Toon posts:

Nieuwe Computer

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuwe computer omdat mijn oude slome kudt computer zat ben. Nou is het zo dat ik daarop de nieuwste versie van flight simulator( Flight simulator X) speelde. dit ivm met mn opleiding, maar goed nu zou ik dus willen dat mijn nieuwe computer dat spel gewoon vloeiend en op de hoogste kwaliteit kan afspellen. Zelf ben enigszis handig met computers, misschien dat ik er zelf 1 kan bouwen of is een compleet systeem aanschaffen makkelijker als je niet helemaal 100% thuis bent in de computer wereld. welk systeem of welke onderdelen zouden jullie mij aan kunnen raden?? 8)7

Hooi

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:41
Misschien eens handig om de reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2009 door te nemen?

Hmm spuit11 :+

[ Voor 4% gewijzigd door To_Tall op 03-03-2009 15:32 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:09
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral Aanschafadvies eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de [BBG Aanschaf]-topics, afhankelijk van je budget. Voor een overizht zie [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG (te vinden op tweakers.net) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.