[LCD TV] Philips de 2009 / 2010 modellen (deel 1)

Pagina: 1 ... 23 ... 29 Laatste
Acties:
  • 611.302 views

Onderwerpen

Alle 76 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kasteleman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-10-2024
OMD, kun je aangeven welke melding er naar voren komt zodra je zo'n module in een philips tv stopt? Het ziggo forum is daar totaal niet duidelijk in. (ik neem aan dat je ook de laatste firmware hebt gebruikt) Ik wordt er ook langzaam maar zeker behoorlijk moe van. Is dat mijn vrouwtje geen schotel aan het huis wil en digitenne een beetje jammer is voor mijn 37 9604 anders hadden ze allang een ziggo-abo minder.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313738

Het Ziggo forum is daar heel duidelijk is hoor:

De TV komt met de volgende foutmelding:
"Het authenticatie proces tussen uw toestel en de TV Module (CI+ CAM) is mislukt (Host certificate invalid - expired)."
Zie http://i613.photobucket.c.../Authentication_error.jpg

Op een gegeven moment wijzigt de foutmelding zelfs in:
"Het authenticatie proces tussen uw toestel en de TV Module (CI+ CAM) is mislukt (geen nieuwe pogingen meer mogelijk)."
Zie http://i613.photobucket.c...Authentication_error2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82384

Anoniem: 291978 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:03:
[...]

nee op mijn tv. aan de bovenkant niet aan de zijkant of zo. ik voel dat het warm is en zwarte vlekken. Misschien omdat mijn tv nog nieuw is kan dit? moeten jullie maar eens achter jullie tv kijken wanneer deze een poosje aanstaat , je voelt dat het al best warm is geworden en misschien zien julie ook zwarte vlekken, nou het zijn eigenlijk geen zwarte vlekken. maar omdat de tv van achter zwart is lijken deze plekken zwarte olie vlekken. maar het is gewoon wat vochtig. misschien dat warm geworden plastic zulke tafarelen kan maken.
Zet de helderheid of het contrast van de TV wat omlaag, dan wordt hij vanzelf minder warm :)
Waarom denk je dat hij 'te warm' is? Nu zeg je 'best warm', dat klinkt heel normaal. Een grote TV moet nu eenmaal heel wat warmte kwijt, en die komt er natuurlijk achter uit, aan de bovenkant. (Een ouderwetse CRT produceert ook veel warmte, maar die kan er wel vaak over een veel groter oppervlak aan de bovenkant uit, en voelt dus wellicht veel minder warm aan.)

Wat andere plastic structuur is ook niets om je zorgen om te maken, dat kan best met het productieproces te maken hebben. Ik neem aan dat ze niet erg veel moeite doen om de achterkant een mooi design mee te geven... Hij zal toch niet zo heet zijn geweest dat het plastic gesmolten is? Dan moet je ook een flinke stank ruiken volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulic
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-05 14:52
Ook de info van de 40pfl9704 is vrijgegeven:
http://www.p4c.philips.com/files/4/40pfl9704h_12/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316087

en verander de 40 naar de 46 en je ziet de 46 info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:34
En niet alleen info, de firmware files (ZIP's van 42 MB) staan er ook al bij. De TV's zullen wel snel komen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlrb
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-01 13:33
Mr Magic schreef op woensdag 02 september 2009 @ 21:59:
En niet alleen info, de firmware files (ZIP's van 42 MB) staan er ook al bij. De TV's zullen wel snel komen nu :)
Firmware van de 9704 is exact hetzelfde als van de 9604, dus dat is niet zo bijzonder :P.

Release for TV543:
Q5492-0.26.38.22

Generation date:
17/08/2009 7:21:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276348

nlrb schreef op woensdag 02 september 2009 @ 22:30:
[...]

Firmware van de 9704 is exact hetzelfde als van de 9604, dus dat is niet zo bijzonder :P.

Release for TV543:
Q5492-0.26.38.22

Generation date:
17/08/2009 7:21:51
in de 9704 series zit de tv550 chip...

Anoniem: 285895

Ik kan op de site van Philips nog niet de 40pfl9704 vinden. Wel de 46 en 52.

• bulsing
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Voor de wachtende of geintresseerden voor de 52PFL9704H:

"PHILIPS

Geachte heer,

U heeft ons gevraagd wanneer de 52PFL9704H/12 beschikbaar zal zijn.
Wij kunnen u mededelen dat bovengenoemde model eind oktober beschikbaar zal zijn."

Zucht waarom moet dat nou allemaal zo lang duren :(

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:25
Een stroomverbruik van 92W voor de 40pPFL9704 is wel netjes maar ik vraag me af hoe constant dat is met Led Pro,lijkt meer op een plasma dus weinig stroom bij donkere scenes en veel stroom bij witte scenes.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-03-2020

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Ook even vanuit het Alphacrypt topic:

Zojuist even bij een Ziggo verkoop punt geweest en even wat navraag gedaan wat betreft het afsluiten van een nieuw abbonnement. Ik sprak over de losse digitale decoder e.d. en hij zei dat ik dat moest vergeten daar de nieuwe alphacrypt modules met CI+ certificering door Ziggo een dezer dagen binnen gaan komen. Kosten 150 euro incl. smartcard. Engeneering sample had hij al rond zien zwerven en het kon een dag duren of een week maar ze komen er aan.

Blijf ik alleen nog steeds twijfelen of die nieuwe cam alsnog gaat werken icm Phillips CI+ aangezien er nou redelijk wat problemen zijn met de huidige modules. Volgens de verkoper zouden die problemen dan opgelost zijn.

Wat ik mezelf dan nog afvraag, kan ik dan nog steeds een HHD recorder aanschaffen en aansluiten zodat ik op kan nemen of wordt dat dan lastig aangezien het signaal niet meer eerst door de decoder/recorder komt maar dan door CAM en dan naar recorder? Moet mezelf er nog even een beetje in verdiepen aangezien ik voor het eerst dus een dergelijke issues tegen ga komen.

• nlrb
  • Laatst online: 26-01 13:33
Ten eerste: TV550 is een platform, geen chip (je doelt waarschijnlijk op de PNX85500) en ten tweede zit deze niet in de 9704. Daar zit de PNX8543 in.

• PK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-05 10:34

PK

Deathscythehell schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:09:
Ook even vanuit het Alphacrypt topic:

Zojuist even bij een Ziggo verkoop punt geweest en even wat navraag gedaan wat betreft het afsluiten van een nieuw abbonnement. Ik sprak over de losse digitale decoder e.d. en hij zei dat ik dat moest vergeten daar de nieuwe alphacrypt modules met CI+ certificering door Ziggo een dezer dagen binnen gaan komen. Kosten 150 euro incl. smartcard. Engeneering sample had hij al rond zien zwerven en het kon een dag duren of een week maar ze komen er aan.

