[LCD TV] Philips de 2009 / 2010 modellen (deel 1)

Pagina: 1 ... 26 ... 29 Laatste
Acties:
  • 612.368 views

Onderwerpen

Alle 76 producten

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 19:47:
Vandaag overigens ook de Panasonic TX-P50G10 (plasma) aanschouwd, die er ook erg goed uit zag. Toch voor Philips gegaan.
Toevallig zat ik ook naar die Panasonics te kijken toen ik vandaag bij de MM stond te wachten om af te dingen ;) Best mooi beeld ook alleen zat er zo'n lelijke ski-schans in de onderkant van het frame. Welke industrieel ontwerper heet dat verzonnen?!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 20:00 ]

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 21:54
TheVMaster schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:41:

Is de 42PFL9664 echt zoveel beter dan de 42PFL8404 en moet ik dus ingaan op dit aanbod?
Dat lijkt me wel, goeie deal!

Raar dat ze je geen 8694 aanbieden. Ik zie nog steeds het verschil niet tussen de 8404 en de 8684/8694!
Iemand?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:05:
Ik ben een paar weken in het bezit van een 42PFL8654H/12. Ik ben super tevreden over de tv.
Mag ik vragen wat jij er toen voor betaald hebt en waar je hem hebt gekocht?

Verwijderd

Gremen schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:24:
[...]

Raar dat ze je geen 8694 aanbieden. Ik zie nog steeds het verschil niet tussen de 8404 en de 8684/8694!
Iemand?
Het verschil zit hem in de afstandsbediening, Perfect natural motion, en geluid met BBE. Wellicht nog meer maar dit is wat ik kan vinden. En ik zie nu ook een glazen standaard.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 20:39 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 08:25:
[...]

In de nieuwe folder van Philips Myshop (personeelswinkel) staat dit type ook. Heb gebeld, maar levering is enkele weken vertraagd. Je kan hieruit concluderen dat dit type in Nederland beschikbaar komt.
Prijs in de myshop is 1349 (met Philips actiekorting wordt dat dan 1214).
Ik kan via familie ook in de myshop kopen. Wil jij zeggen dat als ik een tv koop (42pfl8404) dat ik dan ook nog eens 10% korting krijg ivm de kortings weken?
Volgens mij is hij in de myshop € 849,= en dan nog €84,90 eraf wordt €764,10 ? Lijkt mij wel erg goedkoop.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:06

TheVMaster

Moderator WOS
Gremen schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:24:
[...]

Iemand?
:+ Dat dacht ik.....ik heb op het moment nog een vraag uitstaan of het ook mogelijk is (eventueel met beetje :p bijbetaling) voor de 46PFL9704 te gaan...als we toch bezig zijn... O-)

Verwijderd

Ik hoorde net bij de expert dat ze volgende week de 40pfl9704 binnen krijgen. Tja wat is nu waar, volgende week of 4 oktober. We wachten maar weer af. :?

• Slugster
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:27:
Ik hoorde net bij de expert dat ze volgende week de 40pfl9704 binnen krijgen. Tja wat is nu waar, volgende week of 4 oktober. We wachten maar weer af. :?
Bij de winkel waar ik hem besteld heb (FVDshop.be) zeggen ze ook nog steeds dat ze de 40 inch versie de 21ste binnen gaan krijgen. Let's hope so!

Verwijderd

Slugster schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:15:
[...]

Bij de winkel waar ik hem besteld heb (FVDshop.be) zeggen ze ook nog steeds dat ze de 40 inch versie de 21ste binnen gaan krijgen. Let's hope so!
Tegen mij zeggen ze de week van 21 september, ik schijn de eerste te zijn

• Jerones
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 10:32
Zilla schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:52:
Net even gechat met de klantenservice van Philips over de ci+ cam module van Ziggo. Volgens philips moet het gaan werken met de meest recente firmware.

[...]

Zijn er al mensen geslaagd om middels de ziggo ci+ module digitale tv te kijken op een philips tv?
Verder heeft deze medewerker mij kunnen vertellen dat ziggo "op korte termijn" meer informatie op hun website zal zetten mbt de philips tv's.
Ik heb net een CI+ module gehaald. Ik had al een Alphacrypt in mijn 42pfl9664 zitten. Ik heb CAM's gewoon verwisseld en hoefde dus niet meer naar zenders te zoeken. Authenticatie duurde zo'n 30 sec. en daarna werkte alles.

Wel nog enkele bugs zoals ook al gemeld wordt op het Ziggo gebruikers forum: bijvoorbeeld alléén teletekst bij Ned 1 en bij geen enkele andere zender (voor zover ik gekeken heb natuurlijk ;) ). TV kijken is echter geen enkel probleem.

Nu kan mijn Alphacrypt weer in de HTPC en kan er ook weer af en toe iets opgenomen worden :)

PV 6200 Wp ZZW Zuid-Limburg

Verwijderd

Vanmiddag de tv's bij Ben van Dijk besteld. Over de 40pfl9704 kon hij nog niets zeggen, maar verwacht hem wel snel. De 32pfl9604 had hij wel op voorraad. Voor de 40pfl9704 hadden ze al een oplossing bedacht. Ze maakten een factuur waarop alles betaald was en deze kon de klant dan declareren bij Philips. In hun systeem gingen ze alles weer terugboeken en dan bij aflevering zou de factuur weer op betaald gezet worden.

Ik ben dus in afwachting wanneer de levering volgt. Moet zeggen dat tot nu toe de gehele service goed was en de prijs helemaal. € 806,00 met korting voor de 32pfl9604 en € 1869,00 voor de 40pfl9704 incl blu-rayspeler. Alle zaken afgeweest en steeds een prijs van rond de € 3100,00 voor beide.

Verwijderd

iemand al meer zicht wanneer de 52pfl9704 leverbaar gaat zijn?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:39:
Mediamarkt Utrecht vertelde me dat ze deze/volgende week binnen zouden komen. Maar aangezien ze zelfs de 46" nog niet hebben hangen zou ik ze niet direct op hun woord geloven ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:39:
1869 voor de 40 inch en blue ray? zeker?

Als dat waar is ga ik proberen te cancellen

• Slugster
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 19:41:

Idd, voor dat bedrag en dan alsnog inclusief BR actie van Philips... dat heb ik ook nog niet eerder gezien!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:53:
[...]

Mediamarkt Utrecht vertelde me dat ze deze/volgende week binnen zouden komen. Maar aangezien ze zelfs de 46" nog niet hebben hangen zou ik ze niet direct op hun woord geloven ;)
Komt binnen :P.

• Hydraulic
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:03
Ik heb inmiddels het idee dat Philips toch wel een probleem heeft met de productie van de 46pfl9704.
Vandaag is de levering wederom verschoven. Eigenlijk kan mijn dealer Ben VDijk en de philips-lijn geen zinnig woord zeggen over de leverdatum. De dame van Philips zij dat er nog geen 46" in oploop kan zijn. Nadat ik haar namen en adressen had gegeven waar ik ze zelf had zien staan, moest ze dat intern even navragen of dat wel kon.
Ik heb dat ding midden Augustus besteld. Ik baal er enorm van dat de Expert winkels er allemaal enkele hebben staan. Helaas zijn hun prijzen zwaar kl**te. Anders had ik hem daar al opgehaald.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 19:41:
[...]

Inderdaad klopt dat. Maar ik heb hem natuurlijk wel in combinatie besteld met een 32pfl9604 en twee ziggo cams.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 21:01:
[...]

Inderdaad klopt dat. Maar ik heb hem natuurlijk wel in combinatie besteld met een 32pfl9604 en twee ziggo cams.
Mij hebben ze 1829 geboden, moet hem dan wel zelf komen halen! Even verder babbelen dus als ik jullie was.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 21:05:
[...]

