Het is een Smit.Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:43:
[...]
Dus dat gebeurt ok als de TV niet aan de kabel hangt?
Is het eem Smit of een Neotion CAM?
Verwijderd
OK, van de Neotion was bekend dat die zelf problemen had (in Sony TV's), maar deze zou niet uitgeleverd moeten worden voorlopig.
Ik verwacht dat dit probleem alleen met een firmware upgrade van de Philips opgelost kan worden. Wat die Ziggo figuur precies bedoelt snap ik niet, mogelijk gaat Ziggo de firmware update op de kabel zetten, dat is iets wat in principe mogelijk is (en bij Sony's al per ongeluk gebeurd is).
Dat hij automatisch naar die authenticatie toe gaat bij het aanzetten lijkt mij correct, maar nadat je de foutmelding hebt gekregen zou je de authenticatie foutmelding weg moeten kunnen drukken waarna de CI+ CAM in standaard DVB CI compatible mode zou moeten functioneren. Het lijkt mij niet de bedoeling dat de hele TV niets meer kan doen zolang de CI+ CAM in het CI+ slot zit.Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:30:
Nee dat gaat niet lukken bij het aanzetten van de tv gaat deze automatisch naar deze mode.
Verwijderd
inderdaad de dvbc doet niets alleen via de hdmi met de humax heb ik wel gewoon beeld.ArChie schreef op woensdag 09 september 2009 @ 14:27:
[...]
Dat hij automatisch naar die authenticatie toe gaat bij het aanzetten lijkt mij correct, maar nadat je de foutmelding hebt gekregen zou je de authenticatie foutmelding weg moeten kunnen drukken waarna de CI+ CAM in standaard DVB CI compatible mode zou moeten functioneren. Het lijkt mij niet de bedoeling dat de hele TV niets meer kan doen zolang de CI+ CAM in het CI+ slot zit.
dvbc+ moet echt eerst geauthentificeerd zijn anders doet deze helemaal niets!
dus alleen met een ci+ cam start de tv in deze authenticatie mode.
Verwijderd
Ik liep net even bij Expert (Twijnstraat, Utrecht) binnen om te vragen wanneer ze 46PFL9704 verwachtten en wat ie zou gaan kosten, hadden ze net gisteren het display model ontvangen en opgehangen in de winkel!
Ik heb even wat fototjes en een filmpje gemaakt met mijn telefoon (wat beroerde kwaliteit dus):

En een filmpje
Expert levert hem voor € 2699,- ('afgeprijsd' van ruim € 3200,-). Ik weet niet waar ze die € 3200,- prijs vandaan hebben getoverd want volgens mij is Philips' adviesprijs óók ca € 2699,-. Dan klinkt dat bedrag van € 2175,- wat hier eerder is genoemd toch een stuk prettiger...

En een filmpje
Expert levert hem voor € 2699,- ('afgeprijsd' van ruim € 3200,-). Ik weet niet waar ze die € 3200,- prijs vandaan hebben getoverd want volgens mij is Philips' adviesprijs óók ca € 2699,-. Dan klinkt dat bedrag van € 2175,- wat hier eerder is genoemd toch een stuk prettiger...
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2009 16:48 ]
Wat een grafherrie heb je onder dat tekenfilmpje gezet.
Idd die schreeuwlelijk voegt totaal niets toe, doet eerder afbreuk aan het imago van de 9704 dus kappen aub met dit soort ongein.
Verwijderd
Youtube had hem er zelf onder gerandomized, vond het op zich wel een aardige keus want Bodies van Drowning Pool is best een klassieke plaatDancing_Animal schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:21:
Wat een grafherrie heb je onder dat tekenfilmpje gezet.
Zeg wijsneus, waar heb jij geleerd te communiceren? Dat jij toevallig niet van Drowning Pool houdt is jouw zaak, maar ga niet zeuren dat audio onder een filmpje dat iemand op internet zet niet jouw ding is en dat diegene moet 'kappen met ongein'. Waarom maak je je eigenlijk zo druk over het imago van de 9704, werk je soms bij de marketing afdeling van Philips?Het Fantoom schreef op woensdag 09 september 2009 @ 18:27:
Idd die schreeuwlelijk voegt totaal niets toe, doet eerder afbreuk aan het imago van de 9704 dus kappen aub met dit soort ongein.
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2009 19:03 ]
Cool goed idee van jeVerwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:32:
Ik liep net even bij Expert (Twijnstraat, Utrecht) binnen om te vragen wanneer ze 46PFL9704 verwachtten en wat ie zou gaan kosten, hadden ze net gisteren het display model ontvangen en opgehangen in de winkel!Ik heb even wat fototjes en een filmpje gemaakt met mijn telefoon (wat beroerde kwaliteit dus):
Heb ook bij een expert winkel een 46pfl9704 gezien.
Prijstechnisch kwam hij niet verder dan 2500,--
Ik heb wel inkoopprijzen mogen zien van een 46"1707 excl BTW en een 40"1360 excl BTW
Ik heb een prijs van de 40"via een reguliere winkel voorliggen van 1850.
(dus ook nog een blu-ray via philips) maar dan verdiende hij maar 200 euro en dat was te weinig.
Hij koopt in via een NL-groothandel (ROM,of HOM of zo iets)
Prijstechnisch kwam hij niet verder dan 2500,--
Ik heb wel inkoopprijzen mogen zien van een 46"1707 excl BTW en een 40"1360 excl BTW
Ik heb een prijs van de 40"via een reguliere winkel voorliggen van 1850.
(dus ook nog een blu-ray via philips) maar dan verdiende hij maar 200 euro en dat was te weinig.
Hij koopt in via een NL-groothandel (ROM,of HOM of zo iets)
Verwijderd
heb vandaag de 52PFL9703 gezien vondt dat beeld al fantatisch, zou die 9704 nu zoveel beter zijn?
Verwijderd
Het is echt schandalig met die prijzen ja, volgens mij is het misleiding.
Eigenlijk zijn het gewoon leugens. Wil je bij zo'n winkel iets kopen?
Ikzelf dacht altijd dat de prijzen pas later zouden zakken en was gewoon bereid on 2199 te betalen voor de 40 inch, ik heb nu een prijs van 1769 Euro en ben toch wel benieuwd wat nu de inkoopprijzen zijn van de winkel.
Ik ga wel weer denken dat de tv minder goed is als het zo snel zakt, dat is weer jammer.
Eigenlijk zijn het gewoon leugens. Wil je bij zo'n winkel iets kopen?
Ikzelf dacht altijd dat de prijzen pas later zouden zakken en was gewoon bereid on 2199 te betalen voor de 40 inch, ik heb nu een prijs van 1769 Euro en ben toch wel benieuwd wat nu de inkoopprijzen zijn van de winkel.
Ik ga wel weer denken dat de tv minder goed is als het zo snel zakt, dat is weer jammer.
Verwijderd
Ik heb uiteraard het beeld staan bestuderen, er hing (volgens mij) een 9703 boven, een vorig model aurea schuin boven en een klein philipsje ernaast. Links stond ook nog de 9603 9604 op een plank. Wat me opviel was dak ik het beeld iets blauwiger vond dan de 9703, weet alleen niet of dat afstelling is of dat dat komt door LED vs CCFL. Verder had de 9704 inderdaad een hoger contrast. Je zag een raceauto met een vrij donkere cockpit en stuur op een licht en zonnig circuit. Op de 9704 zag je meer details op het dashboard (metertjes, stuur, etc) terwijl dat op de 9703 grotendeels wegviel of onzichtbaar was. In één van de demo filmpjes zie je een groen valei met witte vogels die rondvliegen. Ik vond dat die vogels -die er vrij klein uitzagen- een beetje haperig door het beeld vlogen (weet niet welke resolutie / refreshrate dat specifieke filmpje was, dat wisselde nogal in de demo filmpjes). Grotere bewegende objecten leken beter en vloeiender te bewegen. Wellicht heeft de beeldcorrectie was moeite om kleine bewegende objecten te identificeren en interpoleren? Helaas heb ik het geluid niet kunnen bewonderen want dat stond uit 
Algeheel gevoel was dat de 9703 iets warmer oogt (dat idee had ik vorig jaar ook al met de 9703 vs 9803) en de 9704 iets blauwer van beeld is, maar dat kan misschien ook instelling zijn. De bezel is op de 9704 geborsteld aluminium, en dat ziet er goed uit. Al moet ik zeggen dat ik de donkere bezel van de 9604 ook mooi vind. Voordeel van die donkere bezel is wel dat hij wat minder opvallend is dan de lichtere aluminium bezel. Ook de tiptoetsjes zijn mooi afgewerkt (gewoon 'geprint' op de aluminium zijkant, geen indrukbaar knopje te vinden). Voor de rest is de 46PFL9704 een erg mooi toestel en een prima TV voor aan mijn muur
Algeheel gevoel was dat de 9703 iets warmer oogt (dat idee had ik vorig jaar ook al met de 9703 vs 9803) en de 9704 iets blauwer van beeld is, maar dat kan misschien ook instelling zijn. De bezel is op de 9704 geborsteld aluminium, en dat ziet er goed uit. Al moet ik zeggen dat ik de donkere bezel van de 9604 ook mooi vind. Voordeel van die donkere bezel is wel dat hij wat minder opvallend is dan de lichtere aluminium bezel. Ook de tiptoetsjes zijn mooi afgewerkt (gewoon 'geprint' op de aluminium zijkant, geen indrukbaar knopje te vinden). Voor de rest is de 46PFL9704 een erg mooi toestel en een prima TV voor aan mijn muur
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2009 22:29 ]
Volgens mij wordt het erg moeilijk om via een reguliere winkel voor de 40 inch een bedrag rond de 1800 euro te krijgen. En als iemand hier een winkel weet die daartoe bereid is dan hoor ik het graag
. Bij BCC mag je denk ik al blij zijn als ze 2100 euro kunnen bieden. Ben benieuwd wat de webwinkels gaan doen wellicht dat daar nog wat verschil te vinden is........
