Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb onlangs een Philips 32PFL3403D LCD aangeschaft. Ik ben zeer tevreden over de tv, maar toen ik mijn pc porbeerde aan tesluiten werd het een stuk minder. Ik heb mijn pc aangesloten via HDMI > DVI (Hdmi> DVI verloopstukje). Nou weet ik dat dvi geen audio doorgeeft dus heb een audio kabel gekocht. De kabel is een 3.5 jack naar twee tulp aansluitingtjes, Waar ook een verloopstukje op zit van tulp>3.5 jack. (afbeelding 1)

Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/5470/023v.jpg

De kabel heb ik aangesloten op mijn geluidskaart output (groen). En de andere kant heb ik aan gesloten op de LCD Audio-in met een 3.5 jack. Er zit overgens ook een audio-in met rca aansluiting op de tv ook geprobeerd maar tevergeefs. Achterkant van mijn TV (uit online handleiding).

Afbeeldingslocatie: http://img11.imageshack.us/img11/6607/32pfl3403d12cow.jpg

Aan de achterkant zie je rechtsonder ongeveer een geele aansluting. Dat is Audio-in, op de tv kan je instellen waar die het geluid heen stuurt. Naar Hdmi 1,2 of 3. Computer staat op hdmi 1 dus heb ik het geluid ook daarheen gestuurd. (je zou toch denken het werkt 8)7 ) Ik krijg dus prachtig beeld van mijn geclonede computer beeld, maar geen geluid.

Dan de geluids instelling van me computer moeten misschien anders. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar het lukt nog steeds niet. (OS is vista ultimate 64 bit) geluid menuutje hoe het nu staat.

Afbeeldingslocatie: http://img205.imageshack.us/img205/7708/geluidw.jpg

Heb ook al SPdif geprobeerd en alle andere aansluitingen van me geluidskaart. Twee verschillende kabels van geluidskaart > tv. (wel altijd met verloopstukje) Mijn geluiskaart is trouwens een asus die werd meeglevered met me mobo. Preciese type van de geluidskaart weet ik niet. (moederbord= asus p5n32-e SLI plus) Mijn geluidskaart heeft nog vijf andere aansluitingen, waarvan ik vier neit precies weet waarvoor. 1 van de vijf is voor de microphone, dan heb ik nog Grijs,zwart, oranje en lichtblauw. Ook heb ik de drivers van de geluidskaart geupdate.

Hoe krijg ik mijn geluid van me pc over de speakers van de tv ?
Alvast bedankt voor jullie hulp, Gr Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:57

Tazzios

..

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 14:36:
Hallo,

Ik heb onlangs een Philips 32PFL3403D LCD aangeschaft. Ik ben zeer tevreden over de tv, maar toen ik mijn pc porbeerde aan tesluiten werd het een stuk minder. Ik heb mijn pc aangesloten via HDMI > DVI (Hdmi> DVI verloopstukje). Nou weet ik dat dvi geen audio doorgeeft dus heb een audio kabel gekocht. De kabel is een 3.5 jack naar twee tulp aansluitingtjes, Waar ook een verloopstukje op zit van tulp>3.5 jack. (afbeelding 1)
Ik zie nergens een 3,5mm audio in?

[quote]
De kabel heb ik aangesloten op mijn geluidskaart output (groen). En de andere kant heb ik aan gesloten op de LCD Audio-in met een 3.5 jack. Er zit overgens ook een audio-in met rca aansluiting op de tv ook geprobeerd maar tevergeefs. Achterkant van mijn TV (uit online handleiding).
AFBEELDING

Aan de achterkant zie je rechtsonder ongeveer een geele aansluting. Dat is Audio-in, op de tv kan je instellen waar die het geluid heen stuurt. Naar Hdmi 1,2 of 3. Computer staat op hdmi 1 dus heb ik het geluid ook daarheen gestuurd. (je zou toch denken het werkt 8)7 ) Ik krijg dus prachtig beeld van mijn geclonede computer beeld, maar geen geluid.
[/qoute]

De gele aansluiting is denk SPIDF/coaxial output. op je moederbord moet een dezelfde zitten.
Bij volume regeling> geavanceerd kun je SPIDf meestal aan en uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tazzios schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 14:49:
[...]

Ik zie nergens een 3,5mm audio in?