Mij hebben ze 1829 geboden, moet hem dan wel zelf komen halen! Even verder babbelen dus als ik jullie was.
Voor mij is halen niet mogelijk, want ben niet van plan 5 uur te rijden om 2 lcd's op te halen. Derhalve brengen ze beide lcd's. Dus dat is ongeveer een tankje benzine.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 21:30:
[...]

Voor mij is halen niet mogelijk, want ben niet van plan 5 uur te rijden om 2 lcd's op te halen. Derhalve brengen ze beide lcd's. Dus dat is ongeveer een tankje benzine.
ik moest 1879 betalen als ik hem kwam halen kreeg ik 50 eur korting. misschien kun je die 50 eur ernog af lullen omdat je meerdere producten koopt?

Verwijderd

Met veel interesse de topics en prijsinfo omtrent de 9704 serie gevolgd de afgelopen maanden. Nu doe ik maar even een duit in het zakje. Mede door de prijsinfo hier toch een best aardige deal kunnen doen vandaag mbt de aankoop van de 40PFL9704. Heb deze vandaag gekocht bij Steenweg in Utrecht (levering zou ergens volgende week zijn, maar ik reken eerder op 1e week oktober). Voor €1899,-. Dit is weliswaar €20,- duurder dan bij BvD, maar bij Steenweg krijg je €300,- retour als je de Blueray speler bij hen inwisselt, terwijl BvD hier slechts €200,- voor wil geven (vanmorgen telefonisch contact gehad met BvD). Na wat verder onderhandelen kunnen afspreken dat Steenweg de bezorgkosten voor hun rekening nemen (en verder nog een mooie korting op een goede HDMI-kabel). Dus met wat onderhandelen kun je nog best wat regelen. Hopelijk hebben potentiële 40PFL9704-kopers hier wat aan.

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 22:25

DyStiC

'Atta way, baby!

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 22:33:
Heb deze vandaag gekocht bij Steenweg in Utrecht (levering zou ergens volgende week zijn, maar ik reken eerder op 1e week oktober). Voor €1899,-. Dit is weliswaar €20,- duurder dan bij BvD, maar bij Steenweg krijg je €300,- retour als je de Blueray speler bij hen inwisselt, terwijl BvD hier slechts €200,- voor wil geven (vanmorgen telefonisch contact gehad met BvD). Na wat verder onderhandelen kunnen afspreken dat Steenweg de bezorgkosten voor hun rekening nemen (en verder nog een mooie korting op een goede HDMI-kabel). Dus met wat onderhandelen kun je nog best wat regelen. Hopelijk hebben potentiële 40PFL9704-kopers hier wat aan.
Thanx voor de tip. Begrijp ik nu goed dat je de tv dus eigenlijk voor, € 1899,- minus de € 300,- voor de BlueRay, heb gekocht voor € 1599,-- incl. bezorging. Hele nette deal!
Krijg je die BlueRay dan direct in de winkel en niet via Philips ivm die aktie?

Verwijderd

Klopt. Ik betaal dus netto idd €1599,- De BlueRay speler krijg ik dan via Philips thuisbezorgd en deze gaat dan direct (met ongeopende doos) naar de winkel, waar ik dan die 300 euro voor terugkrijg. Dit alles natuurlijk wel even schriftelijk vast laten leggen (op de aankoopbon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren de 46PFL9704 ook bekeken bij Expert, ga vandaag weer heen om eea te bekijken en dan te beslissen.
Wat me wel opviel was de slecht gekozen positie van de CI module, op de zijkant en achter de ambilight verlichting zodat deze een onderbreking in je ambilight veroorzaakt en omdat deze verlichting mooi op deze kaart schijnt is hij vanaf de zijkant heel erg goed zichtbaar. ;(
Hier is volgens mij niet zo goed over nagedacht bij Philips, de onderkant was een veel betere optie geweest.

@DyStic: wat is een goede HDMI kabel volgens jou, en wat is dan de prijs ?Hierover lees je ook weer heeeel veel meningen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2009 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Met veel interesse de topics en prijsinfo omtrent de 9704 serie gevolgd de afgelopen maanden. Nu doe ik maar even een duit in het zakje. Mede door de prijsinfo hier toch een best aardige deal kunnen doen vandaag mbt de aankoop van de 40PFL9704. Heb deze vandaag gekocht bij Steenweg in Utrecht (levering zou ergens volgende week zijn, maar ik reken eerder op 1e week oktober). Voor €1899,-. Dit is weliswaar €20,- duurder dan bij BvD, maar bij Steenweg krijg je €300,- retour als je de Blueray speler bij hen inwisselt, terwijl BvD hier slechts €200,- voor wil geven (vanmorgen telefonisch contact gehad met BvD). Na wat verder onderhandelen kunnen afspreken dat Steenweg de bezorgkosten voor hun rekening nemen (en verder nog een mooie korting op een goede HDMI-kabel). Dus met wat onderhandelen kun je nog best wat regelen. Hopelijk hebben potentiële 40PFL9704-kopers hier wat aan.
Dit is heel netjes zeg! Ik denk alleen niet dat een Expert-winkel hier aan mee gaat werken. Daarnaast vind ik die BR-speler eigenlijk best interessant. Heeft iemand ervaring met dit apparaat?
Vanmiddag of morgen ga ik eens kijken bij de lokale Expert of er wat leuks te doen valt met de prijs. Over het algemeen vind ik ze behoorlijk prijzig, maar misschien hebben zij ook last van de economische crisis?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic al een tijdje intensief maar heb nog niet actief gereageerd.

Ik ben voornemens om de 46PFL9704H te kopen. Ik heb net contact gehad met Ben van Dijk en hij kon mij deze tv aanbieden voor 2269,- excl. BR speler (of gewoon de adviesprijs 2699 incl. BR).

Wel kon hij mij vertellen dat deze TV niet op voorraad is en dat Philips pas begin Oktober weer gaat uitleveren :'( Volgens BvD kwam dit omdat er problemen zijn met de huidige serie Franse tv's en dat deze TV's hoogswaarschijnlijk teruggeroepen gaan worden. Philips zou wachten met uitleveren om deze problemen te verhelpen. Zijn er anderen die ook dergelijke verhalen hebben gehoord?

Mooi balen ... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulic
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:03
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 09:49:
Wel kon hij mij vertellen dat deze TV niet op voorraad is en dat Philips pas begin Oktober weer gaat uitleveren :'( Volgens BvD kwam dit omdat er problemen zijn met de huidige serie Franse tv's en dat deze TV's hoogswaarschijnlijk teruggeroepen gaan worden. Philips zou wachten met uitleveren om deze problemen te verhelpen. Zijn er anderen die ook dergelijke verhalen hebben gehoord?

Mooi balen ... :'(
Ook gehoord, maar ook bij BvD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydraulic schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:31:
[...]

Ik heb wel begrepen dat ze afgelopen donderdag spoedoverleg hadden bij Philips over de te leveren LCD's.

Zal wel weer uitgesteld worden. Hopelijk begin volgend jaar geleverd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
Vind het toch wel jammer dat ze hem niet in 42inch uitbrengen. Zit nu sterk te twijvelen tussen de 40PFL9704H en 42PFL9664H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Gremen schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:10:
Vind het toch wel jammer dat ze hem niet in 42inch uitbrengen. Zit nu sterk te twijvelen tussen de 40PFL9704H en 42PFL9664H
Op welke afstand ga je van de tv zitten. Ik had eerst ook hetzelfde probleem en heb voor de 42pfl9664 gekozen. Ik ga mijn tv morgen terugbrengen. De pfl9664 is een mooie tv maar 42 inch is voor ons net te groot voor onze woonkamer en kijkafstand.

[ Voor 13% gewijzigd door deltananie op 18-09-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hydraulic schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:31:
[...]

