[LCD TV] Philips de 2009 / 2010 modellen (deel 1)

Pagina: 1 ... 25 ... 29 Laatste
Acties:
  • 612.369 views

Onderwerpen

Alle 76 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jiggero schreef op zondag 13 september 2009 @ 17:10:
Nog even over de actievoorwaarden van de Philips Kortings Weken (http://www.promotion.philips.com/nl/nl/detailpage.php?id=76).
Overigens is de tekstuele toevoeging uiterst krom geformuleerd (zoals al eerder is opgemerkt). Maar ik denk dat Philips met deze toevoeging het volgende zegt/wilt zeggen, namelijk dat de 15% korting op de factuurprijs alleen geldt als je een TV koopt waarvan het aankoopbedrag gelijk is aan hun bruto verkoopprijs. De toevoeging van het woordje 'maximum' bij 'aankoop bedrag' maakt het verwarrend, omdat je anders zou (kunnen) lezen dat het aankoopbedrag ook lager mag zijn dan hun brutoprijs.
Wat er staat, staat er. Ik denk dat Philips best korting wil geven bij een lagere prijs, dat deden ze immers met cashbacks in het verleden ook gewoon. Het maximum zal gesteld zijn om te voorkomen dat iemand (zogenaamd) een TV koopt voor 10.000 euro, en dan dus 1500 euro korting gaat claimen.
(edit: zoals Raymond ook al zei, en met hetzelfde voorbeeld nog wel :))

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deltananie schreef op zondag 13 september 2009 @ 08:35:
[...]

Inderdaad de actie voorwaarden is veranderd. Dat is jammer ik had net een 42pfl9664 geregeld voor een lage prijs en zou ook nog eens 15% extra philips korting krijgen.
Net contact gehad met Philips. Het betreft anders dan doet vermoeden. Het is voor Philips de bescherming dat er niet meer korting verleent wordt dan op basis van de adviesprijs mogelijk is. onderstaand de chat met philips:
Welkom bij Philips Chat, u chat met XXXX. Hoe kan ik u helpen?

Bezoeker: Goedemorgen,

XXXX: Goedemorgen.

Bezoeker: Ik ben vna plan een led-televisie te kopen en nu zie ik dat jullie een kortingsactie hebben voor de philips 32pfl9604H.

Bezoeker: Onderaan de site staat vermeld: 15% korting op factuur prijs voor alleen een TV met een maximum aankoop bedrag van de bruto verkoop prijs zoals beschreven op de Philips prijslijst.

Bezoeker: \

Bezoeker: Houdt dit in dat indien er niet de adviesprijs betaald wordt, er geen korting wordt gegeven door Philips of lees ik dat verkeerd?

Bezoeker: correctie LCD, geen led

XXXX: De korting geldt op de winkelprijs. Er wordt enkel aangegeven dat wanneer de winkel over de adviesprijs heen gaat u niet meer korting krijgt dan de korting op de adviesprijs.

Bezoeker: Dus op het moment dat ik bijvoorbeeld een prijs betaal van € 1000,00 en de adviesprijs is 1200,00 dan krijg ik 15% korting over de € 1000,00 en niet over de € 1200,00?

XXXX: Inderdaad. Wanneer de adviesprijs 1000 is en de winkelprijs is 1200 dan krijgt u maar korting over de 1000.

Bezoeker: En hoe zit dat dan bij de 9704H met de blurayspeler? Daar maakt het niet uit wat de verkoopprijs is? Daar krijg je altijd de BR-speler bij?

XXXX: Nee klopt. Daarbij krijgt u gewoon een Blu-ray speler.

Bezoeker: Bedankt voor de informatie

XXXX: Geen probleem en nog een fijne dag verder!

Bezoeker: Van het zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLS
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:10

MLS

Dat was ook hoe ik de korting interpreteerde. Maar de voorwaarden op de site laten zien dat je het toestel bij een geauthoriseerde dealer uit de lijst moet kopen. Dus bij een internet-only shop krijg je niet die 15% van philips zoals ik het begrijp. Iemand meer info? De dealers die ik kan vinden zijn namelijk sowieso 15% duurder.
De actie op alle TV’s uit de 9000 serie is alleen geldig bij de deelnemende winkels.
Zie www.philips.nl/acties voor de lijst met deelnemende winkels.
p.s. Ook ik ben geinteresseerd in een samenkoop actie als deze georganiseerd zou worden.

[ Voor 16% gewijzigd door MLS op 14-09-2009 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Ik sta op het punt een 42pfl9664 te kopen maar ik twijfel of ik voor de 42pfl9664 moet gaan of de 40pfl9704. Is het verschil werkelijk zo groot met LED en is het de 500 euro dat je meer betaald vergeleken met de 9664 ook waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In belgie is de 46PLF9704 ook verkrijgbaar (in het gentse) ondertussen wachten op de 52"
In vond het beeld van de 46'" gewoon fantastisch

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLS
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:10

MLS

deltananie schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:26:
Is het verschil werkelijk zo groot met LED en is het de 500 euro dat je meer betaald vergeleken met de 9664 ook waard?
Ik zit ook met dezelfde overweging. Ik weet dat ik de halo's van de 9803 erg storend vond. Misschien was het nog wat weg te poetsen met de instellingen, maar goed was het niet. Is de 9704 echt stukken beter met betrekking tot de halo's? En ook een grote verbetering in de gehele beeldkwaliteit t.o.v. de 9664 om het prijsverschil te rechtvaardigen?

[ Voor 6% gewijzigd door MLS op 14-09-2009 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 13:31
iemand al 40pfl9704 ergens aangetroffen? belgië of nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slugster
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik heb de 40PFL9704 besteld in Belgie, maar nu vraag ik mij af of er verschil zit tussen een de BE en NL versie. Is er iemand die hier iets over weet? Heb er naar gezocht, maar kan er niks over vinden. Het moet niet zo zijn dat ik straks "last" heb van het feit dat ik geen NL versie besteld heb, want dan annuleer ik mijn order vandaag nog :)

Of is er totaal geen sprake van verschillende versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
Slugster schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:30:
Ik heb de 40PFL9704 besteld in Belgie, maar nu vraag ik mij af of er verschil zit tussen een de BE en NL versie. Is er iemand die hier iets over weet? Heb er naar gezocht, maar kan er niks over vinden. Het moet niet zo zijn dat ik straks "last" heb van het feit dat ik geen NL versie besteld heb, want dan annuleer ik mijn order vandaag nog :)

Of is er totaal geen sprake van verschillende versies?
ook ik heb hem in belgie besteld, waar heb je hem besteld als ik vragen mag? Volgens mij zijn die versies allemaal hetzelfde. Als je je nieuwe tv insteld moet je als eerste een land instellen dus dat zal niks uit moeten maken volgens mij. Misschien anders even met philips contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulic
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:03
Ik heb ook een 46"pfl9704 besteld.
Vanwege de transportkosten dacht ik hem maar zelf op te halen.
Nu kom ik er achter dat hij in de doos wel heel groot is 1231x1040x338.
Past dus niet in mijn auto........
Moet ik een busje regelen.
Het is maar dat iedereen het weet en zich niet aan de zelfde steen stoot!
Gelukkig kan ik er zelf wel mee lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slugster
appeltje eitje schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:33:
[...]

ook ik heb hem in belgie besteld, waar heb je hem besteld als ik vragen mag? Volgens mij zijn die versies allemaal hetzelfde. Als je je nieuwe tv insteld moet je als eerste een land instellen dus dat zal niks uit moeten maken volgens mij. Misschien anders even met philips contact opnemen.
Ik heb hem bij Foto Video Dierckx besteld. Hopelijk maakt het geen verschil, ik zal vanavond eens contact opnemen met Philips om zekerheid te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papichulo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-05 20:55
Heb gelezen in deze topic dat er aantal mensen zijn die de 9704 reeds gezien hebben in de winkel.
Nu vraag ik mij af of het beeld van deze toestellen ook zo reflecteren net als de Samsung LED 6000, 7000 en 8000 series.
Heeft er iemand van jullie dit gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
papichulo schreef op maandag 14 september 2009 @ 17:26:
Heb gelezen in deze topic dat er aantal mensen zijn die de 9704 reeds gezien hebben in de winkel.
Nu vraag ik mij af of het beeld van deze toestellen ook zo reflecteren net als de Samsung LED 6000, 7000 en 8000 series.
Heeft er iemand van jullie dit gemerkt?
De 9704 serie maakt geen gebruik van een glanzende plaat als de samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

appeltje eitje schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:01:
iemand al 40pfl9704 ergens aangetroffen? belgië of nederland?
De 40PFL9704 heeft een releasedatum van 4 oktober dus tot die tijd zul je wellicht alleen een 46 inch ergens treffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en normaalgezien zit de 52" er ook nog ergens tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slugster
Slugster schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:04:
[...]