[quote]
AFBEELDING

[/qoute]

De gele aansluiting is denk SPIDF/coaxial output. op je moederbord moet een dezelfde zitten.
Bij volume regeling> geavanceerd kun je SPIDf meestal aan en uitzetten.
Ok dus ik moet hem aansluiten op de gele aansluiting op me moederbord, is dat toevallig de geene met zo'n klein klepje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even gekeken er zit inderdaan een "Spdif" aansluiting op me moederbord maar dat past geen 3.5mm in. Dus nou vraag ik me af moet ik hem nou op die aansluiting doen om geluid te krijgen of gewoon op de geluidskaart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:48

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

nope dat is toslink, dat zijn weer optische kabeltjes die licht doorgeven, als je een versterker hebt, die optisch in heeft, werkt dat ideaal, kan je ook vaak DTS en andere surroundvormen heel mooi doorsturen ipv enkel 2way stereo...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sain onez schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:15:
nope dat is toslink, dat zijn weer optische kabeltjes die licht doorgeven, als je een versterker hebt, die optisch in heeft, werkt dat ideaal, kan je ook vaak DTS en andere surroundvormen heel mooi doorsturen ipv enkel 2way stereo...
Nee dat heb ik niet, maar kan ik nou spdif gebruiken om geluid door telinken naar de lcd ?

Misschien wat opheldering voor de onduidelijke geele aansluiting op het plaatje het is dus 3.5mm.

Afbeeldingslocatie: http://img264.imageshack.us/img264/9060/photo027s.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2009 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die mij kan helpen, ik heb nog wat andere kabeltjes geprobeerd maar nog steeds geen geluid. Misschien de aansluiting stuk ? hoe kan ik dat testen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet gewoon spdif van het moerderbord naar spdif op de tv. Het is een digitale aansluiting.
Dus tulp naar tulp. Werkt als een tierelier.

Success

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 08:58
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 20:06:
Je moet gewoon spdif van het moerderbord naar spdif op de tv. Het is een digitale aansluiting.
Dus tulp naar tulp. Werkt als een tierelier.

Success
Volgens mij is er geen SPDIF in op die TV, alleen analoog in via 3.5 mm jack...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodZZila
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-08 11:47
Hmm dan klopt het plaatje niet wat hij erbij gepost heeft daar lijkt het meer op een tulp dan op een jack aansluiting. Als je kijkt hoe een jack eruit ziet op het zelfde plaatje (Helemaal rechts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:33

Wish

ingwell

Ja maar...

Je output is 7.1 volgens de specs
Afbeeldingslocatie: http://images.hardware.info/products/large/002033-3.jpg

Je input kan ook 7.1 zijn zo te zien op je tv.
Om nou daar 1 kabeltje op aan te sluiten is dus niet helemaal jofel he. Zo te zien kun je dus de 7 aansluitingen vanuit je moederbord met 7 (jawel, zeven) kabeltjes doorsturen naar je TV input. (voor zover ik het plaatje van je TV aansluitingen tenminste goed kan lezen).

Dat kan dus niet. Notabene staat het in de handleiding in paragraaf 7.1. Er is dus inderdaad een 3.5 jack in. Maar je output blijft nou eenmaal 7.1 :)

Wat je nu aan het doen ben werkt iig niet.

De suggesties over SPDIF via de toslink gaan volgens mij ook niet werken zonder een versterker ertussen, maar het kan zijn dat ik dat mis heb. Je zou misschien ergens een toslink kabeltje kunnen lenen en kijken horen wat er gebeurt als je SPDIF-out van je moederbord naar je SPDIF-in van je TV stuurt.

Nja, op de TV is het SPDIF-out om geluid door te sturen naar de versterker, dus dat gaat ook niet werken.

[ Voor 18% gewijzigd door Wish op 05-03-2009 17:05 . Reden: Nog eens beter gekeken naar de philips handleiding ]

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 08:58
Tja, als je naar de foto van Hades123 op 4 maart 15.19 kijkt, is het toch echt een 3.5 jack analoog. Bijschrift bij de aansluiting klopt ook met het plaatje in de startpost...

[quote]danmaarniet schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:58:
Ja maar...

Je output is 7.1 volgens de specs
Je input kan ook 7.1 zijn zo te zien op je tv.
[/quote]

Hoe verzin je dat nu weer? Ext3 is component in (3x tulp voor beeld) + stereo geluid.