Zou dit nog consequenties kunnen hebben voor de BR-actie? Wel lullig dat je anders MOET aanbetalen om in aanmerkinng te komen voor de BR-speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 09:49:
Volgens BvD kwam dit omdat er problemen zijn met de huidige serie Franse tv's en dat deze TV's hoogswaarschijnlijk teruggeroepen gaan worden. Philips zou wachten met uitleveren om deze problemen te verhelpen. Zijn er anderen die ook dergelijke verhalen hebben gehoord?
Oh? Vaag verhaal? Dat zal dan misschien wel te maken hebben met certificates waardoor de tv's niet met Ziggo's CI+ werken? Nouja, ik merk het wel. Ik krijg hem morgen binnen...

Overigens, wat bedoeld BvD met "Franse tv's", zijn dat de TV's die in Frankrijk worden geproduceerd, of zijn dat de TV's die hij importeert vanaf de Franse markt? Want ik begrijp dat alleen de vak winkels de 9704 echt geleverd krijgen van Philips (en daar een contract voor moeten tekenen), en dat de andere zaken de TV uit het buitenland halen. Ik neem aan dat de 9704 voor de Nederlandse markt wél gewoon goed is.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2009 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ik vermoed dat Philips de TV eerst op de Franse markt heeft gebracht om hem te testen. Pas nadat de TV in Frankrijk goed is getest zal Philips de tv leveren aan andere landen. Zo voorkomt Philips dat er gelijk leveringsproblemen ontstaan en dat ze veel meer tv's terug moeten halen als er onverhoopt toch problemen zijn. En dat laatste lijkt nu volgens BvD het geval te zijn.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mighty schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:47:
Ik vermoed dat Philips de TV eerst op de Franse markt heeft gebracht om hem te testen. Pas nadat de TV in Frankrijk goed is getest zal Philips de tv leveren aan andere landen. Zo voorkomt Philips dat er gelijk leveringsproblemen ontstaan en dat ze veel meer tv's terug moeten halen als er onverhoopt toch problemen zijn. En dat laatste lijkt nu volgens BvD het geval te zijn.
TV's gaan altijd eerst vanuit de fabriek naar een test centrum. Indien hier fouten optreden, dan wordt de partij afgekeurd en niet uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:56:
[...]

TV's gaan altijd eerst vanuit de fabriek naar een test centrum. Indien hier fouten optreden, dan wordt de partij afgekeurd en niet uitgebracht.
Lijkt me inderdaad niet echt handig om "de markt" als testcentrum te gebruiken en dan al helmaal niet zo'n grote markt als Frankrijk. Dan zou ik toch eerder voor Belgie/Nederland o.i.d. kiezen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
deltananie schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:20:
[...]

Op welke afstand ga je van de tv zitten. Ik had eerst ook hetzelfde probleem en heb voor de 42pfl9664 gekozen. Ik ga mijn tv morgen terugbrengen. De pfl9664 is een mooie tv maar 42 inch is voor ons net te groot voor onze woonkamer en kijkafstand.
Opzich zit ik nu nog redelijk dichtbij (3 meter oid). Maar ik hoop toch wel even met deze tv te gaan doen en denk binnen een paar jaar ook wel verhuisd te zijn naar iets groters. Het zou zonde zijn als ik dan denk "had ik toch maar 42"".
Is het echt zo erg/niet zo goed als je te dichtbij zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:12:
[...]

Oh? Vaag verhaal? Dat zal dan misschien wel te maken hebben met certificates waardoor de tv's niet met Ziggo's CI+ werken? Nouja, ik merk het wel. Ik krijg hem morgen binnen...

Overigens, wat bedoeld BvD met "Franse tv's", zijn dat de TV's die in Frankrijk worden geproduceerd, of zijn dat de TV's die hij importeert vanaf de Franse markt? Want ik begrijp dat alleen de vak winkels de 9704 echt geleverd krijgen van Philips (en daar een contract voor moeten tekenen), en dat de andere zaken de TV uit het buitenland halen. Ik neem aan dat de 9704 voor de Nederlandse markt wél gewoon goed is.
Ben van Dijk is ook een vakwinkel anders staan ze echt niet op de dealerlijst van Philips en krijg je ook niet korting en bluray-speler geleverd.

LCD's zijn gewoon zelfde model als bij expert en franse markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:12:
[...]

Ik heb niet gevraagd wat de problemen exact inhouden. Maar ik zat zelf inderdaad ook te denken aan dat Ziggo verhaal.

Ik had zelf het idee dat hij met 'de huidige serie Franse TV's' alle 46pfl9704 TV's die nu verkocht zijn in nederland bedoelde. Ik denk dat deze oorsponkelijk bestemd waren voor de Franse markt en die door Nederlandse verkopers zijn geimporteerd?

Verder zit er geen verschil in qua uitvoering voor zover ik weet. De toevoeging /10 of /12 geeft bij Philips TV's volgens mij aan voor welke markt deze bestemd is. Daarom kan je ook makkelijk een TV in Duitsland, Belgie of Frankrijk kopen, zolang het maar een 46PFL9704H/10 of /12 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag bij mijn dealer geweest de 52" zou opgeschoven zijn naar 8/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de 46pfl9704 zien werken met Ziggo CI+ kaart, dus dit werkt.
Zenders konden nog niet worden verplaatst, Ned 1 HD staat op 71 enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Sinds vandaag heb ik een CI+ cam in mijn 37PFL9604H/12 (in juni gekocht). Bijna alles werkt naar behoren (behoudens dat ik nog geen teletekst op de digitale zenders krijg, en dat de EPG maar half werkt). Ik heb begrepen dat Philips op het punt staat de xx.22 firmware te updaten (info: ziggo forum).

Ik heb echter één groter probleem: hoe kan ik individuele zenders vergrendelen? (de uhhm...natuurzenders Speel-Jongen en Sjacheraar en dergelijke in het Digitaal Totaal pakket)

Ik vindt alleen opties voor "Alles", "Niets" of op met het signaal meegezonden "leeftijdscategorie" (tot 10 jaar). Het zal toch niet waar zijn dat ik niet zelf kan kiezen wat vergreneld moet worden?

Van de handleiding wordt ik niets wijzer over of deze mogelijkheid er is.

Wie weet raad?

Groetjes,

Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je het toevallig over de prijs van de 46 inch gehad? daar gaat mijn interesse namelijk naar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 19:55:
[...]

heb je het toevallig over de prijs van de 46 inch gehad? daar gaat mijn interesse namelijk naar uit
Nee, heb ik niet. Maar je kunt prima onderhandelen als je op de hoogte bent van de prijzen die elders worden genoemd. En die €300,- voor de Blueray speler is natuurlijk toch iets wat je mee kunt nemen in je beslissing (als je die tenminste niet wilt houden). Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:40:
[...]
Hou die 4 oktober nu maar aan :9 , zowel al wel op philips.co.uk alswel philips.de staat de 40inch al wel. wellicht dat die daar eerder uitgeleverd worden. Ik denk dat je blij moet zijn als je ergens in oktober een 40inch kan scoren.
Even terugkomend op een eerdere post van mij, de 40inch (40pfl9704) is nu dus ook van philips.de & philips.co.uk website afgehaald. Toch leveringsproblemen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:06

TheVMaster

Moderator WOS
Yeah...ik heb zojuist een Ziggo CI+ Module (Ziggo Digitale TV Module) gehaald en die doet het in onze 42PFL8404 :+

[ Voor 16% gewijzigd door TheVMaster op 18-09-2009 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een offerte en wil even jullie mening:
de 46pfl0704h/12 Nederlands model, levering garantie à 2700e advies
de sqm6175 muurbeugel van Philips (always straight) à 90e advies
5 jaar all risk verzekering (ook bij eigen schuld of diefstal) à 200e advies
ci+ en smartcard (heb het werkend gezien in winkel) à 80e advies
garantie op deelname aan de blu ray actie (à 400e advies)

dit pakket (totaal 3470e advies) eerst voor 2700 en later voor 2600. Met de 40 inch ipv de 46 zou dit pakket op 2100 komen.