Ik heb hem bij Foto Video Dierckx besteld. Hopelijk maakt het geen verschil, ik zal vanavond eens contact opnemen met Philips om zekerheid te krijgen.
Zojuist gesproken met een medewerker van Philips:
Welkom bij Philips Chat, u chat met Philips. Hoe kan ik u helpen?

Bezoeker: Hallo, ik heb een vraag over de 9704. Ik heb deze inmiddels besteld bij een winkel in Belgie, maar nu vraag ik mij af of er verschil zit in de BE en de NL versie.

Bezoeker: En of er uberhaupt sprake is van een versie verschil?

Philips: Nou in principe is er qua specificaties geen verschil

Bezoeker: Maar ga ik Belgische dingen tegenkomen? Of zijn ze qua menu's en eventuele andere zaken ook identiek?

Philips: Nee u zult geen belgische dingen tegen komen

Philips: ook qua menu's zijn ze identiek inderdaad

Bezoeker: Is er dan uberhaupt een verschil? Behalve dan dat de een vanuit Belgie komt en de ander niet?

Philips: Nee verder is er geen verschil

Bezoeker: Ok, duidelijk. Bedankt voor de antwoorden!

Philips: Geen dank. Heeft u verder nog andere vragen ?

Bezoeker: Dat was 'em.

Philips: Ok. Ik wens u dan nog een fijne avond verder!

Bezoeker: Zelfde!

Philips: bedankt!
Zo klaar als een klontje, er is geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slugster schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:04:
[...]

En ook qua garantie maakt het niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papichulo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-05 20:55
deltananie schreef op maandag 14 september 2009 @ 17:32:
[...]

De 9704 serie maakt geen gebruik van een glanzende plaat als de samsung.
Ok bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slugster
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 18:41:
[...]

En ook qua garantie maakt het niet uit...
Ah dat is uiteraard ook belangrijk. Had ik niet eens aan gedacht. Goed om te weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco123
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-05-2024
De prijzen van de webwinkels vallen met zwaar tegen trouwens de 46 inch staat bij Plasma Discounter te koop voor 2499 ik vind dat niet spectaculair voordeel wellicht dat je dat in de winkel er ook nog wel af kan krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catzjes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 06:26
De 46" hangt bij Steenweg in Utrecht, zag er goed uit, helaas nog geen geluid gehoord, ik word maandag gebeld met de prijs en levertijd van de 52". Als je al een Blu ray speler bezit, koopt Steenweg de gratis Blu ray speler die je van Philips krijgt tegen inkoopsprijs van je terug.
Ik ben vandaag gebeld door Steenweg, verwachte leverdatum 52" eind deze week/begin volgende week. Voor de Blu ray speler geven ze EUR 300,00 terug, dus dan kost de 52" EUR 2.699,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Remco123

De maximum prijzen liggen nu wel vast hoor, 1769 voor 40 en 2240 voor de 46 inch.

Wat mij tegenviel ( ik heb hem in Belgie besteld) is dat je hem hier ook makkelijk voor die prijzen kan kopen, zelfs BCC zit op 1850.

Dit betekent dat webwinkels nog veel lager kunnen, als je de inkoopprijzen zag dan kan dit ook makkelijk.

Verzendkosten zijn voor mij 80 Euro.

Ik heb dus misgegokt omdat als er iets mee is ik 80 euro moet betalen voor verzending en anders had ik hem gewoon weg kunnen brengen.

Voordeel is dat Belgen veel beter zijn met service.

Echt schandalig vind ik het dat vele bedrijven gewoon adverteren met teksten als 40pfl9704 van 2499 nu voor 2199, naar die tenten ga ik echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco123
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 21:19:
@Remco123

De maximum prijzen liggen nu wel vast hoor, 1769 voor 40 en 2240 voor de 46 inch.

Wat mij tegenviel ( ik heb hem in Belgie besteld) is dat je hem hier ook makkelijk voor die prijzen kan kopen, zelfs BCC zit op 1850.
He ? hoe kom je bij die Prijzen? BCC is gewoon 2599 voor de 46 en 2199 voor de 40 inch. BCC is sowieso duur dus kan me niet voorstellen dat hun 1850 gaan geven voor de 40 inch. Ik wil die laatste namelijk maar zoals het er nu op lijkt moet ik er toch echt 2200 euries voor gaan neerleggen want voor mij eigenlijk te hoog ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
4 oktober pas maar hoe zit dat dan met die actie blue ray speler, die is toch maar tot eind september geldig? :? ]

De 40PFL9704 heeft een releasedatum van 4 oktober dus tot die tijd zul je wellicht alleen een 46 inch ergens treffen.
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:00:
Hallo
4 oktober pas maar hoe zit dat dan met die actie blue ray speler, die is toch maar tot eind september geldig? :? ]

[/quote]
40" is zeker al uitverkocht? Ik heb de 40PFL9704 besteld en krijg deze komende week binnen. Ook bij BCC is dit type leverbaar vanaf 15/16 september.

Broodje aap denk ik die 4 oktober.... 8)7
4 oktober is dierendag }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remco123 schreef op maandag 14 september 2009 @ 21:31:
[...]

He ? hoe kom je bij die Prijzen? BCC is gewoon 2599 voor de 46 en 2199 voor de 40 inch. BCC is sowieso duur dus kan me niet voorstellen dat hun 1850 gaan geven voor de 40 inch. Ik wil die laatste namelijk maar zoals het er nu op lijkt moet ik er toch echt 2200 euries voor gaan neerleggen want voor mij eigenlijk te hoog ligt.
FF paar pagina`'s terug lezen, inkooppijs is onder 1400, je hoeft geen medelijden met ze te hebben.
Je moet natuurlijk wel zeggen wat het bod is van de concurent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MLS schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:33:
Maar de voorwaarden op de site laten zien dat je het toestel bij een geauthoriseerde dealer uit de lijst moet kopen. Dus bij een internet-only shop krijg je niet die 15% van philips zoals ik het begrijp. Iemand meer info? De dealers die ik kan vinden zijn namelijk sowieso 15% duurder.
Dat is altijd. Je moet de TV dus in een 'echte' winkel kopen. Daar is echter ook vaak te onderhandelen over de prijs, en als je dat goed doet, kom je op een vergelijkbare of iets hogere prijs uit als Internet, en met de korting dus wat lager.

Hangt natuurlijk ook af hoe bang je bent op Internet te kopen, en hoe goed je in het onderhandelen bent...
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:20:
FF paar pagina`'s terug lezen, inkooppijs is onder 1400, je hoeft geen medelijden met ze te hebben.
Je moet natuurlijk wel zeggen wat het bod is van de concurent.
Je refereert aan Hydraulic in "[LCD TV] Philips de 2009 / 2010 modellen..." Let daar wel even op dat de genoemde prijzen ex btw zijn, dus 1360 wordt 1620 euro, dat zit al een stuk dichter bij...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
Slugster schreef op maandag 14 september 2009 @ 18:37:
[...]

Zojuist gesproken met een medewerker van Philips:

[...]

Zo klaar als een klontje, er is geen verschil.
thanks, das gelijk duidelijk. (heb de mijne overigens ook bij dierckx besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:04:
[...]

40" is zeker al uitverkocht? Ik heb de 40PFL9704 besteld en krijg deze komende week binnen. Ook bij BCC is dit type leverbaar vanaf 15/16 september.

bij welke winkel heb je die toezegging gehad dan? mij konden ze dat niet toezeggen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remco123 schreef op maandag 14 september 2009 @ 21:31:
[...]

Ik kan de 40pfl9704 bij BvD krijgen voor 1879, dus waarom zou de BCC dat niet kunnen. Als zij hun marge maar halen, dan willen zij wel tv's slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was vandaag bij de MediaMarkt in Utrecht en daar komen de 46PFL9704 én de 52PFL9704 schijnbaar deze week binnen. De 46" moest € 2699,- gaan kosten waarop ik zei dat hij bij Expert in Utrecht al voor € 2499,- hing. Dat zou hij doorgeven zei ie zodat ze de prijzen aan konden passen (doen ze vast niet). En over de prijs kon sowieso nog gesproken worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:00:
Hallo
Je kan wel meedoen aan de actie wanneer je het toestel besteld en een aanbetaling doet. Ook moet er dan al een online inschrijving worden gedaan en dien je de schriftelijke inzending te voltooien op het moment dat je het toestel binnen hebt, hierbij moet dan een uitleg van de verlate inzending.
Ik heb de 40PFL9704 besteld en krijg deze komende week binnen. Ook bij BCC is dit type leverbaar vanaf 15/16 september. Broodje aap denk ik die 4 oktober....
Ik hoop het voor je, heb je de 40 inch al op philips.nl zien staan dan? de 46 & 52 inch staan daar al wel. De releasedatum van 4 oktober komt van philips zelf.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 07:10:
Ik hoop het voor je, heb je de 40 inch al op philips.nl zien staan dan? de 46 & 52 inch staan daar al wel. De releasedatum van 4 oktober komt van philips zelf.
Gisteren een mailtje gehad van Diercx. Nog steeds € 1769,- voor de 40 inch 9704 en levering naar verwachting binnen 1 a 2 weken. Toch maar eens kijken of meneer BCC/Expert/MM/Saturn een eind in die richting wil komen...

edit:
overigens, hier een linkje naar de 40pfl9704 op de internationale/engelse site van Philips.

