Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature-request] V&A-email: username in titel

Pagina: 1
Acties:

• A_L
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als er in V&A bij een advertentie wordt gereageerd via de "Reageer via email"-link, ontvangt de aanbieder een mailtje met als titel:
  • Re: Aangeboden: 'Product'
Als er nu veel interesse in je product is, heb je je mailbox volstaan met mailtjes als
  • Re: Aangeboden: 'Product' -- noreply(a)tweakers.net
  • ...
Weinig overzichtelijk, en lastig uit elkaar te houden wat van wie is. Zo kan het ook maar zo gebeuren dat je iemand vergeet te beantwoorden.

Naar mijn mening is het toevoegen van de username aan de titel erg zinvol:
  • A_L Re: Aangeboden: 'Product'
Dit heeft een aantal voordelen:
  1. Mailtjes zijn uit elkaar te houden
  2. Direct inzicht wat van wie is
  3. Threaded-view in mailclients kan de conversatie per gebruiker mooi bij elkaar houden
  4. Sommige users hebben de slechte gewoonte te reageren met one-liners als "is het product er nog?" zonder hun naam onder het bericht te zetten. Nu kun je de 'username' in ieder geval zien.
Wat zijn de gedachten hierover? 8)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Mijn gedachte hierover is dat dit in elk geval door de devvers verzorgt zal moeten worden en niet dus niet hier in PW, maar in LD thuishoort. Tikkie opzij dus :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Als je dan in het e-mail-onderwerp de username zet van de verzender zou de advertentielink ook in de DM die je kan sturen staan. In de mail staat namelijk wel een linkje naar de advertentie, in de DM (nog) niet maar heb je wel de username bij de DM.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• A_L
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar ik denk dat het samenhangt met je andere topic alhier.

* A_L gebruikt geen DM's

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Nee, het hangt meer samen met: [feat] V&A DM met advertentielink ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky