Toon posts:

Ipaq 4350 werkt niet via WPA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ipaq4350 en heb de rom update van de HP site gehaald en ook een netwerk driver update. De palm kan nu WPA aan. Mijn linksys WRT160N heb ik een wpa met eigen key meegegeven. Die heb ik voor het netwerk op de palm ingesteld. De palm connect ook netjes met mijn netwerk alleen zodra ik een pagina probeer te openen krijg ik de melding dat hij dat niet kan met de huidige settings.

Alles staat toch echt 1 op 1 met de router. Enige optie is om terug te gaan op WEP. Alleen is dat qua veiligheid niet echt super. Ik lever nu al in van wpa2 naar wpa.

Een laatste optie is om achter de wpa2 router een tweede router te hangen die ik wep beveilig. Als ik alleen de palm aan die router knoop valt er van mij uit in ieder geval weinig te hacken. Enige wat dan overblijft is dat men dingen uitvoert over mijn lijntje als ze de wep weten te kraken.

Iemand nog suggesties? Liefste zou ik dus met de palm gewoon online gaan. En het onbeveiligde routertje hier in de straat is een optie maar niet echt mijn stijl :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Iemand nog suggesties?
Ja (en die hebben we je vaak zat gedaan, tot aan banmails toe :X ): lees eens een keer het beleid van een subforum op GoT voordat je een topic opent...

OH Beleid
Netwerk gerelateerde zaken
Heel simpel: netwerk gerelateerde zaken horen niet in Overige Hardware thuis. Daar is Internet & Netwerken voor.
:Z

Move OH -> NT

Oslik blyat! Oslik!