nu gedupeerd.

Dit zou een reele kijk op de zaken zijn als het een daadwerkelijke prijsvraag was waar er een persoon winst maakte en jij er voor betaalde.

Echter dit is een gratis prijsvraag, dus jij hebt er sowieso niets aan te verliezen, je hebt mazzel dat je überhaupt de kans hebt gekregen om de prijs te winnen. Om die kans nu als een recht te zien gaat wel erg ver.

Daarnaast is er geen sprake van een dader oid, er is een fout gemaakt en de organisatie heeft gekeken hoe ze de prijs zo eerlijk mogelijk onder zoveel mogelijk mensen kunnen verloten. Als je echt heel graag mee had willen doen, had je ook de prijsvraag eerder moeten en kunnen zien. Je hebt de kans gehad om op tijd te reageren...

* Hooglander1 vind dat de redactie zijn best doet om het probleem zo goed mogelijk op te lossen d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Hooglander1 op 10-03-2009 11:29 ]

• EQJim
Het feit dat fouten maken menselijk is wat mij betreft geen verantwoording voor een niet optimale oplossing.
Maar ik denk dat je gelijk hebt, misschien is er geen optimale oplossing.

Hieronder: reactie in bold
Hooglander1 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:28:
[...]

Dit zou een reele kijk op de zaken zijn als het een daadwerkelijke prijsvraag was waar er een persoon winst maakte en jij er voor betaalde.

Echter dit is een gratis prijsvraag, dus jij hebt er sowieso niets aan te verliezen, je hebt mazzel dat je überhaupt de kans hebt gekregen om de prijs te winnen. Ik zie werkelijk niet in wat de prijs van een goed/dienst nu te maken heeft met het veranderen van voorwaarden. En daarnaast, zoals het er nu uitziet heb ik die 'mazzel' dus niet. Om die kans nu als een recht te zien gaat wel erg ver.

Daarnaast is er geen sprake van een dader oid, er is een fout gemaakt en de organisatie heeft gekeken hoe ze de prijs zo eerlijk mogelijk onder zoveel mogelijk mensen kunnen verloten. Hier heb je gelijk in, misschien ging ik teveel uit van mijn eigen winstkans. Eerlijkheid moet voorop staan. Als je echt heel graag mee had willen doen, had je ook de prijsvraag eerder moeten (says who?) en kunnen zien. Je hebt de kans gehad om op tijd te reageren... Dit is natuurlijk wel erg kort door de bocht. We leven niet in een maatschappij met het recht van de sterkste/snelste. Ik heb me aan de regels van de wedstrijd gehouden en wordt nu gediskwalificeerd door een fout van een derde.

[ Voor 81% gewijzigd door EQJim op 10-03-2009 11:40 ]

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

FirePuma142 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:34:
[...]

Lijkt mij helemaal geen goed idee, ik heb heel braaf het antwoord zelf gevonden maar we later ingestuurd zoals ongetwijfeld zovelen met mij. Ik stuur mijn antwoord op met de vette worst van het systeem voor mijn neus en dan ga je me nu vertellen dat ik alleen meeding naar een spel dat ik al gekocht heb? :(
Ik heb precies hetzelfde, alleen had ik nog gemaild vóór 7 maart 13.11. Het klinkt inderdaad oneerlijk, maar ja... hoe is dit te controleren? Juist... Niet. Denk dat je hier gewoon pech mee hebt gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door Jejking op 10-03-2009 11:34 ]

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:57
Hmm, er is dus nog steeds niks bekend over de winnaar? Ik heb in ieder geval gelukkig op vrijdag 6 maart mijn antwoord opgestuurd..

De gang van zaken eromheen is wel jammer helaas, dat het opeens verlengd word en iemand zo flauw is om het voor de rest te verpesten en het antwoord te posten..

• Centurion
Motion2 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:37:
Hmm, er is dus nog steeds niks bekend over de winnaar? Ik heb in ieder geval gelukkig op vrijdag 6 maart mijn antwoord opgestuurd..

De gang van zaken eromheen is wel jammer helaas, dat het opeens verlengd word en iemand zo flauw is om het voor de rest te verpesten en het antwoord te posten..
Dat heeft niemand met opzet gedaan, er is pas over het antwoord gediscussieerd nadat de eerste termijn was afgelopen.

Overigens lijkt mij de oplossing aangedragen door de redactie zeer redelijk.

-

• Motion2
  • Laatst online: 14:57
XBOXCenturion schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:55:
[...]

Dat heeft niemand met opzet gedaan, er is pas over het antwoord gediscussieerd nadat de eerste termijn was afgelopen.

Overigens lijkt mij de oplossing aangedragen door de redactie zeer redelijk.
Aaah sorry, heb ik dat verkeerd begrepen 8)7 Ik zal nog eens een kop koffie halen :z Mijn excuses!
Maar de aangedragen oplossing lijkt mij ook zeer redelijk.. Ben benieuwt wat ze doen!

[ Voor 4% gewijzigd door Motion2 op 10-03-2009 12:17 ]

• Centurion
Motion2 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 12:15:
[...]

Aaah sorry, heb ik dat verkeerd begrepen 8)7 Ik zal nog eens een kop koffie halen :z Mijn excuses!
Maar de aangedragen oplossing lijkt mij ook zeer redelijk.. Ben benieuwt wat ze doen!
Proost ;) .

-

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-02 19:44
Verdammt, heb ik natuurlijk net weer na de datum ingestuurd, waardoor ik weer geen kans op dat mooie systeem heb...(altijd weer die pech <_< )
toch wel oneerlijk tov de mensen die niet in de reacties kijken voor ze een ding naar de prijsvraag doen(zoals ik),
maar er valt niks aan te doen...

Verwijderd

Ik zou het erg jammer vinden als ik bij voorbaat al kansloos ben terwijl ik het goede antwoord zelf al wist :(
Op deze manier worden veel mensen die er niet eens iets van gemerkt hadden de dupe.

• Centurion
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:56:
Ik zou het erg jammer vinden als ik bij voorbaat al kansloos ben terwijl ik het goede antwoord zelf al wist :(
Op deze manier worden veel mensen die er niet eens iets van gemerkt hadden de dupe.
Tot welke hoogte kan je de kans op een gratis spel "de dupe" noemen?

-

• Gammro
XBOXCenturion schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:22:
[...]

