Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe LCD televisie kopen voor niet al te veel geld.
Nu ben ik uitgekomen op 3 televisies:

* Samsung 32A456 € 380
* Samsung 32A552 € 500
* Philips 32PFL5403D/12 € 450

Ik zou graag willen weten welke LCD tv volgens jullie het beste is qua prijs/kwaliteit verhouding en waarom.
Daarnaast vraag ik me af of iemand één van deze televisies ergens goedkoper weet te kopen.
Ik zit er zelf meer aan te denken om de Samsung32A456 te kopen, vanwege de prijs, maar als er iemand is die mij kan vertellen waarom ik er meer geld aan zou spenderen dan hoor ik het graag!

Alvast bedankt!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Heb je [FAQ] Welke TV moet ik kopen? al gelezen? Waarom ben je tot de keuze gekomen die je hierboven aan geeft? Wat ga je allemaal met je TV doen? Heb je de mogelijkheden van de TV's onderzocht, en het belangrijkste: heb je ze al in de winkel bekeken? Zoals je ziet, allemaal vragen die je zelf goed kan beantwoorden, en die je zelf kunnen helpen bij het maken van een keuze :)

Verder lijkt het met niet zo moeilijk om een prijs van deze TV's te vinden. Er zijn meer dan zat websites te vinden die de goedkoopste prijzen van TV's bijhouden, bijvoorbeeld http://koopinfo.nl/ :)

Ik stel voor dat je eerst maar eens grondig zelf op zoek gaat naar antwoorden. Mocht je dan nog vragen hebben, kun je hier natuurlijk weer prima terecht :)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, de FAQ heb ik al gelezen
Ik ben tot de keuze gekomen door naar verscheidene winkels te gaan en heb daar de tv's ook gezien.
Ik gebruik de TV alleen met analoog signaal, dus dat moet het beste zijn, maar helaas heb ik alleen nog maar de 456 met analoog signaal gezien, de andere alleen met een blu ray filmpje.
Qua mogelijkheden vind ik alle 3 goed genoeg dus daar zal voor mij het verschil niet liggen
Het gaat mij er dus vooral om dat ik een goed beeld krijg met een analoog signaal
Ik hoop dat ik zo genoeg informatie heb gegeven :)

Verwijderd

Topicstarter
iemand?