Toon posts:

Aanschaf onderdelen GAME PC

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views

Verwijderd

Topicstarter
Hej,

Ik zou zelf een pc samen stellen maar heb nu even jullie gedacht ervan nodig.
Config.:
JCXSUE Grafische kaart (PCIe) Sapphire HD4870 TOXIC

HPHI59 Processor Intel� Core 2 Quad Q9650

TNAZ20 Voeding Zalman ZM1000-HP

TTXD5C Behuizing Tacens Sagitta II Tower

TL9SA9 Case-fan Sharkoon System Fan S140

TL9SA9 Case-fan Sharkoon System Fan S140

GPEAC8 Moederbord Asus Striker II Extreme

AFBS01 Harddisks (SATA) Seagate ST31500341AS 1,5 TB ofwel de Western Digital RAPTOR X

ICIF5L Geheugen Corsair DIMM 6 GB DDR3-1600 Tri-Kit

Dit is hij dan. De case valt nog over te discussieren en zo ook de harde schijf. Graag een commentaarke want ben een NOOB in die wereld. DE pc zou voornamelijk dienen voor zware spellen zoals Word of Warcraft, diablo, call of duty, ...
Geld speelt niet echt een rol, ma liefst de kaap van 2000€ niet te overschrijden.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

disjfa

be

Als je het zelf niet weet, regel dan iemand die het wel weet. Of kijk bv in de [BBG Aanschaf] High-end gamesysteem maart 2009

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-01 22:41

Wiethoofd

Broadcast TOM

Misschien zou je de volgende BBG er bij kunnen pakken: reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2009 - High-end gamesysteem

[ Voor 4% gewijzigd door Wiethoofd op 02-03-2009 14:00 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:58

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zware spellen en dan noem je WoW en Diablo op :? Dat kan je zelfs met een minimaal systeem al draaien hoor :)

Je kan natuurlijk kijken naar de High End gamesysteem uit de BBG en daar het een en ander aan veranderen. Veel hoef je er niet meer aan te doen ;)

offtopic:
gmta blijkbaar :)

[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 02-03-2009 14:01 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:09
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral Aanschafadvies eens door te nemen.

Kijk zoals hierboven gemeld ook even naar de BBG. In [BBG Aanschaf] High-end gamesysteem maart 2009 kun je je systeem voorleggen voor advies.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.