Tot welke hoogte kan je de kans op een gratis spel "de dupe" noemen?
Natuurlijk is het gratis, maar je bent wel de dupe, omdat je iets anders is beloofd(alhoewel een kleine kans dat je dit ook echt wint), terwijl je binnen de deadline hebt meegedaan

EDIT:
IS het trouwens niet sowieso al zowat een loterij doordat het antwoord overal al op internet is te vinden, wat je 5 minuutjes zoekwerk kost, als je het al niet wist?

[ Voor 18% gewijzigd door Gammro op 10-03-2009 15:52 ]

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:48

T.net heeft een tweetal verschillende threads gehad over de prijsvraag, in het topic bij "Gerelateerde content (reviews: Tweakers.net geeft Total War-pc weg)" zijn namelijk de eerste antwoorden al gepost om 00:44, 3 kwartier na de afloop van de prijsvraag:

Huuskes in 'reviews: Tweakers.net geeft Total War-pc weg'

Deze reacties zijn op 8 maart pas laat in de middag weggemodereerd, er is dus in 2 verschillende threads gepost waarbij 1 van de threads nog tot zondagmiddag de antwoorden bevatte. Worden deze ook meegerekend in de oplossing van Wilbert zoals ik hem hierboven heb ge-quote?

• AxelNL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-01 19:31

Met de exemplaren van het spel maak je de fans niet blij, die zullen 'm al gekocht hebben. Wat dacht je van de hoofdprijs 2x verloten? 1 voor je voorstel hierboven zodat die mensen het gevoel hebben een eerlijke kans te hebben gemaakt, en 1 voor de mensen na dat tijdstip, zodat die ook het gevoel hebben dat ze nog iets te winnen hebben (een hoop mensen zullen idd niet de hele berichtenstroom hebben gelezen voordat ze het antwoord opstuurde). Wellicht een dure oplossing, maar lost een hoop op.

• anandus
  • Niet online
Gammro schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:32:
[...]
EDIT:
IS het trouwens niet sowieso al zowat een loterij doordat het antwoord overal al op internet is te vinden, wat je 5 minuutjes zoekwerk kost, als je het al niet wist?
Ja.
Wat heeft een prijsvraag anders voor zin als je het te moeilijk zou maken? ;)

Je wil toch zoveel mogelijk inzendingen hebben?

Ze hadden net zo goed kunnen vragen: "Tot welke serie hoort het spel Empire: Total War" :P

• Centurion
Uit de reacties bleek wel dat er een hoop mensen de vraag niet goed hadden beantwoord.

-

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Wanneer is trouwens de aanpassing gemaakt van 6 naar 8 Maart?

Ik snap zoiezo niet dat mensen een inzending zouden doen op 7 Maar 00.01 ( om het zo te zeggen ) als er staat dat de wedstrijd maar loopt tot 6 Maart 23.59.

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
UTwizard schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:39:
[...]

T.net heeft een tweetal verschillende threads gehad over de prijsvraag, in het topic bij "Gerelateerde content (reviews: Tweakers.net geeft Total War-pc weg)" zijn namelijk de eerste antwoorden al gepost om 00:44, 3 kwartier na de afloop van de prijsvraag:

Huuskes in 'reviews: Tweakers.net geeft Total War-pc weg'

Deze reacties zijn op 8 maart pas laat in de middag weggemodereerd, er is dus in 2 verschillende threads gepost waarbij 1 van de threads nog tot zondagmiddag de antwoorden bevatte. Worden deze ook meegerekend in de oplossing van Wilbert zoals ik hem hierboven heb ge-quote?
Scherp opgemerkt! Ik zal hier rekening mee moeten houden.

• FlowinG
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:55
Misschien een idee hoor, maar waarom schrijft t.net niet gewoon een nieuwe prijsvraag uit, zet dit in een .plan en iedereeen blij :)

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-02 03:04

painkill

Pain(k)(ill)

Sorry hoor, maar dat is oneerlijk.

Nu is het niet zo dat alle mensen die deze prijsvraag hebben beantwoord voor die datum het zelf wisten, 99% heeft het ook gewoon opgezocht, maakt dan denk ik verder weinig uit of je het in de reacties leest of op wikipedia.

Ten eerste heb ik die review gelijk gelezen, toen stond die hele prijsvraag er zelfs nog niet, later is deze pas toegevoegd met ook nog eens een verkeerde datum, pas een dag later had ik door door een post ergens dat er uberhaupt een prijsvraag was. Nu word ik dus eigenlijk gestraft voor het feit dat ik de reviews altijd gelijk lees.

Mijn suggestie is of iedereen mee laten doen die tot maandag iets heeft gestuurd, of een hele nieuwe prijsvraag bedenken.

Mijn SNES verzameling!

Verwijderd

Kassa!

• Centurion
Kan jij niet even wegwezen? Je loopt alleen maar te trollen.

-

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

Topicstarter
XBOXCenturion schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:13:
[...]

Kan jij niet even wegwezen? Je loopt alleen maar te trollen.
en jij begin met flamen.., doe eens lief!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Sorry maar het is wel heel belachelijk om te zeggen dat de mensen die later waren gewoon niet mee kunnen dingen. Je verlengt zelf de prijsvraag door een interne fout en nu gaat het mis en trek je de eerdere beslissing gewoon terug. Je had zelf de boel moeten controleren, niet achteraf flink wat mensen duperen door te zeggen dat ze gewoon pech hebben ook al deden ze zelf alles volgens de regels. Wekt weinig vertrouwen op.

Ik las de review heel snel, niks over een prijsvraag te zien. Nergens een aankondiging. Wilde ik later de review nog eens bekijken zie ik opeens de prijsvraag staan en dat hij verlengt is. In de reacties waren ook alle antwoorden al weggemod dus ik heb ook zelf het antwoord moeten zoeken.

Zoals ik het dus zie is het als volgt.
- Tweakers.net plaatst de prijsvraag later in de review zonder melding.
Gevolg hiervan is dat echte fans die direct de review lazen niet op de hoogte waren.
- Tweakers.net verlengt de review om mensen een kans te geven die niet op tijd er bij waren om mee te doen.
Gevolg hiervan is dus dat het antwoord allang in de review reacties stond en mensen daardoor een grote kans hadden.
- Tweakers.net draait weer helemaal het roer om en gaat terug naar hun eerste beslissing.
Gevolg hiervan is dat de echte fans die direct de review lazen geen kans hadden en iedereen die later de review las ook gewoon geen kans hebben, ook al hebben ze allemaal moeite gedaan. Die krijgen nu een spel die ze vast al hebben.