Misschien wel interessant voor de schotel kijker is het volgende
Optional Philips DVB-S module required (part no. PFS0001, only available in Germany, Austria and Switzerland)

[ Voor 29% gewijzigd door PaT op 15-09-2009 09:05 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]
Zelfs in de Philips personeelswinkel komt dit toestel deze week binnnen, 4 oktober is een zondag lijkt me niet een geweldige release dag! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 08:48:
[/quote]
Zelfs in de Philips personeelswinkel komt dit toestel deze week binnnen, 4 oktober is een zondag lijkt me niet een geweldige release dag! 8)7
Net even gemaild met Philips en wat zeggen zij:

"U heeft ons gevraagd of het klopt dat de televisie 40PFL9704 vandaag of morgen binnen komt. Onze laatste informatie is 4 Oktober 2009, maar het kan zijn dat de winkels deze informatie eerder hebben ontvangen dan wij. Deze informatie hoeft dus niet foutief te zijn. Maar wanneer hij dan precies binnenkomt maakt dan niet veel uit. U kunt of met een aanbetaling of meteen met alle gevraagde documenten meedoen met de actie."

Dus alles is mogelijk.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:04:
[...]

Net chatgesprek met Philips gehad over 40pfl 9704. Zie onderstaande chat:
Welkom bij Philips Chat, u chat met XXXX. Hoe kan ik u helpen?

Bezoeker: Goedemorgen

XXXX: Goede morgen

Bezoeker: Als ik op de site van Philips kijk zie ik LCD model 40pfl9704H niet vermeld staan. Wanneer komt deze in de winkel?

XXXX: Hij staat bij ons vermeld als 4 Okotber 2009.

Bezoeker: Waarom wordt er dan tijdens de kortingweken wel al de mogelijkheid geboden om deze te kopen met daarbij een bluray-speler geleverd?

XXXX: De datum is ook verandert. Hij zou nameljjk in eerste instantie in Augustus al uitkomen. Toch is het mogelijk om deel te nemen aan de actie met deze TV. U betaald deze aan in een winkel en u registreert zich op de site www.philips.nl/acties. U stuurt de registratiebevestiging en een kopie van de anbetaling op naar Philips Kortinsweken, De Schakel 17, 5651 GH Eindhoven. Daarbij voegt u een begeleidend schrijven. Nadat u de televisie heeft aangekocht kunt u de rest opsturen. Dan doet u alsnog mee aan de actie.

Bezoeker: Ok, mooi om te weten. neem aan dat de aankoopdatum wel voor voor de einddatum van de actie dient te liggen?

XXXX: Nee, als de aanbetaling maar van voor de einddatum is

Bezoeker: Is er ook nog een bepaald bedrag wat er aanbetaald moet zijn of zou bij wijze van € 1,00 voldoende zijn?

XXXX: €1,-is niet voldoende. Minimaal €100,-.

Bezoeker: ok, duidelijk. bedankt

XXXX: Graag gedaan. Heeft u verder nog vragen?

Bezoeker: nee, dat was het. Prettige dag

XXXX: U ook nog een prettige dag verder.

Dus nu wel aanbetalen en gegevens opsturen om de korting te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf morgen is er een aanbieding van de Rabobank samen met de Media Markt voor de Philips 8000 serie:

http://www.rabobank.nl/pa...net_op_philips_tv/default

Krijg ik dan ook nog de korting bij Philips ivm de kortingsweken? Lijkt mij wel maar een medewerkster van Philips kon dit niet bevestigen. Weet iemand trouwens wat de 42PFL8404 bij de Media Markt kost?

Nog een keer gechat en nu wisten zij het antwoord wel:

Welkom bij Philips Chat, u chat met xxxxx. Hoe kan ik u helpen?

Bezoeker: goedendag. Morgen komt de Rabobank samen met de Mediamarkt met een aanbieding voor de Philips PFL8000 serie.

Als ik er eentje aanschaf, krijg ik dan ook nog de korting ivm de Philips kortings weken?

xxxxx: U kunt dan gewoon meedoen met onze actie de Kortingsweken.

Bezoeker: oh ok dat is heel mooi.

Bezoeker: dank voor het antwoord en een prettige dag

xxxxx: U ook nog een prettige dag verder.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 21:49

CodeIT

Code IT

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:19:
Zojuist mijn ci+ cam ontvangen en uitgeprobeerd op de 42pfl9664.
Ik krijg de melding authenticatie 20% en verder gebeurd er niets!!
Direct philips gebeld zij zeggen dat de tv het wel moet doen bel ziggo wordt er gezegd!
Dus ik bel ziggo en zeg wat de status is in het scherm.
Antwoord ziggo is dat per heden de postcode gebieden(ziggo) worden geactiveerd om de ci+ modules te Authentificeren voor o.a philips.Dus bij deze zal ook philips op de lijst komen te staan op ziggo officiële goedgekeurde ci+ modellen.
Ben benieuwd welke dag deze week het gaat gebeuren zodra het werkt zal ik het in deze topic plaatsen.
Veder kan ik zeggen dat de 42pfl9664 super is. :)
Aangezien de CI+ Cams nu mondjesmaat beschikbaar zijn in winkels ben ik wel benieuwd of je ondertussen al meer kunt met je CI+ Cam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeIT schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:23:
[...]

Aangezien de CI+ Cams nu mondjesmaat beschikbaar zijn in winkels ben ik wel benieuwd of je ondertussen al meer kunt met je CI+ Cam.
nee nog steeds dezelfde vermelding.
ik kom geen stap verder zowel met ziggo en philips. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:16:
[...]

nee nog steeds dezelfde vermelding.
ik kom geen stap verder zowel met ziggo en philips. :(
Dat is niet echt goed, dat je van Ziggo en Philips van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Misschien moet er eens een mail richting Kassa/Tros Radar ?

Op mijn TV staat achterop duidelijk "ziggo", is dat niet de consument misleiden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
MLS schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:51:
[...]

Ik zit ook met dezelfde overweging. Ik weet dat ik de halo's van de 9803 erg storend vond. Misschien was het nog wat weg te poetsen met de instellingen, maar goed was het niet. Is de 9704 echt stukken beter met betrekking tot de halo's? En ook een grote verbetering in de gehele beeldkwaliteit t.o.v. de 9664 om het prijsverschil te rechtvaardigen?
Ik heb vandaag de 46PFL9704 in het echt gezien bij Expert, naast de 9704 hangt ook de 9664 voor een goede vergelijking. Je ziet wel een verschil zwart is wel zwarter en wit is wel wit maar voor mij is het niet 500 euro meer waard. De 9664 doet toch aardig goed werk om toch goede zwart waardes weer te geven. Het verschil tussen de 8000 serie en de 9704 is wel weer een stuk groter. Dus ik ga voor de 9664.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 21:19:
@Remco123

...Ik heb dus misgegokt omdat als er iets mee is ik 80 euro moet betalen voor verzending en anders had ik hem gewoon weg kunnen brengen.
Mocht er iets met je tv zijn, dan kun je gewoon philips bellen. Dat hoeft de verkopende partij niet voor je te regelen. Kan wel onder hun dienstverlening naar de klant vallen, echter je hebt garantie op het produkt van een producent en niet garantie van de leverancier.

Kortom mocht er iets zijn met je produkt, dan dien je met Philips te bellen. Zij regelen dan een afspraak tussen de monteur en jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-08 23:12
Chat met Philips:

Welkom bij Philips Chat, u chat met X. Hoe kan ik u helpen?
X: Goedemiddag.
Bezoeker: IHallo
Bezoeker: ik heb een probleem met mijn net nieuw aangeschafte CI+ module
Bezoeker: Ik krijg te zien:
"Het authenticatie proces tussen uw toestel en de TV Module (CI+ CAM) is mislukt (Host certificate invalid - expired)
Bezoeker: Ik heb een 42PFL7404H/12
X: Dit is bij ons bekend. Philips en Ziggo zijn druk bezig dit probleem op te lossen.
Bezoeker: Nu zegt mijn tv
Op een gegeven moment wijzigt de foutmelding zelfs in:
"Het authenticatie proces tussen uw toestel en de TV Module (CI+ CAM) is mislukt (geen nieuwe pogingen meer mogelijk)."
Bezoeker: Hoe lang denk je dat dit gaat duren
X: We hopen dit zo snel mogelijk verholpen te hebben, helaas kan ik geen tijdsperiode aangeven helaas.
Bezoeker: Ik heb deze tv specifiek gekocht vanwege de CI+ certificering die zelfs achter op het toestel staat (ziggo sticker)
X: Dat klopt. We zijn er mee bezig en vragen u nog even geduld te hebben.
Bezoeker: Dus geen tijdsindicatie?
X: Helaas niet. Anders zou ik u die graag geven.
Bezoeker: OK bedankt voor de info en dan ga ik er maar vanuit dat het zsm word opgelost
X: Ik wens u nog een hele fijne dag toe!