Blijf ik alleen nog steeds twijfelen of die nieuwe cam alsnog gaat werken icm Phillips CI+ aangezien er nou redelijk wat problemen zijn met de huidige modules. Volgens de verkoper zouden die problemen dan opgelost zijn.
Beetje Klok en klepel verhaal dit.
Dit is het echte verhaal: De ci+ modules van Ziggo komen waarschijnlijk eind deze maand en kosten nog geen 80 euro inclusief smartcard.
Het probleem is echter dat ze op dit moment niet werken in de uitgeleverde Philips ci+ toestellen (blijkt uit field testen).
Op het moment dat de ci+ kaarten beschikbaar worden gaat de alphacrypt niet meer werken in ci+ toestellen dus als eigenaar van een Philips toestel van de ***4 serie vis je dan achter het net.

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-03-2020

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Dank voor deze opheldering. Zo blijkt maar weer eens des te meer dat een dure winkel niet persé voor personeel welke ook daadwerkelijk weet waar hij het over heeft.
Ik zal meteen even een crosspostje van jouw post maken in het alphacrypt topic aangzien niet iedereen daaruit hier zal kijken. Zo is iedereen weer op de hoogte.

• bulsing
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hoewel ik als gelukkige buiten het ziggo èn UPC gebied val ben ik wel benieuwd of het onklaar maken van de Alphacrypt kaarten nou bewust door ziggo word gedaan of dat de beveligingsmaatregelen in de CI+ standaard dit doen.

Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat Ziggo bewust de CI+ standaard door de strot drukt door doelbewust de Alphacrypt kaarten onklaar maakt en zich achter het l*lverhaal verschuilen dat de content leveranciers dit eisen. Andere kabelboeren, en zeker in het dorp bij mij, heb ik nog helemaal niets gehoord over dat CI+ verplicht gesteld word door de content leveranciers...

Misschien dat het met de grootte van het verzorgingsgebied te maken heeft, maar er blijf een vreemd luchtje aan hangen.

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
pascalbulsing schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:41:
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat Ziggo bewust de CI+ standaard door de strot drukt door doelbewust de Alphacrypt kaarten onklaar maakt en zich achter het l*lverhaal verschuilen dat de content leveranciers dit eisen. Andere kabelboeren, en zeker in het dorp bij mij, heb ik nog helemaal niets gehoord over dat CI+ verplicht gesteld word door de content leveranciers...
Het blijkt ook een onzin verklaring van Ziggo te zijn aangezien diezelfde content providers niet vereisen dat Ziggo ook tegelijkertijd de PVR's instrueert om alleen nog maar met encryptie op te nemen. Als de content providers werkelijk deze eisen met betrekking tot de extra CI+ beperkingen hadden gesteld, dan hadden zij zeker ook de eis gesteld dat hun content niet langer zomaar met een door Ziggo aanbevolen PVR op te nemen en vervolgens in de originele kwaliteit te copieren is. Zoals gewoonlijk verzint Ziggo dus weer verhaaltjes waarbij andere partijen de zwarte Piet krijgen toegespeeld voor het door Ziggo zelf gekozen beleid waarmee ze de klanten kunnen dwingen om alleen maar apparatuur te kopen die ze van Ziggo mogen kopen.

• katerke
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-04 21:56
Na jaren op een een beeldbuis-tv te hebben gekeken, ben ik al langzaam aan het grasduinen om een lcd-scherm aan te schaffen.

Nu tijdens m'n zoektocht op prijsvergelijk bij samsung-tv's zag ik iemand die een reply gaf dat hij en nog een aantal aan het wachten is op de nieuwe Philips-lcd's. (zullen dat zo'n toppers worden ?). Hier in de Philips topic zie ik toch ook al een aantal mensen die precies op die laatste reeks zitten te wachten.

Nou was m'n plan om een budget van 1500 Euro's te nemen, de rest van m'n budget ging ik spenderen aan een home surround systeem. Maar eventeel zou ik dat effe uitstellen en toch maar gaan voor de nieuwe reeks van Philips.

In principe wordt het een 40 inch model, eventueel een 46 inch, maar graag had ik nog vernomen als dat laatste formaat echt niet te groot is. (kijkafstand 3 meter, vergeten bij te vermelden)
Als ik in de winkel sta, moet ik toch ook toegeven, wat geweldig die grote formaten O+
Maar voor thuis heb ik daar toch een beetje schrik dat ik steeds m'n hoofd zou moeten bewegen om het volledig beeld op te nemen.

---Intel Core i7 2600K, Gigabyte GA-Z68X-UD4-B3, MSI GTX570 Twin Frozr III ---

Anoniem: 301547

Ik heb ook tijden getwijfeld tussen 40 en 46 inch.

We hebben net allemaal geleerd dat je voor HD bijna nooit te dicht bij zit.
Probleem voor mij is dat ik nog heel veel SD zal kijken.

In de winkel heb ik bij Sony`s het formaat vergeleken en bij 46 inch ga je toch wel van links naar rechts met je ogen, ik vond het net ff te groot.

43 inch zou mooi zijn hahaha.

Ik heb gekozen voor 40 inch maar de twijfel zou altijd blijven bestaan.

Als je in de winkel naar de 42pfl9803, het oude model kijkt weet je dat je gewoon een philips led moet hebben.
Deze springt er echt uit, een enorme partij licht komt op je af terwijl andere een beetje dof lijken.

Ik heb de gok maar genomen dat de opvolger evengoed of beter is.

• BalloonTerm
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-05-2020
Ik zie net op de FP een aankondiging van de 8864. Helaas maar in 40", want ik zou graag een 46/47" led willen hebben. Als deze dan in prijs tussen de 8404 en de 9xxx serie zou zitten was dat erg mooi geweest. Is er al iets meer over dit toestel bekend?

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
BalloonTerm schreef op donderdag 03 september 2009 @ 19:21:
Ik zie net op de FP een aankondiging van de 8864. Helaas maar in 40", want ik zou graag een 46/47" led willen hebben. Als deze dan in prijs tussen de 8404 en de 9xxx serie zou zitten was dat erg mooi geweest. Is er al iets meer over dit toestel bekend?
Gaat zo'n 1600 euro kosten.

Zie ook: http://blog.fvdshop.be/

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-05 17:15
pascalbulsing schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:46:
Voor de wachtende of geintresseerden voor de 52PFL9704H:

"PHILIPS

Geachte heer,

U heeft ons gevraagd wanneer de 52PFL9704H/12 beschikbaar zal zijn.
Wij kunnen u mededelen dat bovengenoemde model eind oktober beschikbaar zal zijn."