Sorry maar als je het zelf verprutst ga dan niet enorm veel mensen duperen door ze uit de loting te smijten, je komt zelf met een tijdsduur waarop je in kan sturen, ga dit niet achteraf veranderen, dat is echt belachelijk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

Topicstarter
Lees dit nog maar eens:
Dit werd dus al op zondagmorgen gepost en dat terwijl er zaterdagavond pas werd geconstateerd dat er een typotje was. Het is natuurlijk een grote fout van t.net en ik hoop ook dat ze er van leren. Maar het is oneerlijk dat mensen die zondag pas ingeleverd hebben voordeel hebben van degene die dat al op de originele datum hebben gedaan.

Dat voordeel is heel logisch: het antwoord word expres geheim gehouden tot na de originele datum en word daarna pas "verklapt". Dat tweakers die reageren die doen dat om te kijken of ze ook het goede antwoord hebben. Hiermee hebben ze nadrukkelijk gewacht tot na de sluitingstijd en omdat het in dit geval een fout van T.net is, vind ik het toch nog wel netjes gecorrigeerd. ze hadden nl ook gewoon de prijsvraag niet kunnen verlengen en helemaal geen spellen uit hoeven te delen.

• Centurion
Slapstick schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:00:
[...]

Lees dit nog maar eens:

[...]

Dit werd dus al op zondagmorgen gepost en dat terwijl er zaterdagavond pas werd geconstateerd dat er een typotje was. Het is natuurlijk een grote fout van t.net en ik hoop ook dat ze er van leren. Maar het is oneerlijk dat mensen die zondag pas ingeleverd hebben voordeel hebben van degene die dat al op de originele datum hebben gedaan.

Dat voordeel is heel logisch: het antwoord word expres geheim gehouden tot na de originele datum en word daarna pas "verklapt". Dat tweakers die reageren die doen dat om te kijken of ze ook het goede antwoord hebben. Hiermee hebben ze nadrukkelijk gewacht tot na de sluitingstijd en omdat het in dit geval een fout van T.net is, vind ik het toch nog wel netjes gecorrigeerd. ze hadden nl ook gewoon de prijsvraag niet kunnen verlengen en helemaal geen spellen uit hoeven te delen.
Precies, het is zo goed mogelijk opgevangen voor alle partijen.

-

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Tsurany schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:34:
Sorry maar het is wel heel belachelijk om te zeggen dat de mensen die later waren gewoon niet mee kunnen dingen. Je verlengt zelf de prijsvraag door een interne fout en nu gaat het mis en trek je de eerdere beslissing gewoon terug. Je had zelf de boel moeten controleren, niet achteraf flink wat mensen duperen door te zeggen dat ze gewoon pech hebben ook al deden ze zelf alles volgens de regels. Wekt weinig vertrouwen op.
du·pe·ren -peerde, h gedupeerd benadelen

be·na·de·len -nadeelde, h -nadeeld nadeel, schade toebrengen

Op welke manier lijd jij schade? 8)7

Je moet dingen wel even in perspectief zien, het is maar een prijsvraag, een extraatje, een gunst... Sjees...

* Hooglander1 ziet al allerlei tweakertjes op de grond trappelen van woede. Maar ik wiiihiihiihiiiil het!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Hooglander1 op 10-03-2009 18:13 ]

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hooglander1 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:12:
[...]

du·pe·ren -peerde, h gedupeerd benadelen

be·na·de·len -nadeelde, h -nadeeld nadeel, schade toebrengen

Op welke manier lijd jij schade? 8)7

Je moet dingen wel even in perspectief zien, het is maar een prijsvraag, een extraatje, een gunst... Sjees...

* Hooglander1 ziet al allerlei tweakertjes op de grond trappelen van woede. Maar ik wiiihiihiihiiiil het!!!
Leuk met je woordenboek kennis, maar benadelen staat echt niet gelijk aan schade toebrengen. Ik ben benadeeld omdat ik nu niet mee mag doen aan een verloting, waarvoor ik wel moeite heb gedaan om het antwoord te bedenken en in te sturen, geheel voor de deadline was afgelopen en nadat alle antwoorden gecensureerd waren.
Nee, ik ondervind absoluut geen schade, maar zal de volgende keer wel twee keer nadenken voor ik mee doe aan een prijsvraag waar achteraf alsnog mee gesjoemeld wordt.
Slapstick schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:00:

Zullen we dan maar iedereen die instuurde nadat de antwoorden waren gecensureerd wel mee laten dingen dan?
Nee, ze hadden inderdaad niet hoeven te verlengen, en ze hoeven geen spellen uit te delen, maar doe je dat wel accepteer dan ook gewoon de gevolgen en ga niet later besluiten om de beslissing toch terug te trekken.
Eerst iedereen moeite laten doen en later zeggen dat ze opeens toch geen kans maken omdat toevallig wat mensen de antwoorden gaven.

Ik heb de review bekeken zodra hij er op stond, toen was er geen prijsvraag. Toen ik later terug kwam en zag dat hij verlengt was heb ik mee gedaan, toen waren alle antwoorden al gecensureerd en had ik dus net zoveel kans als ieder ander. Waarom zou mijn antwoord dan niet mee mogen doen? Tweakers.net verlengt zelf de prijsvraag, met alle gevolgen van dien.
XBOXCenturion schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:08:
Precies, het is zo goed mogelijk opgevangen voor alle partijen.
Nee, voor alle partijen behalve iedereen die in de verlenging meedeed. Mooie regeling voor iedereen die extra vroeg was zodat ze meer kans hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Oli4-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11-2025
Er is mensen de hoop gegeven in de verlenging om een computer te winnen. Ik zelf heb op 8 maart ingestuurd en nu heb ik opeens geen kans meer waar ik me voor ingeschreven heb.
Ik denk niet dat je zomaar de voorwaarden mag veranderen van een loting. Ieder moet een gelijke kans hebben.