Aan de TS: sluit een een iPod of andere speler aan op de geluidingang van je TV. Hoor je dan wel geluid? Check computer, anders check TV.

[ Voor 58% gewijzigd door Sikkek op 05-03-2009 17:11 . Reden: Aangepast aan edit hierboven ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens de handleiding heet deze aansluiting VGA AUDIO sockets (in). Grappig genoeg zonder verdere toelichting op deze aansluiting (pagina 6 van engelse handleiding).

Ik zou er gewoon een mailtje richting Philips aan wagen, dat het mogelijk dus wel goed was aangesloten maar dat je verder nog wat moest instellen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:04
Staat die s/pdif op de pc niet nu ingesteld als default? Dat moet in ieder geval 'speakers' zijn. En dan stereo speakers instellen, het maakt dan verder niet uit of je een 7.1 kaart hebt of niet.
Check de groene uitgang van de pc met een koptelefoon, en check de ingang van de tv met een mp3 speler. Dan weet je al snel waar het probleem ligt.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:33
Check nu eerst 's of er überhaubt wel geluid uit die kabel en uit de pc komt!

Sluit er iets op aan en kijk of er wel geluid wordt uitgezonden door de pc.

Als dat zo is, kan je verder zoeken. De 3.5 minijack moet inderdaad in het gat bij de hdmi, mits dit een 3.5 mimijack ingang is. Zo niet, dan past het kabeltje niet.
Bij aansluiting van een pc met dvi-hdmi moet je dus inderdaad die audio input gebruiken.

De minijack is gewoon stereo, dus de optie digitaal spdif moet je niet gebruiken op je pc

Als je de kabel hebt aangesloten op de tv, moet je deze Audio In toewijzen!

-druk op Menu op de afstandsbediening en selecteer TV-menu>Installatie>Aansluitingen>Audio IN L/R
-druk op > om de lijst te openen
-druk op pijltje omgaao of omlaag om de HDMI-aansluiting te selecteren die door de pc wordt gebruikt
-druk op Menu om af te sluiten.

Hoofdstuk 7.4.2 van de handleiding op pagina 44 (onderaan de bladzijde) en loopt door op de volgende pagina

http://www.p4c.philips.co...32pfl3403d_12_dfu_nld.pdf

Gebruik trouwens om het beste beeld te krijgen mbv beeldaspect de optie Niet Op Schaal (wie bedenkt die termen bij Philips 8)7 ). Hierbij wordt er door de tv geen overscan gedaan en dat is heel belangrijk wanneer je apparaten met hdmi aansluit die geen overscan moeten hebben zoals je pc of een blu-rayspeler.
Succes

[ Voor 66% gewijzigd door Ferry34 op 06-03-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor al het advies, ik heb contact gehad met philips, eerst gewoon met de klanten service en daarna werd ik terug gebeld door de technishe service. Onder begeleiding van de monteur heb ik nog wat dingetje uitgeprobeerd onder andere een mp3 aansluiten. Na een gesprek van 30 minuten en ongeveer alle mogelijkheden te hebben uitgeprobeerd. Zijn we tot de conclusie gekomen dat waarschijnelijk de aansluiting niet (goed) werkt. Hij adviseerde mij om met de leverancier contact op te nemen (komplett), die (als het goed is) een RMA voor me hebben aangevraagd. Ik wacht nog op goedkeuring ofzo en ze vertelde me dat het uiterlijk 3 dagen kon duren. Conclusie ik stuur de tv terug en hoop een nieuwe terug te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In afwachting van mijn RMA heb ik nog iets vreemds op gemerkt, als ik op me exbox speel dan krijg ik soms een zwart scherm voor 1 seconde en daarna weer normaal. Mijn beeld staat op Automatisch formaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Dat is een behoorlijk irritant probleem. Gebeurt dit tijdens het gamen of net voor het dat de game begint?
Zet het beeld is op 16-9, aangezien je toch geen andere beeldformaten via hdmi gebruikt en kijk of het dan wegblijft.

Heb je de philips wel getest voordat je m kocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ferry34 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 17:02:
Dat is een behoorlijk irritant probleem. Gebeurt dit tijdens het gamen of net voor het dat de game begint?
Zet het beeld is op 16-9, aangezien je toch geen andere beeldformaten via hdmi gebruikt en kijk of het dan wegblijft.