Zucht waarom moet dat nou allemaal zo lang duren :(
lekker dan, die actie met de gratis bluray speler is maar tot 27 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:26
Ik heb vandaag een demofilmpje op de 37PFL9604 gezien, maar op een gegeven moment leek het beeld tijdens een, ik dacht horizontale, beweging een beetje te ghosten. Is dit een bekend verschijnsel bij dit toestel? Hoe vinden jullie de inkijkhoeken van dit toestel? Hij hing hier in de winkel vlak boven de grond, dus kon het niet echt goed bekijken. Hoe zwart vinden jullie het zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Heeft er nu al iemand een concrete afleverdatum voor zijn bestelde pfl9704 gekregen? Ik ben zzzzzzzzoooooooooooo nieuwsgierig hoe dit toestel het doet! Dit wil ik eerst echt weten/zien voordat ik zelf tot bestelling over ga.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
  • Laatst online: 29-04 13:20
ppaddo schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:12:
Heeft er nu al iemand een concrete afleverdatum voor zijn bestelde pfl9704 gekregen? Ik ben zzzzzzzzoooooooooooo nieuwsgierig hoe dit toestel het doet! Dit wil ik eerst echt weten/zien voordat ik zelf tot bestelling over ga.
Ik heb hem in belgie gister besteld en daar zeggen ze om en nabij de 20e van deze maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-04 20:35

Luppie

www.msxinfo.net

OMD schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:33:
[...]
Ik heb zo een module in de winkel en ik kan je vertellen dat philipsen met CI+ slot niet werken met de CI+ module, dus waar hij deze info vandaan haalt.
Welke winkel verkoopt ze dan ? Ik heb ze nog niet kunnen vinden.
Ook op de site van Ziggo, wordt nog steeds gezegd dat ze deze zomer op de markt komen.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77341

Winkels hebben een enkele CI+ module voor eigen gebruik gekregen, te koop zijn ze nog niet.
Bredere beschikbaarheid wordt nog steeds verwacht eind september.

Philips TV's doen het wel in de Ziggo test-omgeving, maar onduidelijk is wat de verschillen zijn met de TV's zoals die nu in de winkel staan (andere hardware/firmware versies ?).

Er is enige irritatie tussen Ziggo en Philips omdat Philips Ziggo stickers op hun TV's had geplakt voordat het certificatie-traject was afgerond, en zoals ook duidelijk is, zonder dat de betreffende TV's werken met de CI+ module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik ben gebeld door Ben van Dijk. Die zeer vriendelijke meneer wist mij te melden dat zij 15 september de eerste lichting 9704's (40 inch) verwachten. Dat had hij vanmorgen van een vertegenwoordiger van Philips gehoord.

Over de prijs (bij hun in het systeem 2199 inclusief bluray speler) viel best wel te praten. Toen ik de prijs van de fvdshop noemde klonk men niet geheel onwelwillig. Ook in Nederland moet dat toestel dus voor ruim onder de 2199 te krijgen zijn!

@hieronder. da's dus ruim 1869 euro voor de 40pfl9704!

[ Voor 5% gewijzigd door PaT op 04-09-2009 16:05 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:32

OMX2000

By any means necessary...

*Korting geldig op alle TV’s uit
de 9000 serie m.u.v.
40/46/52PFL9704 en 56PFL9954.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac-Mar
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-05 14:44
Waar ik zeer benieuwd naar ben of de actie ook geldt voor internetshops.
Zo ja, scheelt dit mij weer mooi 9 tientjes....
Kan ik hopelijk dan mooi gebruiken voor mijn CI+ kaartje;)

[ Voor 8% gewijzigd door Mac-Mar op 04-09-2009 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75167

OMX2000 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 17:42:
[...]
m.u.v.
40/46/52PFL9704 en 56PFL9954.
Inderdaad, maar je krijgt in plaats van die korting een Blu-Ray speler cadeau. Nu heb ik zelf liever korting dan een Blu-Ray speler. Ze te zien is het trouwens een cash-back actie, dus je krijgt het bedrag pas later terug...
Actievoorwaarden:
• Philips is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de actieproducten op het verkooppunt.
• Deze actie geldt alleen bij aanschaf van een van de volgende produkten:
-15% korting:geldig op alleTV’s uit de 9000 serie m.u.v. 56PFL9954, 52PFL9704, 46PFL9704, 40PFL9704
-10% korting:geldig op alleTV’s uit de 8000 serie en de HTS8150,HTS8140 en HTS6100
-7% korting:geldig op alleTV’s uit de 7000 serie
-Gratis Blu-ray speler: bij aanschaf van 56PFL9954, 52PFL9704, 46PFL9704 en 40PFL9704
• Deze actie geldt alleen voor aankopen gedaan in Nederland tijdens de actieperiode 5 september 2009 t/m 27 september 2009.
• Deze actie is alleen geldig voor consumenten.
• De actie op alle TV’s uit de 9000 serie is alleen geldig bij de deelnemende winkels.
Zie www.philips.nl/acties voor de lijst met deelnemende winkels.
• Stuur de registratiebevestiging samen met een kopie van het aankoopbewijs en het originele
streepjescodelabel (zie voorbeeld) in een voldoende gefrankeerde envelop naar het opgegeven adres.
• Inzendingen dienen uiterlijk 11 oktober 2009 in ons bezit te zijn. De officiële verzenddatum wordt aangegeven door de poststempel.
• Inzendingen die incompleet of te laat ontvangen zijn kunnen niet in behandeling genomen worden.
• Inzendingen worden zorgvuldig gecontroleerd en verwerkt. Het retourbedrag of Blu-ray speler ontvangt u circa 6 weken na ontvangst van uw goedgekeurde inzending.
Mac-Mar schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 17:49:
[...]
Waar ik zeer benieuwd naar ben of de actie ook geldt voor internetshops.
Dan zou het een 'deelnemende winkel' moeten zijn en hier hier bij moeten staan, al kan ik op die actie pagina uberhaupt geen shops vinden...

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 75167 op 04-09-2009 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mag je hierop ook een adres in belgie opgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:32

OMX2000

By any means necessary...

Anoniem: 75167 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 18:09:
[...]

Inderdaad, maar je krijgt in plaats van die korting een Blu-Ray speler cadeau. Nu heb ik zelf liever korting dan een Blu-Ray speler. Ze te zien is het trouwens een cash-back actie, dus je krijgt het bedrag pas later terug...

[...]

[...]

Dan zou het een 'deelnemende winkel' moeten zijn en hier hier bij moeten staan, al kan ik op die actie pagina uberhaupt geen shops vinden...
Hier misschien : http://www.promotion.phil.../50_AMBIWEKEN_DEALERS.xls

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco123
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-05-2024
Dan val ik al af voor die aktie omdat ik toch voor de 40pfl9704 wil gaan echter die 2199 vind ik veel teveel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94797

Ik ga denk ik ook voor de 40PFL9704

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had vanmorgen mijn bestelling van de 46pfl9704 willen annuleren i.v.m. die actie.

Gelukkig ging dat niet meer omdat ie besteld was en ik ook een aanbetaling heb gedaan.