(googlen naar een antwoord is niet zo moeilijk)
(Ik denk niet dat veel mensen een antwoord geloven dat zomaar op het forum staat)

[ Voor 19% gewijzigd door Oli4- op 10-03-2009 18:25 ]

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:37
Het maakt me verder niet echt uit, want ik doe mee voor de lol maar ik zie het verschil niet tussen een post die het antwoord verteld of google:
http://www.google.nl/sear...rd+game&btnG=Zoeken&meta=

Ik heb die reacties niet gelezen noch het forum bekeken en had binnen 2 minuten het antwoord gevonden. Het is toch in feite gewoon een loterij, dus ik zou me niet druk maken om "correctheid" oid.

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Ik vind dat Wilbert een prima oplossing aanbied. De mensen die voor de eerste deadline in hebben gestuurd dingen mee voor de pc, onder de andere inzendingen wordt de game verloot. Lijkt me niet meer dan logisch. Het antwoord op de vraag stond immers gewoon in de reacties na de eerste deadline, dus een groot deel van de inzendingen daarna hebben simpel weg copy+paste gedaan, lijkt me.

Bedenk je ook: veel mensen haken af als ze er teveel moeite voor moeten doen. Dit is gewoon té simpel en ook niet eerlijk tegenover mensen die wel moeite gedaan hebben voor het antwoord en wel netjes voor de eerste deadline waren. Gedupeerd worden diegene die voor de 2e deadline waren niet, ze komen met niks en hebben in feite nog een grotere kans om een prijs te winnen ook. Het is helaas niet de PC, maar de game. Lijkt me ook niet verkeerd, een gegeven paard moet je immers niet in de bek kijken.

Vind ook dat er niet zoveel nadruk gelegd moet worden op het feit dat het niet met koeienletters op de hoofdpagina van tweakers stond. Het was een prijs gerelateerd aan het spel waar de review over ging. Tuurlijk, voor mensen die het op die manier gemist hadden is het jammer. Maar dit kan je t.net niet kwalijk nemen. Ze hebben hiervoor gekozen,...

Tuurlijk, in eerste instantie is het niet helemaal netjes gegaan, maar voor alle partijen lijkt me dit toch echt de beste stap. In ieder geval wat om van te leren in de toekomst.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

ExPlanE schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:30:
Ik vind dat Wilbert een prima oplossing aanbied. De mensen die voor de eerste deadline in hebben gestuurd dingen mee voor de pc, onder de andere inzendingen wordt de game verloot. Lijkt me niet meer dan logisch. Het antwoord op de vraag stond immers gewoon in de reacties na de eerste deadline, dus een groot deel van de inzendingen daarna hebben simpel weg copy+paste gedaan, lijkt me.
Reacties zijn aangepast, dus een ander groot deel heeft gewoon zelf moeite gedaan en had net zoveel kans als de rest van de inzenders.
Lijkt me niet meer dan logisch dat als je een prijsvraag opstelt onder bepaalde voorwaarden dat je je daar gewoon aan houd. Wij mogen niet meerdere keren inzenden, Tweakers.net mag niet inzendingen weigeren op basis van een reactie ergens, dat lijkt mij niet meer dan logisch. Opeens achteraf je voorwaarden wijzigen kan vind ik gewoon niet. Je geeft mensen een kans om eerlijk mee te dingen en achteraf horen ze dat ze door een paar reacties die misschien al eerder weggemod waren niet mee mogen doen.
Het gaat mij niet om de PC, kans is zo gigantisch klein, maar ik doe mee aan een prijsvraag en dan verwacht ik gewoon een eerlijke kans te hebben, ook al is die 1 op de 10.000 of 1 op de 50.000.
Bedenk je ook: veel mensen haken af als ze er teveel moeite voor moeten doen. Dit is gewoon té simpel en ook niet eerlijk tegenover mensen die wel moeite gedaan hebben voor het antwoord en wel netjes voor de eerste deadline waren. Gedupeerd worden diegene die voor de 2e deadline waren niet, ze komen met niks en hebben in feite nog een grotere kans om een prijs te winnen ook. Het is helaas niet de PC, maar de game. Lijkt me ook niet verkeerd, een gegeven paard moet je immers niet in de bek kijken.
Dit is niet eerlijk voor mensen die de review te vroeg lazen en niks van een prijsvraag wisten, er later achter komen, denken dat ze een kans hebben, zelf moeite doen omdat de reacties allang aangepast zijn en dus zelf gaan zoeken of het weten.
Vind ook dat er niet zoveel nadruk gelegd moet worden op het feit dat het niet met koeienletters op de hoofdpagina van tweakers stond. Het was een prijs gerelateerd aan het spel waar de review over ging. Tuurlijk, voor mensen die het op die manier gemist hadden is het jammer. Maar dit kan je t.net niet kwalijk nemen. Ze hebben hiervoor gekozen,...
Als de prijsvraag er vanaf het begin had gestaan, maar dat stond hij dus niet.
ExPlanE schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:30:Tuurlijk, in eerste instantie is het niet helemaal netjes gegaan, maar voor alle partijen lijkt me dit toch echt de beste stap. In ieder geval wat om van te leren in de toekomst.
Alle partijen die voor de eerste deadline waren ja, de rest kan een spel winnen wat ze al hebben.

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

Topicstarter
Tsurany schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:18:
[...]

Leuk met je woordenboek kennis, maar benadelen staat echt niet gelijk aan schade toebrengen. Ik ben benadeeld omdat ik nu niet mee mag doen aan een verloting, waarvoor ik wel moeite heb gedaan om het antwoord te bedenken en in te sturen, geheel voor de deadline was afgelopen en nadat alle antwoorden gecensureerd waren.
Nee, ik ondervind absoluut geen schade, maar zal de volgende keer wel twee keer nadenken voor ik mee doe aan een prijsvraag waar achteraf alsnog mee gesjoemeld wordt[
Volgens het woordenboek is benadelen toch echt schade toebrengen;), ik snap dat je het niet zo bedoel maar om zo te reageren 8)7,
Zullen we dan maar iedereen die instuurde nadat de antwoorden waren gecensureerd wel mee laten dingen dan?
Nee, ze hadden inderdaad niet hoeven te verlengen, en ze hoeven geen spellen uit te delen, maar doe je dat wel accepteer dan ook gewoon de gevolgen en ga niet later besluiten om de beslissing toch terug te trekken.
Eerst iedereen moeite laten doen en later zeggen dat ze opeens toch geen kans maken omdat toevallig wat mensen de antwoorden gaven.
Voor de zoveelste keer, het werd al zondagmorgen aangekondigt dat er waarschijnlijk geen kans meer was op de game, maar alleen op spellen . Ik vind alleen de manier waarop niet echt heel handig, net als de manier waarop de datum veranderd is
Ik heb de review bekeken zodra hij er op stond, toen was er geen prijsvraag. Toen ik later terug kwam en zag dat hij verlengt was heb ik mee gedaan, toen waren alle antwoorden al gecensureerd en had ik dus net zoveel kans als ieder ander. Waarom zou mijn antwoord dan niet mee mogen doen? Tweakers.net verlengt zelf de prijsvraag, met alle gevolgen van dien.
De prijsvraag heeft de gehele tijd op /games gestaan, het was volgens mij ook de bedoeling om hem alleen hier aan te kondigen en hebben ze hem als extra bij de review gezet. zie topicstart.
FireAge schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:26:
Het maakt me verder niet echt uit, want ik doe mee voor de lol maar ik zie het verschil niet tussen een post die het antwoord verteld of google:
http://www.google.nl/sear...rd+game&btnG=Zoeken&meta=