Verwijderd
€ 1707,- * 1,19 = € 2031,33 incl btw. Dan zou expert dus een marge vangen van € 467,67. Best een flinke marge, maar zij moeten dan wel een flinke winkel huren, aankleden en lonen betalen. Dan is die Belgische prijs van € 2175,- die eerder is genoemd best een goede prijs. Ik ben benieuwd wat de webshops gaan vragen....Hydraulic schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:38:
...Ik heb wel inkoopprijzen mogen zien van een 46"1707 excl BTW ...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2009 21:39 ]
Ik heb een aanbod voor de 52" van EUR 2.539,00 (Belgische webshop)
Verwijderd
@ 4np naar wat gaat je voorkeur de 9704 of 9703? Heb je de tv gezien bij gewone digitale tv? is de8704 de moeite waard om voor te wachten? van beeldscherpte is er veel verschil?
Verwijderd
Persoonlijk vind ik de wat warmere tinten van de 9703 wat prettiger, al valt dat alleen op in vrij lichte scenes op het beeld. Maar dat valt nu alleen op omdat ze toevallig naast elkaar hangen, de vraag is natuurlijk of je het thuis ook ziet (en of het misschien gewoon via instellingen iets warmer is in te stellen). Maar aangezien het me bij de 9703 vs 9803 bij de mediamarkt ook al eens was opgevallen denk ik dat het LED vs CCFL is. Voor de rest vond ik de kleuren, hogere contrast, scherpte en afwerking prima.Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:10:
@ 4np naar wat gaat je voorkeur de 9704 of 9703? Heb je de tv gezien bij gewone digitale tv? is de8704 de moeite waard om voor te wachten? van beeldscherpte is er veel verschil?
Ze hadden gewoon de standaard Philips demo film aanstaan die je in alle winkels tegenkomt, geen TV helaas. Die film springt overigens van 60Hz naar 50Hz en 1080i etc dus je ziet al die tv's omschakelen van resolutie en refreshrate en het viel me wel op dat de 9704 dat het snelste deed van allemaal (niet op de 9604 gelet overigens).
Mijn voorkeur gaat gewoon uit naar de 9704, prima tv verder en ik wil sowieso gebruik gaan maken van de Ziggo CI+ CAM. Dus dan moet je sowieso de 04 serie. En Ambilight Spectra 3 is natuurlijk ook weer een slag mooier dan 2
Bestaat de 8704 wel? Of bedoel je de 9804? Indien de laatste, volgens mij bestaat die niet. De 9704 is nu de LED tv en de 9803 heeft volgens mij geen opvolger gekregen.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2009 22:31 ]
Tja mij is het ook overkomen: mn 37pfl8684 van 2 maanden oud werkt niet lekker meer. Het volume gaat soms uit zichzelf harder of zachter. De ab reageert dan niet meer. Ook het sidepanel doet dan heel raar.
Volgens mij zijn er al veel mensen met dezelfde problemen. Philips is toch niet meer het duurzame kwaliteitsmerk van vroeger.
Volgens mij zijn er al veel mensen met dezelfde problemen. Philips is toch niet meer het duurzame kwaliteitsmerk van vroeger.
Volgens mij zit er een fout in het sidepanel waardoor de knoppen 'uit zichzelf' ingedrukt worden'. Er is een firmware update waarmee dit kan worden 'opgelost'. De oplossing is dat je de knoppen, na de firmwareupdate, 2 keer moet indrukken. De eerste keer drukken activeert het panel en de 2e keer reageert de knop.PK schreef op donderdag 10 september 2009 @ 08:22:
Tja mij is het ook overkomen: mn 37pfl8684 van 2 maanden oud werkt niet lekker meer. Het volume gaat soms uit zichzelf harder of zachter. De ab reageert dan niet meer. Ook het sidepanel doet dan heel raar.
Verwijderd
Volgens mij dien je 2x de betreffende knop op de AB in te drukken en niet op het side-panel of heb ik dat verkeerd begrepen?CodeIT schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:14:
[...]
De oplossing is dat je de knoppen, na de firmwareupdate, 2 keer moet indrukken. De eerste keer drukken activeert het panel en de 2e keer reageert de knop.
Volgens mij is het het sidepanel. AB reageert volgens mij direct.Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:27:
[...]
Volgens mij dien je 2x de betreffende knop op de AB in te drukken en niet op het side-panel of heb ik dat verkeerd begrepen?
Nope. Je moet 2x op het sidepanel drukken.Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:27:
[...]
Volgens mij dien je 2x de betreffende knop op de AB in te drukken en niet op het side-panel of heb ik dat verkeerd begrepen?
XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel
Verwijderd
Ok, dan zit ik fout.Claude schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:50:
[...]
Nope. Je moet 2x op het sidepanel drukken.
Misschien is dat hele probleem niet aan de orde bij de 9704, althans laten we het hopen.
Het gaat erom dat dan de ab niet meer reageert en de knoppen op het sidepanel niet meer doen wat ze zouden moeten. Dus volume omhoog doet program of input naar beneden of ze doen allemaal hetzelfde. Op Duitse fora staat dit probleem ook beschreven, er schijnt een kabeltje vervangen moeten worden.
Verwijderd
Is er iemand die al iets weet over de 'ultra slim always straight wall mount' voor de (40pfl)9704?
Alleen dat overal waar ik er naar gevraagd heb de reactie is, nee die kan ik niet leveren, maar wel die van Vogel (8404, 2,4cm diep)Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:58:
Is er iemand die al iets weet over de 'ultra slim always straight wall mount' voor de (40pfl)9704?
*zucht* wat issie mooi!Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:32:
Ik liep net even bij Expert (Twijnstraat, Utrecht) binnen ....
(mooie plaatjes)
Zijn er ondertussen al personen die een wat concretere datum dan "volgende week" hebben doorgekregen voor hun 9704? Binnenkort maar even langs de Expert om het toestel live te aanschouwen. Hopelijk worden al mijn wensen op lcd tv dan na jaren van vergelijken, beoordelen en wat al niet meer ingevuld. Heb al wat aardig dure tv's lopen bekijken (met voorlopig hoogtepunt de Kuro's van Pioneer), maar nog steeds geen toestel gevonden waarvan ik had, "ja die mag mijn oude crt gaan vervangen".
-als ik nu maar goed kan slapen
[ Voor 22% gewijzigd door PaT op 10-09-2009 22:05 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Verwijderd
Ook ik ben maar even langs Expert op de Twijnstraat gegaan om de 46PFL9704 te aanschouwen 
Het scherm ziet er erg goed uit, maar ben dan ook bevooroordeeld. Toch was het beeld mijns inziens scherper en kleurrijker dan de vergelijkende schermen van Philips. Ondertussen werd er een andere demo afgespeeld dan degene 4np op zijn foto's heeft staan.
Nu nog op zoek naar een (internet)winkel met een mooie prijs. Alhoewel ik eigenlijk nog wat reviews zou willen lezen voordat ik bestel..
Het scherm ziet er erg goed uit, maar ben dan ook bevooroordeeld. Toch was het beeld mijns inziens scherper en kleurrijker dan de vergelijkende schermen van Philips. Ondertussen werd er een andere demo afgespeeld dan degene 4np op zijn foto's heeft staan.