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:30

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Sta ik vandaag bij de mediamarkt (breda) voor de 42PES0001. Wehkamp biedt het aan voor 1199, dus wil het ook bij de mediamarkt krijgen voor dat geld. Helaas wilde de verkoper niet lager dan 1299, dus weer weg gegaan.

Ik bijna online besteld, zie ik de 40PFL8664. Niks op de philips website, maar via google de specs gevonden. Versus de 42PES0001 zie ik dat de de PES 2250 biljoen kleuren 17-bits RGB en de 40PFL8664 4 biljoen kleuren (14-bits RGB). Dat laatste verbaasde me, omdat ik bij LED automatisch had verwacht meer en betere kleuren, maar dat is dus wat kort door de bocht.

Nu dus de twijfel. De 40PFL8664 hing niet in de mediamarkt (okt leverbaar) en wil een dun scherm. Prijs is ongeveer hetzelfde want je krijgt 10% korting op de 40PFL8664. Iemand suggesties voor deze keuze? Kan je bij de LED betere kleuren verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiggero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03:55
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 21:33:
Ik heb een offerte en wil even jullie mening:
de 46pfl0704h/12 Nederlands model, levering garantie à 2700e advies
de sqm6175 muurbeugel van Philips (always straight) à 90e advies
5 jaar all risk verzekering (ook bij eigen schuld of diefstal) à 200e advies
ci+ en smartcard (heb het werkend gezien in winkel) à 80e advies
garantie op deelname aan de blu ray actie (à 400e advies)

dit pakket (totaal 3470e advies) eerst voor 2700 en later voor 2600. Met de 40 inch ipv de 46 zou dit pakket op 2100 komen.

Wat vinden jullie?
Ik zou zeggen...doen!
Ter vergelijk. Ik was bij Steenweg € 2349,- kwijt voor de 46PFL9704 + € 100,- voor 5 jaar all risk verzekering + garantie op deelname aan blu-ray actie. De Philips SQM6175 muurbeugel heb ik online besteld bij een andere winkel voor € 109,- (Steenweg had 'em niet op voorraad). Alles bij elkaar dus € 2558,-. Als jij dus 'maar' € 2600,- hoeft te betalen inclusief dan ook nog een ci+ en smartcard, dan is dat volgens mij geen slechte deal. Maar ja, ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken en uiteindelijk zul je zelf de keuze moeten maken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 20:33:
[...]

Nee, heb ik niet. Maar je kunt prima onderhandelen als je op de hoogte bent van de prijzen die elders worden genoemd. En die €300,- voor de Blueray speler is natuurlijk toch iets wat je mee kunt nemen in je beslissing (als je die tenminste niet wilt houden). Suc6!
ik ga morgen meteen langs.. ben benieuwd wat de levertijd zal zijn

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Zjn er hier mensen uit de regio Rotterdam (de zuidelijke kant bij voorkeur) die geintresseerd zijn om "samen" naar een winkel te stappen om een lcd aan te schaffen? Samen sta je sterker en kan je dus mogelijk meer afdingen.

Stuur maar even een PM als je interesse heb, dan kunnen we misschien e.e.a. kortsluiten.

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 22:13
We Are Borg schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 22:43:
Sta ik vandaag bij de mediamarkt (breda) voor de 42PES0001. Wehkamp biedt het aan voor 1199, dus wil het ook bij de mediamarkt krijgen voor dat geld. Helaas wilde de verkoper niet lager dan 1299, dus weer weg gegaan.

Ik bijna online besteld, zie ik de 40PFL8664. Niks op de philips website, maar via google de specs gevonden. Versus de 42PES0001 zie ik dat de de PES 2250 biljoen kleuren 17-bits RGB en de 40PFL8664 4 biljoen kleuren (14-bits RGB). Dat laatste verbaasde me, omdat ik bij LED automatisch had verwacht meer en betere kleuren, maar dat is dus wat kort door de bocht.

Nu dus de twijfel. De 40PFL8664 hing niet in de mediamarkt (okt leverbaar) en wil een dun scherm. Prijs is ongeveer hetzelfde want je krijgt 10% korting op de 40PFL8664. Iemand suggesties voor deze keuze? Kan je bij de LED betere kleuren verwachten?
Ik vind de PES0001 duidelijk nog de mooiste Philips tv, en de prijs is ook enorm gezakt ondertussen. Maar ben ook benieuwd wat het verschil is in beeldkwaliteit, is het verschil echt merkbaar? Als de 40PFL9704 nou ook een acceptabel dunne rand had kocht hem meteen, maar hij ziet er echt als een bakbeest uit ;(

• Roydriguez
  • Laatst online: 27-11-2023
Het Fantoom schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 08:53:
[...]

Ik vind de PES0001 duidelijk nog de mooiste Philips tv, en de prijs is ook enorm gezakt ondertussen. Maar ben ook benieuwd wat het verschil is in beeldkwaliteit, is het verschil echt merkbaar? Als de 40PFL9704 nou ook een acceptabel dunne rand had kocht hem meteen, maar hij ziet er echt als een bakbeest uit ;(
Yep ze worden niet echt dunner door het LED Lux gebeuren hé ;) .

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

• Slugster
Zojuist weer gesproken met een mevrouw van Philips om even opheldering te krijgen over de roddels omtrent de terugroep actie.
Welkom bij Philips Chat, u chat met Philips. Hoe kan ik u helpen?

Bezoeker: Hallo

Philips: Goedemorgen.

Bezoeker: Ik heb een vraag over de 9704 TV. Ik hoor dat deze terug geroepen wordt omdat er een fout in zou zitten. De TV is inmiddels al van de UK site afgehaald.

Bezoeker: Ook heb ik gehoord dat de levering is uitgesteld, wat weer aansluit op het verhaal.

Philips: Het is zo bij mij niet bekend. De eerste toestellen zouden namelijk al uitgeleverd moeten zijn hier. Ik zal het even voor u navragen.

Bezoeker: Ook de duitse Philips website heeft hem verwijderd zie ik nu. Op de NL website heeft hij nog niet gestaan.

Bezoeker: Ok, dan wacht ik even op je antwoord.

Philips: Ik heb het voor u nagrvraagd en het is zo bij onze product expert ook niet bekend. Als er een terugroep actie zou zijn zou hij hiervan op de hoogte moeten zijn en dat is niet het geval. Daarnaast is de release datum van de 40PFL9704 tot zover nogsteeds 4 Oktober.

Bezoeker: Ok, het verhaal gaat namelijk rond dat er problemen zouden zijn geconstateerd bij tests in Frankrijk.

Philips: Daarvan is hier bij ons niets bekend.
Dit geeft natuurlijk geen garantie dat er niks aan de hand is, maar ik hoor liever dit dan dat er echt iets aan de hand zou zijn. Verder nog even gevraagd of er dan nog verschillen zouden zijn tussen vroeg geleverde 40 inchers en TV's die later geleverd worden.
Bezoeker: Ik heb mijn TV besteld in Belgie (scherpste prijs) en deze beweren dat ze eind volgende week kunnen uitleveren. Kan dat uberhaupt?

Philips: Om welk formaat gaat het?

Bezoeker: De 40" versie heb ik het dan over.

Philips: Dat zou kunnen, ik weet dat de Nederlandse datum staat op 4 Oktober maar ik zal even kijken of dit in Belgie anders is. Moment.

Bezoeker: ok

Philips: De datum voor Belgie staat ook op 4 Oktober. Maar mischien dat een vroegere levering mogelijk is als de toestellen toch al eerder uit productie zijn.

Bezoeker: Ok, maar technisch zijn deze toestellen gelijk aan wat er na 4 oktober geleverd wordt?

Philips: Ik begrijp uw vraag niet goed.

Bezoeker: Nou, waar ik bang voor ben is dat ik een "vroeg" model krijg waar eventueel nog iets mis mee is. Terwijl de TV's die na 4 oktober geleverd worden deze "fout" niet hebben.