Ik heb die reacties niet gelezen noch het forum bekeken en had binnen 2 minuten het antwoord gevonden. Het is toch in feite gewoon een loterij, dus ik zou me niet druk maken om "correctheid" oid.
Eerlijk gezegd wist ik het antwoord ook niet :X, maar googlen naar shogun is niet erg logisch; hiervoor moet je eerst na de wikipedia site gaan. Hier opzoeken dat de eerste game shogun heette en daarna pas googlen

[ Voor 3% gewijzigd door Slapstick op 10-03-2009 18:39 ]

• mezstah
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-02 09:53
[quote]ExPlanE schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:30:
Ik vind dat Wilbert een prima oplossing aanbied.

Tja ik zit zelf ook vaak op tweakers maar zag die prijsvraag pas om 2100 zondagavond, het antwoord had ik idd via Google zo gevonden en hoopte op een mooie PC. Nu lees ik dit en is de kans verkeken. Krijg hier een beetje zure nasmaak van, het is een loterij en die geldt voor iedereen die eraan meedoet in mijn ogen.

• Oli4-

Tuurlijk, in eerste instantie is het niet helemaal netjes gegaan, maar voor alle partijen lijkt me dit toch echt de beste stap. In ieder geval wat om van te leren in de toekomst.
Ik heb juist meegedaan voor de PC niet voor de game, als ik de game zou willen winnen had ik wel meegedaan met een andere prijsvraag.
(de game heb ik immers ook al gekocht)

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Slapstick schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:37:
Volgens het woordenboek is benadelen toch echt schade toebrengen;), ik snap dat je het niet zo bedoel maar om zo te reageren 8)7,
Er staat bij ´nadeel´ en ´schade toebrengen´. Benadelen is dus ook een iemand een nadeel toedoen. Alles wat met onze belangen strijdig is. En argumenten op basis van een woordenboek vind ik erg slap, nee tuurlijk loop ik geen schade op, maar ik loop toch weleen nadeel op.
Voor de zoveelste keer, het werd al zondagmorgen aangekondigt dat er waarschijnlijk geen kans meer was op de game, maar alleen op spellen . Ik vind alleen de manier waarop niet echt heel handig, net als de manier waarop de datum veranderd is
In samenwerking met Sega en Intel kan Tweakers.net een speciale Total Wars-pc weggeven. De computer is voorzien van een Core i7 920-cpu die in een Intel DX58SO is gestoken en kan voor de grafische rekenkracht gebruikmaken van een HD 4870-kaart met 512MB geheugen. De buitenkant van de computer, een IX Aluminium V2-box, is van een speciaal Total War-design voorzien.Ook de dvd-drive is in deze stijl gemaakt. Het 3GB ddr3 PC10600-geheugen is geleverd door OCZ.

Wat moet je doen om kans te maken op deze custom-pc? Bijna niets! Beantwoord de volgende vraag en mail je antwoord in de onderwerpsregel naar totalwar@tweakers.net. Vergeet in de mail zelf niet je username, naam en adres te vermelden.

Deelname aan deze prijsvraag is mogelijk tot 6 8 maart 23.59 uur. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd. De winnaar wordt per mail geïnformeerd.

De Total War-serie is een op zichzelf staande naam geworden, maar het eerste spel in de serie was gebaseerd op een bordspel, en deelde een deel van zijn naam ook met dat bordspel. Onder welke andere naam staat dat bordspel ook wel bekend?

Als ik dat lees neem ik aan dat ik gewoon zondag ook nog een kans heb, ik lees niks over dat ik enkel kans zou maken op het spel oid. Ik lees prijsvraag, ik zie de regels, de inlever deadline. En nu opeens lees ik via via een reply omdat ik zocht of er al een winnaar was dat ik waarschijnlijk gewoon geen kans ga maken. Sorry maar dit is zo enorm slordig puur omdat tweakers.net een fout maakt.
De prijsvraag heeft de gehele tijd op /games gestaan, het was volgens mij ook de bedoeling om hem alleen hier aan te kondigen en hebben ze hem als extra bij de review gezet. zie topicstart.
Dan nog, dat ze hem pas later bij de review zetten vind ik ook slordig, zo manipuleer je ook kansen, namelijk de kans om uberhaupt te zien dat er een prijsvraag is. Als je de review via de frontpage ziet dan weet je verder niks over een prijsvraag dus.

Ik vind het gewoon belachelijk dat Tweakers.net zelf de voorwaarden van de prijsvraag wijzigt, mensen dus extra hoop geeft op toch mee te kunnen doen en dan later gewoon heel gemakkelijk zegt dat die mensen maar pech hebben en toch niet mee kunnen doen. Dat bied toch geen enkel vertrouwen in prijsvragen die door Tweakers.net georganiseerd worden.

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Tsurany schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:35:
Reacties zijn aangepast, dus een ander groot deel heeft gewoon zelf moeite gedaan en had net zoveel kans als de rest van de inzenders.

Lijkt me niet meer dan logisch dat als je een prijsvraag opstelt onder bepaalde voorwaarden dat je je daar gewoon aan houd. Wij mogen niet meerdere keren inzenden, Tweakers.net mag niet inzendingen weigeren op basis van een reactie ergens, dat lijkt mij niet meer dan logisch. Opeens achteraf je voorwaarden wijzigen kan vind ik gewoon niet. Je geeft mensen een kans om eerlijk mee te dingen en achteraf horen ze dat ze door een paar reacties die misschien al eerder weggemod waren niet mee mogen doen.
Zijn nog zat reacties blijven staan waar het antwoord gewoon letterlijk in stond.