Nu nog op zoek naar een (internet)winkel met een mooie prijs. Alhoewel ik eigenlijk nog wat reviews zou willen lezen voordat ik bestel..
Verwijderd
Bij mij (belgie) is het nog steeds in de loop van september pff.
Ik ben ook erg gehecht aan mijn mooie dikke matchline en hoop maar dat ik er niet op achteruit ga.
Ik ben ook erg gehecht aan mijn mooie dikke matchline en hoop maar dat ik er niet op achteruit ga.
Verwijderd
Worden in heel europa dus ook België vanaf 15/9 uitgeleverd. Dus vanaf 17/9 in de winkels (mits de groothandel en vrachtwagens wat doorrrijden...)Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:02:
Bij mij (belgie) is het nog steeds in de loop van september pff.
Haha en ik maar denken dat ik de enige ben die al zolang aan het zoeken is. Wilde eerst voor de 42pfl9703 of 9603 gaan toen weer de 42pfl9803 maar zoals het vaak gaat komt er toch weer een mooier en nieuwer model op de markt. Moet zeggen als je de oude modellen nu ziet ze een beetje lomp overkomen tegenover de 9704. Nu idd nog even een mooie prijs kunnen regelen ergens.....ppaddo schreef op donderdag 10 september 2009 @ 22:03:
[...]
*zucht* wat issie mooi!
Zijn er ondertussen al personen die een wat concretere datum dan "volgende week" hebben doorgekregen voor hun 9704? Binnenkort maar even langs de Expert om het toestel live te aanschouwen. Hopelijk worden al mijn wensen op lcd tv dan na jaren van vergelijken, beoordelen en wat al niet meer ingevuld. Heb al wat aardig dure tv's lopen bekijken (met voorlopig hoogtepunt de Kuro's van Pioneer), maar nog steeds geen toestel gevonden waarvan ik had, "ja die mag mijn oude crt gaan vervangen".
-als ik nu maar goed kan slapen-
Hier trouwens wat aanbieders en hun prijzen en http://www.hear.nl/product/Philips-46PFL9704. Nog niet echt dat je zegt een spectaculair voordeel..............
Verwijderd
Volgens mij draaiden ze ook een 2008 demo toen ik er was, ik neem aan dat Philips ook de demo's heeft geupgrade voor de 2009 serieVerwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 22:59:
Ondertussen werd er een andere demo afgespeeld dan degene 4np op zijn foto's heeft staan.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2009 09:07 ]
Verwijderd
Heeyy PK daar ben je weer, OEI niet leuk voor je. Ik heb hem nu al ook zo'n maand maar nog niet gemerkt dat de volume ineens hoog opliep. Tot nu toe bevalt de 8684 mij wel, alleen ik zit veel te kloten met de insteleiingen contrast, kleur scherpte etc. ik heb na een maand nog steeds niet wat ik wilPK schreef op donderdag 10 september 2009 @ 08:22:
ps. heb je al contact met Philips gehad?
Voor de mensen die een Philips toestel met CI+ slot hebben èn tot Ziggo gedwongen zijn is er (gedeeltelijk) goed nieuws:
http://www.ziggo-gebruike...thread.php?t=16501&page=7
De Philps CI+/Ziggo soap lijkt tot een einde te lopen, er komt een firmware update waarna de Ziggo Cam gebruikt kan gaan worden icm Philips CI+ toestellen. Keerzijde van de medaille lijkt echter te gaan worden dat we (net als bij de Sony's) niet meer zelf de volgorde van de kanalen kunnen gaan bepalen. Ik blijf dit persoonlijk een grove schande vinden, maar we hebben het er maar mee te doen.
http://www.ziggo-gebruike...thread.php?t=16501&page=7
De Philps CI+/Ziggo soap lijkt tot een einde te lopen, er komt een firmware update waarna de Ziggo Cam gebruikt kan gaan worden icm Philips CI+ toestellen. Keerzijde van de medaille lijkt echter te gaan worden dat we (net als bij de Sony's) niet meer zelf de volgorde van de kanalen kunnen gaan bepalen. Ik blijf dit persoonlijk een grove schande vinden, maar we hebben het er maar mee te doen.
"Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway"
Wacht ff. Dus zoals in de handleiding (van de 9604) aangegeven onder hoofdstuk 4.2.1 Herordenen en nieuwe naam, gaat niet meer werken? Hier staat dat men zelf zenders kan herordenen. Dat zou wel erg bizar zijn indien Ziggo dit eist. Kan dan ook de weerstand van Philips begrijpen. Kan het bijna niet geloven en dus ff afwachten totdat die nieuwe firmware en de cam er zijn. We zullen zien.............
Verwijderd
Hoi Slechtenl
Ja het werkt via Linksys. Je krijgt dan 2 adapters. 1 plaats je bij je router, kabel in router en andre in 220 (rechtstreeks). Andere bij de tv, zelfde verhaal.
Nu staan er op beide adapters mac adressen, je router moet deze wel toestemming geven om gebruik te maken van het netwerk, dit moet je dus in je router instellen.
Je nettv doet het dan. Ook je pc wordt gezien als die op dezelfde router/netwerk zit. Alleen films bekijken gaat bij mij nog niet, zie ze wel staan op de tv in het overzicht, maar wordt gezegd onleesbare bestanden (avi). Ga ik nog mee verder, maar goed het werkt, en scheelt je een draad trekken!
Succes.
E
Ja het werkt via Linksys. Je krijgt dan 2 adapters. 1 plaats je bij je router, kabel in router en andre in 220 (rechtstreeks). Andere bij de tv, zelfde verhaal.
Nu staan er op beide adapters mac adressen, je router moet deze wel toestemming geven om gebruik te maken van het netwerk, dit moet je dus in je router instellen.
Je nettv doet het dan. Ook je pc wordt gezien als die op dezelfde router/netwerk zit. Alleen films bekijken gaat bij mij nog niet, zie ze wel staan op de tv in het overzicht, maar wordt gezegd onleesbare bestanden (avi). Ga ik nog mee verder, maar goed het werkt, en scheelt je een draad trekken!
Succes.
E
Vreselijk als dat inderdaad zo uitpakt. Dat zou een kreupele TV betekenen.Sjoerten schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:45:
Keerzijde van de medaille lijkt echter te gaan worden dat we (net als bij de Sony's) niet meer zelf de volgorde van de kanalen kunnen gaan bepalen.
Ik had zo gehoopt, dat Philips voor wat betreft dit onderwerp de poot stijf zou houden.
Het heeft te maken met de voorkeur van Ziggo om te werken met een "basislijst" van zenders volgens de Ziggo-indeling, waaraan in de ogen van Ziggo niet mag worden getornd.
De zender ARD, bijvoorbeeld, staat op de Ziggolijst bijvoorbeeld onder nummer 601. Als je die zender op nummer 12 wilt hebben, dan veranderde je dat met de Philips faciliteiten voor het verplaatsen van de zender naar een ander voorkeurnummer.
Als de Philips software die verplaatsingsaktie impliciet uitvoert op de "basislijst" van Ziggo (en dus niet op een kopie daarvan) dan krijg je "ruzie" met Ziggo als het gaat om de certificering van je TV. Ziggo beschouwt het aanpassen van de basislijst als een "blocking issue" voor het verstrekken van het certificaat.
Voor de goede orde: dit heeft niets met CI+ vereisten te maken. Het gaat hier om slechts Ziggo-voorkeuren ten aanzien van hun beheer.
XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel
Maar kan je dan niet je favorietenlijst zelf instellen? Ik heb slechts ervaring met een Samsung decoder. Die zet ook alles in een bepaalde volgorde, maar daarnaast kan je meerdere favorietenlijsten maken met je eigen volgorde. Blokkeert Ziggo dat soort ijstjes dan ook?Claude schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:07:
[...]
Als de Philips software die verplaatsingsaktie impliciet uitvoert op de "basislijst" van Ziggo (en dus niet op een kopie daarvan) dan krijg je "ruzie" met Ziggo als het gaat om de certificering van je TV. Ziggo beschouwt het aanpassen van de basislijst als een "blocking issue" voor het verstrekken van het certificaat.
Voor de goede orde: dit heeft niets met CI+ vereisten te maken. Het gaat hier om slechts Ziggo-voorkeuren ten aanzien van hun beheer.
Blijkbaar krijgt Ziggo "aanmoedigingspremies" om (bijvoorbeeld) 'TMF op 9 te hebben en SBS op 6...
Verwijderd
Als er nog mensen zijn die graag een 46pfl9704 voor een erg scherpe prijs op de kop willen tikken....
bel benvandijk.nl (zeg meteen even dat ik je gestuurd heb, krijg ik hem misschien voor niks????)