Bezoeker: En het gaat me dan niet zozeer om firmware, want dat is makkelijk up te daten. Maar meer om hardware technische zaken.

Philips: De algemene lancering van het model is in Nederland en Belgie 4 Oktober. De hardware zal tussen de ene reeks en de andere niet veranderen. Het kan zijn dat, wanneer de productie soepeler verloopt dan verwacht, de toestellen toch iets eerder kunnen worden uitgeleverd. Philips houd namelijk altijd rekening met een zekere uitstel. Dit is niet altijd nodig. U hoeft zich geen zorgen te maken dat u een slechter toestel zou krijgen dan de mensen welke pas na 4 Oktober een toestel krijgen.

Bezoeker: Ok helder. Bedankt voor de antwoorden. Verder heb ik geen vragen meer.

Philips: Dan wens ik u verder nog een prettig weekend.

Bezoeker: Zelfde!

Philips: Dank u.
En weer weet de Philips medewerkster mij een goed gevoel toe te praten :)

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik zit nog steeds te zoeken naar de juiste instellingen voor mijn 47pfl8404. Momenteel heb ik deze:

contrast 72
helderheid 52
kleur 49
scherpte 2
ruis uit
tint normaal
hdnr min
100hz aan
geav scherpte aan
dyn contrast medium
dyn achtergond uit
mpeg art uit
kleurv. uit
lichtsensor uit*

* wat betreft de lichtsensor het volgende. Ik vind dat hij een te grote range heeft. Overdag met veel licht vind ik hem iets te fel; 's avonds laat met weinig licht vind ik hem te donker. Daar tussen in is het wel goed.

Weet iemand een methode om de lichtsensor wat minder enthousiast te laten reageren (dmv contrast / helderheid/dyn contrast/dyn achtergondverlichting waardes te veranderen ofzo)?

Nu hem ik de lichtsensor uitstaan, dan is het beeld altijd goed, behalve bij veel (zon)licht overdag. Dan is het beeld met te donker (met de lichtsensor aan is dan beter).

Verwijderd

volgens de live chat van philips zou de 52" zelfs al in omloop moeten zijn

Verwijderd

Terugkomend op mijn offerte die ik gister postte, ik heb de 46pfl9704h/12 met muurbeugel 5j extra garantie ci+ module en smartcard en garantie op deelname aan de bluray actie voor 2450e. Levering binnen een week. Bij steenweg.

Verwijderd

Kiwi 83 , lijkt mij een mooie deal bij Steenweg , moet je de Blue Ray speler dan inleveren bij hun of mag je die voor die 2450 houden ?

• Slugster
Voor de mensen die geld over hebben heb ik even een plaatje gemaakt. Zit zelf namelijk sterk te twijfelen of ik zelf het geld er voor over heb, want de combinatie PFL9704 + HTS8161B ziet er toch wel goed uit!

Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/4315/pfl9704hts8161b.jpg
De HTS8161B is de nieuwe blueray speler van Philips met Ambisound, surround sound vanuit enkel front speakers. Zal rond de 1200-1300 gaan kosten.

Heeft iemand anders een mooi alternatief hiervoor gezien? Eentje die qua uiterlijk ook goed past bij de 9704, liefst een die betaalbaarder is :)

(excuses als dit misschien teveel offtopic gaat)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 17:02:
Kiwi 83 , lijkt mij een mooie deal bij Steenweg , moet je de Blue Ray speler dan inleveren bij hun of mag je die voor die 2450 houden ?
Ik lever de bluray niet in. Anders was het denk ik 2150 geweest. Ben wel blij met deze deal!

Verwijderd

Lul koek die verhalen dat de 46 9704 niet goed zou zijn. Heb het toestel nu haast 1 week en nog elke keer bij het kijken valt je mond open van verbazing hoe mooi plaatje hij levert. Verder ook geen enkel probleem met tv...alleen de hdmi handshake tussen pc en tv gaat wat gebrekkig.

Vooral scenes in donker valt je mond open als je 720p of hoger kijkt...Het is gewoon 3D maar dan zonder bril!!

• cyberbird
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 21:07
@Slugster

Ik vind de combi PFL9704 + HTS8161B prachtig!! (dank voor het plaatje).

Ik vraag me nog af of het in het echt ook goed bij elkaar staat (1 oplossing: in de winkel kijken wanneer het binnen is).

Ik ben aan het rondkijken naar een goede prijs voor deze combi.

Ben benieuwd waar jij op uitkomt

Verwijderd

Kiwi83, is dus bij Steeneweg een hele mooie deal, wat voor muurbeugel heb jij er bij?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 20:27:
Lul koek die verhalen dat de 46 9704 niet goed zou zijn. Heb het toestel nu haast 1 week en nog elke keer bij het kijken valt je mond open van verbazing hoe mooi plaatje hij levert. Verder ook geen enkel probleem met tv...alleen de hdmi handshake tussen pc en tv gaat wat gebrekkig.

Vooral scenes in donker valt je mond open als je 720p of hoger kijkt...Het is gewoon 3D maar dan zonder bril!!
Dat willen we horen!!!!, nog een weekje wachten...

Heb je al een werkende CI+?
Heb je nog op dooie pixels gelet?
Hoe ziet analoog er uit van dichtbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 22:13
Slugster schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 17:49:
Voor de mensen die geld over hebben heb ik even een plaatje gemaakt. Zit zelf namelijk sterk te twijfelen of ik zelf het geld er voor over heb, want de combinatie PFL9704 + HTS8161B ziet er toch wel goed uit!

[afbeelding]
De HTS8161B is de nieuwe blueray speler van Philips met Ambisound, surround sound vanuit enkel front speakers. Zal rond de 1200-1300 gaan kosten.

Heeft iemand anders een mooi alternatief hiervoor gezien? Eentje die qua uiterlijk ook goed past bij de 9704, liefst een die betaalbaarder is :)

Lijkt me overbodig als ik dit zo lees over de speakers van de 9704:
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 06:48:
[...]
Gisteren nog wat bluray gekeken.....Man oh man..wat is dat beeld mooi!!! Ook het geluid..lijkt wel of er een versterker met 5 speakers en subwoofer inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiggero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03:55
Slugster schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 17:49:

[afbeelding]

De combinatie ziet er zeker goed uit. Kleur en stijling past prima bij de 9704. Ikzelf ben gegaan voor de 5.1 home cinema set Philips, namelijk de HTS9810 (http://www.consumer.phili...cineos-hts9810_12/prd/nl/). Deze set heeft ook Ambisound.
Vind 'em qua stijling ook aardig bij de 9704 passen. Jammer dat het helaas allemaal zwart is, maar daar kom ik wel overheen. Trouwens, geborsteld aluminium en zwart misstaan elkaar ook niet. Ik heb het setje eergisteren besteld bij de BCC en hoefde er uiteindelijk 'maar' € 675,- (incl. bezorging) voor te betalen. Set wordt aankomende vrijdag bezorgd. Ben benieuwd. Specificaties zijn best wel goed. Ook heeft het set voldoende aansluitmogelijkheden (tenminste, als je niet teveel erop aansluit). Wellicht een aardig betaalbaar alternatief voor de soundbar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:53
Ik heb nu een paar dagen de 32PFL9604 in mijn bezit. Op zich een mooi apparaat, maar ik heb toch nog wat moeite met het zwart. Kijk ik wat van boven, dan wordt het donkerblauw, is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Rebel
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 14:21
Dancing_Animal schreef op zondag 20 september 2009 @ 01:09:
Ik heb nu een paar dagen de 32PFL9604 in mijn bezit. Op zich een mooi apparaat, maar ik heb toch nog wat moeite met het zwart. Kijk ik wat van boven, dan wordt het donkerblauw, is dit normaal?
Ja, dat is normaal bij een LCD. Een plasma heeft hier veel minder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, de 46PFL9704 staat er sinds zaterdag, mét CI+ CAM en het werkt prima :) Ik kon ook gewoon de smart card uit mijn oude decoder erin stoppen, geen gedoe om die nieuwe kaart te registeren. Ik had mijn Mac Mini als mediacenter intgericht (XBMC) en via HDMI + audio in aangesloten op de TV. Enige nadeel lijkt te zijn dat je dan eigenlijk alleen maar de side input kan gebruiken omdat die dan het geluid van de audio input bron op kan pikken, en van de hdmi aansluitingen aan de achterkant lijkt dat niet te kunnen (al heb ik het nog niet heel hard geprobeerd). Nadeel van de side ingang is dat je kabel aan de zijkant uitsteekt, dus dat is niet echt een handige permanente oplossing. Weet iemand hoe je HDMI 1 t/m kan gebruiken in combinatie analoog audio in?