En daarnaast, bekijk het ook eens van de andere kant: Mensen die voor de eerste deadline netjes hun antwoord in hebben gezonden waren klaar en hoopte ook op een prijs. Vervolgens werd er een nieuwe deadline gezet. Dan is het voor diegene voor de eerste deadline toch net zo nadelig dat er nu nog meer inzendingen zijn? Zijn toch ook de voorwaarden ineens gewijzigd? Dan kan dat dus ook niet. Volgens jou redenatie zouden diegene voor de 2e deadline helemaal geen prijs moeten krijgen. En dat krijgen ze nu wel. Lijkt me geen reden tot klagen, toch?

• LordofWhatever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-02 12:09

LordofWhatever

Uuhhh....?

Als ik het even vanuit een juridisch perspectief bekijk:
Dit is volgens de wet geen prijsvraag, maar een klein promotioneel kansspel (in de aanname dat de prijs geen grotere waarde vertegenwoordigd dan 4500 euro). Het is duidelijk dat slechts een specifiek antwoord juist is (geen jureerbare prestatie dus). Uit de juiste inzendingen wordt een winnaar getrokken.
Volgens mij is het juridisch onhoudbaar om deelnemers achteraf van deelname uit te sluiten,
dan wordt bijvoorbeeld artikel 5 lid 1 van de Gedragscode Promotionele kansspelen geschonden:
1. De oproep tot deelname aan, alsmede de inhoudelijke informatie over een promotioneel kansspel
is op generlei wijze misleidend of onvolledig en wekt geen valse verwachtingen bij de deelnemers.

Onderbuiken zijn voor bier, niet om mee te denken.

• Oli4-
ExPlanE schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:53:
[...]

Zijn nog zat reacties blijven staan waar het antwoord gewoon letterlijk in stond.

En daarnaast, bekijk het ook eens van de andere kant: Mensen die voor de eerste deadline netjes hun antwoord in hebben gezonden waren klaar en hoopte ook op een prijs. Vervolgens werd er een nieuwe deadline gezet. Dan is het voor diegene voor de eerste deadline toch net zo nadelig dat er nu nog meer inzendingen zijn? Zijn toch ook de voorwaarden ineens gewijzigd? Dan kan dat dus ook niet. Volgens jou redenatie zouden diegene voor de 2e deadline helemaal geen prijs moeten krijgen. En dat krijgen ze nu wel. Lijkt me geen reden tot klagen, toch?
dat is juist goed ik vind dat iedereen met een inzending kans heeft op een prijs. PC of spel.
iedereen heeft aan de voorwaarden voldaan toen ze hun inzending hebben gedaan, dus iedereen zit goed, iedereen gelijk kans.

( elke x als ik empire opstart zie ik "runs great on core i7" snik T_T) :P

• Centurion
Als je dit juridisch wil gaan bekijken is er alsnog geen poot om op te staan voor de mensen die naam 6 maart de oplossing hebben ingestuurd, omdat in dat geval de termijn helemaal niet veranderd had mogen worden.

-

• LordofWhatever

LordofWhatever

Uuhhh....?

@ XBOX:
Als er een keer in strijd met de regels gehandeld is, betekent dat niet dat het meteen nog een keer mag.
De datum had niet gewijzigd mogen worden, maar de originele termijn was ook wel erg kort, je kan dat dus zien als een typefout.

[ Voor 40% gewijzigd door LordofWhatever op 10-03-2009 19:13 . Reden: quote weg ]

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-02 03:04

painkill

Pain(k)(ill)

XBOXCenturion schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 19:04:
Als je dit juridisch wil gaan bekijken is er alsnog geen poot om op te staan voor de mensen die naam 6 maart de oplossing hebben ingestuurd, omdat in dat geval de termijn helemaal niet veranderd had mogen worden.
Zoals hierboven al gezegd, typefouten zijn uitgesloten van de regels, ze hebben dus niks overtreden door het later weer te veranderen. Het na de prijsvraag veranderen van de regels is daarentegen niet helemaal zoals het moet.

En wat maakt het tweakers eigenlijk uit of er nu 2000 of 10.000 mensen meedoen. Alleen maar meer publiciteit denk ik als er meer mensen meedoen. Vind het dus een beetje zwak dat omdat er een paar mensen zijn die het antwoord zeggen (welke weggemod zijn) gelijk duizenden mensen niet meer mee mogen doen. Terwijl er zelfs duidelijk stond dat dit wel mogelijk was.

En hierbij wil ik nogmaals zeggen dat mensen geen voordeel hadden om de antwoord al te zien, 99% had het sowieso toch al niet zelf geweten zonder op internet te zoeken (In mijn mening niks anders dan het uit een reactie plukken)
En ik denk ook niet dat er veel mensen zijn die de reacties gaan nakijken voor de antwoorden.

Al met al vind ik gewoon dat dit topic op slot moet, tweakers iedereen tot maandag mee moet laten doen, en als bonus om het weer goed te maken die 3 spellen verloten onder iedereen.

Mijn SNES verzameling!

Verwijderd

Ik vond het nogal een vreemde keuze om de inschrijving voor de prijsvraag te verlengen, zoals je ziet levert t alleen maar problemen op. Maar er is tot op heden nog steeds geen melding van een te winnen game te vinden bij de review, alleen over een pc :? Nu zijn dus 2x tijdens de prijsvraag de spelregels veranderd?! Nogal een flater naar mijn idee. Ik heb zondag jl. 2 mensen op deze prijsvraag gewezen, zij netjes account aangemaakt... Ik denk dat ze Tweakers.net na dit voorval een stuk minder serieus zullen nemen (wat ik toch wel spijtig vind).

Verwijderd

Rare manier van werken tweakers. nu iedereen uitsluiten die later heeft ingestuurd.
Ik heb het zelf opgezocht en niet in de comments gezocht en nu wordt ik uitgesloten vreemd hoor.

1 vraag; wie probeer je nou te vriend te houden?

• Centurion
Het antwoord staat nog steeds in de reacties.