Lees nu dat je op dat toestel in NL geen korting krijgt maar een bl-ray speler.

Die hoef ik niet (stream blu-ray vanaf mijn pc naar tv) dus ga ik toch mooi voor die 2179 euro voor de 46pfl9704.

Denk dat het zoetjes aan tijd wordt om mijn 42pfl9703 te proberen te verkopen.

Een dikke week en dan is ie er.....kan haast niet wachten...dyn. contrast van 5 miljoen tot 1.
En met name die dynamische ruisonderdrukking vind ik een goede feature.

Nu zit ik regelmatig dat aan en uit te zetten als ik van bron verander...dat zou dan niet meer hoeven.

Gisteren mijn hele huiskamer verbouwd i.a.v....lcd eindelijk op goede lage hoogte...dat is nog wennen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ destroyer2usa: waar hebde uw toestel besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316087 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 23:55:
@ destroyer2usa: waar hebde uw toestel besteld?
België...staat eerder in de thread...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Nog maar een keer dan:

Ik heb vandaag gister een demofilmpje op de 37PFL9604 gezien, maar op een gegeven moment leek het beeld tijdens een, ik dacht horizontale, beweging een beetje te ghosten. Is dit een bekend verschijnsel bij dit toestel? Hoe vinden jullie de inkijkhoeken van dit toestel? Hij hing hier in de winkel vlak boven de grond, dus kon het niet echt goed bekijken. Hoe zwart vinden jullie het zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok belgie maar waar ergens stuur anaders een pm naar me ik woon in belgie dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-04 16:15

LogiForce

The Black Whole

Dancing_Animal schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 01:29:
Nog maar een keer dan:

Ik heb vandaag gister een demofilmpje op de 37PFL9604 gezien, maar op een gegeven moment leek het beeld tijdens een, ik dacht horizontale, beweging een beetje te ghosten. Is dit een bekend verschijnsel bij dit toestel? Hoe vinden jullie de inkijkhoeken van dit toestel? Hij hing hier in de winkel vlak boven de grond, dus kon het niet echt goed bekijken. Hoe zwart vinden jullie het zwart?
Ik heb de 32inch versie maar ik kan echt geen problemen vinden met dit scherm. Maar misschien ben ik niet zo kritisch als sommige TV-philen :+

Ik gebruik de mijne meer als monitor voor mijn Mac Mini als anders wat moet ik zeggen. En heb nog geen issues gehad, ook niet met filmpjes.

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316087 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 01:37:
ok belgie maar waar ergens stuur anaders een pm naar me ik woon in belgie dus ...
pm sent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Laatst online: 22:16
Wat is er zo geweldig aan de 40PFL9704 dat iedereen hem al wil bestellen terwijl niemand hem al werkend heeft kunnen zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291978

hallo mensen ik hoor geruis ineens op minj 8684 wanneer ik tv kijk. het is heel irritant. wanneer ik mijn schotel decoder los koppel en mijn videocamera aan zet dan hoor ik het niet. wat moet er ingesteld worden op mijn schoteldecoder die ik via scart aansluit. hij doet ineens zo, is er misschien iets kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285895

Cobra_Lup schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 15:27:
[...]

Welke winkel verkoopt ze dan ? Ik heb ze nog niet kunnen vinden.
Ook op de site van Ziggo, wordt nog steeds gezegd dat ze deze zomer op de markt komen.
Ik zie dat ze aangeboden worden bij Komplett.nl en dat ze 21 september verwacht worden. Prijs valt mee € 79,00. Zit ook een smardcard bij. Valt me mee. Had verwacht dat Ziggo ook hier weer flinke vinger in de pap wil hebben en dus het pakket voor rond de € 130,00 zou aanbieden. Niet dus.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 285895 op 05-09-2009 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:41
Het Fantoom schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 10:44:
Wat is er zo geweldig aan de 40PFL9704 dat iedereen hem al wil bestellen terwijl niemand hem al werkend heeft kunnen zien?
Het is het nieuwe topmodel van Philips, opvolger van de 9803. 9803 was al heel goed, 9704 zal beter zijn.

Niet iedereen hoeft na 3 uur de mediamarkt verkoper te hebben geïrriteerd pas de knoop door te hakken :) Ikzelf geloof er helemaal niet in dat je in een winkel tv's goed kan vergelijken. De modellen waarin je geïnteresseerd bent, staan toch nooit pal naast elkaar. Instellingen verschillen en zullen ook nooit optimaal voor jouw smaak staan (kijk maar eens naar de discussies hier over wat de fijnste instellingen voor de tv zijn). De ene vindt het mooi als HDNM aan staat, de ander walgt ervan enzovoorts.

Bovendien hangt er in mijn woonkamer maar 1 tv. Het kan prima zijn dat er over een half jaar een betere tv uitkomt, of dat ik die plasma die ik eerst helemaal niet had overwogen misschien wel beter beeld zou vinden geven. Maar daar wordt de tv die ik heb gekocht niet minder goed van en het verschil zie je niet wanneer je ze niet naast elkaar hebt hangen.

Dus vandaar dat ik het prima begrijpelijk vind, dat mensen zo'n tv ongezien bestellen. Als ik nu geld voor een tv zou hebben (ben nu bezig met bouwen van een huis, dus het geld is de komende 2 jaar op :P ), zou ik ook voor een 9704 gaan, òf een panasonic plasma uit een goeie lijn.
Een sony, samsung, lg of andere merken zou ik niet eens overwegen, omdat ik niets "heb" met die merken. Ongeacht of het beeld wat ze geven misschien wel beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Waren er nou ook uitvoeringen van de 37PFL9604 met een glazen voet? Het is me niet helemaal duidelijk. Is dit ook zo'n model waarvan er aparte uitvoeringen zijn voor de vakhandels? Ben bij 2 van die kleinere winkels geweest, de ene leverde sowieso geen Philips en die ander had de 37PFL9604 niet op voorraad.

[ Voor 12% gewijzigd door Dancing_Animal op 05-09-2009 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 12:55
Anoniem: 285895 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 10:51:
Had verwacht dat Ziggo ook hier weer flinke vinger in de pap wil hebben en dus het pakket voor rond de € 130,00 zou aanbieden. Niet dus.
Ziggo krijgt ook al betaald om die zooi in te voeren, dus zo kunnen ze het lekker pushen naar de gebruikers.

Ik ben in ieder geval blij dat ik nog even met de Alphacrypt vooruit kan, hopelijk is tegen de tijd dat ik mijn 9803 ga vervangen de kabel markt open, of anders moet ik toch nog aan de schotel.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
  • Laatst online: 29-04 13:20
Raymond schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 10:57:
[...]

Het is het nieuwe topmodel van Philips, opvolger van de 9803. 9803 was al heel goed, 9704 zal beter zijn.