Voor de rest, erg mooi beeld, ambilight ziet er ook mooi uit en de installatie was in no-time gedaan. Ik zal straks nog wel even wat fototjes maken, maar eerst nog ff instellingen tweaken :)

ps. overigens is het inderdaad een SMiT CI+ CAM, en geen Neotion zoals op mijn factuur stond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambilike
  • Laatst online: 06-09 03:56
Bedankt voor al jullie tips. Gisteren ook bij Steenweg geweest (ze zijn inmiddels bekend met dit forum) en het volgende afgesproken:

- 46PFL9704
- garantie Blu ray
- 5 jaar garantie
- Denon AVR1610
- HKTS11 luidsprekers
- 40 m kabel (2x1,5mm2)
- muurbeugel Mount Massive MFL100
- verzendkosten

voor EUR 3200,-. Ik ga de Blu ray nog inleveren, zodat de prijs op EUR 2900,- komt.

Ik heb nog getwijfeld of ik niet de always straight beugel van Philips wil, maar toch maar de Mount Massive genomen. Met de 5 cm ruimte komt het ambilight effect, denk ik, beter tot zijn recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister hebben we de 9704 en 9664 bekeken bij een expert.
We konden nou niet echt zeggen dat de 9704 een beter beeld gaf met zn LED. De beeldinstellingen van beide tv's stonden precies gelijk. Eerlijk gezegd kwamen de kleuren van de 9664 natuurlijker over. De Led had wel iets meer zwart, en iets meer scherpte maar de huidskleur was te rood. Maar de omstandigheden om goed te oordelen zijn beetje beroerd in zo'n winkel: Irritante verlichting, 4 tv's aangesloten via component op dezelfde bron met sd tv uitzending, etc.

Een nadeel van de 9704 tov de 9664 is dat de rand een stuk dikker en ook lichter is. Daardoor valt het geheel meer op.

Groot voordeel van de 9704 is weer dat het stroomverbruik volgende de specificaties zo'n beetje de helft is.

Iemand anders die ook twijfelt tussen deze tv;s? Zie jij grote verschillen in beeldkwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een opmerking over de reacties in dit topic. Ik moet zeggen dat ik het soms erg verwarrend is als er alleen maar gepraat wordt over de 9704, de ene keer wordt hiermee de 40PFL9704 bedoeld en de volgende keer de 46PFL9704, in de basis misschien dezelfde TV, maar soms wel verwarrend.

Anyway, ik hoop dat bovenstaand verhaal over de 46pfl9704h waar is :-) Van de week dan nog maar eens kijken in de winkel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 22:25

DyStiC

'Atta way, baby!

Ambilike schreef op zondag 20 september 2009 @ 11:58:
voor EUR 3200,-. Ik ga de Blu ray nog inleveren, zodat de prijs op EUR 2900,- komt.
Ik heb toch sterk m'n twijfels of Steenweg daadwerkelijk die BluRay inneemt voor € 300,--
Aangezien ze via webshops al te koop staan voor € 315,-- ligt de inkoopprijs een stuk lager lijkt me, waarom zou de Steenweg dan alsnog al die BluRay spelers terugkopen?
Ik zou het in ieder geval goed vast laten leggen op de bon, zo goed staat Steenweg namelijk niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambilike
  • Laatst online: 06-09 03:56
DyStiC schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:12:
[...]

Ik heb toch sterk m'n twijfels of Steenweg daadwerkelijk die BluRay inneemt voor € 300,--
Aangezien ze via webshops al te koop staan voor € 315,-- ligt de inkoopprijs een stuk lager lijkt me, waarom zou de Steenweg dan alsnog al die BluRay spelers terugkopen?
Ik zou het in ieder geval goed vast laten leggen op de bon, zo goed staat Steenweg namelijk niet bekend.
Het staat op de bon met prijs:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jiggero schreef op zondag 20 september 2009 @ 01:00:
[...]

De combinatie ziet er zeker goed uit. Kleur en stijling past prima bij de 9704. Ikzelf ben gegaan voor de 5.1 home cinema set Philips, namelijk de HTS9810 (http://www.consumer.phili...cineos-hts9810_12/prd/nl/). Deze set heeft ook Ambisound.
Vind 'em qua stijling ook aardig bij de 9704 passen. Jammer dat het helaas allemaal zwart is, maar daar kom ik wel overheen. Trouwens, geborsteld aluminium en zwart misstaan elkaar ook niet. Ik heb het setje eergisteren besteld bij de BCC en hoefde er uiteindelijk 'maar' € 675,- (incl. bezorging) voor te betalen. Set wordt aankomende vrijdag bezorgd. Ben benieuwd. Specificaties zijn best wel goed. Ook heeft het set voldoende aansluitmogelijkheden (tenminste, als je niet teveel erop aansluit). Wellicht een aardig betaalbaar alternatief voor de soundbar ;)
Ik heb deze combinaie ook,tv moet nog komen, maar de HTS9810 9.1 surround (en niet 5.1) heeft een super geluid en de verlichting in de speakers maakt het meteen als een waare bioscoop in huis. Het systeem is o in te stellen wanneer je dich bij de box zi, kun je toch alle boxen tegelijk en met hetzelfde volume horen (even zelf instellen, daar ben je een tijdje mee bezig). Daarnaast zou ik meteen de firmware upgrade doen, dit is echt een verbetering!

Je hebt een goeie keus gemaakt, nu nog even Batman The Dark Night op Blu Ray kopen en je kunt echt genieten van je eigen bisocoop!

Ik heb deze set bij BCC gekocht voor 646 EUR (zelf meegenomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:52
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 11:52:
Weet iemand hoe je HDMI 1 t/m kan gebruiken in combinatie analoog audio in?
Als het hetzelfde gaat als met eerdere series: Dan moet je ergens in het menu de analoge input koppelen aan de hdmi input van jouw keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:56:
[...]

Als het hetzelfde gaat als met eerdere series: Dan moet je ergens in het menu de analoge input koppelen aan de hdmi input van jouw keuze.
Is al gelukt, de jongens die de TV kwamen brengen hadden audio op de verkeerde tulpjes aangesloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net eventjes drie fototjes gemaakt van mijn 46PFL9704 die *knip*(1080p) afspeelt van mijn Mac Mini (XBMC, DVI-->HDMI), en de Ziggo CI+ CAM. De CAM plus de smart card zijn niet van voren te zien en de smart card valt volledig in de CAM. De CAM zelf steekt iets uit en wordt belicht door de ambilight. Ik moet in het donker nog even goed kijken of de CAM nog een schaduw veroorzaakt, maar volgens mij niet (ambilight straalt niet recht naar achteren, maar schuin naar de muur). Als ik nog ergens foto's van moet maken: roept u maar :)

(ik weet het, ze zijn wat aan de grote kant en GoT heeft liever échte thumbnails, maar nu kunnen jullie tenminste ook wat details zien :) )

Afbeeldingslocatie: http://img10.imageshack.us/img10/4120/eenl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img10.imageshack.us/img10/2741/twee.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img6.imageshack.us/img6/9923/drie.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door RoD op 20-09-2009 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:52
Plaatjes doen het niet
nu wel