Baardmeester in 'reviews: Review: Empire - Total War'

-

• mhpwolf
  • Laatst online: 05-01 12:14
Wel jammer als de mensen die na 6 maart het goede antwoord hebben verzonden geen kans hebben op die vette pc. Ik heb ook na 6 maart meegedaan.

Ik heb zelf best veel onderzoek gedaan om er zeker van te zijn dat ik het goede antwoord wist, ik zag de goede antwoord in de reacties pas nadat ik mijn antwoord had verzonden, heb me zelfs op een total war site aangemeld om naar het antwoord te vragen.

Maja, nog succes.

• Oli4-
ja precies, de meeste mensen hebben niet eens van de reacties het antwoord. En dan nog wie gelooft nou van een vreemde dat hij het goede antwoord gaat posten op het forum.

• LordofWhatever

LordofWhatever

Uuhhh....?

met ^

Trouwens is het juridisch zo, dat Tweakers.net mag negeren dat het antwoord al gepost is in de reacties. Tweakers.net is namelijk (in principe) niet verantwoordelijk voor de inhoud die zijn gebruikers aanmaken.

Verwijderd

LordofWhatever schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 19:56:
met ^

Trouwens is het juridisch zo, dat Tweakers.net mag negeren dat het antwoord al gepost is in de reacties. Tweakers.net is namelijk (in principe) niet verantwoordelijk voor de inhoud die zijn gebruikers aanmaken.
Ja, maar ik wil wil wel zeggen dat mensen die het andwoord geven niet van tweakers gaan verwachten dat ze oppeens de volgende dag de prijsvraag gaan verlengen...Ik teminste niet het was nooit mijn bedoeling geweest om mensen het andwoord voor te gaan zeggen nou weet ik nog steeds niet zeker of ik het goed had maarja...Ik deed ook, maar een gok. Maar doordat daarna ook meerdere mensen het van mij gaan bevestigen en ook op tweakers prijsvraag dat betrevende andwoord al is gezegd geeft dat voor veel mensen die nog de prijsvraag moeten maken wel veel zekerheid. En ik kwam er pas een paar uur later achter dat het verlengd was.

Om het verhaal kort te maken:
1 jammer dat tweakers het heeft verlengd zonder in de post te kijken of alles weg was.
2 Het is nog steeds eerlijk om de mensen van vrijdag te laten winnen, want 1 er hoeft niet aangegeven te worden wie de winnaar is dus als tweakers dit gewoon doet is hele probleem opgelost. Dit zal tweakers zelf ook geen schade opleveren. 2 als ze het tot zondag doen is het voor de mensen die het vrijdag hebben ingevuld zeer nadelig. Want zij hadden maar de tijd tot vrijdag avond. En ik heb mijn andwoord pas om 11 uur opgestuurd en iets anders beredeneerd dan ik op forum als andwoord heb gezegd.Sommige mensen zullen Shogun hebben ingestuurd en die worden ook benadeeld nu omdat de mensen die het zaterdag deden en ook grote tijd van zondag het met de tips van het forum konden doen en die mensen niet.
3 een nieuwe prijsvraag is goede optie maar dan niet met verlengingen of iets dergelijks. Eigenlijk is dat nooit een goed idee, want mensen die voor deadline sturen worden zo vaak benadeeld.

Hoop dat tweakers hier iets mee kan.

• Infinchible
  • Laatst online: 21:18

Infinchible

Woef!

Ik zou het inderdaad ook belachelijk vinden als de mensen na 6 maart niet meer mee mogen doen. Ik was het hele weekend weg met mijn vriendin, zondagavond kom ik thuis. Natuurlijk meteen tweakers doorlezen, de review van Empire: Total War lezen en erachter komen dat er een leuke prijsvraag is.
Aangezien ik wel heel goed een betere pc kan gebruiken meteen enthousiast aan de gang gegaan. Eerst gekeken op de nederlandse wikipedia, daar kon ik niet veel bijzonders vinden, daarna door naar de engelse wiki, daar kon ik het wel vinden, hartstikke mooi! Meteen gemailt natuurlijk met alle gegevens en daarna maar afwachten! Toen las ik ook even de reacties en las ik dat er ooit antwoorden hadden gestaan, welke toen al waren gecensureerd. Nou ja, vandaag elk half uur de reacties lezen om te kijken of er misschien al een winnaar was. En toen las ik ineens het bericht over deze draad, mijn mond viel open!

Dan ben je gewoon goed bezig geweest met zoeken en helemaal enthousiast dat je misschien wel eens een ubermooie pc zou kunnen winnen, word je door een minuscuul foutje van tweakers.net de hoop op een pc de grond ingeboord! Fijn is dat :/ .

Ik hoop echt dat gewoon iedereen die zich heeft ingeschreven gewoon mee mag doen! :>

p.s. Ik heb het spel zelf ook al aangeschaft, dus de "troost"-prijs zou ik niet veel aan hebben.

• Gammro
Ik denk dat een nieuwe Prijsvraag toch wel de beste optie is, daarmee benadeel je namelijk niemand, mits goed aangekondigd natuurlijk ;)

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

Topicstarter
Gammro schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:13:
Ik denk dat een nieuwe Prijsvraag toch wel de beste optie is, daarmee benadeel je namelijk niemand, mits goed aangekondigd natuurlijk ;)
Dan benadeel je nog steeds eigenlijk, Ik weet nl zeker dat ik het goede antwoord op tijd ingestuurd heb en dat ik daardoor nu in verhouding erg veel kans maak. Vooral omdat veel mensen het verkeerde antwoord op gestuurd hebben en er ook maar een enkele dag de tijd was;)

Hierbij zeg ik niet dat dit niet de meest faire manier is,

Edit: Krijg opeens een inval:

Waarom niet de games verloten onder de inzendingen van nu en dan een nieuwe prijsvraag uitschrijven voor de pc? Het kost een hoop extra gehannes, maar ik denk dat dit de meest faire manier is. Hoewel ik dan wel mezelf benadeel eigenlijk |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Slapstick op 10-03-2009 20:32 ]

Verwijderd

De oplossing: Tweakers.net geeft aan op haar website dat er winnaar is gekozen uit de goede oplossingen die tot en met 8 maart zijn binnengekomen. Vervolgens selecteren ze 'slechts' een winaar die zijn of haar goede antwoord heeft ingestuurd voor 7 maart. Wat niet weet, wat niet deert.

