Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Trippa
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09-2024
Hallo allemaal,

Ik had even een vraag en misschien dat een van jullie er ervaring mee heeft. Ik speel counter-strike 1.6. Nu heb ik zins kort ook Skype geinstalleerd zodat ik met twee vrienden van me kan praten terwijl we bezig zijn met counter-strike.

Gisteren deed alles het nog prima maar vandaag loopt Skype de hele tijd te haperen. Hun horen mij voor de rest wel gewoon goed. Heb al heel internet vandaag lopen afzoeken waar het probleem zou kunnen liggen maar ik kom er gewoon niet meer uit. Hoop dat een van jullie een oplossing heeft voor dit probleem.

Grtz,
Trippa

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Soms schommelt mijn CPU gebruik bij Counter Strike rond de 70% a 80%, en als ik dan een applicatie open, dan stottert hij ook wel flink...

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:17
Probeer Xfire met je vrienden eens. Is ook speciaal voor het gamen gemaakt.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:11

Mystikal

It never hurts to help!

Richt je op Teamspeak. Gratis en betere kwaliteit en kost minder geheugen.
Bijvb dit IPadres is gratis voor iedereen toegangelijk: 82.173.184.212:8771 Naam van deze TS is # Make A Channel TS #

Ventrillo kan ook, maar daar heb ik nooit gratis servers voor kunnen vinden.

Basement Bios ---- Exo-S

• Trippa
Bedankt voor alle reacties. We gebruikte vroeger ook TS maar we vinden het geluid van Skype toch net iets beter, heb dit zelf de eerste dag ook ervaren.

Maar hebben jullie misschien een idee hoe het kan dat Skype bij mij hapert en hun mij volledig goed kunnen verstaan maar ik hun niet. Zou dit eventueel met m'n internet te maken kunnen hebben? Had namelijk ook ergens gelezen dat het eventueel daar aan zou kunnen liggen.

M'n zusje houd erook wel van om te MSNen zijn er ook programma's voor waardoor de bandbreedte meer naar mij toe gaat dan naar de rest van de internet gebruikers (m'n zusje en m'n ouders)?

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Zoals reeds verteld, controleer eens je CPU-gebruik en het gebruik van de internetverbinding.
CPU gebruik kan je met Taakbeheer of Process Explorer monitoren, voor internet kan je eventueel het tooltje van Windows zelf gebruiken (in/out).

Voor dat laatste: check de instellingen van je router eens, of limiteer de downloadsnelheid op de computer van je zus en je ouders.

Maar ik zou dat niet doen, het is namelijk nogal egoïstisch ;)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Trippa
Petervanakelyen schreef op maandag 09 maart 2009 @ 17:29:
Maar ik zou dat niet doen, het is namelijk nogal egoïstisch ;)
Whaha nee dat ben ik ook niet van plan. Toch bedankt voor jullie reacties!
Pagina: 1