Tja :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:32:
Vanaf morgen is er een aanbieding van de Rabobank samen met de Media Markt voor de Philips 8000 serie:

http://www.rabobank.nl/pa...net_op_philips_tv/default

Krijg ik dan ook nog de korting bij Philips ivm de kortingsweken? Lijkt mij wel maar een medewerkster van Philips kon dit niet bevestigen. Weet iemand trouwens wat de 42PFL8404 bij de Media Markt kost?

Nog een keer gechat en nu wisten zij het antwoord wel:

Welkom bij Philips Chat, u chat met xxxxx. Hoe kan ik u helpen?

Bezoeker: goedendag. Morgen komt de Rabobank samen met de Mediamarkt met een aanbieding voor de Philips PFL8000 serie.

Als ik er eentje aanschaf, krijg ik dan ook nog de korting ivm de Philips kortings weken?

xxxxx: U kunt dan gewoon meedoen met onze actie de Kortingsweken.

Bezoeker: oh ok dat is heel mooi.

Bezoeker: dank voor het antwoord en een prettige dag

xxxxx: U ook nog een prettige dag verder.
Ik kan uit de korting van de Rabobank niet opmaken dat het alleen de 8000-serie betreft.

" Via NeT TV heeft u toegang tot de beste entertainment- en informatiewebsites. Simpelweg met de afstandsbediening van uw televisie. NeT TV zit volledig geïntegreerd in de Philips LCD-TV met Ambilight. U krijgt van ons korting op deze televisie"

Dus morgen allemaal maar even kijken naar de site van de rabobank om te kijken hoeveel korting we krijgen en of er nog wat te ritselen valt bij de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
  • Laatst online: 06-09 13:03
ppaddo schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 07:44:
[...]

Misschien wel interessant voor de schotel kijker is het volgende

[...]
Zie niet echt een voordeel met dit kastje. Blijft een externe decoder en het was mooier geweest als er een dvb-s tuner in de tv zelf zat!

Afbeelding PFS0001

edit
zie nu pas op de afbeelding dat deze decoder op de achterkant van de tv wordt bevestigt!! nu wordt het al interessanter!

[ Voor 12% gewijzigd door patathome op 15-09-2009 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
  • Laatst online: 06-09 13:03
dubbel posted.... deleten maar!

[ Voor 95% gewijzigd door patathome op 15-09-2009 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaZee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 19:42
BTW weet iemand of een 46pfl9704 gaat passen op een Vogel EFW 8405 Wandsteun SuperFlat XL (24mm) ivm de kabeltjes etc. aan de achterkant? Lijkt mij op de TV nl. vrij kleine ondiepe ruimte voor de stekkertjes .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Als je dat te horen krijgt breng je die TV toch direct terug?

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:14
HaZee schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:01:
BTW weet iemand of een 46pfl9704 gaat passen op een Vogel EFW 8405 Wandsteun SuperFlat XL (24mm) ivm de kabeltjes etc. aan de achterkant? Lijkt mij op de TV nl. vrij kleine ondiepe ruimte voor de stekkertjes .....
Correct, word vrij krap (Lees, past wel/niet) omdat de scart aansluitingen ook niet zo ver verzonken zijn als eerst. Gaat trouwens op voor alle aansluitingen.

[ Voor 51% gewijzigd door Deef_K op 15-09-2009 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:16:
[...]

Ik kan uit de korting van de Rabobank niet opmaken dat het alleen de 8000-serie betreft.
Nee staat niet op de website maar wel in het magazine "Dichterbij" ( dit is voor Rabobank leden):

Als Rabobanklid krijgt u een forse korting bij de aanschaf van een Philips LCD TV met Ambilight uit de 8000 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb vandaag mijn 46pfl9704 opgehaald.

En inderdaad het is een juweeltje!!! Prachtige verwerking van het apparaat, maakt een erg goed afgewerkte indruk.

En inderdaad zo'n mooi zwart en wit heb ik nog nooit gezien.

Voorshands heb ik de settings ingezet van de test van video homevision.

Wellicht dat ik binnenkort nog eens zelf ga calibreren.

Verder werkt alles prima en oo zo'n goed geluid heb ik nog nooit gehoord in een lcd.

Is werkelijk elke euro waard.

Er zijn vandaag veel menen teleurgesteld die besteld hadden. Philips heeft maar 10% van de bestellingen uitgeleverd en volgende leverdata van de 46 is onbekend.

Volgens mij is Philips ook pas net begonnen met het maken van de tv???

Mijne is productiedatum 09 36 dus week 36 d.w.z. pas 1 week oud!!

Snap ik niet ze weten toch al maanden dat ze hem na de IFA gaan verkopen.

Zal straks mijn consoles (ik heb ze allemaal) en mijn pc en hd mediaplayer testen.

Wordt vervolgd!

Btw...ook dit scherm zat net als vorig jaar mijn 9703 onder de vlekken en krassen!!

Vorig jaar was dat schrikken...nu weet ik hard poetsen met microvezeldoek en het scherm is nu weer brandschoon.

Je ziet die krassen etc als je schuin met een zaklamp van erg dichtbij op het scherm schijnt.

Als je het nu weet zie je het niet.

Zal wel gebeuren met lijmen van display in frame of zoiets??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
themonsman schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 22:24:
Ik heb interesse in de 40PFL8864. Weet iemand daar iets meer over? Hij is nog niet echt overal te koop zag ik, dus heb nog weinig gebruikerservaringen kunnen lezen.
Is dit geen Nederlands model? Of niet interessant genoeg? Lees er namelijk niets over. Ook hier niet.
Moet ik soms kijken naar een ander model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san-solo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-03-2022
Even een vraagje voor de experts die hier ongetwijfeld zitten. Heb recentelijk de 37PFL9604 aangeschaft mede door wat ik in dit forum aantrof. Ik ben zeer te spreken over dit toestel alleen had ik van de week iets vreemds. Tijdens het spelen van een xbox360 spel viel het beeld stil en viel daarna de TV uit waarna hij weer ging opstarten. Het spel was gewoon doorgegaan dus lijkt mij niet aan de xbox te liggen. Heb gelijk met de Philips help desk contact opgenomen en die hadden geen idee wat het kon zijn. Als het weer zou gebeuren zouden ze een monteur langs sturen. Weet iemand hier wat er gebeurd zou kunnen zijn? Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 22:25

DyStiC

'Atta way, baby!

themonsman schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:53:
[...]
Is dit geen Nederlands model? Of niet interessant genoeg? Lees er namelijk niets over. Ook hier niet.
Dat type nummer klopt ook niet, het moet zijn de 40PFL8664 en dat is wel gewoon (ook) een nederlands model, alleen hij is nog niet echt te koop.
Stond wel al op de BCC site voor € 1499,- en bij de echte webshops voor ca. € 1300,- en dat is toch geen verkeerde prijs lijkt me (helemaal met de 10% kortingsaktie die Philips momenteel heeft op de 8000-serie), als je dat vergelijkt met de LED tv van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiggero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03:55
Was vanmiddag bij de Steenweg in Utrecht even de 46PFL9704 aan het bewonderen. Mooi ding hoor. Fantastisch beeld. Je ziet elk detail. Halo's heb ik niet gezien. Maar dat kan te maken hebben met het feit dat ze alleen maar een Philips HD demo op het toestel hadden draaien.

Enfin, ik was erg onder de indruk van het toetstel. Verder had ik mijn zinnen er toch al op gezet. Na enige onderhandeling, kwamen we uiteindelijk uit op een prijs van € 2349,-. De prijs van € 2269,- van Ben van Dijk vonden ze net iets te scherp. Ze hadden hierover nog met BvD gebeld om deze prijs te verifiëren. Of dat echt zo is, weet ik niet. Ze hadden overigens maar 1 exemplaar op voorraad. Deze wordt dus morgenmiddag bij mij afgeleverd :) Jammie! :9~

Ik zat eerst te denken om het toestel op zijn voet neer te zetten, maar bij nader inzien ben ik van plan het toetstel op te hangen. Is denk ik ook wel mooier, zeker met dat ambilight. Ik vraag mij alleen af welk merk/type muurbeugel ik daarvoor nodig heb c.q. kan gebruiken. Als een van jullie een idee of suggestie heeft, dan hoor ik het graag.

@destroyer2usa: Ben jij van plan 'em neer te zetten of op te hangen? Als je 'em gaat ophangen (of misschien al hebt opgehangen), welke merk/type muurbeugel gebruik je dan hiervoor? Alvast dank voor je reactie.