Verder geen reclame...ik heb geen aandelen van die zaak.
bel benvandijk.nl (zeg meteen even dat ik je gestuurd heb, krijg ik hem misschien voor niks????)
Verder geen reclame...ik heb geen aandelen van die zaak.
Verwijderd
Er is wel een favorietenlijst, maar de volgorde binnen deze lijst is afhankelijk van de basislijst. En dat geldt ook voor het nummer. Dus als een zender in de basislijst op 400 staat, dan moet je bij gebruik van de favorietenlijst ook 400 intoetsen om die zender te tonen.ppaddo schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:20:
[...]
Maar kan je dan niet je favorietenlijst zelf instellen? Ik heb slechts ervaring met een Samsung decoder. Die zet ook alles in een bepaalde volgorde, maar daarnaast kan je meerdere favorietenlijsten maken met je eigen volgorde. Blokkeert Ziggo dat soort ijstjes dan ook?
Blijkbaar krijgt Ziggo "aanmoedigingspremies" om (bijvoorbeeld) 'TMF op 9 te hebben en SBS op 6...
Ik hoop dat veel mensen nu al de Philips helpdesk hierover met vragen gaan lastig vallen, zodat ze zich misschien nog bedenken.
En kunnen we gewoon zeggen "Destroyer2usa heeft mij gestuurd..."?!? Maar voor wat voor prijs heb je hem los weten te peuteren bij BvD?Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 19:20:
Als er nog mensen zijn die graag een 46pfl9704 voor een erg scherpe prijs op de kop willen tikken....
Verwijderd
zou het de moeite zijn om te wachten op de 52pfl9704 of toch beter gaan voir de 9703?
bij afstand van 3-3.5m een 52" goed idee? vooral digitale en hd tv, dvd enblu ray
bij afstand van 3-3.5m een 52" goed idee? vooral digitale en hd tv, dvd enblu ray
Verwijderd
Ik heb begrepen dat er voor de 40PFL9704 € 1829 betaald moet wordenpipo01 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:17:
[...]
En kunnen we gewoon zeggen "Destroyer2usa heeft mij gestuurd..."?!? Maar voor wat voor prijs heb je hem weten los te peuteren bij BvD?
Daarnaast vond ik de prijs van de 46PFL9704 niet echt voordelig bij BvD € 2369.
Heeft iemand nog betere prijzen?
1829 euro is een erg redelijk bedrag, wellicht dat als er nog tien mensen zijn die de 40PFL9704 willen hij de prijs nog iets kan laten zakken? Ik was trouwens vandaag in de Mediamarkt, BCC en De Block in Den Haag, maar geen van hun heeft de 9704 staan.Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:52:
[...]
Ik heb begrepen dat er voor de 40PFL9704 € 1829 betaald moet wordenbij BvD. Kan iemand zeggen of hij/zij nog een lagere prijs voor de 40PFL9704 heef gekregen
?
Daarnaast vond ik de prijs van de 46PFL9704 niet echt voordelig bij BvD € 2369.
Heeft iemand nog betere prijzen?
[ Voor 9% gewijzigd door Mighty op 11-09-2009 22:19 ]
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Ik heb interesse in de 40PFL8864. Weet iemand daar iets meer over? Hij is nog niet echt overal te koop zag ik, dus heb nog weinig gebruikerservaringen kunnen lezen.
Verwijderd
Sinds gister hebben wij de 32pfl9604. Zeer mooie tv maar er is een probleem. Het begon toen ik de zenders (voor de 10e keer) opnieuw wilde installeren. Hij bleef namelijk digitale zenders installeren, tegen mijn zin in (ook als ik op annuleren druk wanneer er naar een digitaal ontvangst gevraagd wordt). Na het aanklikken van 'kabel' viel te televisie telkens uit met een knal van de speakers.
Het wordt nu steeds erger. Ik hoef nu maar het menu te openen en de tv valt al uit. Wat me wel opvalt is dat de tv ineens over automatische zenderupdates begint. Zou dit het probleem kunnen zijn?
Heeft iemand hier ook ervaring mee gehad?
Het wordt nu steeds erger. Ik hoef nu maar het menu te openen en de tv valt al uit. Wat me wel opvalt is dat de tv ineens over automatische zenderupdates begint. Zou dit het probleem kunnen zijn?
Bij Ben van dijk zijn ze ook uitverkocht.
Prijstechnisch gaan ze ook niet meer zo diep
IT's heeft mij voor de 46"2216,-- en 40"1800,--
geboden nadat ik hem mij reservering had laten zien voor 1850,-- van een 40"
BCC ging niet verder dan ook 1850,--
[ Voor 8% gewijzigd door Hydraulic op 12-09-2009 09:30 ]
Ik vind dat voor it's en BCC eigenlijk vrij netjes ik heb alleen geen bewijs dat ik ergens een reservering heb voor een lagere prijsHydraulic schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 09:23:
Bij Ben van dijk zijn ze ook uitverkocht.
Dan stuur je ze toch naar dit topicRemco123 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 10:01:
[...]
Ik vind dat voor it's en BCC eigenlijk vrij netjes ik heb alleen geen bewijs dat ik ergens een reservering heb voor een lagere prijs
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Het lijkt er op dat het prijzenfestijn nu echt van start is gegaan. Hierbij mijn duit in het zakje.
Ik heb zowel bij Ben van Dijk als bij Foto Video Dierckx (België) gevraagd naar hun bodemprijzen voor de 40PFL9704 en 46PFL9704. Dit is waar ze mee aan kwamen zetten:
Ben van Dijk
40PFL9704: € 1879.-
46PFL9704: € 2269,-
Van de 40PFL9704 waren alle bestelde tv's reeds uitverkocht (en moesten ze weer nieuwe bestellen).
Van de 46PFL9704 hadden ze momenteel nog 10 op voorraad.
Foto Video Dierckx (België)
40PFL9704: € 1769,-
46PFL9704: € 2240,-
Levering in Nederland bedraagt +- € 75,-
Van Foto Video Dierckx heb ik helaas geen voorraad informatie.
De IT's prijzen van Hydraulic hierboven van € 1800,- voor de 40" en € 2216,- voor de 46" zijn in het licht van bovenstaande prijsinformatie dus zeer goede prijzen (als je beschikt over een reservering
).
Ik heb zowel bij Ben van Dijk als bij Foto Video Dierckx (België) gevraagd naar hun bodemprijzen voor de 40PFL9704 en 46PFL9704. Dit is waar ze mee aan kwamen zetten:
Ben van Dijk
Van de 40PFL9704 waren alle bestelde tv's reeds uitverkocht (en moesten ze weer nieuwe bestellen).
De IT's prijzen van Hydraulic hierboven van € 1800,- voor de 40" en € 2216,- voor de 46" zijn in het licht van bovenstaande prijsinformatie dus zeer goede prijzen (als je beschikt over een reservering
[ Voor 4% gewijzigd door Jiggero op 12-09-2009 11:55 ]
Verwijderd
Zouden de prijzen van België ook in Nederland kunnen voorkomen? Ik weet namelijk dat de BTW in België hoger is, er zit dus nog ergens marge!Jiggero schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 11:52:
Het lijkt er op dat het prijzenfestijn nu echt van start is gegaan. Hierbij mijn duit in het zakje.
Ben van Dijk
De IT's prijzen van Hydraulic hierboven van € 1800,- voor de 40" en € 2216,- voor de 46" zijn in het licht van bovenstaande prijsinformatie dus zeer goede prijzen (als je beschikt over een reservering).
Kan iemand melden of hij/zij een nog lagere prijs heeft in Nederland voor de 40" dan 1800 EUR? Ik ga denk ik even BvD bellen....
Een tip voor de 32PFL5604H (per 12 sep 2009):
Bij BCC is deze TV nu te koop voor € 579,- maar bij Correct in Rotterdam voor € 449,-. BCC heeft een laagste prijs garantie ("Everyday Low Price", waarbij ze de prijs van een aantal andere zaken matchen, waaronder Correct). Als je aan kunt tonen dat de TV bij één van deze zaken goedkoper is krijg je het verschil + 25% terug.
Dat betekend dat in dit geval de TV bij BCC dus maar € 419,- kost!
Maak een uitdraai van de advertentie en laat deze zien bij de aankoop (dit werkt, ik heb het deze week uitgeprobeert
Bij BCC is deze TV nu te koop voor € 579,- maar bij Correct in Rotterdam voor € 449,-. BCC heeft een laagste prijs garantie ("Everyday Low Price", waarbij ze de prijs van een aantal andere zaken matchen, waaronder Correct). Als je aan kunt tonen dat de TV bij één van deze zaken goedkoper is krijg je het verschil + 25% terug.