[ Voor 25% gewijzigd door Raymond op 20-09-2009 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco123
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-05-2024
Je hebt zo te zien genoeg ruimte voor de 46 inch das klote in mijn geval ik woon nog altijd in zo'n klein rot flatje anders had ik ook wel voor de 46 inch gegaan maar helaas is tie toch echt te groot :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco123
Ow ja wat ik wel leuk zou vinden is een foto van s' avonds met de Ambilight aan dan krijg je wat meer indruk hoe dat eruit ziet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remco123 schreef op zondag 20 september 2009 @ 14:24:
Ow ja wat ik wel leuk zou vinden is een foto van s' avonds met de Ambilight aan dan krijg je wat meer indruk hoe dat eruit ziet.....
Ik zal vanavond nog wat plaatjes schieten :)
Remco123 schreef op zondag 20 september 2009 @ 14:20:
Je hebt zo te zien genoeg ruimte voor de 46 inch das klote in mijn geval ik woon nog altijd in zo'n klein rot flatje anders had ik ook wel voor de 46 inch gegaan maar helaas is tie toch echt te groot :'(
Ja, ik heb inderdaad goed plek voor, maar 52" zou wel te groot zijn geweest denk ik. Maar wel erg fijne TV. Misschien de 40" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remco123 schreef op zondag 20 september 2009 @ 14:24:
Ik heb vorig jaar van de 9703 een filmpje gemaakt waar hij alle kleuren doorloopt via het menu. Het gaat heel vloeiend, maar doordat het menu op een gegeven moment sneller gaat en dus stukjes springt ziet het er iets minder flashy uit. Maar er komt heel wat licht uit zoals je kunt zien:
http://www.youtube.com/watch?v=ixXhKY-LNQo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@destroyer2usa: Jij had een 9703 en hebt nu een 9704, is het zwart van het nieuwere model echt zoveel beter als de oude? Op zich stoor ik me niet zo erg dat het wat grijs is bij de 03, maar in principe moet dat een stuk beter kunnen. Ik twijfel nog bij het effect van de led-segmenten, heb je daar geen last van dat bij veel licht/donker afwisselingen op een (statisch) plaatje de segmenten in blokvorm te zien zijn (bijvoorbeeld als je een plaatje laat zien dat diagonaal verdeeld is in twee vlakken: een zwart en een wit)?

Reageert het dynamisch contrast van de leds ook direct en dus niet zoals bij de 9703 pas na een seconde of zo (zodat je het beeld ineens ziet veranderen)? Op zich is dynamisch contrast misschien wel aardig, maar zoals dit bij de 03 gedaan was vond ik het behoorlijk waardeloos...

Heb 'm helaas nog niet in het echt kunnen bewonderen, maar ik kan misschien ook een goede deal sluiten en als de bluray ingewisseld kan worden voor 300 euro extra korting is dat misschien toch de moeite...

En nog een laatste belangrijke vraag: hoe is het inmiddels met de opstarttijd gesteld? Ik hoorde enige tijd geleden dat dit een stuk langer was dan de 03 (wat ik op zich ongeveer de limiet vind om je niet aan te gaan ergeren). Is dat inderdaad zo - misschien kun je dit een keer timen - of is dat misschien door een firmware update al verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 23:18

Klippy

Still Game

Strakke foto's van die 46PFL9704H.

Wil deze zelf ook gaan halen over 2 maanden, moet hem echter nog eens goed IRL gaan bekijken want ik heb hem nog niet gezien, maar alleen al afgaande op de reviews en foto's moet dit wel een super TV zijn :P

Foto's 's avonds zijn welkom dus.
De ambilight op deze foto's valt wat tegen moet ik zeggen, maar dat kan ook door de foto komen. Maar heb je er wat aan overdag of totaal niet?
Niet dat ik veel overdag TV kijk, maar toch...
Ben altijd benieuwd naar meer foto's.

Aan welke kant zit het CI slot trouwens? Ziet er best lelijk uit zo. Maar van de andere kant, ik heb nog geen TV gezien waar hij helemaal inpast. Zowel de Sharp van m'n broertje en de Samsung van familie heeft het digitenne geval er ook zover uit steken.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-12-2020
Ik zit nog met een twijfelpuntje omtrend de 52pfl9704.
Bij het afgaan van winkels en informeren naar prijzen, werd mij door een verkoper gewezen op het 'jagged edges' effect. Afgaand op het feit dat de kijkafstand bij mij ongeveer 3,20 meter zal zijn, stelde hij mij voor goed af te wegen of de 52" voor mij de beste keuze is tov een 46".
Wijzend op het feit dat je vaak in je beelden nog wat kartelige randen krijgt op ronde objecten.
De verder weg je zou zitten, de minder dit zichtbaar is. (aldus zijn advies bij de 52"op 4m of meer weg te zitten)

Wat ik me afvraag is of dit altijd zichtbaar is, afhankelijk van de afstand tot het scherm, of is dit een effect dat komt door een onvoldoende input signaal, zoals tv zenders.
Mijn inziens leek dat dat niet kon zijn wanneer je of Blueray kijkt, of Xbox360 games speelt. (wat voor mij de belangrijkste redenen zijn, gewoon tv kijk ik namelijk zelden)

Daarnaast dacht ik dat de 9704 model net weer wat geavanceerdere software had die dit soort dingetjes beter compenseren.

Heeft iemand hier een ervaring of mening over? Heeft iemand de 52" versie al eens bekeken en kritisch beoordeeld op 3m afstand?
(btw is het Ghosting verhaal ook minder bij dit model?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze wat avond foto's van de ambilight op de 46PFL9704 :)

Afbeeldingslocatie: http://img297.imageshack.us/img297/4688/vier.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img297.imageshack.us/img297/6907/vijf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img297.imageshack.us/img297/4017/zes.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img246.imageshack.us/img246/6422/zeven.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/5852/acht.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/2466/negen.jpg
Klippy schreef op zondag 20 september 2009 @ 18:28:
De ambilight op deze foto's valt wat tegen moet ik zeggen, maar dat kan ook door de foto komen. Maar heb je er wat aan overdag of totaal niet?
Overdag zie je het maar een heel klein beetje dus dan heb je er niet heel veel aan. Maar mijn kamer is ook vrij licht, als je een wat donkerder kamer hebt heb je er meer aan denk ik.
Klippy schreef op zondag 20 september 2009 @ 18:28:
Aan welke kant zit het CI slot trouwens? Ziet er best lelijk uit zo.
Het zit aan de linkerkant, maar je ziet er bijna niets van. Alleen als je echt naast / achter de tv kijkt. Maar, zoals je op bovenstaande foto's kan zien: er is toch een kleine schaduw.... Hier heb ik hem gemarkeerd:

Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/111/tienu.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2009 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Rebel
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 14:21
4np, zou je ook eens wat foto's van de kijkhoek willen maken? Ik ben namelijk erg benieuwd of de kijkhoek beter/slechter is dan bij een "reguliere" LCD. De kijkhoek van LCD's is namelijk een van de reden dat ik nog twijfel tussen LCD en plasma.

Als je geen zin hebt om nog meer foto's te maken: wat is jou ervaring met de kijkhoek op de 9704?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 20:35:
:9~ :9~ :9~

Dit ziet er echt heel erg goed uit! Bedankt voor de vele foto's! Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen over een iets langere tijd. Ik kan niet wachten tot de 40 incher 9704 hier in de huiskamer staat!

De schaduw van het CI slot valt inderdaad mee. Toch wel knullig dat ze zo'n ding niet helemaal in een toestel kunnen laten vallen!

[ Voor 33% gewijzigd door PaT op 20-09-2009 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 23:18

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 20:35:

[...]

