Toon posts:

NAS unit.

Pagina: 1
Acties:
  • 419 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Hopelijk heb ik dit topic op de goede plaats gepost!!
Ik ben op zoek naar een NAS unit van minimaal 1TB welke aan de volgende vereisten voldoen:

- Dubbele PSU
- Dubbele NIC
- Ondersteuning voor RAID1

We hebben dus een Fileserver met SBS2003 en een Application server met STD server 2003. En we
willen wat meer data capaciteit zonder dat daarbij de processors van de huidige servers belast worden.

Heeft iemand een idee, geen voorkeur voor een bepaald merk.

Alvast Bedankt
Kevin Broeren

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-02 12:12

BioHazard

*\o/*

En heb je zelf ook al wat onderzoek gedaan?

• Paulusbrand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-02 09:21

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-02 16:07

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 12:00:
We hebben dus een Fileserver met SBS2003 en een Application server met STD server 2003. En we
willen wat meer data capaciteit zonder dat daarbij de processors van de huidige servers belast worden.
Welke extra CPU-belasting verwacht je van 1 TB extra storage in een server? Zeker als je het aansluit op een goede RAID-controller is dit verwaarloosbaar.

Ik snap niet goed waarom je niet een paar disken extra in één van je servers gooit en een extra RAID defineerd. (tenzij je geen fysieke ruimte meer in je behuizing hebt).

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-02 13:38

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, dit is PNS. In dit subforum - en op GoT in het algemeen - verwachten we dat je zelf in staat bent om een stukje hardware uit te kiezen.

Er zijn legio oplossingen voor je probleem / vraag met legio prijzen en legio voor's en tegen's.

Gewoon goed zoeken, en je komt er vanzelf.

Dit topic is gesloten.