Niet iedereen hoeft na 3 uur de mediamarkt verkoper te hebben geïrriteerd pas de knoop door te hakken :) Ikzelf geloof er helemaal niet in dat je in een winkel tv's goed kan vergelijken. De modellen waarin je geïnteresseerd bent, staan toch nooit pal naast elkaar. Instellingen verschillen en zullen ook nooit optimaal voor jouw smaak staan (kijk maar eens naar de discussies hier over wat de fijnste instellingen voor de tv zijn). De ene vindt het mooi als HDNM aan staat, de ander walgt ervan enzovoorts.

Bovendien hangt er in mijn woonkamer maar 1 tv. Het kan prima zijn dat er over een half jaar een betere tv uitkomt, of dat ik die plasma die ik eerst helemaal niet had overwogen misschien wel beter beeld zou vinden geven. Maar daar wordt de tv die ik heb gekocht niet minder goed van en het verschil zie je niet wanneer je ze niet naast elkaar hebt hangen.

Dus vandaar dat ik het prima begrijpelijk vind, dat mensen zo'n tv ongezien bestellen. Als ik nu geld voor een tv zou hebben (ben nu bezig met bouwen van een huis, dus het geld is de komende 2 jaar op :P ), zou ik ook voor een 9704 gaan, òf een panasonic plasma uit een goeie lijn.
Een sony, samsung, lg of andere merken zou ik niet eens overwegen, omdat ik niets "heb" met die merken. Ongeacht of het beeld wat ze geven misschien wel beter is.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten! Heb zelf een jaar of 7 in de videomontage gezeten en vabn sommige producten zoals deze tv kan je van te voren wel inschatten dat het een mooie tv word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285895 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 10:51:
[...]

Ik zie dat ze aangeboden worden bij Komplett.nl en dat ze 21 september verwacht worden. Prijs valt mee € 79,00. Zit ook een smardcard bij. Valt me mee. Had verwacht dat Ziggo ook hier weer flinke vinger in de pap wil hebben en dus het pakket voor rond de € 130,00 zou aanbieden. Niet dus.
Goedkoper te krijgen: 69 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
[...]
Ik vind niet dat je Sony met LG en Samsung mag vergelijken. Sony is gewoon een topmerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Hmz... net nog even de 37PFL9604 bekeken en daar hadden ze een wit demofilmpje draaien. Kijk je echt recht voor dat scherm dan is wit heel helder wit, maar van boven wordt het al iets minder helder. Ben benieuwd of je daar in de praktijk last van gaat hebben eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het Fantoom schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 10:44:
Nou, de 46pfl9704 heeft sowieso de EISA awards gewonnen voor beste HD tv dus je kan er wel een beetje vanuit gaan dat het een goede tv is. Daarnaast is het zo ongeveer het top model van Philips, en was de 9803 (de LED voorloper) ook al een mooi toestel. Kortom, je kan er redelijk goed vanuit gaan dat het een goede koop is. Al zou ik natuurlijk het liefst ook wel het apparaat eerst even live zien :) Maar ik zit nu ook al sinds zeker mei op dat ding te wachten (ben nu tv-loos, terug uit 't buitenland) dus hoe eerder hoe beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco123
Anoniem: 75167 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 18:09:
[...]

Nou, de 46pfl9704 heeft sowieso de EISA awards gewonnen voor beste HD tv dus je kan er wel een beetje vanuit gaan dat het een goede tv is. Daarnaast is het zo ongeveer het top model van Philips, en was de 9803 (de LED voorloper) ook al een mooi toestel. Kortom, je kan er redelijk goed vanuit gaan dat het een goede koop is. Al zou ik natuurlijk het liefst ook wel het apparaat eerst even live zien :) Maar ik zit nu ook al sinds zeker mei op dat ding te wachten (ben nu tv-loos, terug uit 't buitenland) dus hoe eerder hoe beter...
Ik ben het eigenlijk wel met Fantoom eens iedereen gaat inderdaad blind af op cijfers net als met de 9803 en die was in veel tests wel een goede maar niet de beste tv. Dus om nu zomaar op smaak de 9704 te bestellen op basis van 1 of andere Eisa Award vind ik wat overdreven. De 9803 was/is (te) duur heeft veel last van Halo en in sommige gevallen werd het beeld als te kunstmatig omschreven.
De test die ik gelezen heb over de 46pfl9704 was gewoon goed maar niet uitstekend ofzo. Nog altijd is er Halo etc en dat vind ik erg jammer. Had gehoopt dat dat wel opgelost zou zijn.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Het Fantoom schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 14:50:
[...]

Ik vind niet dat je Sony met LG en Samsung mag vergelijken. Sony is gewoon een topmerk.
Ik vergelijk het ook niet met elkaar, ik zeg alleen dat ik voorkeuren heb voor bepaalde merken, ongeacht of andere merken beter zouden kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papichulo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-02 09:54
Remco123 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 18:51:
[...]
De test die ik gelezen heb over de 46pfl9704 was gewoon goed maar niet uitstekend ofzo.
Waar kan ik of kunnen we deze test lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco123
papichulo schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 19:59:
[...]

Waar kan ik of kunnen we deze test lezen?
Het was te lezen in de laatste Media Totaal hij is te downloaden op de volgende pagina als pdf bestand:
http://www.mediatotaal.nl/testen/merken/5/samsung.Stroom verbruik is ook niet heel best trouwens dus eigenlijk komt tie er niet beter af als de sony of de samsung terwijl hij wel duurder is.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
dan zie jij een andere scoregrafiek dan ik. Ik zie namelijk dat'ie op beeld en geluid duidelijk hoger scoort dan de concurrentie en dat zijn naar mijn mening de enige twee scores die er toe doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco123
Raymond schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:09:
dan zie jij een andere scoregrafiek dan ik. Ik zie namelijk dat'ie op beeld en geluid duidelijk hoger scoort dan de concurrentie en dat zijn naar mijn mening de enige twee scores die er toe doen.
Ik vind alles belangrijk ook bediening en zeker ook Energieverbruik ;). Maar vooral die Halo's vind ik vervelend even los van de vergelijking met de andere genoemde televisies. Dat had toch wel opgelost moeten zijn lijkt me zo......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Remco123 schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:06:
[...]

Het was te lezen in de laatste Media Totaal hij is te downloaden op de volgende pagina als pdf bestand:
http://www.mediatotaal.nl/testen/merken/5/samsung.Stroom verbruik is ook niet heel best trouwens dus eigenlijk komt tie er niet beter af als de sony of de samsung terwijl hij wel duurder is.......
Er staat trouwens nog iets interessants in die test over CI+:
Het systeem moet volgende maand definitief worden ingevoerd en alleen televisies die door kabelaanbieders als Ziggo zijn gecertificeerd, mogen er gebruik van maken. Uiteraard zullen er wel weer de nodige uitzonderingen zijn, maar Samsung heeft zo’n certificaat in ieder geval op zak.
Ik dacht dat je sowieso die Ziggo CI+ CAM in je ongecertificeerde tv kan stoppen met het risico dat het niet helemaal zo gaat werken als Ziggo wil dat het werkt. Maar ik lees hier dat een ongecertificeerde TV sowieso niet gaat werken omdat Philips een certificate van Ziggo moet ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11-2023
Anoniem: 75167 schreef op zondag 06 september 2009 @ 15:38:
[...]