Heb je de philips wel getest voordat je m kocht?
Alleen op gemerkt tijdens het gamen, soms 4x achter elkaar in 5 minuten. En dan gewoon twee uur niks.
Het beeld kan overgins alleen op Automatish formaat, breedbeeld of niet op schaal. de andere formaten zijn niet beschikbaar. (vraag me niet waarom, ze zijn licht grijs en kan ze neit selecteren)

En nee ik heb hem niet getest voordat ik hem kocht. Maar ik ben wel zeer ontevreden over de tv en ga me geld terug vragen. Wil nog wel even toevoegen, is dat de twee problemen die ik tot nu toe heb met de tv moeilijk uit tetesten zijn in bijvoorbeeld een Mediamark.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2009 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Dat komt omdat die bij HD beeld alleen de beeldaspect auto, 16-9 of Alleen op Schaal doet en dat is goed.
Je hebt niets aan 4-3 etc wanneer je een hd signaal naar de tv stuurt. Daarom staat er in de handleiding bij alle andere beeldformaten tussen haakjes: niet voor hd.

Heb je het soms op zwart gaan van het beeld zowel op 720p als op 1080p?

Soms gaat een tv op zwart wanneer die een ander beeldformaat lijkt te zien, maar een goede verklaring heb ik niet. Je kabels zijn goed?

Wat vind je van de algehele beeldkwaliteit?

[ Voor 4% gewijzigd door Ferry34 op 08-03-2009 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ferry34 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 23:28:
Dat komt omdat die bij HD beeld alleen de beeldaspect auto, 16-9 of Alleen op Schaal doet en dat is goed.
Je hebt niets aan 4-3 etc wanneer je een hd signaal naar de tv stuurt. Daarom staat er in de handleiding bij alle andere beeldformaten tussen haakjes: niet voor hd.

Heb je het soms op zwart gaan van het beeld zowel op 720p als op 1080p?

Soms gaat een tv op zwart wanneer die een ander beeldformaat lijkt te zien, maar een goede verklaring heb ik niet. Je kabels zijn goed?

Wat vind je van de algehele beeldkwaliteit?
Dat heb ik nog niet uitgeprobeerd, wat wel raar is dat het heel onregelmatig is.

Beeldkwaliteit vind ik goed. Maar ik heb eigelijk ook niet echt lcd's op mee te vergelijken hier in huis. Hiervoor had ik zo'n oud groot tvtje, vergeleken met dat is dit natuurlijk prachtig. Ik heb nog analoog tv dus dat is nou niet echt mooi, maar ik zit nog aan een contract vast voordat kan overstappen naar digitaal. Ik begin wel een beetje te twijfelen aan de kwaliteit van het scherm. Het begon al met twee dode pixels bijna midden in me beeld waar ik geen garantie op zou hebben (nou kan ik altijd gebruik maken van het herroepingsrecht), toen het geluid wat niet werkend te krijgen is, en nu onregelmatige zwarte schermen als ik aan het gamen ben. Het lijkt net op een zwart scherm wat je heb als je even van kanaal wisseld, vrij kort. Stel je voor je bent een schietspelletje aan het doen en je krijg opeens een zwart scherm, volgende beeld wat je krijg is dat je dood ben. Echt super irritant. Ik wacht nog steeds op een RMA, en zal ze wel mailen of ik het scherm mag omiwsselen met een ander. Ik had de LG 32" LCD-TV 32LG5700 in gedachten, het schijnt de beste consumenten koop te zijn, iemand ervaring met dit scherm of raad je iets anders aan ? (onder de 500 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Ik kwam nog iets te weten over jouw audio probleem toen ik iemand anders met hetzelfde probleem probeerde te helpen, alleen had deze persoon een andere tv.

Zijn Samsung deed de audio- detectie automatisch dus hij kon geen ingang forcen.
Ook hij probeerde dus geluid vanaf zn pc analoog door te sturen omdat ook hij geen audio kon doorgeven door de dvi-hdmi.

De oplossing bij hem was: omdat sommige videokaarten wèl de mogelijkheid hebben om audio door te geven via dvi-hdmi (je moet de kaart dan wel op n aparte manier aansluiten op het moederbord of een jumper omzetten), komt er wel n audiosignaal door de hdmi maar er komt verder geen geluid.

Zijn tv detecteerde dat en activeerde automatisch de setting om het geluid vanuit de hdmi ingang te laten horen en kreeg hoj dus niks te horen.
Er bleek een driver-update voor te zijn en bij hem doet die het nu wel.