Dat betekend dat in dit geval de TV bij BCC dus maar € 419,- kost!
Maak een uitdraai van de advertentie en laat deze zien bij de aankoop (dit werkt, ik heb het deze week uitgeprobeert
Ik heb zelf de 37"versie, mijn broer heeft ook de 37"en mijn neef heeft de 32". Geen van ons heeft dit gehad. Misschien moet je eens een firmware opdate (of downgrade) uitvoeren. Wellicht gewoon een bug?Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 08:20:
Sinds gister hebben wij de 32pfl9604. Zeer mooie tv maar er is een probleem. Het begon toen ik de zenders (voor de 10e keer) opnieuw wilde installeren. Hij bleef namelijk digitale zenders installeren, tegen mijn zin in (ook als ik op annuleren druk wanneer er naar een digitaal ontvangst gevraagd wordt). Na het aanklikken van 'kabel' viel te televisie telkens uit met een knal van de speakers.
Het probleem komt me bekend voor. Voornamelijk met de latere firmwares (bv. Q5492-26.38.22). Laat eerst de TV een tijdje aanstaan voordat je naar het configuratiemenu of naar kanaalinstallatie gaat. Ook is het mogelijk een firmware downgrade te doen (laat even weten welke er nu op staat). Als je de installatie van digitale kanalen geheel niet wilt, kan dit volgens mij alleen via het servicemenu uitgezet worden.Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 08:20:
Verwijderd
Hou wel in gedachten dat die Philips kortingsweken (resp 15%, 10% of 8% korting of een blu-ray speler) alleen gelden tussen 5 en 27 september:
) maar als je hem er gratis bij krijgt dan is dat altijd mooi meegenomen....
Ik denk dat ik toch nog een ff langs expert ga en ga zeggen dat ik bij IT's een bod heb gehad van € 2200,- (wat overigens niet zo is, maar hierboven stond € 2216,- bij ITs) en kijken wat zij kunnen doen. En nu krijg je er nog een blu-ray speler bij. Niet dat ik die per se wil hebben (gedownloade 1080p is ook mooiU krijgt nu van 5 t/m 27 september 2009 tot 15% korting op uw aankoopbedrag, of een gratis Blu-ray speler (zie actievoorwaarden voor deelnemende typenummers).
Verwijderd
Bod gevraagd bij Ben van Dijk voor een 40pfl9704 en 32pfl9604
Hij kwam uit op de 1879,00 voor de 40pfl9704 en 806,00 voor de 32pfl9604
Totaal prijs incl korting en blurayspeler van philips 2675,00 en dan ook nog aan huis geleverd.
Is dat een goede deal of zeggen jullie dat kan goedkoper, door bijvoorbeeld gezamenlijk in te kopen?
Totaal prijs incl korting en blurayspeler van philips 2675,00 en dan ook nog aan huis geleverd.
Is dat een goede deal of zeggen jullie dat kan goedkoper, door bijvoorbeeld gezamenlijk in te kopen?
Zit er trouwens nog een kwaliteitsverschil in het beeld van de 37PFL9604 en de 32PFL9604?
Verwijderd
Allen groter beeld bij 37. Overige specs zijn gelijk.Dancing_Animal schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 15:12:
Zit er trouwens nog een kwaliteitsverschil in het beeld van de 37PFL9604 en de 32PFL9604?
Hehe eindelijk de 46pfl9704 in levende lijve gezien en inderdaad bij Expert. Erg mooi toestel mooi afgewerkt en degelijk. Kon over het beeld niet zoveel zeggen was niet echt mooi afgesteld eerlijk gezegd en er draaide geen HD materiaal op. Die Ben van Dijk prijzen klinken wel goed maar ken de hele firma niet etc dus dan vind ik het wat link aldaar te bestellen. Wat berekenen ze als leveringskosten binnen Nederland ?
Verwijderd
Let op de Bluray speler krijg je ongeveer 6 weken na inzending van kopie vd bon van Philips thuis gestuurd. Daarnaast krijg je op de 9604 nog eens 15% korting (ook van Philips via cash refund).Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 15:11:
Bod gevraagd bij Ben van Dijk voor een 40pfl9704 en 32pfl9604
Dan maakt dit een erg goeie prijs als deze bij je thuis wordt afgeleverd!
Verwijderd
Heeft iemand zich al eens verdiept in de geluidskwaliteit van de 46pfl9704?
Voor 2000 euro mag je naast een perfect beeld ook wel fantastisch geluid verwachten.
Heeft iemand al het geluid van deze lcd al gehoord?
Ik heb al vaker gehoord dat dit geluid te vergelijken is met zijn voorganger de 9604.
Zal dit zo zijn? Hoe is het geluid van de 9604?
Momenteel heb ik een panasonic 32LX600F en komt een geweldig geluid uit.
Zijn er al winkels waar de 9704 al hangt? (in ieder geval de Expert in Utrecht)
Voor 2000 euro mag je naast een perfect beeld ook wel fantastisch geluid verwachten.
Ik heb al vaker gehoord dat dit geluid te vergelijken is met zijn voorganger de 9604.
Verwijderd
De prijs voor de 9604 is al incl. refund van Philips. Volgens mij is het dan nog een hele goed prijs, toch?Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 15:53:
[...]
Let op de Bluray speler krijg je ongeveer 6 weken na inzending van kopie vd bon van Philips thuis gestuurd. Daarnaast krijg je op de 9604 nog eens 15% korting (ook van Philips via cash refund).
Dan maakt dit een erg goeie prijs als deze bij je thuis wordt afgeleverd!
Op zich geen belang bij de bluray van Philips, maar kan hem altijd nog voor een schappelijk prijsje op internet zetten
Verwijderd
de 9604 is geen voorgangen van de 9704. De 9803 is een voorganger van de 9704. Het geluid moet erg goed zijn als je de recenties mag geloven. Komt met de door woofers achterin de lcd. Deze geven een extra dimensie aan het geluid.Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 16:09:

Verwijderd
Dan is de 9604 duur, deze kost plusminus 920 EUR hier en daar op internet!Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 17:14:
[...]
De prijs voor de 9604 is al incl. refund van Philips. Volgens mij is het dan nog een hele goed prijs, toch?
Op zich geen belang bij de bluray van Philips, maar kan hem altijd nog voor een schappelijk prijsje op internet zetten
Verwijderd
Bedankt voor je reactie. Ik heb het hier idd vaker gelezen maar kon het niet terug vinden. Heb inderdaad ook nieuwe firmware erop gezet maar het probleem bleef. Op dit moment lijkt de tv het goed te doen. Heb snel de automatische zenderupdates uit kunnen zetten, eerst kon ik zelfs het menu niet openen. Ik hoop dat het probleem in die zenderupdates zat maar ben bang dat het straks terug komt. In dat geval bel ik Philips op.nlrb schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 14:34:
[...]
Het probleem komt me bekend voor. Voornamelijk met de latere firmwares (bv. Q5492-26.38.22). Laat eerst de TV een tijdje aanstaan voordat je naar het configuratiemenu of naar kanaalinstallatie gaat. Ook is het mogelijk een firmware downgrade te doen (laat even weten welke er nu op staat). Als je de installatie van digitale kanalen geheel niet wilt, kan dit volgens mij alleen via het servicemenu uitgezet worden.
Om nog even een ander onderwerp te beginnen: het viel me op dat als je bij de smartinstellingen van het beeld onder 'persoonlijk' alles hetzelfde instelt als onder 'intensief' dat het beeld dan onder intensief toch feller is. Ik heb nog steeds de juiste instellingen gevonden. Intensief vind ik te fel maar overdag soms wel prettig. Al het andere is 's avonds zeer fel, maar overdag zeer donker. Contrast zet ik tussen de 80 en 90, 95 is te fel. Helderheid hou ik tussen de 50 en 55. Iemand suggesties?
Hmmm... net nog maar een keer bij MediaMarkt Den Haag wezen kijken naar de 32PFL9604. Op zich ziet ie er wel mooi uit, maar tijdens wat hd-filmpjes zag ik toch nog wat schokkende beelden, om het maar even zo te noemen. Het was echt zo'n pan van rechts naar links en vlak daarvoor ook een filmpje met raceauto's, waarbij natuurlijk ook gepand wordt. Is dit nou iets dat verholpen wordt als de natural motion wordt aangeschakeld, ik neem tenminste aan dat dat in de winkel standaard uit staat. Of moet ik toch gaan kijken naar een 200Hz model?