Het zit aan de linkerkant, maar je ziet er bijna niets van. Alleen als je echt naast / achter de tv kijkt. Maar, zoals je op bovenstaande foto's kan zien: er is toch een kleine schaduw.... Hier heb ik hem gemarkeerd:
Bedankt voor de info :)
De TV wil ik tegen de muur hangen en dan kijk je precies tegen de rechter zijkant als de je kamer binnenkomt. Dat zou jammer zijn geweest als hij rechts zat, maar als hij links zit je er in mijn geval niks van :)
Is maar een detail, maar met zo'n bedrag moet alles wel perfect zijn imo :P

Ziet er trouwens erg goed uit die foto's :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Klippy op 20-09-2009 22:21 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco123
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 14:59:
[...]

Ik zal vanavond nog wat plaatjes schieten :)

[...]

Ja, ik heb inderdaad goed plek voor, maar 52" zou wel te groot zijn geweest denk ik. Maar wel erg fijne TV. Misschien de 40" ?
Damn hij ziet er inderdaad goed uit ik ga inderdaad voor de 40 inch als dat kreng er eindelijk eens een keer is (en mijn bonus ook _/-\o). Hoop dat ik hem ergens kan halen voor onder de 2000 euries want daar heb ik voor mezelf de grens een beetje gelegd kwa prijs......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco123
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 15:00:
[...]

Ik heb vorig jaar van de 9703 een filmpje gemaakt waar hij alle kleuren doorloopt via het menu. Het gaat heel vloeiend, maar doordat het menu op een gegeven moment sneller gaat en dus stukjes springt ziet het er iets minder flashy uit. Maar er komt heel wat licht uit zoals je kunt zien:
http://www.youtube.com/watch?v=ixXhKY-LNQo
Bedankt voor het filmpje het is inderdaad aardig wat licht. Hoe ver staat tie nu van de muur af dan eigenlijk. Ik heb zelf helaas geen witte muur maar schijnbaar maakt dat niet heel erg veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Laatst online: 02-03 18:37
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:01:
Gister hebben we de 9704 en 9664 bekeken bij een expert.
We konden nou niet echt zeggen dat de 9704 een beter beeld gaf met zn LED. De beeldinstellingen van beide tv's stonden precies gelijk. Eerlijk gezegd kwamen de kleuren van de 9664 natuurlijker over. De Led had wel iets meer zwart, en iets meer scherpte maar de huidskleur was te rood. Maar de omstandigheden om goed te oordelen zijn beetje beroerd in zo'n winkel: Irritante verlichting, 4 tv's aangesloten via component op dezelfde bron met sd tv uitzending, etc.

Een nadeel van de 9704 tov de 9664 is dat de rand een stuk dikker en ook lichter is. Daardoor valt het geheel meer op.

Groot voordeel van de 9704 is weer dat het stroomverbruik volgende de specificaties zo'n beetje de helft is.

Iemand anders die ook twijfelt tussen deze tv;s? Zie jij grote verschillen in beeldkwaliteit?
Dit zelfde viel me ook op tussen de 46pfl9704 en de 42pfl9664 bij Expert. Maar de contrast bij de pfl9664 staat echter wel op 93 van de 100 waardoor je wel oogpijn krijgt als je een hele film gaat kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remco123 schreef op zondag 20 september 2009 @ 21:56:
[...]

Damn hij ziet er inderdaad goed uit ik ga inderdaad voor de 40 inch als dat kreng er eindelijk eens een keer is (en mijn bonus ook _/-\o). Hoop dat ik hem ergens kan halen voor onder de 2000 euries want daar heb ik voor mezelf de grens een beetje gelegd kwa prijs......
Bel naar Ben van Dijk in Uden of Steenweg in Utrecht en kijk wat zij kunnen betekenen voor je. Ze bezorgen ook en dan zit je volgens mij nog steeds onder de € 2000,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deltananie schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:37:
[...]

Dit zelfde viel me ook op tussen de 46pfl9704 en de 42pfl9664 bij Expert. Maar de contrast bij de pfl9664 staat echter wel op 93 van de 100 waardoor je wel oog pijn krijgt als je een hele film gaat kijken.
Toen ik bij de expert keek naar de 9704 en 9664, vond ik het contrast van de 9704 te hoog staan, ik denk dat dat per winkel weer verschillend is of stelt Philips de demostand zelf zo in. Ik heb namelijk wel eens gehoord dat de contrastwaarde altijd hoger ingesteld wordt, dan je thuis zou doen, zodat de intensiteit hoger is in de winkel. Consumenten zouden dan sneller voor zo'n lcd gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco123
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:37:
[...]

Bel naar Ben van Dijk in Uden of Steenweg in Utrecht en kijk wat zij kunnen betekenen voor je. Ze bezorgen ook en dan zit je volgens mij nog steeds onder de € 2000,00
Hmmm ik weet het niet http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=22463 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter Rebel schreef op zondag 20 september 2009 @ 21:05:
4np, zou je ook eens wat foto's van de kijkhoek willen maken?
Sure, ik zal morgen even proberen wat foto's van de kijkhoek te maken, uiterlijk dinsdag (heb morgen avond fotografie cursus:) ).
Daarom heb ik hem ook bij Expert gekocht ;) Die zaak voelde gewoon veel beter, Steenweg is echt zo'n mini-mediamarkt met héél veel 'van voor' borden... echt een beetje dozenschuivers, evenals de grote concurrent.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2009 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig om hier informatie te vinden. Volg het nu al enige tijd. Ben ook van plan om de 46pfl9704 in combinatie met de ziggo ci+ module aan te schaffen. Begrijp dat dit hoewel nog niet gecertificeerd toch werkt.
Maar nu is mijn vraag, het zappen, gaat dit nog een beetje snel of heb je echt een irritante vertraging bij het schakelen tussen de diverse kanalen?

P.S. 4np, prachtige foto's. Mijn dank hier voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:44:
Begrijp dat dit hoewel nog niet gecertificeerd toch werkt.
Maar nu is mijn vraag, het zappen, gaat dit nog een beetje snel of heb je echt een irritante vertraging bij het schakelen tussen de diverse kanalen?
Klopt, werkt prima :) Maar als het goed is heb ik ook een Nederlandse 9704, ik weet niet of er nog verschil zit tussen de door Philips NL geleverde modellen of die uit Belgie, Frankrijk of Duitsland komen?

Ik vind het zappen vrij goed gaan, er zit iets vertraging in maar mijn vorige Philips (breedbeeld buis uit 2000) deed het volgens mij niet veel sneller. Afstandsbediening voelt ook lekker robuust aan, mooi geborsteld aluminium bovenkant en diverse metalen knoppen. Ik zal daar ook nog ff fototjes van maken als ik ook die kijkhoek ga fotograferen :)

Daarnaast kan je op de 'OK' knop drukken en krijg je een navigeerbaar zendoverzicht te zien in een matrix. Werkt ook wel erg handig :)

En leuk detail, als je de TV uit doet gaat op de AB de 'ambilight' toets branden. Als je die indrukt dan gaat de ambilight aan en gaat kleurtjes roteren. Wel een geinige feature, je TV als moodlight gebruiken ;)
P.S. 4np, prachtige foto's. Mijn dank hier voor.
no worries :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2009 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco123
[...]

Sure, ik zal morgen even proberen wat foto's van de kijkhoek te maken, uiterlijk dinsdag (heb morgen avond fotografie cursus:) ).

[...]

Daarom heb ik hem ook bij Expert gekocht ;) Die zaak voelde gewoon veel beter, Steenweg is echt zo'n mini-mediamarkt...
Expert is op zich wel goed maar je kan daar weinig afdingen. Als er 2199 voor de 40 inch wordt gevraagd kan ik er met een hoop gedoe waarschijnlijk 2100 euro van maken daar blijft het dan ook wel bij. Media Markt valt al af gezien de (in mijn ogen) erg slechte service. Ben van Dijk ken ik niet maar het lijkt me gezien mijn woonplaats niet handig een tv ergens uit Brabant te halen. Stel er is wat aan plus de bezorgkosten zijn ook niet mis denk ik.......
Pagina: 1 ... 26 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.