Jij kan nu 2 dingen doen:

sluit een mp3 speler aan via minijack en luister of er nu wel geluid uit de tv komt, al weet ik niet zeker of de tv dit pakt.
Je kan ook je xbox met hdmi aansluiten en dan het geluid over analoog doen, maar dan moet je een audio dongle hebben, anders wordt het moeilijk.

Het op zwart gaan van de tv is natuulijk daarmee niet opgelost. Kan de handshake met de hdmi zijn, maar dat moet de monteurs maar vertellen.

[ Voor 97% gewijzigd door Ferry34 op 10-03-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ferry34 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 00:28:
Ik kwam nog iets te weten over jouw audio probleem toen ik iemand anders met hetzelfde probleem probeerde te helpen, alleen had deze persoon een andere tv.

Zijn Samsung deed de audio- detectie automatisch dus hij kon geen ingang forcen.
Ook hij probeerde dus geluid vanaf zn pc analoog door te sturen omdat ook hij geen audio kon doorgeven door de dvi-hdmi.

De oplossing bij hem was: omdat sommige videokaarten wèl de mogelijkheid hebben om audio door te geven via dvi-hdmi (je moet de kaart dan wel op n aparte manier aansluiten op het moederbord of een jumper omzetten), komt er wel n audiosignaal door de hdmi maar er komt verder geen geluid.

Zijn tv detecteerde dat en activeerde automatisch de setting om het geluid vanuit de hdmi ingang te laten horen en kreeg hoj dus niks te horen.
Er bleek een driver-update voor te zijn en bij hem doet die het nu wel.

Jij kan nu 2 dingen doen:

sluit een mp3 speler aan via minijack en luister of er nu wel geluid uit de tv komt, al weet ik niet zeker of de tv dit pakt.
Je kan ook je xbox met hdmi aansluiten en dan het geluid over analoog doen, maar dan moet je een audio dongle hebben, anders wordt het moeilijk.

Het op zwart gaan van de tv is natuulijk daarmee niet opgelost. Kan de handshake met de hdmi zijn, maar dat moet de monteurs maar vertellen.
Bedankt voor het advies, maar ik heb dat al uitgeporbeerd.
Ik heb een mp3 speler erop aangesloten (Samen met de technische service van philips door de telefoon) die deed het ook niet op die 3.5 mm aansluiting. Toen ik hem met de twee tulp aansluitingetje op audio in deed en met de mp3 speler eraan, op het goede kanaal getzet (ex 3) kreeg ik wel geluid. Dit heb ik het zelfde gedaan met het geluid van me computer, 3.5mm achter in me geluidskaart, verloop stukje van de kabel af (afbeelding 1) en op de audio in aangesloten via twee tulp, weer op kanaal Ex 3 gezet. Dan hoor ik gewoon het geluid van wat ik op de computer afspeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Dan heb je zeker alles gedaan wat mogelijk is.

Ik ben wel heel erg benieuwd of je het op zwart gaan van het beeld niet bij een nieuw toestel voorkomt!
Laat ff horen hoe het afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ferry34 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:48:
Dan heb je zeker alles gedaan wat mogelijk is.

Ik ben wel heel erg benieuwd of je het op zwart gaan van het beeld niet bij een nieuw toestel voorkomt!
Laat ff horen hoe het afloopt.
Rma goed gekeurd, nu verzonden met TNT, vrijdag aangekomen. ik hoop volgende week wat meer nieuws te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor dit laate bericht, maar mijn wereld werd voor de tweede keer op z'n kop gezet door een diagnose van leukemie. De tv heb ik laten crediteren en heb overigns alleen het geld terug gekregen van de tv met verwijderings bijdrage (423 euro). De verzendkosten hebben ze mij niet terug gegeven waar ik volgens mij nog wel recht op heb maar eigelijk geen zin had om dat nog te verhalen. Achteraf slechte afhandeling van Komplett, het feit is zo dat ik ruim 460 euro heb betaald om een kapotte televisie heen en weer te versturen zonder er iets voor terug te krijgen, een erg spijtige zaak. Maar zoals ik zei me hoofd is nu even bij iets anders ik zal nog wel een nieuwe tv gaan aanschaffen over een aantal weken.