[ Voor 7% gewijzigd door Jiggero op 16-09-2009 03:26 ]

Verwijderd

Jiggero schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 23:45:

@destroyer2usa: Ben jij van plan 'em neer te zetten of op te hangen? Als je 'em gaat ophangen (of misschien al hebt opgehangen), welke merk/type muurbeugel gebruik je dan hiervoor? Alvast dank voor je reactie.
Voor het beste ambilight effect moet tv minimaal 25 cm van de muur af... Hij staat bij mij dus te pronken op zijn voet midden van scherm op ooghoogte en 26 cm van de muur.

Gisteren nog wat bluray gekeken.....Man oh man..wat is dat beeld mooi!!! Ook het geluid..lijkt wel of er een versterker met 5 speakers en subwoofer inzit.

• appeltje eitje
Was vanmiddag bij de Steenweg in Utrecht even de 46PFL9704 aan het bewonderen. Mooi ding hoor. Fantastisch beeld. Je ziet elk detail. Halo's heb ik niet gezien. Maar dat kan te maken hebben met het feit dat ze alleen maar een Philips HD demo op het toestel hadden draaien.

Enfin, ik was erg onder de indruk van het toetstel. Verder had ik mijn zinnen er toch al op gezet. Na enige onderhandeling, kwamen we uiteindelijk uit op een prijs van € 2349,-. De prijs van € 2269,- van Ben van Dijk vonden ze net iets te scherp. Ze hadden hierover nog met BvD gebeld om deze prijs te verifiëren. Of dat echt zo is, weet ik niet. Ze hadden overigens maar 1 exemplaar op voorraad. Deze wordt dus morgenmiddag bij mij afgeleverd :) Jammie! :9~

Ik zat eerst te denken om het toestel op zijn voet neer te zetten, maar bij nader inzien ben ik van plan het toetstel op te hangen. Is denk ik ook wel mooier, zeker met dat ambilight. Ik vraag mij alleen af welk merk/type muurbeugel ik daarvoor nodig heb c.q. kan gebruiken. Als een van jullie een idee of suggestie heeft, dan hoor ik het graag.

ik gebruik een beugel van vogel namelijk de efw 6345 van vogel. Beugel kan je ook nog ongeveer 80 cm uit de mur trekken, ideaal.

http://www.vogels.com/web...CDPLASMA-WALLSUPPORTC.htm

Verwijderd

themonsman schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:53:
[...]

In de nieuwe folder van Philips Myshop (personeelswinkel) staat dit type ook. Heb gebeld, maar levering is enkele weken vertraagd. Je kan hieruit concluderen dat dit type in Nederland beschikbaar komt.
Prijs in de myshop is 1349 (met Philips actiekorting wordt dat dan 1214).

Verwijderd

DyStiC schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:51:
[...]

Dat type nummer klopt ook niet, het moet zijn de 40PFL8664 en dat is wel gewoon (ook) een nederlands model, alleen hij is nog niet echt te koop.
Stond wel al op de BCC site voor € 1499,- en bij de echte webshops voor ca. € 1300,- en dat is toch geen verkeerde prijs lijkt me (helemaal met de 10% kortingsaktie die Philips momenteel heeft op de 8000-serie), als je dat vergelijkt met de LED tv van Samsung.
Ik las daar even overheen, maar het betreft idd de 40pfl8664

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 08:25:
[...]

In de nieuwe folder van Philips Myshop (personeelswinkel) staat dit type ook. Heb gebeld, maar levering is enkele weken vertraagd. Je kan hieruit concluderen dat dit type in Nederland beschikbaar komt.
Wat voor prijs werd er genoemd voor de 40PFL9704 in de Philips Myshop? en krijgt men hier de 40PFL9704 deae week ook aangeleverd?

Verwijderd

In de Philips folder wordt als ophangbeugel de SQM6175/10 genoemd, volgens mijn info volgende week beschikbaar.
http://www.p4c.philips.co..._CA&sct=FLAT_TV_STANDS_SU

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 09:18 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 08:36:
[...]

Wat voor prijs werd er genoemd voor de 40PFL9704 in de Philips Myshop? en krijgt men hier de 40PFL9704 deae week ook aangeleverd?
Helaas stond de 9704 serie er nog niet in.

• Slugster
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:14:
In de Philips folder wordt als ophangbeugel de SQM6175/10 genoemd, volgens mijn info volgende week beschikbaar.
Bied die wel genoeg ruimte voor alle kabels dan? Want Neefdave zei al over de Vogel EFW 8405 dat die waarschijnlijk te weinig ruimte bied:
Neefdave schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:46:
[...]

Correct, word vrij krap (Lees, past wel/niet) omdat de scart aansluitingen ook niet zo ver verzonken zijn als eerst. Gaat trouwens op voor alle aansluitingen.
Die Philips beugel ziet er ook redelijk plat uit. De kant die vast zit aan de TV staat niet op het plaatje, maar het oogt vrij plat allemaal. Ik zoek ook een fatsoenlijke beugel, maar wil wel gewoon van alle aansluitingen gebruik kunnen maken... zonder te vloeken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:16:
[...]

Helaas stond de 9704 serie er nog niet in.
Oke bedankt ik heb er eentje gereserveerd staan bij de PW, maar daar is de tv duurder dan bij BVD weet jij of de PW nog korting kan geven over hun standaard prijs?

• Jiggero
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 06:48:
Voor het beste ambilight effect moet tv minimaal 25 cm van de muur af... Hij staat bij mij dus te pronken op zijn voet midden van scherm op ooghoogte en 26 cm van de muur.

Gisteren nog wat bluray gekeken.....Man oh man..wat is dat beeld mooi!!! Ook het geluid..lijkt wel of er een versterker met 5 speakers en subwoofer inzit.
Dank voor je reactie. Kan haast niet wachten totdat de tv geleverd wordt. Ben benieuwd :9
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:14:
Dank Spitje voor deze info. Op basis hiervan heb ook nog even telefonisch contact gehad met de klantenservice van Philips (had ik natuurlijk ook eerder kunnen bedenken...). Zij kwamen met dezelfde info.

Verwijderd

Enfin, ik was erg onder de indruk van het toetstel. Verder had ik mijn zinnen er toch al op gezet. Na enige onderhandeling, kwamen we uiteindelijk uit op een prijs van € 2349,-. De prijs van € 2269,- van Ben van Dijk vonden ze net iets te scherp. Ze hadden hierover nog met BvD gebeld om deze prijs te verifiëren. Of dat echt zo is, weet ik niet.
Ik ga zo ff de stad in om bij Expert, Steenweg en MM te onderhandelen. Had je bij de lagere prijs ook gewoon de Blu-Ray speler van de Philips actie gekregen? Bij MM wilden ze bijvoorbeeld wel kijken naar een lagere prijs en dat je dan geen blu-ray speler krijgt bijvoorbeeld...

• Jiggero
Slugster schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:46:
Die Philips beugel ziet er ook redelijk plat uit. De kant die vast zit aan de TV staat niet op het plaatje, maar het oogt vrij plat allemaal. Ik zoek ook een fatsoenlijke beugel, maar wil wel gewoon van alle aansluitingen gebruik kunnen maken... zonder te vloeken.
Het oogt idd vrij plat (http://www.p4c.philips.co...10/sqm6175_10_qsg_nld.pdf).
Er staan helaas geen afmetingen bij van de twee bouten waar de tv aan wordt opgehangen en/of de afstandhouders die onderaan de tv moeten worden gebruikt. Maar zo op het gezicht, lijkt het allemaal wel te gaan/kunnen. Het is dat of een alternatief van Vogel of zo...

• Jiggero
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:10:
Ik ga zo ff de stad in om bij Expert, Steenweg en MM te onderhandelen. Had je bij de lagere prijs ook gewoon de Blu-Ray speler van de Philips actie gekregen? Bij MM wilden ze bijvoorbeeld wel kijken naar een lagere prijs en dat je dan geen blu-ray speler krijgt bijvoorbeeld...
Ik denk niet dat MM dit kan afdwingen, aangezien de Blue-ray speler actie van Philips is.
Ongeacht de prijs die je voor het toestel betaald (als het maar niet meer is dan de bruto verkoopprijs) kom je volgens Philips gewoon in aanmerking voor de Blue-ray speler actie. Het lijkt er dus op dat het eerder een verkooppraatje van MM is. Maar goed, als je daardoor een nog scherpere prijs kan bedingen, zou ik er zeker in meegaan. Dan kun je volgens mij daarna nog steeds gebruik maken van de Philips actie :)

Ik heb dus € 2349,- betaald voor mijn 46PFL9704 en kan met die prijs gewoon gebruik maken van de Philips actie. Laat die Blue-ray speler dus maar komen...(over 6 weken dan) :P

• Slugster
Jiggero schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:11:
[...]