Er staat trouwens nog iets interessants in die test over CI+:

[...]

Ik dacht dat je sowieso die Ziggo CI+ CAM in je ongeïdentificeerd tv kan stoppen met het risico dat het niet helemaal zo gaat werken als Ziggo wil dat het werkt. Maar ik lees hier dat een ongecertificeerde TV sowieso niet gaat werken omdat Philips een certificate van Ziggo moet ontvangen?
Wat ik heb begrepen is dat ongecertificeerde niet zullen werken met de Ziggo CI+ module, ondanks dat ze mss wel een CI+ slot hebben.

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco123
Wat is dat toch steeds voor gezeur hier over Ziggo 8)7 ? Je moet nooit Ziggo nemen das het hele punt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Valt wel mee eigenlijk, 'vroeger' (lees: eind jaren negentig) was casema echt de beroerdste kabelprovider van 't land (max 8kb/s down en 1kb/s up) maar tegenwoordig (met Ziggo) gaat 't uitstekend (20Mbit down / 3 Mbit up) en ook niets te klagen over TV. Daarnaast heb je natuurlijk ook totaal geen keuze op de kabel dus dat maakt 't allemaal een stuk makkelijker :) En ADSL is geen optie want ik heb geen vaste lijn en de internet snelheidsgroei vooruitzichten zou minder interessant op ADSL markt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco123
Casema is wel onderdeel van Ziggo dus dat verklaart wel waarom het suckt ;) . Van de week weer eens bij Media markt geweest maar helaas nog altijd geen 9700 serie te ontdekken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweddy
  • Laatst online: 29-04 12:32
[...]Als ik nu geld voor een tv zou hebben (ben nu bezig met bouwen van een huis, dus het geld is de komende 2 jaar op :P ), zou ik ook voor een 9704 gaan, òf een panasonic plasma uit een goeie lijn.
Als je een huis kan laten bouwen, dan kan die fooi voor een tv er nog wel vanaf hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik geraak er niet goed aan uit welke ik zou nemen de 46" of de 52" is er veel verschil in, mijn kijkafstand is een 2.5m en kijk veel digitale tv, ik heb nu een 37" (ander type) en ik vindt deze toch te klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Anoniem: 316087 schreef op maandag 07 september 2009 @ 19:27:
ik geraak er niet goed aan uit welke ik zou nemen de 46" of de 52" is er veel verschil in, mijn kijkafstand is een 2.5m en kijk veel digitale tv, ik heb nu een 37" (ander type) en ik vindt deze toch te klein
'ik vind' bedoel je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
52" voor 2.5m zou een beetje teveel van het goede worden als je het mij zou vragen. Dus dan kom je op 46" uit ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

8)7 shame on me dt fout, dat is door niet na te lezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaZee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 00:57
check de link in mijn reactie "Geplaatst op maandag 31 augustus 2009 20:48".
Voor jouw situatie kan je precies 1 antwoord krijgen (let op de groene lijn 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-05 11:57
Dancing_Animal schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 18:00:
Hmz... net nog even de 37PFL9604 bekeken en daar hadden ze een wit demofilmpje draaien. Kijk je echt recht voor dat scherm dan is wit heel helder wit, maar van boven wordt het al iets minder helder. Ben benieuwd of je daar in de praktijk last van gaat hebben eigenlijk.
Heb het al een paar weken en ben zeer tevreden, vrienden en familie vinden de beeld kwaliteit zeer goed.

10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco123
Tweddy schreef op maandag 07 september 2009 @ 19:11:
[...]

Als je een huis kan laten bouwen, dan kan die fooi voor een tv er nog wel vanaf hoor. ;)
Haha ja inderdaad ik mocht willen dat ik een beetje degelijk huis kon kopen laat staan er 1 bouwen |:( . Dan zou ik inderdaad niet bezuinigen op een tv......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweddy
  • Laatst online: 29-04 12:32
Zelf zit op op ruim 3m en kijk nu naar 42" Ik denk dat je met een goede HDTV niet snel te groot koopt alhoewel op 2,5m afstand 52" misschien een beetje over the top is. Zeker als je veel sd kijkt en let's face it; dat is nu toch het leeuwendeel.
Aan de andere kant weet ik bijna zeker dat als ik over tig jaar aan een nieuwe tv toe ben, ik ook voor 46" of 52" ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Niet online
HaZee schreef op maandag 07 september 2009 @ 21:00:
[...]

check de link in mijn reactie "Geplaatst op maandag 31 augustus 2009 20:48".
Voor jouw situatie kan je precies 1 antwoord krijgen (let op de groene lijn 8) )
Ik vind die link een beetje onzin. Degene hierboven zou volgens dat plaatje een 74" (!) scherm moeten hebben, bij een afstand van 3 meter. Nou, sorry hoor, maar dat is hetzelfde als op de voorste rij van de bioscoop zitten: niet relaxt. Echt no way dat je dan nog het hele beeld kunt overzien - nog afgezien van het feit dat er helemaal geen 74" TV's bestaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Cocytus op 08-09-2009 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238692

Zojuist mijn ci+ cam ontvangen en uitgeprobeerd op de 42pfl9664.
Ik krijg de melding authenticatie 20% en verder gebeurd er niets!!
Direct philips gebeld zij zeggen dat de tv het wel moet doen bel ziggo wordt er gezegd!
Dus ik bel ziggo en zeg wat de status is in het scherm.
Antwoord ziggo is dat per heden de postcode gebieden(ziggo) worden geactiveerd om de ci+ modules te Authentificeren voor o.a philips.Dus bij deze zal ook philips op de lijst komen te staan op ziggo officiële goedgekeurde ci+ modellen.
Ben benieuwd welke dag deze week het gaat gebeuren zodra het werkt zal ik het in deze topic plaatsen.
Veder kan ik zeggen dat de 42pfl9664 super is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-05 13:02