Nog iets : weten jullie wat een beetje goede tv-standaards/-meubels zijn. Ik kan de tv helaas niet ophangen, dus ik wil hem op een mooie standaard zetten, waar dan nog wel een of twee plankjes aan moeten zitten voor een bluray/dvd-speler. Heb al wat zitten kijken op muurbeugel.nl, maar de merken zeggen me nog niet zo veel.
Nog iets : weten jullie wat een beetje goede tv-standaards/-meubels zijn. Ik kan de tv helaas niet ophangen, dus ik wil hem op een mooie standaard zetten, waar dan nog wel een of twee plankjes aan moeten zitten voor een bluray/dvd-speler. Heb al wat zitten kijken op muurbeugel.nl, maar de merken zeggen me nog niet zo veel.
Uit de test blijkt dat de tv kwa geluid 1 van de betere is, persoonlijk heb ik weleens de 42pfl9604 gehoord en ik vond dat eerlijk gezegd niet echt geweldig. LCD tv's hebben altijd een minder geluid zeker die ultra platte omdat je daar de speakers moeilijk kwijt kan. De 9704 die ik vandaag bij Expert heb gezien vond ik kwa beeld ook niet echt super maar ik denk (lees hoop) dat het aan de instellingen lag.Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 16:09:
Is de 40pfl9704 ook al ergens te bezichtigen?
Ik heb precies hetzelfde met mijn 47pfl8404. Krijg de settings ook niet goed. Ik heb vooral last van het verschil tussen overdag en 's avonds.Ik kan geen instelling vinden die voor beide situaties goed is.Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:45:
[...]
Heeyy PK daar ben je weer, OEI niet leuk voor je. Ik heb hem nu al ook zo'n maand maar nog niet gemerkt dat de volume ineens hoog opliep. Tot nu toe bevalt de 8684 mij wel, alleen ik zit veel te kloten met de insteleiingen contrast, kleur scherpte etc. ik heb na een maand nog steeds niet wat ik wil
ps. heb je al contact met Philips gehad?
Hier zijn mij instellingen van vandaag:
contrast 70 |
helderheid 55 |
kleur 48 |
scherpte 4 |
ruis uit |
tint normaal |
hdnr min |
100hz aan |
geav scherpte aan |
dyn contrast medium |
dyn achtergond optm stroom |
mpeg art uit |
kleurv. uit |
lichtsensor aan |
Benin, zou jij je huidige instellingen willen posten?
Verwijderd
Ik heb vandaag de 46pfl9704 bekeken bij expert Amersfoort, vond het een supertoestel en het geluid was heel goed in vergelijking met andere LCD,s , alleen de prijs he, keuze heb ik al gemaakt wordt dus 46.
Ik lees hier dat veel mensen interesse hebben in dit toestel en men op zoek is naar een lagere prijs , waarom nu dus niet met b.v. 10 mensen (of meer ) een aantal dealers benaderen en met ons allen een korting bedingen ?
Hoe meer deelnemers hoe lager de prijs of zoiets
Ik lees hier dat veel mensen interesse hebben in dit toestel en men op zoek is naar een lagere prijs , waarom nu dus niet met b.v. 10 mensen (of meer ) een aantal dealers benaderen en met ons allen een korting bedingen ?
Om 16.00 nogmaals Ben v Dijk bezocht.
Alles is op.
Aanlevering weer week 41.
Let op de blu-ray claim geld alleen voor TV's waarvan je voor 10-oktober een streepjescode kunt indienen.
Als men dus te laat leverd heb je pech. Dus misschien beter ergens anders wat meer betalen, en wel je Blu-ray speler krijgen.
Alles is op.
Aanlevering weer week 41.
Let op de blu-ray claim geld alleen voor TV's waarvan je voor 10-oktober een streepjescode kunt indienen.
Als men dus te laat leverd heb je pech. Dus misschien beter ergens anders wat meer betalen, en wel je Blu-ray speler krijgen.
Ik ben vandaag gaan kijken bij Expert Barendrecht (Carnisselande) en daar hing ook de 46 inch 9704. Ik ben verliefd! Wat een scherm. De verkoper wist te melden dat er al heel wat mensen waren wezen kijken, maar dat nog niemand hem gekocht had (gek he, met die prijzen)
Er draaide een BR van Casino Royale op (in ieder geval James Bond, ben niet zo'n fan). Wat was dat beeld mooi. Goede zwartwaardes, maar toch nog met detail erin, niet tot nauwelijks rare dingen te zien (heel af en toe een licht schokje, maar ik stond er aanvankelijk ook te dicht op)
Wat wel typisch was, was dat ze met geen mogelijkheid het geluid werkend kregen op dit toestel (via HDMI vanaf de BR speler). Ik heb al vaker hier van PS3's gelezen dat het geluid niet mee wilde werken. Ik vertelde hem dathet mogelijk aan het kabeltje lag. Verkoper ook weer blij.
Nu maar snel gaan sparen....Ik ben in ieder geval voor een inkoopactie hier!
Wie heeft hier ervaring mee en wil dat dit keer regelen?
wat een mazzel dat ik deze maand een bonus krijg!
Er draaide een BR van Casino Royale op (in ieder geval James Bond, ben niet zo'n fan). Wat was dat beeld mooi. Goede zwartwaardes, maar toch nog met detail erin, niet tot nauwelijks rare dingen te zien (heel af en toe een licht schokje, maar ik stond er aanvankelijk ook te dicht op)
Wat wel typisch was, was dat ze met geen mogelijkheid het geluid werkend kregen op dit toestel (via HDMI vanaf de BR speler). Ik heb al vaker hier van PS3's gelezen dat het geluid niet mee wilde werken. Ik vertelde hem dathet mogelijk aan het kabeltje lag. Verkoper ook weer blij.
Nu maar snel gaan sparen....Ik ben in ieder geval voor een inkoopactie hier!
Wie heeft hier ervaring mee en wil dat dit keer regelen?
wat een mazzel dat ik deze maand een bonus krijg!
Ik heb de 40 of 46pfl9704 helaas nog niet in levende lijve gezien, maar alleen al op basis van de specs weet ik al dat het één van deze twee toetstellen gaat worden. Hoogst waarschijnlijk de 46". Vandaag nog bij BCC en Saturn in The Wall te Utrecht geweest, maar beiden hadden de 40 of 46pfl9704 nog niet hangen.Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 20:25:
Ik heb vandaag de 46pfl9704 bekeken bij expert Amersfoort, vond het een supertoestel en het geluid was heel goed in vergelijking met andere LCD,s , alleen de prijs he, keuze heb ik al gemaakt wordt dus 46.
Op zich heb ik er geen probleem mee om een goede prijs te bedingen bij één of meerdere dealers door bijv. met meerdere mensen tegelijk een toestel aan te schaffen. Dus Dennisma123 bij voldoende animo count me in. Persoonlijk denk ik dat het niet echt iets zal uitmaken, omdat op dit moment de vraag naar die nieuwe toetstellen van Philips groter is dan het aanbod. Kijk ook maar naar BvD. Zijn bestelde voorraad van 40 stuks 40pfl9704 heeft ie al op voorhand verkocht. Maar goed, je weet maar nooit. Als iemand nog andere mooie(re) prijzen van de 40pfl9704 of 46pfl9704 heeft, dan graag hier melden met de naam van de dealer. Op die manier kan iedereen er voordeel aan behalen. Alvast dank!
[ Voor 23% gewijzigd door Jiggero op 12-09-2009 21:04 ]
[quote]MP3-Junky schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 20:18:
[...]
Hierbij mijn instellingen, ik heb ook een tijdje de lichtsensor aangehad maar nu dus uitgezet.
ik heb een 37pfl9604 maar mischien heb je er wat aan.
contrast: 95
helderheid: 50
kleur: 60
scherpte: 0
ruis: uit
tint: normaal
hdnr: uit
100hz: uit
geav scherpte: uit
dyn contrast: uit
dyn achtergond: uit
mpeg art: aan
kleurv.: uit
lichtsensor: uit
[...]
Hierbij mijn instellingen, ik heb ook een tijdje de lichtsensor aangehad maar nu dus uitgezet.
kleurv.: uit
lichtsensor: uit
De 46" hangt bij Steenweg in Utrecht, zag er goed uit, helaas nog geen geluid gehoord, ik word maandag gebeld met de prijs en levertijd van de 52". Als je al een Blu ray speler bezit, koopt Steenweg de gratis Blu ray speler die je van Philips krijgt tegen inkoopsprijs van je terug.