Het oogt idd vrij plat (http://www.p4c.philips.co...10/sqm6175_10_qsg_nld.pdf).
Er staan helaas geen afmetingen bij van de twee bouten waar de tv aan wordt opgehangen en/of de afstandhouders die onderaan de tv moeten worden gebruikt. Maar zo op het gezicht, lijkt het allemaal wel te gaan/kunnen. Het is dat of een alternatief van Vogel of zo...
Die Philips beugel heeft wel als voordeel dat hij werkt met het "always straight" principe. De zwaartekracht hangt hem in het juiste punt en mocht het dan alsnog niet 100% recht zijn dan draai je hem zelf een beetje bij. Opzich een simpel en slim idee om de beugel op die manier te maken. Geen waterpas nodig om hem op te hangen. Ik zal vanavond eens kijken of Philips mij meer kan vertellen over de ruimte die je hebt bij deze beugel.

Verwijderd

Jiggero schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:18:
[...]
Maar goed, als je daardoor een nog scherpere prijs kan bedingen, zou ik er zeker in meegaan.
[...]
Ik heb dus € 2349,- betaald voor mijn 46PFL9704 en kan met die prijs gewoon gebruik maken van de Philips actie. Laat die Blue-ray speler dus maar komen...(over 6 weken dan) :P
Nouja, ik heb nog iets om de prijs te drukken, ik wil er namelijk twee :)

• Jiggero
Slugster schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:25:
Die Philips beugel heeft wel als voordeel dat hij werkt met het "always straight" principe. De zwaartekracht hangt hem in het juiste punt en mocht het dan alsnog niet 100% recht zijn dan draai je hem zelf een beetje bij. Opzich een simpel en slim idee om de beugel op die manier te maken. Geen waterpas nodig om hem op te hangen. Ik zal vanavond eens kijken of Philips mij meer kan vertellen over de ruimte die je hebt bij deze beugel.
Het ontwerp is idd simpel, maar zal (denk ik) prima zijn werk doen. Daar hou ik wel van.
De enige waterpas die er dan nog aan te pas komt is waarschijnlijk om te kijken of de tv echt waterpas hangt.
Op het oog is dat soms moeilijk te zien. Na wat te hebben gegoogled op de SQM6175 blijkt de muurbeugel inmiddels bij een aantal zaken te koop te zijn voor € 109,-. Heb zojuist nog Steenweg gebeld, maar die had 'em (nog) niet op voorraad.

Verwijderd

weet er iemand al iets meer over de 52" wanneer deze leverbaar is?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:05:
weet er iemand al iets meer over de 52" wanneer deze leverbaar is?
Waarschijnlijk eind van deze week worden ze geleverd bij de groothandel!

Verwijderd

BCC meldt nu ineens dat de 40PFL9704 bij hen geleverd wordt vanaf 20 september, ipv 14/15 september volgende week nog maar eens bellen

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:14:
BCC meldt nu ineens dat de 40PFL9704 bij hen geleverd wordt vanaf 20 september, ipv 14/15 september volgende week nog maar eens bellen
Hou die 4 oktober nu maar aan :9 , zowel al wel op philips.co.uk alswel philips.de staat de 40inch al wel. wellicht dat die daar eerder uitgeleverd worden. Ik denk dat je blij moet zijn als je ergens in oktober een 40inch kan scoren.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:48

TheVMaster

Moderator WOS
Na het 'gedoe' met het afspelen van multimedia via de 8404 heb ik halverwege augustus weer een issue met mijn 42pfl8404.

Als ik film/tv/serie of een game aan het bekijken/spelen ben vanaf mijn 360 (via de 8404) gebeurt het mij sinds de software update van juli met regelmaat dat mijn audio het ineens niet meer doet (altijd na het switchen tussen 2 spellen/films/serie). De enige oplossing is het standby zetten van de tv en hem hierna weer aan te doen. Het geluid werkt dan weer.

Dit heb ik halverwege augustus bij Phillips gemeld en zij hebben mij laten terugbellen door een reparatiebedrijf. Nu ben ik hierdoor teruggebeld, maar zij hadden geen oplossing en hebben dit weer uitgezet bij Philips. Intussen zijn we op vakantie geweest en na mijn vakantie (alweer 2 weken terug) heb ik direct weer met dit bedrijf gebeld aangezien ze mij nog niet hadden teruggebeld.

Helaas hadden ze nog geen antwoord van Philips, maar dit zouden ze uitzoeken. Begin deze week nog maar eens gebeld, want na zowat een maand was er nog steeds geen oplossing (eigenlijk wist men nog niet eens wat er mis was met de TV). Nu dit reparatiebedrijf aan dat ze nog steeds niets van Philips vernomen hadden en dat ze mij zouden terugbellen zodra dit het geval was. Overigens gaf de meneer in kwestie aan dat hij niet kon aangeven of dat weken of maanden zou duren.
Hier was ik natuurlijk niet blij mee dus heb ik even met Philips gebeld en mijn verhaal gedaan :+

Vanmorgen gaat ineens de telefoon: De meneer van het reparatiebedrijf. Hij had van Philips begrepen dat met mij hadden overlegd dat ik een vervangend toestel zou gaan krijgen. Volgens de meneer zou mijn 42PFL8404 omgeruild gaan worden voor een 42PFL9664.....ik zo van eh...ik weet van niets, maar eh....dit klinkt wel oke!

Is de 42PFL9664 echt zoveel beter dan de 42PFL8404 en moet ik dus ingaan op dit aanbod?

Ter aanvulling op het audio probleem: Ik heb mijn XBOX 360 via HDMI op de TV aangesloten en vanaf de TV is de audio weer via de COAX aansluiting digitaal aangesloten op mijn receiever.

Verwijderd

Nou, ik heb er zojuist twee (een voor een vriend van me) besteld voor € 2349,- bij Expert op de Twijnstraat (Utrecht) en ze worden zaterdag geleverd. Ik heb er ook nog de CI+ CAM bij besteld, want die hadden ze ook.

Ik ben nog wel wat andere zaken afgefietst en IT's op de Lange Viestraat wilde wel onder de eerder genoemde prijs van € 2349 van Steenweg gaan en kon hem leveren voor € 2294,15. Daarna nog even naar de MediaMarkt gefietst en die wilde wel onder de prijs van IT's maar wilde niet zeggen wat voor prijs, alleen als ik ook direct de bestelling plaatste. Dus dat zou bij wijze van spreken ook 1 euro lager kunnen zijn :+

Verwijderingsbijdrage is € 8,-, bezorgkosten bij IT's en MM ca € 38,-.

Ik heb uiteindelijk toch bij Expert besteld omdat ik bij die winkel een veel beter gevoel had. MM, Steenweg en IT's zijn toch een beetje dozenschuivers en bij IT's liepen zelfs alleen maar broekies rond. Voor die 50 euro verschil koop ik hem dan toch liever bij een zaak die prettiger aanvoelt, zeker als je nog een keer terug moet voor service. Ander punt was dat Expert een vakzaak is en voor de 9704 een contract met Philips heeft moeten afsluiten. Het voordeel is dat zij directe lijnen hebben met Philips terwijl de eerder genoemde zaken de TV's uit het buitenland schijnen te halen. MediaMarkt gaf zelf al aan dat de kortingsactie van Philips (= Blu-Ray speler gratuit) waarschijnlijk niet geld als je hem bij hen onder de adviesprijs (van € 2699,-) koopt.

Daarnaast had Expert lagere leveringskosten (€ 20,-), hadden ze de TV (in tegenstelling tot de andere zaken) wel op voorraad, woon ik er om de hoek (wel zo handig ivm eventuele service) én hadden ze ook de CI+ module op voorraad. De vraag is alleen of ie werkt natuurlijk, maar dat merken we snel genoeg :) Mocht ie niet werken dan kon ik hem terug brengen :)

Kortom, wil je de laagste prijs, noem dan mijn eerder genoemde prijzen en ga langs bij IT's en MM. Maar wil je service (tenminste, die zaak voelde goed) voor € 50,-, kijk dan nog eens bij Expert :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 14:10 ]

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

TheVMaster schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:41:
Ter aanvulling op het audio probleem: Ik heb mijn XBOX 360 via HDMI op de TV aangesloten en vanaf de TV is de audio weer via de COAX aansluiting digitaal aangesloten op mijn receiever.
COAX aansluiting terug naar een receiver? Kan dat? Ik dacht dat dat altijd via of de rood/witte kabeltjes of via zo'n oranje kabeltje moest. (sorry ik ben niet echt thuis in wat wat heet :D )

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:48

TheVMaster

Moderator WOS
ppaddo schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:51:
[...]