CodeIT

Code IT

Anoniem: 238692 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:19:
Direct philips gebeld zij zeggen dat de tv het wel moet doen bel ziggo wordt er gezegd!
Antwoord ziggo is dat per heden de postcode gebieden(ziggo) worden geactiveerd om de ci+ modules te Authentificeren voor o.a philips.Dus bij deze zal ook philips op de lijst komen te staan op ziggo officiële goedgekeurde ci+ modellen.
Ben benieuwd welke dag deze week het gaat gebeuren zodra het werkt zal ik het in deze topic plaatsen.
Dat klinkt goed! Bedankt voor het vermelden. Hopelijk gaat dat activeren een beetje snel.
offtopic:
Mag ik vragen waar je de CI+ Cam hebt besteld. Ik zoek er eigenlijk eentje zonder smartcard (heb er nog één over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Via mijn werk heb ik de eerste demo gekregen.
Bij o.a electroworld kan je deze los kopen voor rond de 78 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252543

Anoniem: 238692 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:34:
Via mijn werk heb ik de eerste demo gekregen.
Bij o.a electroworld kan je deze los kopen voor rond de 78 euro.
Zijn ze al op voorraad bij Electroworld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als het goed is komen ze eind volgende week binnen.
Alleen de versie met een ziggo smartkaart.
De cam zonder kaart is nog niet bekend wanneer deze te verkrijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulic
Volgens iemand op een duitse site is de 46pfl9704 al bij een winkel in NL aangeleverd.
http://www.hifi-forum.de/viewthread-152-5345-15.html
Hij schrijft helaas niet welke winkel.

[ Voor 12% gewijzigd door Hydraulic op 08-09-2009 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:28

zAo

GPLv2 Fanboy

Thanks voor het melden; kan ik eindelijk serieus gaan kijken naar een Philips.
Is er al een lijst bekend met TV's die mogelijk ondersteund gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238692 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 16:46:
als het goed is komen ze eind volgende week binnen.
Alleen de versie met een ziggo smartkaart.
De cam zonder kaart is nog niet bekend wanneer deze te verkrijgen zijn.
Kan ik wel gewoon mijn eigen smartcard gebruiken en de mee geleverde gewoon niet gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Remco123 schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:06:
[...]

Ik kon zo snel niet vinden wat het verbruik was van de Philips. Komt misschien door Ambilight (die dacht ik uit te zetten is)?

Bij de Sony staat wel verbruik expliciet vermeld, maar hebben ze daar niet te veel aandacht gegeven aan de eco mode? Als je een "mooi" beeld wilt zet je dat meestal uit. Die eco mode is dan een leuke theoretische waarde waar niemand gebruik van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco123
Supremo schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 17:51:
[...]

Ik kon zo snel niet vinden wat het verbruik was van de Philips. Komt misschien door Ambilight (die dacht ik uit te zetten is)?

Bij de Sony staat wel verbruik expliciet vermeld, maar hebben ze daar niet te veel aandacht gegeven aan de eco mode? Als je een "mooi" beeld wilt zet je dat meestal uit. Die eco mode is dan een leuke theoretische waarde waar niemand gebruik van maakt.
Bij de 46 inch:

Energieverbruik (normaal) 104 W
Stroomverbruik in stand-bystand < 0,15 W

Ambilight staat er los van die zal niet in de berekening meegenomen zijn omdat die niet elke keer aan staat natuurlijk. Ik vind het eigenlijk nog meevallen maar goed de fabrikanten zetten het altijd wat rooskleuriger op de site dan de werkelijkheid :*). Van de drie modellen uit de test zou ik toch voor de philips gaan. Samsung is het voor mij vaak net niet en Sony is een erg goed merk met helaas een belabberde Service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252543 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 17:04:
[...]

Kan ik wel gewoon mijn eigen smartcard gebruiken en de mee geleverde gewoon niet gebruiken ?
Ja je kan gewoon je eigen smartcard gebruiken.
De nieuwe smartcard kan je de eerste 2 weken alles op ontvangen en activeren kan je ook doen.
Je heb gewoon dezelfde abo´s op deze kaart als de eerste zonder dat je meer hoef te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235933

Heeft hier iemand een idee of het mogelijk is om een draadloze USB-netwerkadapter (bijvoorbeeld: http://www.linksysbycisco.com/NL/nl/products/WUSBF54G) aan te sluiten op een Philips TV met DLNA functionaliteit om Net TV te laten werken. Dus i.p.v. een ethernetkabel een dergelijke USB-stick die verbinding maakt met je draadloze netwerk?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238692 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 18:47:
[...]

Ja je kan gewoon je eigen smartcard gebruiken.
De nieuwe smartcard kan je de eerste 2 weken alles op ontvangen en activeren kan je ook doen.
Je heb gewoon dezelfde abo´s op deze kaart als de eerste zonder dat je meer hoef te betalen.
Bedankt voor je reactie, ik hoop dat je snel de cam geactiveerd krijgt dan is er hoop voor alle philips gebruikers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo kan ik nu nog niet beslissen, in de winkel vindt ik alles nogal aan de kleine kant als ge dan ziet thuis ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82384

Supremo schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 17:51:
Als je je TV zelf met de hand goed afstelt op laag stroomverbruik zonder veel negatieve impact op de beeldkwaliteit dan kom je met een beter beeld* EN lager verbruik uit dan sommige Eco-modes 8)7

Volgens mij heb ik dat gezien bij een wat ouder Philips type, en ook bij mijn huidige 9703...

104W zonder ambilight op een 46" vind ik wel netjes. Mijn 42"9073 doet het ook ongeveer met zo'n 100W zonder ambilight, en dat is toch 4" minder. Wellicht dat de LEDs zijn vruchten langzaamaan beginnen af te werpen... Op de specificatie van stroomverbruik moet je in ieder geval niet letten, die staat bij de Philips zo te zien ook op zo'n 260W, wat in de praktijk bijna niet haalbaar is (maar je kunt met de 'verkeerde' instellingen waarschijnlijk wel op zo'n 200W komen, oftewel toch nog het dubbele...)

Ambilight zal in het felste geval waarschijnlijk op zo'n 20-25W uitkomen.

* Mijn persoonlijke smaak in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Maar zijn er hier nog mensen die de 37PFL9604 nog vinden ghosten of de inkijkhoek te klein vinden? Bij het witte demofilmpje van Philips zelf viel die inkijkhoek me een beetje, maar ik keek er dan ook een beetje van boven en beneden op. Ik dacht een keertje lichte ghosting te zien, maar misschien zat het wel in het filmpje dat er toen een keer op draaide. Ik twijfel nog sterk tussen dit apparaat en de Sony 37W550. Ik zie ze alleen nergens naast elkaar staan met hetzelfde signaal, dus dat vergelijkt zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashied
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-01-2018
ik denk toch dat het het filmpje was...

als ik normaale 1080P films kijk is alles scherp op de 9604...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er al iets verbeterd?