[ Voor 31% gewijzigd door Catzjes op 13-09-2009 00:20 ]
Verwijderd
en wat is de inkoopprijs dan van de bluray-speler?Catzjes schreef op zondag 13 september 2009 @ 00:16:
De 46" hangt bij Steenweg in Utrecht, zag er goed uit, helaas nog geen geluid gehoord, ik word maandag gebeld met de prijs en levertijd van de 52". Als je al een Blu ray speler bezit, koopt Steenweg de gratis Blu ray speler die je van Philips krijgt tegen inkoopsprijs van je terug.
Helaas heeft Philips de voorwaarden wel veranderd, betreffende de 9XXXX series. Zodra er korting is gegeven op de Bruto adviesverkoopprijs keert Philips geen geld uit of levert de Blu-ray speler niet!
15% korting op factuur prijs voor alleen een TV met een maximum aankoop bedrag van de bruto verkoop prijs zoals beschreven op de Philips prijslijst
15% korting op factuur prijs voor alleen een TV met een maximum aankoop bedrag van de bruto verkoop prijs zoals beschreven op de Philips prijslijst
Hier en daar een schokje zag ik dus ook op die 32PLF9604. Is dit nou een typisch Philips-verschijnsel of typisch LCD? Het zijn toch niet de goedkoopste toestellen.ppaddo schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 20:54:
ik heb zowel de 40pfl9704 als de 40pfl8604 gezien op IFA berlijn(8604 is edge led) en beide ijn top vor mij, maar de 9704 spant de kroon uiteraard.
in de winkel hier moet hij nog binnenkomen...
in de winkel hier moet hij nog binnenkomen...
Inderdaad de actie voorwaarden is veranderd. Dat is jammer ik had net een 42pfl9664 geregeld voor een lage prijs en zou ook nog eens 15% extra philips korting krijgen.mrc16 schreef op zondag 13 september 2009 @ 01:06:
Helaas heeft Philips de voorwaarden wel veranderd, betreffende de 9XXXX series. Zodra er korting is gegeven op de Bruto adviesverkoopprijs keert Philips geen geld uit of levert de Blu-ray speler niet!
Verwijderd
Ik lees hieruit dat om korting te krijgen, de TV niet gekocht mag zijn voor een bedrag dat hoger is dan de bruto verkoop prijs in de Philips prijslijst.15% korting op factuur prijs voor alleen een TV met een maximum aankoop bedrag van de bruto verkoop prijs zoals beschreven op de Philips prijslijst
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2009 09:32 ]
Ja dat klopt.Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 09:29:
[...]
Ik lees hieruit dat om korting te krijgen, de TV niet gekocht mag zijn voor een bedrag dat hoger is dan de bruto verkoop prijs in de Philips prijslijst.
Zo lees ik het ook, idd.Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 09:29:
[...]
Ik lees hieruit dat om korting te krijgen, de TV niet gekocht mag zijn voor een bedrag dat hoger is dan de bruto verkoop prijs in de Philips prijslijst.
Anders ritselde ik mooi een faktuur dat ik die tv voor €10000 had gekocht en kreeg ik lekker €1500 van Philips terug
Ter info: (Volg forum al weken, maar nog niet actief gepost)
Heb een prijs opgevraagd in Belgie voor 52pfl9704
Reactie was €2540,- en levering mid Oktober.
Wel volgens Belgische kanaal instellingen.
Inkoop actie in NL ben ik ook wel voor..
Heb een prijs opgevraagd in Belgie voor 52pfl9704
Reactie was €2540,- en levering mid Oktober.
Wel volgens Belgische kanaal instellingen.
Inkoop actie in NL ben ik ook wel voor..
Dat hoor ik hopelijk morgen...Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 00:37:
[...]
en wat is de inkoopprijs dan van de bluray-speler?
Nog even over de actievoorwaarden van de Philips Kortings Weken (http://www.promotion.philips.com/nl/nl/detailpage.php?id=76).
Voor zover ik kan zien, zijn de actievoorwaarden zelf niet veranderd (https://www.e-logics.eu/R..._Sept_POS_3-luik_3_LR.pdf). Ik vind daarin namelijk niets terug over de latere tekstuele toevoeging door Philips op hun promotionsite van "15% korting op factuur prijs voor alleen een TV met een maximum aankoop bedrag van de bruto verkoop prijs zoals beschreven op de Philips prijslijst". Ik vraag mij dan ook af of deze toevoeging/aanvulling (of hoe je dit ook wilt noemen) daarmee juridisch gezien onderdeel uitmaakt van de gepubliceerde actievoorwaarden.
Overigens is de tekstuele toevoeging uiterst krom geformuleerd (zoals al eerder is opgemerkt). Maar ik denk dat Philips met deze toevoeging het volgende zegt/wilt zeggen, namelijk dat de 15% korting op de factuurprijs alleen geldt als je een TV koopt waarvan het aankoopbedrag gelijk is aan hun bruto verkoopprijs. De toevoeging van het woordje 'maximum' bij 'aankoop bedrag' maakt het verwarrend, omdat je anders zou (kunnen) lezen dat het aankoopbedrag ook lager mag zijn dan hun brutoprijs.
Verder is hier eerder opgemerkt dat "zodra er korting is gegeven op de Bruto adviesverkoopprijs Philips geen geld uitkeert of geen Blu-ray speler levert". Dit lijkt dus te kloppen voor "het niet uitkeren van geld (de 15% korting)" als we uitgaan van mijn hierboven omschreven (waarschijnlijk door Philips bedoelde) interpretatie van de tekstuele toevoeging/aanvulling op de actievoorwaarden. Voor wat betreft het "niet leveren van een Blue-ray speler" zie ik hierover niets terug. Ook niet in de eerder genoemde tekstuele toevoeging op de promotionsite van Philips. Het lijkt er dus op dat je nog steeds recht hebt op de levering van een Blue-ray speler, ook als het aankoopbedrag van de TV (ruim) beneden de bruto (advies)verkoopprijs van Philips ligt.
Maar goed, misschien zie ik het verkeerd, maar dat is in ieder geval hoe ik er tegenaan kijk. De tijd/werkelijkheid zal het leren. In het uiterste geval zou je hierover contact moeten opnemen met Philips voordat je de TV koopt. Dan heb je in ieder geval (betrekkelijke) zekerheid. Persoonlijk laat ik de aanschaf van de TV er niet van afhangen, vooral omdat het aankoopbedrag van bijv. een 46PFL9704 al gauw zo'n € 450,- onder de bruto (advies)verkoopprijs ligt. Voor dat geld kun je dan zelf ook wel een Blue-ray speler aanschaffen (voor zover je er een wilt en/of nodig hebt).
Voor zover ik kan zien, zijn de actievoorwaarden zelf niet veranderd (https://www.e-logics.eu/R..._Sept_POS_3-luik_3_LR.pdf). Ik vind daarin namelijk niets terug over de latere tekstuele toevoeging door Philips op hun promotionsite van "15% korting op factuur prijs voor alleen een TV met een maximum aankoop bedrag van de bruto verkoop prijs zoals beschreven op de Philips prijslijst". Ik vraag mij dan ook af of deze toevoeging/aanvulling (of hoe je dit ook wilt noemen) daarmee juridisch gezien onderdeel uitmaakt van de gepubliceerde actievoorwaarden.
Overigens is de tekstuele toevoeging uiterst krom geformuleerd (zoals al eerder is opgemerkt). Maar ik denk dat Philips met deze toevoeging het volgende zegt/wilt zeggen, namelijk dat de 15% korting op de factuurprijs alleen geldt als je een TV koopt waarvan het aankoopbedrag gelijk is aan hun bruto verkoopprijs. De toevoeging van het woordje 'maximum' bij 'aankoop bedrag' maakt het verwarrend, omdat je anders zou (kunnen) lezen dat het aankoopbedrag ook lager mag zijn dan hun brutoprijs.
Verder is hier eerder opgemerkt dat "zodra er korting is gegeven op de Bruto adviesverkoopprijs Philips geen geld uitkeert of geen Blu-ray speler levert". Dit lijkt dus te kloppen voor "het niet uitkeren van geld (de 15% korting)" als we uitgaan van mijn hierboven omschreven (waarschijnlijk door Philips bedoelde) interpretatie van de tekstuele toevoeging/aanvulling op de actievoorwaarden. Voor wat betreft het "niet leveren van een Blue-ray speler" zie ik hierover niets terug. Ook niet in de eerder genoemde tekstuele toevoeging op de promotionsite van Philips. Het lijkt er dus op dat je nog steeds recht hebt op de levering van een Blue-ray speler, ook als het aankoopbedrag van de TV (ruim) beneden de bruto (advies)verkoopprijs van Philips ligt.