• PinjoTweaker
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb zelf ook de antwoorden eerlijk opgezocht. Eigenlijk meer gegokt omdat een goochemerd de antwoorden van wikipedia had verwijderd. Jammer dat deze fout is gemaakt voor de mensen die het antwoord hebben opgezocht, maar zoveel kwaad kan het toch niet.
Ik zeg: ga gewoon verder met de antwoorden die nu zijn ingestuurd, of stel een nieuwe vraag die niet van wikipedia afkomstig is.

Als je zegt dat je tot 8 maart kunt insturen dan is dat ook zo. Dit kun je nu niet meer veranderen. Ook het voorliegen van de leden lijkt mij niet echt bij de tweakers redactie passen. Dat zijn eerlijke jongelui :P

[ Voor 22% gewijzigd door PinjoTweaker op 10-03-2009 20:39 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:31:
De oplossing: Tweakers.net geeft aan op haar website dat er winnaar is gekozen uit de goede oplossingen die tot en met 8 maart zijn binnengekomen. Vervolgens selecteren ze 'slechts' een winaar die zijn of haar goede antwoord heeft ingestuurd voor 7 maart. Wat niet weet, wat niet deert.
Mooi gezegd mooi gezegd en dit zal ook de enigste eerlijke oplossing zijn.

• Oli4-
wat is dat nou voor oplossing dat is gewoon voorliegen.
En dan hebben ze me niet een maar twee keer voorgelogen sinds er staat tot en met 8 maart.
Dus zouden de mensen na 7 maart ook gewoon kans hebben. en antwoorden zoeken maakt niet uit of het hier in de forum staat of op het internet je kan het alle twee gewoon opzoeken, maakt toch geen verschil uit.

[ Voor 73% gewijzigd door Oli4- op 10-03-2009 20:41 ]

• Centurion
PinjoTweaker schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:37:
Ik heb zelf ook de antwoorden eerlijk opgezocht. Eigenlijk meer gegokt omdat een goochemerd de antwoorden van wikipedia had verwijderd. Jammer dat deze fout is gemaakt voor de mensen die het antwoord hebben opgezocht, maar zoveel kwaad kan het toch niet.
Ik zeg: ga gewoon verder met de antwoorden die nu zijn ingestuurd, of stel een nieuwe vraag die niet van wikipedia afkomstig is.

Als je zegt dat je tot 6 maart kunt insturen dan is dat ook zo. Dit kun je nu niet meer veranderen. Ook het voorliegen van de leden lijkt mij niet echt bij de tweakers redactie passen. Dat zijn eerlijke jongelui :P
Even gecorrigeerd >:) ;) .

-

Verwijderd

Oli4- schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:37:
wat is dat nou voor oplossing dat is gewoon voorliegen.
En dan hebben ze me niet een maar twee keer voorgelogen sinds er staat tot en met 8 maart.
Dus zouden de mensen na 7 maart ook gewoon kans hebben. en antwoorden zoeken maakt niet uit of het hier in de forum staat of op het internet je kan het alle twee gewoon opzoeken, maakt toch geen verschil uit.
Waaruit maak jij op dat het voorliegen is...Je geeft de prijs toch aan de mensen die ingezonden hebben. Ten tweede wie word er voor gelogen...worden de mensen voor wie de de deadline oppeens verlengd word voorgelogen of de mensen die erna hebben ingezonden. Tweakers kan gewoon prijs aan mensen van vrijdag geven dan hebben ze niet gelogen want ze hebben een optijd ingezonden 2 toen was alles nog eerlijk met geen andwoorden van forum enz...

De enigste optie is naar mijn mening of uit de inzendingen van vrijdag een winnaar kiezen of nieuwe prijsvraag. Bij een nieuwe prijsvraag benadeel je wel zoals eerder gezegd hierboven de mensen die het voor die tijd hadden opgestuurd. Dus als je niemand wil benadelen kies je iemand van vrijdag. Alleen zo is de winnaar terecht gekozen. En voorliegen of niet dit was niet zoals tweakers het wou. Als tweakers dit wist hadden ze het echt wel anders gedaan, maar hieruit kunnen zij leren.

• Oli4-
jawel dat is voorliegen als je iemand van 6 maart pakt, ik heb mijn antwoord op 8 maart opgestuurd. En dan zou je evenveel kans moeten maken als de mensen van ervoor. En jij zegt "wat niet weet wat niet deert" dat is dus voorliegen omdat ik eigenlijk helemaal geen kans zou maken

Verwijderd

Oli4- schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 21:05:
jawel dat is voorliegen als je iemand van 6 maart pakt, ik heb mijn antwoord op 8 maart opgestuurd. En dan zou je evenveel kans moeten maken als de mensen van ervoor. En jij zegt "wat niet weet wat niet deert" dat is dus voorliegen omdat ik eigenlijk helemaal geen kans zou maken
Als ze het niet openbaar maken, hoe moet jij daar ooit achter komen? ;) 8)7

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:57:
[...]

Dus als je niemand wil benadelen kies je iemand van vrijdag.
Jij hebt op vrijdag ingezonden he? Want niemand benadelen en een groot deel van de inzendingen gewoon negeren en niet mee laten dingen past echt niet samen. Jou hele reactie is geschreven vanuit hebberigheid.
Zo van ik wil de pc, Tweakers.net moet de rest van de mensen maar voorliegen door te zeggen dat iedereen mee mag doen en de trekking vervolgens niet meer random te laten zijn maar gewoon de helft van de inzendingen een shiftdelete te geven.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 21:07:
[...]

Dat is het hele idee van liegen dus, het ene zeggen en het ander doen waardoor iemand er niet achter komt. Dat is dus de definitie van voorliegen. Maar kennelijk ben jij nog een klein kind, met je "wat niet weet wat niet deert".

[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 10-03-2009 21:16 ]

• Oli4-
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 21:07:
[...]

daarom is het ook voorliegen? mensen niet beter laten weten dan zeggen dat je alles eerlijk hebt gedaan. terwijl het niet zo is en inderdaad alle mensen na 6 maart benadeelt door ze simpel weg gewoon niet mee te tellen dat is dus niet eerlijk

Verwijderd

Alsof iedereen hierboven, die prijsvraag heeft gewonnen. ;)
Succes met jullie gevecht tegen de bierkaai dames!
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.