Zeker bedankt voor alle hulp op het forum.
Gr Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik achteraf veel thuis zal zijn, ga ik toch maar een nieuwe bestellen.
De vraag is alleen welk, ik heb niet echt de mogelijkheden op langs winkels te gaan, dus all het advies is welkom.

Wat ik ermee wil gaan doen is, gewoon tv kijken (analoog singaal), me xbox360 erop aansluiten.
Me computer aansluiten van DVI naar HDMI, geluid denk ik dan apart via 3.5mm audio in. Kan overgens het geluid ook misschien aansluiten via optical die op me moedebord zit. Ik zal ongeveer een meter of 3 van het beeldscherm afzitten, het budget zit ongeveer rond de 450 euro. 32inch zou denk ik wel een goed formaat zijn net als de "kapotte"philips.

Elk advies is welkom, mijn eerste gedachten gaan uit naar de LG 32LG5700, die goede aansluit mogelijkhden bied en tevens in het budget past, iemand ervaring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Erg vervelend nieuws van je gezondheid!

Het gezeur en afhandeling van je tv helpt ook niet echt nee.

Ik heb geen ervaring met LG, maar LG ligt een beetje in de lijn van Philips. Die doen ook heel veel samen, zelfde fabrieken etc.
Het is erg lastig dat je niet zelf kunt gaan vergelijken, want dat is eigenlijk een must. Een hdtv kopen zonder deze in het echt te hebben gezien is eigenlijk vragen om problemen.

Je budget laat niet veel ruimte over en de grootte ook niet. Vooral omdat je analoog kijkt, dat geeft eigenlijk geen mooi beeld.

Samsung heeft ook wel iets in jouw budget en grootte, zoals de LE32A552

http://www.wehkamp.nl/w2/...=N16&ArtikelNummer=710833

Heb geen eigen ervaringen hiermee, ik heb alleen verstand van plasma's.

[ Voor 36% gewijzigd door Ferry34 op 03-04-2009 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ferry34 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 12:20:
Erg vervelend nieuws van je gezondheid!

Het gezeur en afhandeling van je tv helpt ook niet echt nee.

Ik heb geen ervaring met LG, maar LG ligt een beetje in de lijn van Philips. Die doen ook heel veel samen, zelfde fabrieken etc.
Het is erg lastig dat je niet zelf kunt gaan vergelijken, want dat is eigenlijk een must. Een hdtv kopen zonder deze in het echt te hebben gezien is eigenlijk vragen om problemen.

Je budget laat niet veel ruimte over en de grootte ook niet. Vooral omdat je analoog kijkt, dat geeft eigenlijk geen mooi beeld.

Samsung heeft ook wel iets in jouw budget en grootte, zoals de LE32A552

http://www.wehkamp.nl/w2/...=N16&ArtikelNummer=710833

Heb geen eigen ervaringen hiermee, ik heb alleen verstand van plasma's.
Dat is inderdaad een mooie tv en scherp geprijst bij de wehkamp, ik ben wel een beetje ongeduldig zou de prijs veel verschillen dan bijvoorbeeld een Media markt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Broer op pad gestuurd naar de MM om is even kijkje voor mij te gaan nemen.
Uiteindelijk kwamen ze ook tot de conclusie dat LG 32LG5700 een mooi beeld geeft (daar) vergeleken met andere modellen. Helaas was hij daar uit verkocht. Bij de Ïts" hadden ze hem ook niet meer op voorraad, maar die hadden hem weer op maandag. Voor 493 euro die tv aan geschaft en hoop hem dus maandag binnen te hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Mooi dat je een geschikte tv hebt gevonden.

Laat ff weten of die bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou beetje laatte update maar wel de tv goed uit getest.
De tv beavlt zeker goed, jammer dat ik nog analoog singaal heb, zit nu nog vast aan
een contract. Me xbox360 erop aangesloten en dan ziet er gewoon perfect uit. Ook me
computer erop aangesloten dvi>HDMI en geluid apart over de kabel maar weer het zelfde
probleem als de vorige keer. Ik begin dus te twijfelen of er niet wat mis is bij mij is.
Verder ook niet meer gekeken want me laptop heeft een HDMI poort dus dat is nog makkelijker
aan te sluiten. Verder geen doodde pixels gevonden en geluid is ook gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:18

Goku33

Ownage!

Al een koptelefoon geprobeerd in de geluidsuitgang die je op je laptop gebruikt? Misschien doet die het wel niet?
Pagina: 1