COAX aansluiting terug naar een receiver? Kan dat? Ik dacht dat dat altijd via of de rood/witte kabeltjes of via zo'n oranje kabeltje moest. (sorry ik ben niet echt thuis in wat wat heet :D )
Ja...coax als in digital... SPDIF of hoe heet dat allemaal :+

[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 16-09-2009 14:05 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:46:
Nou, ik heb er zojuist twee besteld voor € 2349,- bij Expert op de Twijnstraat (Utrecht) en ze worden zaterdag geleverd. Ik heb er ook nog de CI+ CAM bij besteld, want die hadden ze ook.

Ik ben nog wel wat andere zaken afgefietst en IT's op de Lange Viestraat wilde wel onder de eerder genoemde prijs van € 2349 van Steenweg gaan en kon hem leveren voor € 2294,15. Daarna nog even naar de MediaMarkt gefietst en die wilde wel onder de prijs van IT's maar wilde niet zeggen wat voor prijs, alleen als ik ook direct de bestelling plaatste. Dus dat zou bij wijze van spreken ook 1 euro lager kunnen zijn :+

Verwijderingsbijdrage is € 8,-, bezorgkosten bij IT's en MM ca € 38,-.

Ik heb uiteindelijk toch bij Expert besteld omdat ik bij die winkel een veel beter gevoel had. MM, Steenweg en IT's zijn toch een beetje dozenschuivers en bij IT's liepen zelfs alleen maar broekies rond. Voor die 50 euro verschil koop ik hem dan toch liever bij een zaak die prettiger aanvoelt, zeker als je nog een keer terug moet voor service. Ander punt was dat Expert een vakzaak is en voor de 9704 een contract met Philips heeft moeten afsluiten. Het voordeel is dat zij directe lijnen hebben met Philips terwijl de eerder genoemde zaken de TV's uit het buitenland schijnen te halen. MediaMarkt gaf zelf al aan dat de kortingsactie van Philips (= Blu-Ray speler gratuit) waarschijnlijk niet geld als je hem bij hen onder de adviesprijs (van € 2699,-) koopt.

Daarnaast had Expert lagere leveringskosten (€ 20,-), hadden ze de TV (in tegenstelling tot de andere zaken) wel op voorraad, woon ik er om de hoek (wel zo handig ivm eventuele service) én hadden ze ook de CI+ module op voorraad. De vraag is alleen of ie werkt natuurlijk, maar dat merken we snel genoeg :) Mocht ie niet werken dan kon ik hem terug brengen :)

Kortom, wil je de laagste prijs, noem dan mijn eerder genoemde prijzen en ga langs bij IT's en MM. Maar wil je service (tenminste, die zaak voelde goed) voor € 50,-, kijk dan nog eens bij Expert :)
Gisteren de 46pfl9704 bekeken bij expert. Jammer dat ze niet op de hoogte waren van de nieuwe serie. Ik vroeg wanneer de 40 inch verwacht werd, meldde de verkoper mij doodleuk dat er geen 40 inch was, wel een 42 inch.

Ook hadden zijn de cam CI+ geïnstalleerd, zei hij, ik later kijken in de cam-sleuf ,zat er geen cam in. Vraag mij dus af of het niet via een extern kanaal loopt. Natuurlijk weer hetzelfde geneuzel over internetprijzen e.d. dus helaas niet tot een deal gekomen. Hij bood mij € 3150,00 voor de 40pfl9704 en de 32pfl9604.

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
DyStiC schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:51:
[...]

Ik bedoel inderdaad de 8664, zal wel een typfoutje geweest zijn. Hij is inderdaad nog niet echt te koop, heb al wat rondgekeken op internet. Zag ook ergens de prijs van 1300 staan, maar daar was hij niet op voorraad.
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 08:25:
[...]

Die kortingsactie waar jullie het over hebben is zeker interessant, hoelang duurt die nog? Want (web)winkels hebben de tv nu niet op voorraad dus ik ben bang dat als hij dat straks wel is dat die actie afgelopen is.

Verwijderd

Ja de details wist ie niet zo heel goed want vorige keer had ie het over 100Hz terwijl hij 200Hz is :) Maar toch voelde het wel beter dan de 'dozenschuivers'.

Overigens staat op mijn factuur de volgende CI+ module omschreven:
1 SETTOP BOX - ZIGGO CIPLUS NEOTION CAMMO - € 79,95
Beetje jammer dat in die prijs ook nog de prijs van een smartcard zit, had em liever zonder gekocht want ik heb al een smartcard. Mocht ik nog een TV op mijn slaapkamer willen dan kan ik die kaart daar voor gebruiken met de externe decoder die ik nog heb staan...

Welke CI+ CAM hebben mensen hierboven getest? Zo te lezen gebruikt Ziggo CAM's van Neotion en SMiT.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 14:48 ]

Verwijderd

Kwam dit zojuist tegen op de nieuwe Ziggo CI+ thread:
wij hebben er vandaag 15 binnen gehad, zijn uiteraard allemaal al verkocht maar heb ze getest in niet goedgekeurde(op dit moment nog)

philips 46pfl9704 / 42pfl9664 / 32pfl9604 / 32pfl7694

behalve de 32pfl7694 daar stond nog de orig firmware op, de andere waren al voorzien van de laatste update van een week of 3 geleden.

Conclusie werkt allemaal perfect , ondanks niet gecertificeerd. Enige is dat je 123hd op 123 moet zetten en 123 dan moet verlaatsen naar bv 53/54/55.

Morgen verder met testen.

ralph
Maar ook (wat we eerder hebben gelezen):
Belangrijk

Het gaat fout als de CAM zonder installatie van de TV op het netwerk in de TV wordt geplaatst!!
Er ontstaan in dat geval een authentication error.

De CI+ iDTV moet dus eerst worden ge-installeerd op het netwerk, waarbij Ned1 HD op positie 1 moet verschijnen, vervolgens kan de CI+ CAM worden aangebracht. In dat geval vindt er authenticatie plaats die in 5 stappen verloopt, voor zover de iDTV ook echt CI+ compliant is.

Zodra je de melding "authentication OK" zit kan de CAM gebruikt worden. Je kunt overigens de smartcard als in de CAM schuiven voordat je de CAM in de TV plaatst.
Een beetje onduidelijk verhaal maar ik lees het dat je eerst je TV normaal moet installeren via de kabel, en daarna pas je CI+ module erin moet schuiven om digitale tv te installeren?

Maar voor de rest klinkt het positief in ieder geval, het lijkt nu dus goed te werken! :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 15:02 ]

• williz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-12-2020
Tja, ik moet zeggen, toen ik een mailtje stuurde naar de locale 'Expert' en de prijs van een winkel in Belgie noemde van €2540,- voor de 52pfl9704 met het verzoek om een aanbieding te doen, kreeg ik als antwoord 'em maar gauw daar te bestellen want ze willen er nog wel op verdienen'! :/

Dan vraag ik me af of inkoopsprijzen in Belgie anders liggen of dat ze hier wel hele hoge marges rekenen. (Weet iemand inkoopstarieven in NL?)

Ik wil eigenlijk wel in NL bestellen om in aanmerking te komen voor die actie. Vind €3000 echter nog iets te veel voor de 52 inch.

Begrijp die marges niet, hoeven niet eens te 'verkopen', hoeven alleen maar te bestellen voor me. Al het uitzoekwerk doe ik zelf namelijk ;) Wat heeft zo'n winkel dan eigenlijk nog voor meerwaarde. :P

Verwijderd

Wat heeft zo'n winkel dan eigenlijk nog voor meerwaarde. :P
Daarom koop ik de meeste spullen ook wel via internet, maar vind zo'n dure tv net iets trickier dan een electrisch oventje bijvoorbeeld. Dan vind ik het toch wel prettig om te weten dat als er iets niet lekker werkt ik ook gewoon langs kan lopen en aan kan kloppen. Moet er niet aan denken dat je dan die tv weer op moet sturen naar België ofzo...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 14:59 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:59:
[...]

Daarom koop ik de meeste spullen ook wel via internet, maar vind zo'n dure tv net iets trickier dan een electrisch oventje bijvoorbeeld. Dan vind ik het toch wel prettig om te weten dat als er iets niet lekker werkt ik ook gewoon langs kan lopen en aan kan kloppen. Moet er niet aan denken dat je dan die tv weer op moet sturen naar België ofzo...
Philips heeft met TV's van deze prijsklasse een speciale dienst dit betekend bij service een monteur aan huis. Je neemt contact op met Philips niet met de winkel. Kopen in België heeft dus geen consequenties voor de garantie of service die door de fabrikant verleent wordt (wel verstandig om je tv te registreren)!

• nlrb
  • Laatst online: 06-09 20:30
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:45:
Welke CI+ CAM hebben mensen hierboven getest? Zo te lezen gebruikt Ziggo CAM's van Neotion en SMiT.
De CAMs van Neotion worden nog niet uitgeleverd. Alle gebruikte CAMs zijn dus van SMiT.

status 15 september
De eerste CI+CAM zijn geleverd aan de retailers. Deze CAM zijn van het fabrikaat SMiT. De laatste problemen op de Neotion CAM's zijn inmiddels gevonden. Deze CAM's zullen waarschijnlijk over enkele weken aan ons geleverd worden.

