Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe staat het met de everingen van LED sfeer verlichting

Pagina: 1
Acties:
  • 443 views

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 20:27

RoyK

Hobby tekenaar

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben van plan om binnenkort mijn hele huis in één klap te gaan voorzien van zuinige lampen. Nu hebben wij al wat geprobeerd met spaarlampen, maar toch blijft het hele "witte" in het licht erg aanwezig. Wij vinden het niet echt gezellig licht zeg maar. Bovendien is een beetje spaarlamp tegenwoordig ook nog steeds 5 of 7 watt, al dan niet hoger.

Nu ben ik een beetje aan het rondkijken naar LED lampen die op hun beurt maar 1 watt verbruiken. Ook heb ik er wat meer vertrouwen in dat ze niet zo snel kapot gaan, waar hij thuis zo een last van hebben. Alsof het in de lucht zit. Om de haverklap stoppen lampen in ons huis.

Nu viel mijn oog op deze LED lamp die te koop is bij overtoom.

http://www.overtoom.nl/philips-led_T3551306.html

Volgens de omschrijving moet het licht geel kleurig zijn. Ik vermoed dat de behuizing een geel kleurtje heeft en dat de LED gewoon de gebruikelijke witte kleur heeft.

Ik kan er maar heel weinig over vinden ook hier bij tweakers.net en dacht dat het hier vast een plekje kan krijgen. Ik kan wel een goede LED lampen discussie gebruiken. Misschien zijn er mensen die deze lampen al in huis hebben en ben ik benieuwd naar jullie ervaring. Geeft het een beetje sfeer?

Misschien moet ik gewoon eerst eens 1 lamp kopen en zelf ervaren.

mvg

Roy

[edit]
zou een moderator voor mij svp mn kop/titel kunnen verbeteren. Typfoutje ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RoyK op 06-03-2009 14:17 ]

Mijn portfolio op Instagram

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:21

Cassettebandje

SA-C90 TDK

Geel is echt geel denk ik, aangezien ze ook wit en koel-wit hebben. Maar, ik zou zeggen, koop er eens eentje of verschillende kleuren en laat ons weten hoe het er nu echt uitziet.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Topicstarter
nadeel is dat een beetje ledlamp minimaal 8 euro kost. dus ik probeer het even een beetje uit te zoeken en de ervaringen van mensen opdoen. ik ben alleen al snel een lamp op 6 tot 8 kwijt in de woonkamer.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:56
Weinig te vinden over LED verlichting op Tweakers?

Heb je dit topic al eens bekeken?

LEDs; de verlichting van de toekomst? --> Ervaringen deel II

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Topicstarter
hm, ik heb dat draadje niet voorbij zien komen in mijn zoek actie. Ik ga dat draadje eens op mijn gemakje door nemen.

Dank je ThinkPad

[edit]

Dat is precies het draadje dat ik zocht. Genoeg info over te vinden en daar de juiste plek om een vraag te stellen.

wel gek dat ik het niet heb zien staan. Waarschijnlijk heb ik er overheen gekeken

Dit draadje kan dus dicht of weg! ;)

[ Voor 49% gewijzigd door RoyK op 06-03-2009 15:01 ]

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:08
^dit kon idd ook goed in het LED topic, ga rustig daar verder zoeken/vragen.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.