Elders wordt erg onduidelijk gedaan over de werking van de CI+ module in de Philips TV's, zowel door Ziggo als door Philips, geen garanties en geen uitspraken over een termijn dat het zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Kan je die authenticatie foutmelding dan niet wegdrukken? De CI+ CAM zou dan moeten werken in standaard DVB CI modus en zolang Ziggo nog niet de CI+ beperkingen op alle kanalen heeft geactiveerd zou je gewoon kanalen moeten kunnen weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 16:55
Wat is nu eigenlijk kort het verschil tussen een:
8404 en een 8684 (of 8694)
(en ook tussen een 9604 en 9664)
Op een vergelijkingssite zie ik twee precies dezelfde lijsten met eigenschappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-04 10:00

Kiswum

Gadget reviewer

Beste lezers, het is niet zo dat ik twijfel aan de Philipsmedewerker, maar wellicht hebben de tweakers wel ervaring met uitzending gemist op de 42PFL9664.
Zie het gesprek hieronder ik hoop dat er meer mogelijkheden zijn dan te wachten.
p.s. de tv is via wifi verbonden, maar dat zou voor de service niets uit moeten maken:

Welkom bij Philips Chat, u chat met Philips. Hoe kan ik u helpen?

Philips: Goedemiddag.

Bezoeker: Goedemiddag, ik heb een vraag over een 42" televisie

Philips: En uw vraag is?

Bezoeker: ik zou graag willen weten hoe ik moonlight kan installeren
Bezoeker: dit is namelijk nodig om rtlgemist te kunnen bekijken

Philips: Ik weet niet wat u bedoeld met moonlight.

Bezoeker: het is de linux versie van silverlight voor o.a. RTL uitzending gemist en live televisieuitzendingen van o.a. Nederland 1,2 & 3
Bezoeker: De browser van de 42PFL9664 (Net-tv) maakt namelijk gebruik van linux als besturingssysteem

Philips: Het is helaas niet mogelijk additionele software op de tv te installeren.

Bezoeker: Is het wel mogelijk om uitzendinggemist via Net-tv te bekijken?

Philips: Dat kijk ik even voor u na. Moment a.u.b.

Bezoeker: met uizondering van de zenders Ned 1,2,3?
Bezoeker: ok bedankt

Philips: Op dit moment is het nog niet mogelijk. Echter zijn ze wel beter hiervoor aanpassingen te maken. Dit zal binnenkort worden geintroduceerd middels Red Button, dit zal middels een update gebeuren.

Bezoeker: dan heb ik nog een vraag over de update, ik heb gezien dat er onlangs een update is uitgebracht voor dit type tv
Echter wordt deze niet aangeboden vanaf mijn tv, is het standaard zo dat deze later wordt gestuurd dan de versie die te downloaden is vanaf de philips website?

Philips: Dit kan inderdaad. Dit omdat er sommige dingen moeten worden aangepast voordat deze direct toegankelijk is via de tv. Dit heeft ook te maken met de restrictie bestanden te downloaden etc.

Bezoeker: Ok bedankt voor de info

Philips: Geen probleem en nog een prettige dag verder!

Bezoeker: is er trouwens een website beschikbaar waar de ontwikkelingen van Net tv worden gepubliceerd?

Philips: Helaas niet.

Bezoeker: Dit is mijn laatste vraag trouwens :)
Bezoeker: ok bedankt en nog een fijne dag!

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The soap goes on.... _O-
Welkom bij Philips Chat, u chat met XXX. Hoe kan ik u helpen?

Bezoeker: hallo hoe komt het dat de CI+ cam niet werkt in een Philips tv?

XXX: Dat ligt eraan wat voor televisie u heeft en wat voor Cam u heeft gebruikt.

Bezoeker: de 32PFL5604H/12 met de Ziggo CI+ cam

XXX: De reden dat het niet werkt, is omdat de originele CAM moduels die ontworpen zijn voor Philips nog niet beschikbaar zijn. Soms werkt het wel, maar wij kunnen dit niet garanderen. Bij u werkt het helaas nog niet en zult u moeten wachten op de originele CAM voor Philips televisies. Onze excuses voor het ongemak.

Bezoeker: De originele CAM voor Philips televisies wanneer komt deze uit?

XXX: Dat weten wij niet precies. Maar Philips is in overleg met Ziggo, dus wij verwachten deze spoedig.

Bezoeker: Wat is de verwachting nog enkele weken of maanden?

XXX: Weken

Bezoeker: Bedankt

XXX: Graag gedaan.
bron

en
...
Bezoeker: alleen als ik een tv koop van ruim 2000 euro dan wil ik wel de ci+ cam kunnen gebruiken
Wella: Ze zijn bezig om de samenwerking tussen Philips en Ziggo zo soepel mogelijke te laten verlopen. Daarom heeft Ziggo nog niet aangegeven dat Philips CI+ ondersteund, omdat ze dus nog bezig zijn met enkele testen
Bezoeker: kan u aangeven wat dit concreet betekent voor de tv's die al met de ci+ specificaties zijn uitgerust?
Wella: Het zal werken in de toekomst zij zijn alleen nog bezig om dit soepel te laten verlopen.
Wella: Heeft u verder nog vragen?
Bezoeker: concreet betekent dit dus dat het uiteindelijk gaat werken alleen niet op dit moment en ook niet binnen een paar weken?
Wella: Wij kunnen geen uitspraak maken over hoelang dat kan gaan duren. Over die informatie beschikken wij niet, hopelijk zo snel mogelijk
Bezoeker: en als het uiteindelijk niet blijkt te werken? of is die optie uitgesloten en kan u mij dat garanderen?
Wella: Wij kunnen niets uitsluiten, dus ik kan u dat ook niet garanderen.

Wat ik al eerder aangaf, zij zijn bezig om dat soepel te laten verlopen. Het werkt wel maar niet naar wens. En daar zijn ze dus mee bezig. Dat alles foutloos zal werken.
Bezoeker: ok, dan weet ik voldoende
...
bron

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 75167 op 09-09-2009 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ArChie schreef op woensdag 09 september 2009 @ 10:45:
[...]

Kan je die authenticatie foutmelding dan niet wegdrukken? De CI+ CAM zou dan moeten werken in standaard DVB CI modus en zolang Ziggo nog niet de CI+ beperkingen op alle kanalen heeft geactiveerd zou je gewoon kanalen moeten kunnen weergeven.
Nee dat gaat niet lukken bij het aanzetten van de tv gaat deze automatisch naar deze mode.
Met een dvbc cam van alphacrypt firma mascom uit mijn sony doet de philips het wel.maar niet met de ci+cam van ziggo.de sony doet het omgekeerd wel met de ci+ cam van ziggo maar op de display van de 32w4000 staat uw toestel is niet volledig ci+ geschikt.
Maar ik heb wel gewoon tv ontvangst op alle kanalen met de ci+cam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238692 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:30:
[...]

Nee dat gaat niet lukken bij het aanzetten van de tv gaat deze automatisch naar deze mode.
Dus dat gebeurt ok als de TV niet aan de kabel hangt?
Is het eem Smit of een Neotion CAM?
Pagina: 1 ... 23 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.