• nlrb
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:53:
Maar voor de rest klinkt het positief in ieder geval, het lijkt nu dus goed te werken! :)
Bij de mensen die al (een tijdje) een xxx4 model hebben, werkt het niet (zie verschillende meldingen op het Ziggo forum). Bij recent geproduceerde TVs lijkt het authenticatie probleem niet op te treden en de CI+ CAM wel te werken.

Verwijderd

nlrb schreef op woensdag 16 september 2009 @ 15:49:
[...]

De CAMs van Neotion worden nog niet uitgeleverd. Alle gebruikte CAMs zijn dus van SMiT.
Nouja, blijkbaar toch wel want ik ontvang hem zaterdag :) Tenminste ik neem aan dat er in het kassa systeem niet 'Neotion' zal staan als het 'SMiT' is? :)
nlrb schreef op woensdag 16 september 2009 @ 15:56:
[...]

Bij de mensen die al (een tijdje) een xxx4 model hebben, werkt het niet (zie verschillende meldingen op het Ziggo forum). Bij recent geproduceerde TVs lijkt het authenticatie probleem niet op te treden en de CI+ CAM wel te werken.
Dat las ik inderdaad ook, maar hebben de recent geproduceerde TVs dan een nieuwere firmware dan momenteel beschikbaar is via de update? Of zou er een ander verschil zijn (kabelgebied, hardware verschil)?

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 16:18 ]

• nlrb
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:06:
Nouja, blijkbaar toch wel want ik ontvang hem zaterdag :) Tenminste ik neem aan dat er in het kassa systeem niet 'Neotion' zal staan als het 'SMiT' is? :)
Toch wel. Aan de buitenkant van de Ziggo verpakking zal niet te zien zijn of er een SMiT of Neotion CAM in zit. De prijs is ook hetzelfde, dus voor de kassa maakt het niet uit :) .
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:06:
Dat las ik inderdaad ook, maar hebben de recent geproduceerde TVs dan een nieuwere firmware dan momenteel beschikbaar is via de update? Of zou er een ander verschil zijn (kabelgebied, hardware verschil)?
Het verschil is in ieder geval niet de firmware. De gok is dat het probleem zit in het certificaat op de TV, maar daar wordt door Philips geen uitsluitsel over gegeven.

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:45
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:45:

Btw...ook dit scherm zat net als vorig jaar mijn 9703 onder de vlekken en krassen!!
Demomodel :? mag niet niet gebeuren bij zo'n model.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Verwijderd

er is een update voor de 37pfl8684 model

Firmware Upgrade - Software, Versie: 000.026.038.022 Nederlands
Zip-bestand (40.06 MB), 2009-08-27

weten jullie wat hierin is gewijzigd/aangepast? is er een site waar dit staat

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:58:
weten jullie wat hierin is gewijzigd/aangepast? is er een site waar dit staat
Ik heb er zelf nog niet mee te maken gehad, maar schijnbaar moet je de taal naar Engels wijzigen om de changelog te kunnen zien (is dus alleen in het Engels beschikbaar).

Wel een oude firmware al, zo te zien van 27 augustus 2009. Ik zit er voor de grap eens in te neuzen en kom wat strings tegen:
2SWU3TXV
Release for TV543:
Q5492-0.26.38.22
Generation date:
17/08/2009 7:21:51
Q5492-0.26.38.22_commercial

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 17:16 ]

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 22:13
Zelf wil ik misschien de 40PFL9704 aanschaffen alleen stoor ik me aan de dikke rand van de tv, deze is echt veel dikker dan bv bij de Sony Z5500 serie. Heeft de rand van de 40" in dezelfde dikte als die bij de 46" of is deze in verhouding ook dunner? Want de afbeeldingen op internet lijken allemaal van de 46"te zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Het Fantoom op 16-09-2009 17:12 ]

• Zilla
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 22:30
Net even gechat met de klantenservice van Philips over de ci+ cam module van Ziggo. Volgens philips moet het gaan werken met de meest recente firmware.
Welkom bij Philips Chat, u chat met Medewerker. Hoe kan ik u helpen?

Bezoeker: Goedenavond, Ik heb van de zomer een 32PFL8404H/12 aangeschaft? nu heeft ziggo ci+ cam uitgebracht. ik vroeg mij af of deze gaat werken met mijn tv.

Medewerker: Deze zal inderdaad bij u gaan werken

Bezoeker: Moet ik nog iets updaten alvorens deze gaat werken? ik heb op internet gelezen dat hij alleen werkt met een recente firmware.

Medewerker: Nou momenteel zijn ze nog bezig met testen.. philips en ziggo.. maar op korte termijn zult u hier meer informatie over krijgen via de website van ziggo.

Medewerker: waarschijnlijk zult u een software update moeten uitvoeren alvorens u hier gebruik van gaat maken
Zijn er al mensen geslaagd om middels de ziggo ci+ module digitale tv te kijken op een philips tv?
Verder heeft deze medewerker mij kunnen vertellen dat ziggo "op korte termijn" meer informatie op hun website zal zetten mbt de philips tv's.

Verwijderd

Ik heb vandaag met een verkoper van Ben van Dijk gesproken (hij heeft nog steeds de beste prijs incl. blue Ray) deze verzekerde mij dat hij met de nieuwe software 3 tv,s van Philips met CI+ Cam aan de praat had.

Verwijderd

De rand is dunner van de 40 inch denk ik maar relatief dikker.

Reken maar uit:

http://www.displaywars.co...etre-16x9-vs-46-inch-16x9

http://www.kieskeurig.nl/...04h/specificaties/344339/

Scheelt volgens mij te weinig.

En de zwarte rand naast het zichtbare scherm? :>

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:46:
Nou, ik heb er zojuist twee (een voor een vriend van me) besteld voor € 2349,- bij Expert op de Twijnstraat (Utrecht) en ze worden zaterdag geleverd. Ik heb er ook nog de CI+ CAM bij besteld, want die hadden ze ook.

Ik ben nog wel wat andere zaken afgefietst en IT's op de Lange Viestraat wilde wel onder de eerder genoemde prijs van € 2349 van Steenweg gaan en kon hem leveren voor € 2294,15.
Klinkt erg bekend allemaal. Vandaag ben ik dezelfde winkels afgegaan namelijk, waarbij ik vrijwel hetzelfde te horen kreeg :) Veel winkels waren te vaag over de levertijd.

Uiteindelijk heb ik de 46PFL9704 besteld bij Steenweg, voor een nette prijs en een levering van begin volgende week. Nu nog hopen dat de tv - eenmaal aangesloten - niet tegenvalt ;) Vandaag overigens ook de Panasonic TX-P50G10 (plasma) aanschouwd, die er ook erg goed uit zag. Toch voor Philips gegaan.

Verwijderd

nlrb schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:32:
Toch wel. Aan de buitenkant van de Ziggo verpakking zal niet te zien zijn of er een SMiT of Neotion CAM in zit. De prijs is ook hetzelfde, dus voor de kassa maakt het niet uit :) .
Haha, ik merk 't wel. SMiT, Neotion, whatever. Dat boeit me uiteindelijk niet, als 't maar werkt :) Zaterdag meer...
nlrb schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:32:
Het verschil is in ieder geval niet de firmware. De gok is dat het probleem zit in het certificaat op de TV, maar daar wordt door Philips geen uitsluitsel over gegeven.
Goed punt, daar had ik nog niet aan gedacht... Ik ben benieuwd hoe Philips dat wil gaan fixen als dat echt zo is. Ik kan me heel goed voorstellen dat je dan een monteur moet gaan ontvangen, want een download kan het certificate exposen voor de hackercommunity met alle gevolgen (gratis TV!) van dien...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 20:03 ]

• Remco123
williz schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:54:
Tja, ik moet zeggen, toen ik een mailtje stuurde naar de locale 'Expert' en de prijs van een winkel in Belgie noemde van €2540,- voor de 52pfl9704 met het verzoek om een aanbieding te doen, kreeg ik als antwoord 'em maar gauw daar te bestellen want ze willen er nog wel op verdienen'! :/
Haha Expert is gewoon erg duur vaak zitten ze altijd wat boven de prijs plus zij doen ook de bekende akties van "de Philips 46pfl9704 nu van 2899 voor 2699" 8)7 . Ik ben er ook wel achter gekomen dat het via een webwinkel net zo makkelijk kan zeker bij deze modellen omdat er inderdaad een monteur aan huis komt.
De plasma discounter schijnt wel een goede te zijn maar voor die 100 euro die hun goedkoper zijn doe ik het niet voor om eerlijk te zijn. Had wel verwacht dat hun prijs rond de 2200 euro zou liggen voor de 46 inch.
Ben benieuwd voor welke prijs ze de 40 inch aan gaan bieden.......
Pagina: 1 ... 25 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.