Maar goed, misschien zie ik het verkeerd, maar dat is in ieder geval hoe ik er tegenaan kijk. De tijd/werkelijkheid zal het leren. In het uiterste geval zou je hierover contact moeten opnemen met Philips voordat je de TV koopt. Dan heb je in ieder geval (betrekkelijke) zekerheid. Persoonlijk laat ik de aanschaf van de TV er niet van afhangen, vooral omdat het aankoopbedrag van bijv. een 46PFL9704 al gauw zo'n € 450,- onder de bruto (advies)verkoopprijs ligt. Voor dat geld kun je dan zelf ook wel een Blue-ray speler aanschaffen (voor zover je er een wilt en/of nodig hebt).
Verwijderd
Hallo, ik ben voor de 32PFL9604H op zoek naar een multimediaspeler, en kwam via informatique.nl/ uit op een 891752 AC Ryan PlayOn!DVR Digitale Video Recorder die ook de door mij felbegeerde opname mogelijkheid heeft. Omdat ik Digitenne heb kan ik helaas alleen DVB-T Free to Air opnemen (en dat is dan alleen publieke omroepen plus wat lokaal). Ik heb twee vragen:
1. Zijn er soortgelijke produkten (mediaspeler met opname capaciteit) die het complete digitale pakket kunnen opnemen (dus ook de commerciëlen)?
2. Weet iemand (technisch inzicht/ ervaring) of het in mijn geval wel mogelijk is om de publieke omroepen te recorden? Want hoe wordt het gecodeerde signaal dan door de mediaspeler verwerkt als de CAM in de tv zit - of moet de TV het signaal terugsturen naar de mediaspeler (maar kan je dan nog wel naar een andere zender kijken tijdens een opname?)
Dank voor hoopgevende reactie!
1. Zijn er soortgelijke produkten (mediaspeler met opname capaciteit) die het complete digitale pakket kunnen opnemen (dus ook de commerciëlen)?
2. Weet iemand (technisch inzicht/ ervaring) of het in mijn geval wel mogelijk is om de publieke omroepen te recorden? Want hoe wordt het gecodeerde signaal dan door de mediaspeler verwerkt als de CAM in de tv zit - of moet de TV het signaal terugsturen naar de mediaspeler (maar kan je dan nog wel naar een andere zender kijken tijdens een opname?)
Dank voor hoopgevende reactie!
Ik heb nog even een vraagje. Als ik de 9704 heb wil ik er een Alphacrypt kaartje in stoppen. Vrouwlief wil echter ook nog het e.e.a. opnemen (soaps duren een stuk korter zonder reclame).
Als ik dat nu ook digitaal wil doen door (bijvoorbeeld) een Humax 5050 (die had toch een hdd?) er tussen te zetten, met eigen decoderkaartje gaat het dan zo werken dat ik EN digitaal op kan nemen EN tegelijk kan kijken? Ik heb op dat moment twee apparaten met een tuner en eigen decodeerkaartje. (ik zit overigens niet in Ziggo gebied en heb dus (nog) geen last van CI+ restricties)
Wie heeft hier ervaring mee, of heeft een goede reden waarom dat niet zo werken? Suggesties hoe ik het ook anders kan doen, zodat ik nog steeds de afstandsbediening an Philips kan gebruiken zijn ook welkom.
ja dat bedacht ik me toen ik de vraag hierboven las
Als ik dat nu ook digitaal wil doen door (bijvoorbeeld) een Humax 5050 (die had toch een hdd?) er tussen te zetten, met eigen decoderkaartje gaat het dan zo werken dat ik EN digitaal op kan nemen EN tegelijk kan kijken? Ik heb op dat moment twee apparaten met een tuner en eigen decodeerkaartje. (ik zit overigens niet in Ziggo gebied en heb dus (nog) geen last van CI+ restricties)
Wie heeft hier ervaring mee, of heeft een goede reden waarom dat niet zo werken? Suggesties hoe ik het ook anders kan doen, zodat ik nog steeds de afstandsbediening an Philips kan gebruiken zijn ook welkom.
ja dat bedacht ik me toen ik de vraag hierboven las
[ Voor 4% gewijzigd door PaT op 13-09-2009 20:18 ]
Verwijderd
Volgens mij accepteert de 9704 een alphacrypt niet, aangezien deze niet CI+ is. Maar waarom zou je dat doen als je toch al van plan bent om een Set-Top-Box (STB) aan te schaffen. Volgens mij is het met de afstandsbediening ook mogelijk om een STB te bedienen. Het moet al gek zijn als je de humax niet in de AB hebt zitten. Probleem is dan opgelost. Je kunt tegelijk opnemen en andere zender bekijken. Je hoeft dan ook geen CAMCI+/Alphacrypt aan te schaffen. Scheelt ook weer geld. Zeker nu de koopkracht komend jaar gaat dalen voor de meeste Nederlanders.ppaddo schreef op zondag 13 september 2009 @ 20:16:
Ik heb nog even een vraagje. Als ik de 9704 heb wil ik er een Alphacrypt kaartje in stoppen. Vrouwlief wil echter ook nog het e.e.a. opnemen (soaps duren een stuk korter zonder reclame).
ja dat bedacht ik me toen ik de vraag hierboven las![]()
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2009 22:26 ]
Verwijderd
Een Alphacrypt gaat prima werken, zolang jouw kabelmaatschappij dit niet actief gaat blokkeren, wat Ziggo overigens wel gaat doen. Maar met de Humax kun je inderdaad kijken en opnemen tegelijk. Als je echter ook een Alphacrypt in je TV zou gebruiken, zou je twee programma's tegelijk kunnen opnemen en nog steeds tegelijkertijd digitaal kunnen kijken. Het is maar net wat je ervoor over hebt en wat je nodig acht.Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 22:21:
[...]
Volgens mij accepteert de 9704 een alphacrypt niet, aangezien deze niet CI+ is. Maar waarom zou je dat doen als je toch al van plan bent om een Set-Top-Box (STB) aan te schaffen. Volgens mij is het met de afstandsbediening ook mogelijk om een STB te bedienen. Het moet al gek zijn als je de humax niet in de AB hebt zitten. Probleem is dan opgelost. Je kunt tegelijk opnemen en andere zender bekijken. Je hoeft dan ook geen CAMCI+/Alphacrypt aan te schaffen. Scheelt ook weer geld. Zeker nu de koopkracht komend jaar gaat dalen voor de meeste Nederlanders.
Begrijp ik het nu goed dat ik met de AB van de Philips bijv. zo'n Humax kan bedienen? Als dat zo is, dan wordt het ineens weer interessant. Ik baal er namelijk van om 2 ab's te hebben waar je net niet alles mee kan..
(sorry, het wordt een beetje off-topic, maar dat doen die Philips schermen nu eenmaal met je
)
(sorry, het wordt een beetje off-topic, maar dat doen die Philips schermen nu eenmaal met je
Verwijderd
Bij de AB wordt aangegeven dat er bediening mogelijk is voor een STB. Ik neem aan dat ook Humax niet voor elke decoder een apart signaal gaat gebruiken, dus lijkt het mij dat de codes e.d. al in de AB zitten.ppaddo schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:11:
Begrijp ik het nu goed dat ik met de AB van de Philips bijv. zo'n Humax kan bedienen? Als dat zo is, dan wordt het ineens weer interessant. Ik baal er namelijk van om 2 ab's te hebben waar je net niet alles mee kan..
(sorry, het wordt een beetje off-topic, maar dat doen die Philips schermen nu eenmaal met je)
Verwijderd
bij mij staan de instellingen allemaal rond de 70. maar ik zal vanavond wel de instellingen doorgeven waar ik nu mee kijk.MP3-Junky schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 20:18:
[...]
Ik heb precies hetzelfde met mijn 47pfl8404. Krijg de settings ook niet goed. Ik heb vooral last van het verschil tussen overdag en 's avonds.Ik kan geen instelling vinden die voor beide situaties goed is.
Hier zijn mij instellingen van vandaag:
contrast 70 helderheid 55 kleur 48 scherpte 4 ruis uit tint normaal hdnr min 100hz aan geav scherpte aan dyn contrast medium dyn achtergond optm stroom mpeg art uit kleurv. uit lichtsensor aan
Benin, zou jij je huidige instellingen willen posten?
Verwijderd
ik heb een 8684 model en ik denk dat wanneer ik mijn contrast op 95 zet dat het een beetje te veel is. misschien heeft dit te maken omdat jij een ander model hebt. je kan wel voor de zekerheid onze instellingen even uitproberen.akelder schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 23:20:
[quote]MP3-Junky schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 20:18:
[...]